Dno jakich mało. Zrezygnowałem z abonamentu bo dymali mnie jak chcieli, teraz mam kartę i dalej mnie dymają. Najdziwniejsze jest to odnowienie usługi rozmowy i smsy i mmsy bez limitu. dlaczego przekszałcenie nie następuje automatycznie po doładowaniu tylko w tydzień po. Ładuję konto 12, 13, każdego mięsiąca a usługa przekształcała sie 16 ,a nawet 21 każdego miesiaca. czyli co przez tydzień nie mogę korzystać z telefonu bo walą mi złtówki za każdą minute i przychodzi co do czego muszę znowu doładować bo brakuje kwoty na przkształcenie. chore, chore, chore. Jaką sieć polecacie gdzie nie ma tych złodz.....praktyk
Zaletynie widzę
Wadysame wady
~Urzytkownik / 2021-09-15 12:32
Ocena: 1.00 / 5
Internet słaby, zacina się, problemy z kontaktem z obsługą, częste rozłączanie rutera w internecie domowym oraz brak internetu w wielu miejscach podczas korzystania z sieci na telefonie.
MiejscowośćBobrowo
~Jakub / 2021-09-13 20:35
Ocena: 5.00 / 5
Najlepsza sieć jaka jest na polskim rynku. Mam internet na kartę i za 30zł na ten moment dostaje ok 100GB, zwiększa się ilość co miesiąc o 1GB, rozmowy i SMS do wsztskich mam za darmo i 3GB internetu w roamingu, zasięg jest w miarę dobry, prędkość jest bardzo dobra na obrzeżach Bytomia mam 40MB/s.
ZaletyDuża ilość internetu za mała kwotę
Rozmowy i SMS za darmo
Wysoka prędkość
Dobry zasięg
WadyBrak
MiejscowośćBytom
~Tomasz / 2021-09-03 19:26
Ocena: 1.00 / 5
Żenada. Mam internet mobilny od kilku dni i na początku było OK, ale potem zaczęły się problemy z zerwaną siecią itd. Dzisiaj jest piątek wieczorem i zrywa połączenie co kilka sekund.
Absolutnie nie polecam.
Zaletybrak
Wadywszystko co możliwe
MiejscowośćKońskowola
~Vin / 2021-09-01 10:34
Ocena: 4.25 / 5
Przerwy techniczne w aplikacji przez cały weekend potrafią być irytujące, ale poza tym wszystko w jak najlepszym porządku. Usługi, obsługa, rozwiązywanie problemów, wszystko na plus ;)
ZaletyWszystko w porządku
WadyPrzerwy techniczne w apce
MiejscowośćPoznań
~Maksymilian / 2021-08-30 14:47
Ocena: 1.50 / 5
1 miesiąc internetu 20mb/s pobierania
Obecnie ledwo 10mb/s. Z miesiąca na miesiąc jest coraz gorzej nie polecam
MiejscowośćWieluń
~fimi / 2021-08-30 08:49
Ocena: 1.00 / 5
Totalne gówno, nie polecam i ogólnie to Orange ssie
ZaletyBrak
WadyWszystko co jest z Orange i w Orange to wada
~VendeN / 2021-08-29 14:32
Ocena: 1.00 / 5
Witam obsługa klienta ma w******e w klienta kontaktują się z nim jedynie jak trzeba przedłużyć umowę, natomiast jeśli klient potrzebuje pomocy to udają ze jest wszystko w porządku, internet ciagle się zawiesza nic kompletnie nie da się zrobić. Ceny jak na niedziałający internet są kosmiczne, poważnie jeśli ktoś myśli nad Orange jako sensownym wyborze powinien jeszcze raz przemyśleć. Jestem pewien ze znajdzie coś o wiele lepszego. Nawet wydaje mi się ze brak jakiegokolwiek internetu jest lepszy niz ten od Orange.
