Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Orange opinie

Ocena na podstawie 1705 opinii

1.51 / 5

  • Niezawodność
    1.37
  • Obsługa klienta
    1.58
  • Cena
    1.63
  • Parametry
    1.48
  • Cena/Jakość
    1.19
  • Oferta
    1.10

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~zawiedziony / 2021-03-29 14:58
    Ocena: 1.25 / 5
    zwykly,przewodowy internet zostal naliczony jak za swiatlowod,oczywiscie predkosc pobierania zmiejszona do 10Mb.bardzo czesto spada predkosc pobierania.nie mozna uzywac SKYPE.zeby w 21wieku byly takie problemy.widac ze firma nie inwestuje w rozwoj dzialalnosci.aby zlapac klienta.telewizja takze porazka ,w tym co oferuja.konsultanci trzymaja sie regulaminu .No i oplaty z gory
    Zaletybrak
    Wadyza duza cena do oferty
    Miejscowośćbiesal
  • ~Kz / 2021-03-25 15:34
    Ocena: 1.50 / 5
    Dramat!!!!! Kolosalne ceny za zerowa jakość!!! Kilka rady w tygodniu maja „awarie w Centrali” (czyt, nie dostarczają internetu w ogole). TV - dramat, brak slow, ze 150 działa 10 kanałów, w tym są to kanały TVP. 150 zł za niedziałające tv+net.
    ZaletyBrak
    WadyInternet - kilka razy w tygodniu maja awarie w Centralii (net nie działa Ok kilka godzin Dziennie)
    TV - ze 250 kanałów odbiera 10 (antena, kolektor nowe)
    Cena - kosmos!
    MiejscowośćJedwabne
  • ~Obelix / 2021-03-23 19:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet wolny raz jest a raz nie ma wysoki ping. Najgorszy Internet w Polsce 250kb/s pobierania
    ZaletyNawet ich nie ma
    WadyWszystko
  • ~Teresa / 2021-03-22 15:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Dostałam duży rachunek, więc zadzwoniłam, aby się dowiedzieć dlaczego? Często nie mam internetu, albo jest słaby zasięg.Kilka razy w tym miesiącu zgłaszałam brak internetu i dlatego dzwoniłam z komórki, bo logiczne ,że stacjonarny nie działał.Konsultantka powiedziała, że dlatego moja komórka została obciążona dodatkowymi opłatami, a do tego przysłali mi wzmacniacz sygnału za który też jest opłata, o czym nikt wcześniej nie wspomniał( ale po co mi wzmacniacz ? przecież ciągle brakuje internetu, to co on może wzmocnić?)Po zgłoszeniu awarii odbieram sms ,że jeśli wina będzie po mojej stronie zostaną naliczone opłaty, albo gdy nie odwołam zgłoszenia gdy internet już będzie też będą naliczać. Według konsultantki nie ma podstaw do żadnych reklamacji , rachunek mam zapłacić, bo przecież podpisałam umowę.Mocno zdenerwowanym głosem pani mnie poinformowała,że trzeba czytać ze zrozumieniem.(????)
