1TB Interentu, w routerze który jest używany sporadycznie (365 dni ważności).
Po chęci skorzystania z usługi, okazuje się że internetu nie ma ... za KAŻDYM razem trzeba zadzwonić do Orange, przejść głupkowatego bota odczekać kilka lub kilkanaście minut, słuchać czasem głupkowatych tłumaczeń i wymagać restartu usługi. Po czym Internet się pojawi, a jak nie jesteś zbyt miły bo dzwonisz 5 raz w ciągu kwartału z tym samym problemem, to miły Pan konsultant ma Ciebie w du... i nie restartuje usługi więc wracasz do punktu wyjścia. Totalna tandeta.
ZaletyŁaska że w ogóle są na rynku.
WadyOszukiwanie klientów.
MiejscowośćWarszawa
~PoprostuJa / 2021-08-25 00:30
Ocena: 1.50 / 5
Masakra !! Przez tydzien prawie 90gb na moze 8 filmach w serwisie netflix!! Oszusci nie operator !!
~Teresa / 2021-08-24 23:53
Ocena: 2.00 / 5
Witam serdecznie. Szanowni Państwo z renomowanej sieci Orange, powoli puszczają mi nerwy względem świadczenia przez Państwa usług internetowych. Mieszkam na Śląsku w dużej aglomeracji jaką jest Chorzów. Od dłuższego czasu można rzec od pół roku w godzinach nocnych Państwa sygnał mocy jest obniżany, do tego w ostatnim czasie nasila się zrywanie połączenia, po czym wznowienie. Jest to bardzo uciążliwe w użytkowaniu nie mówiąc o ściąganiu różnych plików itp.
Rozumiem awarie, ale to jest już przesada. Z początku myślałem że przyczyna awarii jest po mojej stronie, ale wyjmując kartę sim z routera i wkładając od konkurencji nie ma żadnych problemów. Proszę uprzejmie o szybką poprawę funkcjonalności. Z mojej strony życzę całemu Orange samych sukcesów.
Zaletybrak
Wadyogrom
MiejscowośćChorzów
~Xxx / 2021-08-24 19:31
Ocena: 1.00 / 5
Nie zasługują nawet na 1, internet to dno
W gry sobie nie pogracie bez skaczącego do 700 pingu
ZaletyBrak
WadyWszystko po koleji
MiejscowośćŚwięta Katarzyna
~Bilek / 2021-08-19 22:38
Ocena: 2.00 / 5
Rok czasu się męczę, bo to nie jest korzystanie z internetu tylko męka.
Internet za 59,90, do 80mb. Wyrazem kluczowym jest „do”. Bo moje 1,37 mb pobierania też jest do 80mb.
Niestety nie mogę dodać zdjęcia.
Miejsce zamieszkania Gliwice, 3 km od ścisłego centrum.
ZaletyBrak
WadyPrędkość, brak jakiegokolwiek poczucia winy że sprzedali szajs, jest do 80mb i warunki są spełnione. Szok. 21-szy wiek…
MiejscowośćGliwice
~Rajmund / 2021-08-17 11:23
Ocena: 1.00 / 5
Kupiłem internet, największy pakiet. 3 miesiące fajnie działał a potem zaczęły się pojawiać krótkie zerwania. Zadzwoniłem ładnie na infolinie, niczego się nie idzie dowiedzieć bo zamiast człowieka jest "Max" bezmyślny program, jedyna możliwość to zrobienie analizy technicznej oczywiście płatnej. Inaczej mówiąc w najdroższym pakiecie, z najnowszym modemem itd. nawet nie mam jak zrobić reklamacji. Jedyne co usłyszałem to to, że problem jest po mojej stronie bo z perspektywy operatora wszystko jest ok. Oczywiście nie polecam usługi i chętnie bym zrezygnował.
ZaletyBrak
WadyObsługa klienta, jakość i cen.a
MiejscowośćWarszawa
~Użytkownik / 2021-08-15 12:03
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam i przestrzegam przed kupowaniem usług w sieci Orange - do spalonego gniazdka telefonicznego od zgłoszenia awarii do naprawy minęło 29 dni - ciągle przekładali terminy napraw a żeby się dowiedzieć do kiedy będzie naprawione trzeba dzwonić - sami nie informują .
ZaletyBrak
WadySame wady
MiejscowośćGrybów
~Norbi / 2021-08-13 18:16
Ocena: 2.50 / 5
Parametry - połączenie niestabilne, widok maksymalnej prędkości z umowy na speedtest czy przy pobieraniu nigdy widoczny nie był
Obsługa klienta - zaproponuje dodatkowy router lub chce wysłać technika, a to będzie kosztować 120pln
Cena - 20 mbps za 70 pln, bez szału (i tak nie przekracza 16 mbps)
Niezawodność - gdyby można było obejrzeć chociaż film bez przerwy, a nie z przerwami z powodu braku Internetu to bym nie narzekał, ale narzekam, bo to porażka gdy 3 godzinny film ma 4 przerwy, można w tym czasie zaparzyć herbatę, a jak wracasz to i tak musisz jeszcze poczekać z 5 minut, można w tedy ułożyć pasjansa.
