Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Orange opinie

Ocena na podstawie 1697 opinii

1.51 / 5

  • Niezawodność
    1.37
  • Obsługa klienta
    1.58
  • Cena
    1.63
  • Parametry
    1.48
  • Cena/Jakość
    1.19
  • Oferta
    1.10

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Mat / 2020-05-24 13:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Złodzieje po prostu. Bez żadnego komunikatu miałem włączone dane mobilne w nowym telefonie. Pobrało mi 13 zł. Po jakiego grzyba ktoś miałby tego używać skoro jest to drogie. Chyba tylko po to by wyciągać pieniądze przez błędy ludzi.
  • ~andriejo / 2020-05-19 20:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Moim zdaniem Internet mobilny LTE w Orange to porażka Prędkość bardzo niska o ile w ogóle działa Sygnał niestabilny Przerywa kilka razy dziennie Masakra! Odradzam wszystkim Wg mnie gorsze od Internetu w Orange jest tylko obsługa klienta Zero pomocy Odpowiedzi na reklamację pisane na odp...ol Słaba jakość Internetu albo jego brak to dla Orange żadna podstawa reklamacji Wyrzucenie pieniedzy w bloto i niekończące się nerwy
    ZaletyBrak

    WadyWszystko Tragiczna jakość Internetu i obsługi klienta
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Niezadowolony / 2020-05-16 21:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo nie miła obsługa. Internet bardzo słabo działa.
    ZaletyŻadne
    WadyŻadne
    MiejscowośćStrzeleczki
  • ~O / 2020-05-16 14:16
    Ocena: 2.00 / 5
    Orange to chyba najgorsza sieć jak chodzi o internet że lepiej to zmienić operatora
    ZaletyBrak zalet
    WadyInternet mega dziadostwo
    MiejscowośćSerock
  • ~Marek / 2020-05-13 17:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Po rozmowie z konsultantem orange oraz po sprawdzeniu mapy zasięgu (na stronie orange) zdecydowałem się na "internet biurowy". Od pierwszego dnia użytkowania, wynik: ping, download, upload (speedtest) b/d, zgłoszenia reklamacyjne nic nie dają, otrzymałem oficjalną odpowiedź, że w moim rejonie faktycznie nadajniki są przeciążone, ale nie jest to podstawą do pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, ponieważ mogę korzystać z internetu w innym miejscu, gdzie nadajniki nie są przeciążone. Konkurencja (mój poprzedni dostawca internetu), po zgłoszeniu reklamacji, odpowiedział, że w związku z przeciążeniem nadajników, tym samym brakiem świadczenia usługi, mogę wypowiedzieć umowę w trybie natychmiastowym bez poniesienia konsekwencji - opłaty związanej z wypowiedzeniem umowy przed czasem. Jak dla mnie firmę, która nie świadczy usługi lub świadczy usługę w sposób nieprawidłowy i żąda opłaty w pełnej wysokości należy nazwać oszustem, naciągaczem, hochsztaplerem... Radzę dokładnie sprawdzić warunki świadczenia usługi, po podpisaniu umowy nic się nie da zrobić, chciałem obniżyć abonament (aktualnie płacę 60 zł netto, umowa 24 m-ce) również jak grochem o ścianę. Pierwszy i ostatni raz...
    Zaletybrak
    Wady- wysoka cena
    - zupełnie bezużyteczny bok
    - brak transferu (przez całą dobę)
    - brak możliwości wprowadzenia zmian do abonamentu

