nie zasługuje nawet na 1 gwiazdkę.
Usługi są bardzo drogie biorąc pod uwagę brak zadowalającej obsługi klienta, która jest w pakiecie.
System komunikacji z klientem jest zawodny a mimo to nikt z tym nic nie robi.
Parametry usługi biorąc pod uwagę formę komunikacji zasługują na 1 gwiazdkę i to tylko dlatego, że są jeszcze punkty obsługi klienta bezpośredniej.
Krytyczne opinie klientów co do formy komunikacji są totalnie ignorowane i pozostają bez odpowiedzi,
Sztuczna inteligencja na poziomie rozwoju niepełnosprawnego dziecka nie powinna być darmowo testowana na kliencie-człowieku bo jest dla niego szkodliwa, wpływa na jego zdrowie psychiczne i samopoczucie.
Orange powinno na tym etapie rozwoju sztucznej inteligencji wybór kontaktu pozostawić klientowi, który wybierze rozmowę z człowiekiem lub Maxem a jako np.tester sztucznej inteligencji i będzie mógł pobierać za przeprowadzane na nim testy wynagrodzenie.
Zaletypunkty bezpośredniej sprzedaży/informacji/obsługi klienta
Wadybrak możliwości (już na początku rozmowy) wybrania telefonicznej formy kontaktu z człowiekiem
MiejscowośćWarszawa