Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Orange opinie

Ocena na podstawie 1692 opinii

1.51 / 5

  • Niezawodność
    1.37
  • Obsługa klienta
    1.58
  • Cena
    1.62
  • Parametry
    1.47
  • Cena/Jakość
    1.19
  • Oferta
    1.10

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Ziom / 2021-04-13 17:49
    Ocena: 4.50 / 5
    Internet 4g i 3g śmiga. Plus, play i t-mobile radzą sobie 2-3 razy gorzej w mojej okolicy.
    MiejscowośćJesionka
  • ~Mariusz / 2021-04-13 09:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Podpisałem umowę na internet z telewizją nie chciałem telefonu Pan z obsługi z galerii podwórze w krakowie wciągnął mi twierdził że za darmo telefon. Mówiąc że dam dziecku do zabawy. Po miesiącu stwierdzili ze się nie da podpiac Internetu oraz tv . A kabel Orange leci przez moją działkę. Przez kolejne trzy miesiące nic nie zrobili. Czyli umowa nie doszła do końca. Po 6 miesiącach zaczęli przysyłać za nie zPlacony telefon który miał być za darmo ? Staraszyli sądami. Dla spokoju zapłaciłem ok 800 zł za darmowy telefon. Nie polecam nikomu Orange
    ZaletyŻadnych
    WadyChamstwo obsługa fatalna
    MiejscowośćKraków
  • ~Gabi / 2021-04-10 19:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak szacunku do klienta konsultanci niedoinformowani każdy mowi co innego wprowadzają w błąd... od tygodnia czekam na montera i dzisiaj znow konsultantka zadzwoniła i przełożyła jego wizytę nie podając jakiegokolek powodu tym razem za 5 śni. Praca zdalna i szkoła dzieci leży w tym momencie.... z czystm sumieniem będę odradzać wasze usługi wszsytkim znajomym którzy będą chcieli skorzystać z waszej oferty
    ZaletyBrak
    WadyBrak szacunku do klienta
    MiejscowośćRaciborowice Górne
  • ~JustynaJeleniaGóra / 2021-04-09 22:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Niekończąca się historia i brak profesjonalizmu pracowników sieci ciągnące się już ponad 3 miesiące..

    troszkę długi opis, ale nie dajcie się tak oszukać jak ja.. w styczniu kończyła mi się umowa 2 letnia na osobę prywatną.. chciałam przedłużyć umowę ale już na firmę, otrzymałam informację od pracownika salonu że jest taka możliwość w kwocie 119 zł miesięcznie.. następnie kilka dni po podpisaniu umowy otrzymałam FV na kwotę ponad 160 zł i kilka dni póżniej znów na taką samą kwotę.. <łącznie FV ponad 320 zł/miesiąc za>, następie chcac wyjasnic.. Pani na infolinii mowi mi że kwota jest poprawna a kolejnego dnia dzwoni i mówi że jednak mi ją zmniejszy poniewaz dostanę zniżke na usługi.. w salonie jednak okazało się że firma źle przetworzyła dane z umowy ale nie zejdą mi na fakturzę na kwotę 119 zł tak jak się umawiałam z pracownikiem w salonie, ale na kwotę około 140 zł ponieważ jak tłumaczyła Pani na infolinii innej oferty nie mają chociaz Pan z salonu taka oferte przedstawil.. nie satysfakcjonowało mnie to, ponieważ błąd popełnił pracownik salonu i sam się do tego przyznał, złożyliśmy wspolnie wniosek o rezygnaję z umowy.. dostałam info. że została odrzucona bo niby nie da się anulować umowy.. kilka dni pozniej przy kolejnym tel. na infolinie dostałam info. że jednak mozna anulowac umowe ale pracownik salonu musi dzwonic pod jakis ich specjalny nr.. co telefon to inna wersja wydarzeń, każdy mowi co innego.. staneło na tym że kolejna Pani z infolinii zadzwonila i zaproponowała FV na kwotę 124 zł z groszami.. nie wiem skąd taka kwota ale juz dla świętego spokoju się zgodziłam.. przychodzi kolejny miesiac przychodzi kolejna faktura.. zamiast 124 zł, znów kwota 140 zł.. znów wniosek o wyjasnienie i anulacje umowy i znów brak konkretów ze strony pracowików salonu.. dodam jeszcze że miałam otrzymywać jedną FV, a otrzymuję dwie jedna za internet plus TV, drugą za nr tel którego nie chciałam, ale niby moża było wziąć tylko pakiet.. jesli pakiet to oczekuje faktury wspolnej a nie osobne.. tak jak bylo mowione podczas wizyty w salonie.. żenada naprawdę że tak oszukujecie ludzi.. wstyd..!!!!!!!!!!!!!! w dalszym ciągu jednak liczę na aulowanie umowy i poźegananie się z Państwem raz na zawsze! nie polecam !