    Zaletyżadnych
    Wadydużo
  • ~Seba / 2021-03-17 07:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Posiadam Internet w Orange od ponad 4 lat. Nowa umowa i modem od 10 lutego, uruchomiona przeze mnie 9 marca. Od pierwszego dnia problem, zasięg ginie początkowo rano na kilkanaście minut, po dwóch dniach coraz częściej. Od trzech dni nie działa wcale.
    Nikt nie potrafi rozwiązać tego problemu na infolinii.
    Ponadto zostałem wprowadzony w błąd przez konsultanta z którym zawierałem umowę, ponieważ poinformował mnie, że usługa będzie działać od 9 marca, czyli od czasu zakończenia starej umowy, a na infolinii dowiedziałem się że usługa działa po 24h, o czym powinienem wiedzieć.
    Pozbawiono mnie zatem tych 14 dni na odstąpienie od umowy, moim zdaniem świadomie.
    W chwili obecnej złożyłem reklamację o odstąpieniu od umowy bez ponoszenia kosztów.
    Czekam.
    Dodam, że jedną fakturę zapłaciłem, tylko za co !?
    Dlaczego nie ma drogi e-mail do Orange?
    Dlatego, że email jest twardym dowodem w sądzie, gdzie zamierzam dochodzić swoich praw, zwrotu kosztów i odszkodowania za utrudnienia w wykonywaniu pracy zdalnej ze względu na nie wywiązanie się z umowy Orange.
    ZaletyBrak
    WadyBrak nie tyle kompetencji, ile chęci do rozwiązania problemu.
    MiejscowośćPłock
  • ~Tele / 2021-03-13 05:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Na ulicy Laury w Lublinie wybrańcy mają podłączony światłowód a reszta ludzi z ulicy ma na zwykłym kablu jak mi się skończyła umowa to proponowali mi za 130zł na zwykłym kablu jak chciałem światłowód to powiedzieli że nie ma takiej opcji LAURY ULICA W LUBLINIE WYBRAŃCY MAJĄ ŚWIATŁOWÓD i podziękowałem za współpracę po 15 latach
    WadyNie potrafią na infolinię wytłumaczyć dlaczego na ulicy Laury co niektórzy mają światłowód a reszta mieć nie może
    MiejscowośćLublin
  • ~Marek / 2021-03-11 19:50
    Ocena: 2.00 / 5
    Dotyczy zawarcia umowy. Umowa na przyłącze internetu światłowodowe. 4 dni od zawarcia umowy uzgodniono termin przyłącza. W dniu poprzedzającym wykonania usługi o godz. 18. 30 informacja o przesunięciu usługi o 4 dni. Czy to jest właściwe zachowanie gdy zdobyłem urlop. Myślę że dalej jak za PRL Orange myśli tymi kategoriami. Wcześniej 20 lat temu miałem tego doświadczenie z tą firmą, myślałem obecnie że coś się zmieniło ale to błąd. Przestroga dla tycz którzy mają wybór. Pozdrawiam.
    ZaletyNa razie brak
    WadySposób zachowania, kontakt z automatem, który nie kuma w zagadnienie..