MiejscowośćLwowek Slaski
~Robert / 2021-08-29 12:33
Ocena: 1.00 / 5
Złodzieje i oszuści kłamcy i okradająca sieć orange
ZaletyŻadne
WadyDuże
MiejscowośćDąbrowa Górnicza
~Jozef / 2021-08-27 13:09
Ocena: 2.25 / 5
Orange od kilku lat to porażka. Kiedyś byli bardzo dobrzy ale odkąd zaczęli udostępniać swoje nadajniki innym operatorom to ich internet jest wielokrotnie słabszy. Ogólnie nie polecam Orange i po 5-6 latach współpracy mówię im pa!
ZaletyDobra cena
WadySłaby zasięg
MiejscowośćKamienna góra
~S3 / 2021-08-25 13:21
Ocena: 1.00 / 5
1TB Interentu, w routerze który jest używany sporadycznie (365 dni ważności).
Po chęci skorzystania z usługi, okazuje się że internetu nie ma ... za KAŻDYM razem trzeba zadzwonić do Orange, przejść głupkowatego bota odczekać kilka lub kilkanaście minut, słuchać czasem głupkowatych tłumaczeń i wymagać restartu usługi. Po czym Internet się pojawi, a jak nie jesteś zbyt miły bo dzwonisz 5 raz w ciągu kwartału z tym samym problemem, to miły Pan konsultant ma Ciebie w du... i nie restartuje usługi więc wracasz do punktu wyjścia. Totalna tandeta.
ZaletyŁaska że w ogóle są na rynku.
WadyOszukiwanie klientów.
MiejscowośćWarszawa
~PoprostuJa / 2021-08-25 00:30
Ocena: 1.50 / 5
Masakra !! Przez tydzien prawie 90gb na moze 8 filmach w serwisie netflix!! Oszusci nie operator !!
~Teresa / 2021-08-24 23:53
Ocena: 2.00 / 5
Witam serdecznie. Szanowni Państwo z renomowanej sieci Orange, powoli puszczają mi nerwy względem świadczenia przez Państwa usług internetowych. Mieszkam na Śląsku w dużej aglomeracji jaką jest Chorzów. Od dłuższego czasu można rzec od pół roku w godzinach nocnych Państwa sygnał mocy jest obniżany, do tego w ostatnim czasie nasila się zrywanie połączenia, po czym wznowienie. Jest to bardzo uciążliwe w użytkowaniu nie mówiąc o ściąganiu różnych plików itp.
Rozumiem awarie, ale to jest już przesada. Z początku myślałem że przyczyna awarii jest po mojej stronie, ale wyjmując kartę sim z routera i wkładając od konkurencji nie ma żadnych problemów. Proszę uprzejmie o szybką poprawę funkcjonalności. Z mojej strony życzę całemu Orange samych sukcesów.
Zaletybrak
Wadyogrom
MiejscowośćChorzów
~Xxx / 2021-08-24 19:31
Ocena: 1.00 / 5
Nie zasługują nawet na 1, internet to dno
W gry sobie nie pogracie bez skaczącego do 700 pingu
ZaletyBrak
WadyWszystko po koleji
MiejscowośćŚwięta Katarzyna
~Bilek / 2021-08-19 22:38
Ocena: 2.00 / 5
Rok czasu się męczę, bo to nie jest korzystanie z internetu tylko męka.
Internet za 59,90, do 80mb. Wyrazem kluczowym jest „do”. Bo moje 1,37 mb pobierania też jest do 80mb.
Niestety nie mogę dodać zdjęcia.
Miejsce zamieszkania Gliwice, 3 km od ścisłego centrum.