    MiejscowośćJelenia Góra
  • ~ASDFGHH / 2021-04-08 09:57
    Ocena: 2.25 / 5
    Omijać to ścierwo z daleka , a jak już macie to radzę kupić antenę która zwiększy moc internetu , takie coś kosztuje 500 zł.
    ZaletyNIE MA
    WadyWszystko
    MiejscowośćNieważne
  • ~Anka skakanka / 2021-04-07 08:18
    Ocena: 1.00 / 5
    To jest jakiś koszmar internet co chwila się zawiesza a działa koszmarnie po 1 dniu się zawiesza. Gdy były świętą nie korzystaliśmy z Interneta a tu nagle wiadomość wykorzystano 100% internetu. Gdy zadzwonisz ten robocik Max pierdzieli w kółko i to samo a gdy poprosisz o rozmowę konsultantem to zanim cię połączy minie pół godziny po potrzebyje poeselu mówienia po 20 razy jaki jest problem itp. . Raz od ósmej nie było internetu max mówi to nie jest problem z naszej a internet będzie o 13 był dopiero o 18.Dzieci dzwonią z płaczem mają sprawdziany onlline noi dupa internetu niema. Prosimy o zwrot a pieniędzy nie było internetu przez 10 godzin a oni. Internet dla mamy 10 gb na mesenger jednego dna 6gb poszło ne wiadowo gdzie i trzeba dokupywać gb bez przerwy. w innej sieci starczyło by to na miesiąc korzystając z mesengera i by zostało. Istni wyłudzacze i złodzieje
    Zaletyładne logo
    Wadyzadużo wad zeszło by z tym może poł roku . Kto jest w orange rozumie co mówie jeśli nie. nie życze największemu wrogowi by tego doświadczł
    MiejscowośćOpoczno
  • ~Niki / 2021-03-30 04:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy internet w Polsce! Badziewie totalne. Od kilku miesięcy jest problem z Internetem i oczywiście nikt nie potrafi tego naprawić. A jak już ktoś podejmie jakieś kroki, to w systemie u nich jest rozwiązany problem, ale tu wciąż nie ma zasięgu. Prawie codziennie internet zwalnia, rozłącza lub gubi zasięg. Nie da się normalnie zdalnie pracować, nie mówiąc nic już o oglądaniu jakiegokolwiek filmu wieczorem po ciężkim dniu. Jestem w trakcie szukania innego operatora. Syf i nic więcej. Stanowczo odradzam!!!
    ZaletyBRAK
    Wady- słaby zasięg
    - niekompetentni pracownicy
    - ignorancja klienta
    - urywa zasięg
    MiejscowośćWrocław
  • ~zawiedziony / 2021-03-29 14:58
    Ocena: 1.25 / 5
    zwykly,przewodowy internet zostal naliczony jak za swiatlowod,oczywiscie predkosc pobierania zmiejszona do 10Mb.bardzo czesto spada predkosc pobierania.nie mozna uzywac SKYPE.zeby w 21wieku byly takie problemy.widac ze firma nie inwestuje w rozwoj dzialalnosci.aby zlapac klienta.telewizja takze porazka ,w tym co oferuja.konsultanci trzymaja sie regulaminu .No i oplaty z gory
    Zaletybrak
    Wadyza duza cena do oferty
    Miejscowośćbiesal
  • ~Kz / 2021-03-25 15:34
    Ocena: 1.50 / 5
    Dramat!!!!! Kolosalne ceny za zerowa jakość!!! Kilka rady w tygodniu maja „awarie w Centrali” (czyt, nie dostarczają internetu w ogole). TV - dramat, brak slow, ze 150 działa 10 kanałów, w tym są to kanały TVP. 150 zł za niedziałające tv+net.