    MiejscowośćPoznań
  • ~Tirowiec / 2020-05-11 20:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet mobilny dość że jest tragiczny to ograniczyli mi go bez powodu do 64kbs (nie da się z tego korzystać) jak chce coś oglądnąć to jedynie w 144p
    ZaletyNie ma zalet
  • ~Rafał / 2020-05-09 01:04
    Ocena: 1.00 / 5
    #Takahistoria #Orangetofirmakrzak A zatem jak w tytule w poniedziałek poprzez www orange złożyłem zamówienie na abonament mobilny 75 i zestaw telefonów Samsung Galaxy S20+ oraz A51 (jakby w gratisie). Biorąc pod uwagę, że Samsung daje jeszcze Buds+ do S20-tek w ograniczonym czasie i ilości chciałem wszystko załatwić możliwie szybko by skorzystać z tej promocji. Poprzez stronę internetową Orange składam zamówienie. Przeklikałem wszystkie etapy do końca, kurier był wyznaczony na piątek by dostarczyć umowę i telefony. Ku mojemu zdziwieniu nie otrzymałem żadnego potwierdzenia, nic, zero. Mówię sobie, może muszą to przeprocesować, a do piątku jeszcze daleko. W czwartek jednak mija godzina 14, a tu ciągle zero jakichkolwiek informacji o przesyłce, nie wytrzymuję i dzwonię na infolinię sprzedażową. Moi rozmówcy byli mili, ale nie widzieli czego w sumie chce w ramach "weryfikacji czy odebrali moje zgłoszenie". Jedna Pani w końcu sprawdziła po moich danych i stwierdziła, że nie ma śladu po jakimkolwiek zgłoszeniu ode mnie. Szybko zareagowała i w ułamku sekundy jeszcze niczego nieświadomy byłem już na etapie składania nowego zamówienia. Karkołomne było liczenie wszystkich rat i usług, w tym drugiej karty SIM (do A51, który odpowiadał mojej Mamie) oraz ubezpieczeniu na uszkodzenia s20+, ale jakoś wyszedłem na kwotę jaką zobaczyłem podczas składania zamówienia na www. Pytam się Pani czy dostanę jakieś potwierdzenie, że dokonałem zlecenia na określone usługi, koszty z tym związane itd. żeby na spokojnie przed przyjazdem kuriera wszystko ogarnąć. Otóż okazuje się, że nie... Jedyną informacją jaka otrzymam to zawiadomienie od firmy kurierskiej że przesyłka jest w drodze. Ok, zatem myślę sobie, że chyba już przez infolinię zamówienie to pewniak. Tego wieczora przy okazji zakupów w Media Expert kupiłem za 60 pln obudowę marki Ringke do A51, a ze sklepu internetowego zamówiłem obudowę do S20+ za 80 zł. No to mamy dzień dzisiejszy, czytam po raz kolejny regulamin promocji Samsunga na Buds+ i dochodzę do wniosku, że zadzwonię jeszcze raz do Orange i dopilnuję, żeby jak najszybciej mi wysłali telefony. Kolejny raz rozmawiam z tym przeklętym botem, który chyba ma tylko zniechęcać ludzi przed kontaktem z tą firmą. W końcu pozwolił mi się połączyć się z konsultantem i męczę Panią o ustalenie czy moje zamówienie jest realizowane. Pani jednak mnie przeprasza i mówi, że owszem jest ślad po zleceniu, ale nie zweryfikowano mojej zdolności finansowej, a umowa opiewała na sporą kwotę. Stąd zamówienie anulowano. Czy mam dodać, że nikt się ze mną nie kontaktował? Z całą pewnością nie. Zostałem z dwiema obudowami do telefonów, których nie mam. Zamierzam je wysłać do Państwa jako dwa nagie miecze na znak Waszej niekompetencji i tego, że Wam tego numeru nie odpuszczę. Dodam, że byłem w salonach i już tych zestawów nie było, także definitywny koniec historii.
    MiejscowośćŁódź
  • ~Mariano / 2020-05-05 21:18
    Ocena: 1.50 / 5
    Internet u Was to jakaś kpina prędkość niezgodna z umową A na infolini rozkładają ręce
    ZaletyBrak
    WadyZasięg tragiczny
    MiejscowośćRadom
  • ~Bolek / 2020-05-05 19:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Syf straszny na poziomie równie wspaniałej firmy dostawczej UPC.
    Gdyby ktoś chciał być oszukiwany poprzez niestabilne łącze internetowe, oraz codzienne przerwy w dostawie Internetu oraz wadliwy sprzęt to idealny dostawca dla was.
    Internet jest bardzo słaby zarówno na wsiach jak i miastach.
    Najlepsza jest cena przykładowo za miesiąc 80zł za internet do 10mb/s, gdzie realnie wygląda to tak że jest pobieranie max 5mb/s a wysyłanie nie przekracza nawet 1mb/s.
    Więc skoro chcesz płacić duża ilość pieniędzy za tak wspaniały internet to gorąco polecam.
    ZaletyOszukiwanie klientów
    WadyIstnienie firmy dostawczej
    MiejscowośćSzczecin
  • ~Ewelina / 2020-05-04 16:04
    Ocena: 2.75 / 5
    WiFi w Orange jest dobre, i opłaty również nie są tragiczne.
