Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Orange opinie

Ocena na podstawie 1695 opinii

1.51 / 5

  • Niezawodność
    1.37
  • Obsługa klienta
    1.58
  • Cena
    1.62
  • Parametry
    1.48
  • Cena/Jakość
    1.19
  • Oferta
    1.10

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Marzena / 2020-10-17 01:00
    Ocena: 1.50 / 5
    Od samego początku tylko problemy. Słabe łącze i przerywa internet caly czas!!!! To bardzo irytujace.
    Zaletyżadnych
    Wadyorange
    MiejscowośćWadowice
  • ~Rafał / 2020-10-16 20:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszuści plus najgorszy internet. Korzystałem od kilku dobrych lat i nie było miesiąca żeby internet działał dobrze. Podczas gier 300ms co jest wynikiem żałosnym. Z całego serca nie polecam nikomu tej męczarni.
  • ~sylwia / 2020-10-13 10:56
    Ocena: 2.25 / 5
    NIE POLECAM ORANGE!!!Proszę być świadomym,że super telefony też się psują IPHON daje gwarancję na rok, a firmę która szczyci się że jest nr 1 na rynku nie obowiązuje okres rękojmi na drugi rok.Telefon zepsuł mi się po 1 rok 4 miesiące nie z mojej winy, uznano mi że jest zepsuty ale w uzasadnieniu dostałam że w chwili zakupu nie zgłosiłam awarii??? Ktoś słyszał takie uzasadnienie....w konkurencyjnej firmie dają gwarancje producenta i drugi rok daje Firma....
    Zaletydzisiaj nie moge pisać o zaletach... Orange sposób w jaki traktuje klienta w chwili spornej jest nie do przyjęcia
    Wadynierzetelna, jestem klientem 20 lat i nie będę z tą firmą współpracowała czekam do końca mojej umowy i przenoszę numery
    MiejscowośćLublin
  • ~Niezadowolonyklient / 2020-10-09 14:24
    Ocena: 1.00 / 5
    TRAGEDIA!
    "Konsultanci" na infolinii to zwykłe odbijacze / worki na których ma się rozładować zdenerwowany klient. Niczego nie wiedzą, w żaden sposób nie mogą pomóc.

    Technicy nie są w stanie żadnego problemu porządnie naprawić. Od ponad roku, średnio kilka razy w tygodniu kompletnie przerywa połączenie na kilka godzin / kilka dni.