    ZaletyBrak
    WadyInternet - kilka razy w tygodniu maja awarie w Centralii (net nie działa Ok kilka godzin Dziennie)
    TV - ze 250 kanałów odbiera 10 (antena, kolektor nowe)
    Cena - kosmos!
    MiejscowośćJedwabne
  • ~Obelix / 2021-03-23 19:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet wolny raz jest a raz nie ma wysoki ping. Najgorszy Internet w Polsce 250kb/s pobierania
    ZaletyNawet ich nie ma
    WadyWszystko
  • ~Teresa / 2021-03-22 15:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Dostałam duży rachunek, więc zadzwoniłam, aby się dowiedzieć dlaczego? Często nie mam internetu, albo jest słaby zasięg.Kilka razy w tym miesiącu zgłaszałam brak internetu i dlatego dzwoniłam z komórki, bo logiczne ,że stacjonarny nie działał.Konsultantka powiedziała, że dlatego moja komórka została obciążona dodatkowymi opłatami, a do tego przysłali mi wzmacniacz sygnału za który też jest opłata, o czym nikt wcześniej nie wspomniał( ale po co mi wzmacniacz ? przecież ciągle brakuje internetu, to co on może wzmocnić?)Po zgłoszeniu awarii odbieram sms ,że jeśli wina będzie po mojej stronie zostaną naliczone opłaty, albo gdy nie odwołam zgłoszenia gdy internet już będzie też będą naliczać. Według konsultantki nie ma podstaw do żadnych reklamacji , rachunek mam zapłacić, bo przecież podpisałam umowę.Mocno zdenerwowanym głosem pani mnie poinformowała,że trzeba czytać ze zrozumieniem.(????)
    Zaletyżadnych
    Wadydużo
  • ~Seba / 2021-03-17 07:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Posiadam Internet w Orange od ponad 4 lat. Nowa umowa i modem od 10 lutego, uruchomiona przeze mnie 9 marca. Od pierwszego dnia problem, zasięg ginie początkowo rano na kilkanaście minut, po dwóch dniach coraz częściej. Od trzech dni nie działa wcale.
    Nikt nie potrafi rozwiązać tego problemu na infolinii.
    Ponadto zostałem wprowadzony w błąd przez konsultanta z którym zawierałem umowę, ponieważ poinformował mnie, że usługa będzie działać od 9 marca, czyli od czasu zakończenia starej umowy, a na infolinii dowiedziałem się że usługa działa po 24h, o czym powinienem wiedzieć.
    Pozbawiono mnie zatem tych 14 dni na odstąpienie od umowy, moim zdaniem świadomie.
    W chwili obecnej złożyłem reklamację o odstąpieniu od umowy bez ponoszenia kosztów.
    Czekam.
    Dodam, że jedną fakturę zapłaciłem, tylko za co !?
    Dlaczego nie ma drogi e-mail do Orange?
    Dlatego, że email jest twardym dowodem w sądzie, gdzie zamierzam dochodzić swoich praw, zwrotu kosztów i odszkodowania za utrudnienia w wykonywaniu pracy zdalnej ze względu na nie wywiązanie się z umowy Orange.
    ZaletyBrak
    WadyBrak nie tyle kompetencji, ile chęci do rozwiązania problemu.
    MiejscowośćPłock
  • ~Tele / 2021-03-13 05:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Na ulicy Laury w Lublinie wybrańcy mają podłączony światłowód a reszta ludzi z ulicy ma na zwykłym kablu jak mi się skończyła umowa to proponowali mi za 130zł na zwykłym kablu jak chciałem światłowód to powiedzieli że nie ma takiej opcji LAURY ULICA W LUBLINIE WYBRAŃCY MAJĄ ŚWIATŁOWÓD i podziękowałem za współpracę po 15 latach
    WadyNie potrafią na infolinię wytłumaczyć dlaczego na ulicy Laury co niektórzy mają światłowód a reszta mieć nie może
    MiejscowośćLublin
  • ~Marek / 2021-03-11 19:50
    Ocena: 2.00 / 5
    Dotyczy zawarcia umowy. Umowa na przyłącze internetu światłowodowe. 4 dni od zawarcia umowy uzgodniono termin przyłącza. W dniu poprzedzającym wykonania usługi o godz. 18. 30 informacja o przesunięciu usługi o 4 dni. Czy to jest właściwe zachowanie gdy zdobyłem urlop. Myślę że dalej jak za PRL Orange myśli tymi kategoriami. Wcześniej 20 lat temu miałem tego doświadczenie z tą firmą, myślałem obecnie że coś się zmieniło ale to błąd. Przestroga dla tycz którzy mają wybór. Pozdrawiam.