    Wadyinternet bardzo często się zacina, internet jest wolny.
    MiejscowośćLasowice Wielkie
  • ~Anonimowy / 2020-05-01 22:34
    Ocena: 1.00 / 5
    To nie internet to g**no jak i konsultanci nie wiedzą co tam robią żenada
    ZaletyBrak
    WadyGdy się do nich dzwoni i mówi się już im problemy to najłatwiejsze podpowiedzi reset routera albo problemy techniczne
    MiejscowośćPoznań
  • ~Krzysztof / 2020-04-30 17:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet mobilny dramat szczególnie w weekendy i święta i z roku na rok coraz gorszy. Obsługa klienta żadna a dodzwonienie się na infolinię graniczy z cudem. Za rachunek otrzymują 100%zaplaty a usługa na poziomie 1% przy pełnym zasięgu LTE. Jedyną pomocą z ich strony to kup sobie pan antenę zewnętrzną oczywiście z Orange. Nie polecam cwaniaków, bo taka szybkość internetu to można było być zadowolonym 15lat temu. Dziwne bo 3lata temu było dużo lepiej i nie narzekałem widocznie cofają się technologicznie.
    WadySłaby internet
    MiejscowośćBukowno
  • ~Przedsiębiorca / 2020-04-30 08:35
    Ocena: 1.00 / 5
    NIE POTRAFIĄ PRZENIEŚĆ INTERNETU STACJONARNEGO DSL DLA FIRM. FATALNA OBSŁUGA KLIENTA BIZNESOWEGO.
    ZaletyBRAK
    WadyNIE POTRAFIĄ PRZENIEŚĆ INTERNETU STACJONARNEGO PRZY ZMIANIE LOKALIZACJI
    MiejscowośćMilanówek
  • ~bombajson / 2020-04-27 14:22
    Ocena: 1.00 / 5
    predkosc to kpina, wiecznie zrywa polaczenie, 2020 rok a oni nie potrafia zapewnic stabilnego internetu.
    Zaletybrak
    Wadysame
    MiejscowośćOlsztyn
  • ~Falcon / 2020-04-25 22:44
    Ocena: 4.50 / 5
    Mam orange flex zasięg bardzo dobry, obsługa miła szybko odpowiadają i zawsze dziękują za kontakt, cenowo w porównaniu do innych sieci jest ok, nie martwię się o nic bo wybrałem taką opcję że internetu wystarczy, a reszta za darmo podałem nr karty płatniczej i nie muszę się martwić o opłaty.
    ZaletyMiła obsługa, niska cena dobry zasięg.
    WadyJeszcze nie dopatrzyłem się
    MiejscowośćPułtusk
  • ~Daniel / 2020-04-24 12:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Orange jest gównianą oraz kłamliwą firmą. Od 2 lat czekam na swiatłowód w mojej miejscowosci i co? Gówno. Do tego ich internet jest tak słaby, że musiałem czekać 10 min na wydanie tej opinii. Mam nadzieję, że za niedługo ta firma zotanie usunięta.
    ZaletyTa firma nie ma zalet
    WadyBrak internetu
    Oszukiwanie ludzi
    Cala firma
    MiejscowośćZagnańsk
  • ~X / 2020-04-22 13:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Przy przenoszeniu numerów nie dopełniają swoich obowiązków i w efekcie płaci się faktury w dwóch sieciach
  • ~zawiedziony / 2020-04-20 17:46
    Ocena: 2.25 / 5
    internet swiatlowodo. Częste zrywane polaczenia, predkosc z 300mb jest tylko polowa jakies 130. czas trwania 4 miesiace
    Zaletybrak
    Wadywysoki abonament
    zarwane polaczenia
    niska predkosc internetu
    MiejscowośćPrzeźmierowo
  • ~Joanna / 2020-04-14 14:25
    Ocena: 1.50 / 5
    Jestem klientką Orange od wielu lat, ale obecnie uważam , że Orange stał sie bardzo nieprzyjazny dla klienta: A konkretnie:
    - nie ma możliwości kontaktu mailowego
    - gdy zamawiam rozmowe z Orange - konsultant ma oddzwonić, to zamiast głosu konsultanta słysze dzwonek telefonu , a potem jakąś muzyczke i zero głosowej odpowiedzi
    - dostałam zawyżoną faktur i nijak nie moge znaleźć szczegółowej dokumentacji wykonywanych przeze mnie połączeń
    - chat z konsultantem to fikcja, nic nie działa

    Wadybrak możliwości szybkiego kontaktu
    MiejscowośćKatowice
  • ~Sebastian / 2020-04-10 20:42
    Ocena: 1.75 / 5
    K**rwa ten internet to jedna wielka kpina, nie polecam
    MiejscowośćRacibóz
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4497
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3207
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2244
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2085
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.64, ilość opinii: 1918
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4681
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3957
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3023
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2614
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2025