    MiejscowośćNa razie nie korzystam bo nie mogą mnie podłączyć z niewiadomego powodu.
  • ~Agnbar / 2021-03-11 19:13
    Ocena: 2.50 / 5
    Obsluga klientow w tej firmie jest skandaliczna, po zablokowaniu uslug za brak platnosci nie ma zadnej mozliwosci kontaktu na infolinii, czy po przez chat. Wlancza sie ta ich pseudointeligencja Max, ktora w kolo pieprzy ciagle to samo, nie ma mozliwosci zlozenia reklamacji, Co jest naruszeniem praw konsumenta. Naliczaja oplaty za nie zamowione uslugi, I nikt nie potrafi wyjasnic za Co sa te oplaty. Skandal!!!! Juz 4 miesiace przed koncem moich uslug przenosze je do Play, albo gdziekolwiek indziej. Z orange nie chce miec juz nic wspolnego.
    ZaletyZasieg
    WadyNaliczanie dodatkowych oplat, fatalna obsluga klienta, bardzo Drogi sprzet,
    MiejscowośćKatowice
  • ~Slawek / 2021-03-09 17:50
    Ocena: 2.75 / 5
    Fatalna szybkość internetu, zrywanie połączenia, przerywane oglądanie filmu na VOD.
    MiejscowośćPrzemyśl
  • ~Niezadowolony / 2021-03-09 09:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Przestrzegam wszystkich przed podpisaniem umowy z Orange. Nigdy tego nie róbcie pod żadnym pozorem. Rozwiązanie tej umowy graniczy z cudem. Mimo wysłania wypowiedzenia w terminie, kompletnie to nie robi na nich wrażenia, naliczają abonament mimo rozwiązanej umowy. NIE BÓJCIE SIĘ IŚĆ Z NIMI DO SĄDU!!!!!!!!!!!!!!! BO TO JEST JEDYNA DROGA.
    ZaletyŻadnych
    Wadywszystkie możliwe
    MiejscowośćWrocław
  • ~Matikokx / 2021-03-08 14:53
    Ocena: 1.00 / 5
    internet nie działa BARDZO CZESTO, nie da sie nic zrobic bo jest po 1t3463463413 pingu. Naprawde przejescie z netii tutaj to byl wielki blad
    Zaletynie ma
    Wadygenearlnie to wszystko jest ciulowe
  • ~Hvlky / 2021-03-07 19:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie ma dnia bez braku internetu, codziennie nie ma. Nie polecam żadnej oferty ze strony tych uszustów. 2mb/s przy pakiecie 300/mb
    Zaletybrak
    WadyBRAK INTERNETU, CIĄGŁE PROBLEMY
    MiejscowośćLódź
  • ~Bogdan / 2021-03-05 14:14
    Ocena: 1.50 / 5
    Przestrzegam wszystkich przed Orange pakiet orange dla firm 1TB oferta jest bardzo atrakcyjna i na tym się kończą zalety. Po okresie, gdy mogłem zrezygnować zjazd prędkości ze średnio 100 Mb/s do połowy prędkości po wykorzystaniu 60-100 Gb a później już równo w dół po 200 Gb standardowa prędkość to 1 Mb/s. Nigdy nie wykorzystalem nawet jednej trzeciej pakietu i pomimo wielu zgloszeń zero reakcji, a wręćz olewanie przez odpowiedź z automatu reklamacja pozostaje bez rozpatrzenia. Nie tak chyba wygląda standard internetu w XXI w.
    Zaletybrak
    Wadychamstwo ze strony obsługi, oszustwo w ofercie jest napisane, że pobierasz z prędkością jaką osiągasz 100Mb/s a poniżej 1Mb/s to jak to nazwać?
    MiejscowośćBiałystok
  • ~Wacław / 2021-03-03 23:52
    Ocena: 1.50 / 5
    Wprowadzanie klientów w błąd przez nieinformowanie o konkretnych istotnych zmianach ,przerywanie usług pomimo trwania umowy w salonie i nie poinformowanie klienta o zmianie
    ,narzucanie klientom umowy na dłużej niż można to zrobić z centrali w Warszawie informowanie innego operatora o dostępie do tego numeru od 28 marca a wyłączenie usługi 26 lutego pomimo jego likwidacji bez poinformowania klienta porażka tak nie można
    ZaletyMałe
    WadyNieodpowiedzialni
    MiejscowośćCzechowice-Dziedzice
  • ~cesar / 2021-03-03 13:10
    Ocena: 1.00 / 5
    FUNBOX 2.0