    ZaletyNa razie brak
    WadySposób zachowania, kontakt z automatem, który nie kuma w zagadnienie..


    MiejscowośćNa razie nie korzystam bo nie mogą mnie podłączyć z niewiadomego powodu.
  • ~Agnbar / 2021-03-11 19:13
    Ocena: 2.50 / 5
    Obsluga klientow w tej firmie jest skandaliczna, po zablokowaniu uslug za brak platnosci nie ma zadnej mozliwosci kontaktu na infolinii, czy po przez chat. Wlancza sie ta ich pseudointeligencja Max, ktora w kolo pieprzy ciagle to samo, nie ma mozliwosci zlozenia reklamacji, Co jest naruszeniem praw konsumenta. Naliczaja oplaty za nie zamowione uslugi, I nikt nie potrafi wyjasnic za Co sa te oplaty. Skandal!!!! Juz 4 miesiace przed koncem moich uslug przenosze je do Play, albo gdziekolwiek indziej. Z orange nie chce miec juz nic wspolnego.
    ZaletyZasieg
    WadyNaliczanie dodatkowych oplat, fatalna obsluga klienta, bardzo Drogi sprzet,
    MiejscowośćKatowice
  • ~Slawek / 2021-03-09 17:50
    Ocena: 2.75 / 5
    Fatalna szybkość internetu, zrywanie połączenia, przerywane oglądanie filmu na VOD.
    MiejscowośćPrzemyśl
  • ~Niezadowolony / 2021-03-09 09:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Przestrzegam wszystkich przed podpisaniem umowy z Orange. Nigdy tego nie róbcie pod żadnym pozorem. Rozwiązanie tej umowy graniczy z cudem. Mimo wysłania wypowiedzenia w terminie, kompletnie to nie robi na nich wrażenia, naliczają abonament mimo rozwiązanej umowy. NIE BÓJCIE SIĘ IŚĆ Z NIMI DO SĄDU!!!!!!!!!!!!!!! BO TO JEST JEDYNA DROGA.
    ZaletyŻadnych
    Wadywszystkie możliwe
    MiejscowośćWrocław
  • ~Matikokx / 2021-03-08 14:53
    Ocena: 1.00 / 5
    internet nie działa BARDZO CZESTO, nie da sie nic zrobic bo jest po 1t3463463413 pingu. Naprawde przejescie z netii tutaj to byl wielki blad
    Zaletynie ma
    Wadygenearlnie to wszystko jest ciulowe
  • ~Hvlky / 2021-03-07 19:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie ma dnia bez braku internetu, codziennie nie ma. Nie polecam żadnej oferty ze strony tych uszustów. 2mb/s przy pakiecie 300/mb
    Zaletybrak
    WadyBRAK INTERNETU, CIĄGŁE PROBLEMY
    MiejscowośćLódź
  • ~Bogdan / 2021-03-05 14:14
    Ocena: 1.50 / 5
    Przestrzegam wszystkich przed Orange pakiet orange dla firm 1TB oferta jest bardzo atrakcyjna i na tym się kończą zalety. Po okresie, gdy mogłem zrezygnować zjazd prędkości ze średnio 100 Mb/s do połowy prędkości po wykorzystaniu 60-100 Gb a później już równo w dół po 200 Gb standardowa prędkość to 1 Mb/s. Nigdy nie wykorzystalem nawet jednej trzeciej pakietu i pomimo wielu zgloszeń zero reakcji, a wręćz olewanie przez odpowiedź z automatu reklamacja pozostaje bez rozpatrzenia. Nie tak chyba wygląda standard internetu w XXI w.
    Zaletybrak
    Wadychamstwo ze strony obsługi, oszustwo w ofercie jest napisane, że pobierasz z prędkością jaką osiągasz 100Mb/s a poniżej 1Mb/s to jak to nazwać?
    MiejscowośćBiałystok
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3497
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2238
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2081
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4543
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3914
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2960
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2564
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
Mobile Vikings
Ocena: 4.56, ilość opinii: 1264