    Jeżeli macie opcję innego internetu, ZDECYDUJCIE SIĘ NA NIĄ!
    ZaletyBRAK
    Wady- tragiczna obsługa klienta,
    - brak poszanowania potrzeb klienta biznesowego,
    - kompletny brak profesjonalizmu,
    MiejscowośćNiemcz
  • ~Stasiu / 2020-10-06 14:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Przyjechali myśleli ze podłącza tylko router do komputera i tyle a okazało sie zs muszą prowadzić kable i powiedzieli ze oni chcą na 16 do domu wrócić i nie zdążą a była 14 50, umówili się na następny dzień i nie przyjechali
    WadyDuzo wad duzo
    MiejscowośćŻółwin
  • ~Anna / 2020-10-06 11:58
    Ocena: 1.25 / 5
    6 rozmowa z doradcą i każdy mówi co innego. Dosłownie. Zaoferowana przez orange usługa okazała się po półtora miesiąca od podpisania umowy niemożliwa do zrealizowania. MEGA beznadziejne podejście do klienta.
    MiejscowośćKałęczyn
  • ~Lucy / 2020-09-30 19:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy dostwaca internetu od ponad 2 miesięcy nie moga naprawic usterki, technik podobno przyjeżdża naprawia zdalnie i wysyła informację że nie mógł się skontaktować. Kłamią, oszukują, ludzie w obsłudze klienta są niekompetentni 6 razy podawałam adres bo zawsze coś źle napiszą i dalej jest błąd. Nie polecam, ja idę z tą sprawą do sądu bo to są jakieś żarty.
    ZaletyBrak
    WadyZrywa połączenie z Internetem
  • ~Rozczarowany / 2020-09-26 15:28
    Ocena: 1.25 / 5
    Jestem klientem Orange od 15 lat /TV i Internet/. Ostatnio zmieniałem umowę na światłowód. Przy tej okazji miałem zwrócić sprzęt, m.in. 15-letni dekoder z kartą. Nie był on nigdy używany, ponieważ korzystaliśmy z Canal+ (bardzo porządna firma). Chcieliśmy z Orange tylko Internet ale TV i telefon stacjonarny były obowiązkowe. W ciągu 15 lat były remonty, gruntowne porządki i ktoś ten nieużywany sprzęt bezmyślnie wyrzucił. Obecnie muszę zapłacić za 15-letni dekoder i kartę 650 zł. Cena zbija z nóg. Jako lojalny i wieloletni klient miałem nadzieję, że zostanie to anulowane lub przynajmniej pomniejszone ze względu na amortyzację. Ale nie...płać! Wysyłałem pisma z prośbą o o rozpatrzenie opcji anulowania kary bądź jej zmniejszenie. Efektem było obniżenie prędkości Internetu. Dobrze, że nie zdążyłem przenieść 3 numerów komórkowych do tej firmy, bo do tego byłem intensywnie namawiany. Teraz odliczam czas do zakończenia umowy z Orange i nigdy więcej. Gratuluję firmie Orange. Tak się traci lojalnych klientów. A tę historię ku przestrodze zamieszczę też na naszych portalach społecznościowych. Jestem bardzo rozczarowany postawą Orange. Nie kwestionuję, że powinienem zgodnie z umową zwrócić sprzęt, ale 650 zł za 15-letni dekoder, to chyba nie do końca w porządku. Każdy problem można rozwiązać tak, by dwie strony były zadowolone. Tu nie było tej woli. Dlatego nie polecam Orange!
    WadyNie dbają i nie szanują swoich wieloletnich klientów
  • ~Niezadowolony niewolnik gier komputerow / 2020-09-24 20:42
    Ocena: 1.25 / 5
    Internet mobilny Wysoki ping do grania to lipa ,obniżenie sygnału w stosunku do poprzednich lat lte infolinia zero kup pan sobie nowy ruter tak usłyszałem,nic nierobia aby sygnał wzmocnić
    ZaletyWygoda wydawania pieniądze na dodatkowe pakiety przez sms z rutera
    WadyZasięg jakość
    MiejscowośćPrzesieka Jelenia góra
  • ~Piotr / 2020-09-22 22:45
    Ocena: 4.00 / 5
    używam mobilny na kartę , mogła by być lepsza szybkość LTE ale filmy z netflixa da się oglądać nawet w 4k oczywiście nie używają już np: laptopa czy smartfona...
    Zaletyjaki jest net LTE ale jest....
    Wadylepszy sygnał i szybszy net...
    MiejscowośćROD Wagowo
  • ~Hubert / 2020-09-20 07:32
    Ocena: 1.25 / 5
    Internet na zasadzie u nas jest sygnał więc ok nie ma tematu, transfer z epoki kamienia, czasami odczytanie maila sprawia problem.
    Jestem z orange jeszcze za czasów „idea” to co zaobserwowałem przez tyle lat to coraz słabsze usługi,dno.
    Nigdy więcej umów z oszustami
    ZaletyBrak
    WadyIstnienie
    MiejscowośćŚląsk
  • ~Krasocin / 2020-09-13 11:56
    Ocena: 1.75 / 5
    Co chwilę rozlacza nie da się nic zrobić. Internet który miał mieć 48mb/s ma maksymalnie 12mb/s (90zl miesięcznie) xd
    MiejscowośćKrasocin
  • ~Molka / 2020-09-10 18:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Porażka to komplement dla Orange place za internet ktorego nie mam ale co tam ze nie mam Orange twierdzi ze mam i koniec kropka bedzie trzeba wydac na adwokata i coś z tym fantem zrobić :(
    ZaletyBrak
    WadyWad jest Moc ????
    MiejscowośćWOLIBÓRZ
  • ~Piotrks / 2020-08-31 18:47
    Ocena: 1.75 / 5