    Internet ciągle się rozłącza stałe 300 ping , technicy ciągle odmawiają naprawy bo w speed test mam 22 ms .

    co mnie interesują cyferki , ja chcę stabilnego internetu a nie ładne wyniki w speed test

    w lipcu umowa się kończy idę na 5 g chyba do plusa.

    Zaletyprzyzwoita prędkość
    Wadyciągłe skoki na 300 ping poza tym 60-70
    technicy porażka
    wiecznie sie rozłącza (traci sygnał)
    Miejscowośćszczecin
  • ~Marian / 2021-02-25 06:34
    Ocena: 2.00 / 5
    Totalne dno! Mam niby internet LTE ale szybkość transmisji nigdy nie przekracza 5 Mb/s. To jest średniowiecze! A od wczoraj nie mam zupełnie internetu! Takie wypadki zdarzają się bardzo często szczególnie wieczorem nagle ginie i koniec. Chwała Bogu mam jeszcze awaryjnie Aero2. Czasami ten darmowy internet jest lepszy od tego płatnego. Dzięki temu że teraz mam połączenie z Aero2 mogę napisać ten komentarz. A Orange nadal nie ma! Reklamacje są jak rzucanie grochem o ścianę. Tylko zdawkowe przeprosiny i obiecanki poprawy. Pora chyba skończyć z tym dziadostwem bo już doszedł do mojej miejscowości światłowód i nie najmniejszego problemu z podpięciem w ciągu kilku godzin. A cena niewiela wyższa za to przepustowość kosmiczna!
    ZaletyBrak
    WadyKoszmarnie niska przepustowość, zwykłe oszustwo przy podpisywaniu umowy
    MiejscowośćKoziegłowy (woj. ślaskie)
  • ~Pracownicy orange już mnie znają / 2021-02-20 13:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Masakra !
    * salon Orange czynny do 18:00 w salonie jestem 17:50 - Pan niestety powiedział, że już się zliczył i nie przyjmie mojej wpłaty.
    * infolinia, technicy i doradcy dają trzy różne często sprzeczne opinie. Na samym początku z dnia na dzień przestał działać mi Internet i telewizor. Zgłosiłam problem na infolinii - po dobie dostałam odpowiedź wymiana dekodera- (oczywiście to jest banalnie proste więc na pomoc techników mogłam liczyć). Zadzwoniłam na infolinie ponieważ pracuje w tych samych godzinach co salon orange zapytałam czy siostra z nr zgłoszenia i ze swoim dowodem może odebrać dekoder, pan z infolinii odpowiedział że nie ma najmniejszego problemu- w salonie siostra dowiedziała się że tylko i wyłącznie osoba na którą jest umowa może odebrać dekoder. Po tym jak udało mi się od nich odebrać i wymienić dekoder niestety internet i telewizor bez zmian... brak internetu brak telewizji - zadzwoniłam na infolinie aby zgłosić ten sam problem... Pani wczoraj powiedziała że dziś będzie technik między 9- 16 jest po 13 i cisza zadzwoniłam na infolinie czy oby na pewno jest moje zgłoszenie ... i co się okazało ? nie ma zgłoszenia !!! technik nie przyjedzie jestem 5 dzień bez Internetu i telewizji od orange.NIE POLECAM
    Zaletybrak
    WadyBrak szkoleń pracowników. infolinia, technicy i doradcy dają trzy różne często sprzeczne opinie.
    MiejscowośćŻyrardów
  • ~Ola / 2021-02-17 13:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Monterzy GDYNIA.
    Panowie spóźnieni 2h. Brak jakiejkolwiek informacji z ich strony. Infolinia zgłosiła problem jednak z nimi również się nie kontaktują.
    Kabel (światłowód z klatki schodowej) przyklejony w mieszkaniu na KLEJ NA GORĄCO do ściany. Totalna fuszerka.
    Od strony technicznej PORAŻKA.
    MiejscowośćGdynia
  • ~misiaty05 / 2021-02-15 11:20
    Ocena: 1.25 / 5
    porazka, nie polecam internetu, stałe 100 ms w gierkach, youtube scina cały czas, sam internet jesli korzystamy w pojedynke jest naprawde niezle ale jak wiecej niz 3 uzytkownikow korzysta z interentu w tym samym czasie toi usiedziec nie idzie.
    Zaletyladny kolor w logo
    Wadyw gruncie rzeczy wszystko
    Miejscowośćpzoann
  • ~jakub / 2021-02-14 15:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat, od tygodnia strony wczytuja sie po minute kazda, netflixa nie da sie ogaldac, a w grach ping 2000 (freezy 10-15 sekundowe)
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4534
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3508
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2552
Play Online
Ocena: 1.75, ilość opinii: 2250
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2090
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4745
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3983
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3079
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2637
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2041
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1307