ZaletyBrak
WadyPrędkość, brak jakiegokolwiek poczucia winy że sprzedali szajs, jest do 80mb i warunki są spełnione. Szok. 21-szy wiek…
MiejscowośćGliwice
~Rajmund / 2021-08-17 11:23
Ocena: 1.00 / 5
Kupiłem internet, największy pakiet. 3 miesiące fajnie działał a potem zaczęły się pojawiać krótkie zerwania. Zadzwoniłem ładnie na infolinie, niczego się nie idzie dowiedzieć bo zamiast człowieka jest "Max" bezmyślny program, jedyna możliwość to zrobienie analizy technicznej oczywiście płatnej. Inaczej mówiąc w najdroższym pakiecie, z najnowszym modemem itd. nawet nie mam jak zrobić reklamacji. Jedyne co usłyszałem to to, że problem jest po mojej stronie bo z perspektywy operatora wszystko jest ok. Oczywiście nie polecam usługi i chętnie bym zrezygnował.
ZaletyBrak
WadyObsługa klienta, jakość i cen.a
MiejscowośćWarszawa
~Użytkownik / 2021-08-15 12:03
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam i przestrzegam przed kupowaniem usług w sieci Orange - do spalonego gniazdka telefonicznego od zgłoszenia awarii do naprawy minęło 29 dni - ciągle przekładali terminy napraw a żeby się dowiedzieć do kiedy będzie naprawione trzeba dzwonić - sami nie informują .
ZaletyBrak
WadySame wady
MiejscowośćGrybów
~Norbi / 2021-08-13 18:16
Ocena: 2.50 / 5
Parametry - połączenie niestabilne, widok maksymalnej prędkości z umowy na speedtest czy przy pobieraniu nigdy widoczny nie był
Obsługa klienta - zaproponuje dodatkowy router lub chce wysłać technika, a to będzie kosztować 120pln
Cena - 20 mbps za 70 pln, bez szału (i tak nie przekracza 16 mbps)
Niezawodność - gdyby można było obejrzeć chociaż film bez przerwy, a nie z przerwami z powodu braku Internetu to bym nie narzekał, ale narzekam, bo to porażka gdy 3 godzinny film ma 4 przerwy, można w tym czasie zaparzyć herbatę, a jak wracasz to i tak musisz jeszcze poczekać z 5 minut, można w tedy ułożyć pasjansa.
MiejscowośćChróścina
~tragedia / 2021-08-13 12:17
Ocena: 2.25 / 5
tragedia, wprowadzają ludzi W BŁĄD! najpierw na infolinii powiedział jeden ze wina rutera, potem przyjechał na miejsce drugi i powiedział ze router stary jest OK. Niepotrzebny wydatek, musieliśmy nowy ruter oddać do sklepu z powrotem! naciąganie na zbędne koszty! Ogólnie net się tnie i są ciągle jakieś awarie od ok.roku co 2 miesiące. Net nie wart tej ceny która płacimy. masakra ogólnie. Prędkość neta tez nie jest taka jak w umowie. Ciągle jakieś awarie. Każdy technik mówi co innego!
Zaletybrak
Wadycałokształt
MiejscowośćLublin
~Piotr / 2021-08-08 11:36
Ocena: 1.00 / 5
To pan Artur mial szczęście, bo chociaz technik do niego zadzwonil. U mnie pierwszy termin orzelozony 3 dni przed wizytą technika. Drugi termin, piatek dzwoni ktoś z obslugi klienta i upewnia się że będę w sobotę w domu. W sobotę o omówionej porze nikt się nie pojawił. Klikam w aplikacje opcje" technik nie przyjechal". Za chwilę ktoś oddzwania z obslugi klienta i mówi, że " chyba" firma zewnetrzna nie założyła zlacza i że " chyba" dlatego technik nie przyszedl podłączyć internet, ale powinien zadzwonić ???????????? Kosmos, logistyka na poziomie lat 60- tych. Pytam się co mam teraz zrobić, odpowiedź: nic, jak jest pan niezadowolony, to moze pan zrezygnować z uslugi. Brawo orange!
ZaletyBrak
WadyLogistyka i dbałość o klienta firma orange nota 0. Ja się dziwię, że to jeszcze jest na rynku