    Witam, korzystam z internetu Orange od 2mies jeśli chodzi o ogladanie filmów to bez problemu działa. Ale jeśli chodzi o gry komputerowe to internet jest beznadziejny, scina ekran, jest nie stabilny co chwile mamy jakieś małe "lagi" co chwile ping skacze do 100/120. Osobiście nie polecam do grania w gry komputerowe. Korzystam z usłgi Funbox 3.0 z internetem 2.4G oraz 5G i jestem bardzo zawiedziony.
  • ~Gosia / 2020-08-31 16:08
    Ocena: 1.50 / 5
    Oszuści!!!! Nie radzę podpisywać abonamentu a później przechodzić na ofertę na kartę. Obsługa klienta kłamie i nie podane konkretów. Okres rozliczenia abonamentu jest od 1 do ostatniego dnia miesiąca a pakiet przed przejściem na kartę wyłączono mi wcześniej. Nawet nie mogłam nigdzie zadzwonić by to wyjaśnić. Wykupiłam doładowanie, zadzwoniłam do obsługi klienta za która zapłaciła.... i niczego się nie dowiedziałam. Oszuści jak ich mało!!!
  • ~Michał / 2020-08-30 23:35
    Ocena: 1.50 / 5
    Nigdy więcej nie wezmę takiego gówna... Nigdy w życiu nie miałem gorszego internetu. W mojej małej miejscowości, z której pochodzę mam internet 1mb/s i jest o wiele lepszy i stabilniejszy od tego dziadostwa... Cena... 60zł na miesiąc... za limitowany internet... BEZPRZEWODOWY...
    ZaletyMożesz go wszędzie ze sobą zabrać.
    WadyWystarczy, że jedna osoba używa internetu, np do oglądania serialu/filmu i nic nie można więcej robić. Internet się ciągle, ale to ciągle zacina. Opóźnienie internetu waha się pomiędzy 60ms a 400ms, co uniemożliwa zupełnie korzystanie z internetu przez osoby, które grają. Owszem, czasami zdarzają się dobre dni, ale to już od 2-3 miesięcy jest rzadkością, wielką rzadkością.... PS. Jeszcze na dodatek karta, która jest w modemie, orange stwierdziło, że chce mieć "granie na czekanie" i nieświadomie przez ostatnie miesiące płaciłem 2zł miesięcznie na coś, co nie może być w żaden sposób użyte... Pozdro :)
    MiejscowośćSzczecin
  • ~John / 2020-08-28 15:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Kupiłem internet mobilny bo lepszy, konsultantka w salonie odradziła przewodowy. Szok 3,63 Mb/s 0,36 Mb/s Brak pomocy. Śmieciowa sieć
    Zaletymoże splajtuje
    Wadyj/w
    MiejscowośćPabianice
  • ~estlex / 2020-08-21 22:52
    Ocena: 1.50 / 5
    internet często ulega wari co sprawia że i tak ledwo działający internet prosto rzecz ujmując prawie nie działa
    Zaletynie ma
    Wadywolny, zawodny,
    Miejscowośćszyszkowa
  • ~Joanna / 2020-08-21 14:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa klienta dzięki sztucznej inteligencji spadła według mojej opinii i moich wielu znajomych do 0,
    nie zasługuje nawet na 1 gwiazdkę.
    Usługi są bardzo drogie biorąc pod uwagę brak zadowalającej obsługi klienta, która jest w pakiecie.
    System komunikacji z klientem jest zawodny a mimo to nikt z tym nic nie robi.
    Parametry usługi biorąc pod uwagę formę komunikacji zasługują na 1 gwiazdkę i to tylko dlatego, że są jeszcze punkty obsługi klienta bezpośredniej.
    Krytyczne opinie klientów co do formy komunikacji są totalnie ignorowane i pozostają bez odpowiedzi,
    Sztuczna inteligencja na poziomie rozwoju niepełnosprawnego dziecka nie powinna być darmowo testowana na kliencie-człowieku bo jest dla niego szkodliwa, wpływa na jego zdrowie psychiczne i samopoczucie.
    Orange powinno na tym etapie rozwoju sztucznej inteligencji wybór kontaktu pozostawić klientowi, który wybierze rozmowę z człowiekiem lub Maxem a jako np.tester sztucznej inteligencji i będzie mógł pobierać za przeprowadzane na nim testy wynagrodzenie.
    Zaletypunkty bezpośredniej sprzedaży/informacji/obsługi klienta
    Wadybrak możliwości (już na początku rozmowy) wybrania telefonicznej formy kontaktu z człowiekiem
    MiejscowośćWarszawa
  • ~JOJO / 2020-08-19 13:39
    Ocena: 1.00 / 5
    ZŁODZIEJE i krętacze ,najpierw rozmawiasz ze sztuczną inteligencją ,pieniądze za rozmowę pobierają a i tak nic nie załatwisz,trzeba się prosić o rozmowę z żywym człowiekiem który powie ci że pieniądze może wrócą na konto za tydzień
    ZaletyBRAK
    WadyWSZYSTKO ZŁODZIEJE I OSZUŚCI
    MiejscowośćMAŁOPOLSKA
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4458
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3502
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3204
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2240
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.65, ilość opinii: 1916
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4609
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3931
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2988
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2582
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2018