MiejscowośćChróścina
~tragedia / 2021-08-13 12:17
Ocena: 2.25 / 5
tragedia, wprowadzają ludzi W BŁĄD! najpierw na infolinii powiedział jeden ze wina rutera, potem przyjechał na miejsce drugi i powiedział ze router stary jest OK. Niepotrzebny wydatek, musieliśmy nowy ruter oddać do sklepu z powrotem! naciąganie na zbędne koszty! Ogólnie net się tnie i są ciągle jakieś awarie od ok.roku co 2 miesiące. Net nie wart tej ceny która płacimy. masakra ogólnie. Prędkość neta tez nie jest taka jak w umowie. Ciągle jakieś awarie. Każdy technik mówi co innego!
Zaletybrak
Wadycałokształt
MiejscowośćLublin
~Piotr / 2021-08-08 11:36
Ocena: 1.00 / 5
To pan Artur mial szczęście, bo chociaz technik do niego zadzwonil. U mnie pierwszy termin orzelozony 3 dni przed wizytą technika. Drugi termin, piatek dzwoni ktoś z obslugi klienta i upewnia się że będę w sobotę w domu. W sobotę o omówionej porze nikt się nie pojawił. Klikam w aplikacje opcje" technik nie przyjechal". Za chwilę ktoś oddzwania z obslugi klienta i mówi, że " chyba" firma zewnetrzna nie założyła zlacza i że " chyba" dlatego technik nie przyszedl podłączyć internet, ale powinien zadzwonić ???????????? Kosmos, logistyka na poziomie lat 60- tych. Pytam się co mam teraz zrobić, odpowiedź: nic, jak jest pan niezadowolony, to moze pan zrezygnować z uslugi. Brawo orange!
ZaletyBrak
WadyLogistyka i dbałość o klienta firma orange nota 0. Ja się dziwię, że to jeszcze jest na rynku
~Artur / 2021-08-03 17:13
Ocena: 1.25 / 5
Z daleka od tego czegoś!!! Zamawiałem neta 2 razy-za pierwszym gość przedstawiający się jako instalator, 15min.przed wyznaczoną wizytą dzwoni i odwołuje bo cośtam. Nie dogadujemy się co do drugiej wizyty i kontakt się urywa. Dzwonię do Pani(Agnieszka)z obsługi klienta i umawiamy razem wizytę w innym terminie. Efekt- siedziałem i czekałem, po rozmowie z konsultantem wychodzi na jaw, że nikt o niczym nic nie wie! Zero profesjonalizmu, totalne olanie KLIENTA.Z DALEKA OD ORANGE!!!
WadyBrak słów
MiejscowośćMętów
~des / 2021-08-03 14:28
Ocena: 4.25 / 5
Tak czytam o tym Orange Neostrada i chyba mi się trafiła perełka niechcący bo jak na razie to od czasu podłączenia w marcu miałem tyko dwa przestoje i raz problem z routerem po aktualizacji ale przywróciłem sobie beckupa i znowu poszedł. Warto mieć wiedze z tego zakresu i samemu zarządzać tym ustrojstwem FunBox czy jak mu tam albo kupić lepszy router od np: Tpelinka. Z infolinią i montażem nie maiłem problemu. Śmiga mi ta ich nowa usługa "do 80 Mb/s" tak koło 78 Mb/s download i 8 upload, aż miło. Może dlatego, że jestem blisko centrali Orange na poczcie (jakieś 500 metrów max od poczty i kable dobre) a do centrali idzie światłowód. Wcześniej przetestowałem tą usługę u siostry i dlatego kupiłem. Odpukać ale na razie Neostrada działa o niebo lepiej niż dotychczasowy internet radiowy i jest taniej. Jeśli chodzi o usługę telefonii komórkowej i internet LTE to przez moment nie dochodziły mi sms-y co mnie zdenerwowało bo akurat potrzebowałem a internetem LTE ma taki problem, że przez LTE Plusa mnie z kamerką IP łączy a przez LTE Orange nie. Może kwestia zasięgów z nadajnika BTS ale obsługa klienta twierdzi , że wszystko ok a kamerkę jak chcę podejrzeć to przez internet Plusa.
ZaletyDobry transfer Neostrady.
WadyLTE coś nie działa jak powinno.
MiejscowośćGaworzyce
~Bilek / 2021-07-31 21:15
Ocena: 1.50 / 5
Bardzo żałosne łącze. Abonament „do 80mb/s”, a nie przekracza 7mb/s. Miasto Gliwice, nie obrzeża, 2 km od centrum. 59,90 to bardzo wygórowana cena za taki „shit”. Doradcy rozkładają ręce. Nigdy więcej.
ZaletyBrak, okropny szajs
WadyBardzo słabe łącze, duża cena, brak zaangażowania w celu rozwikłania problemu
MiejscowośćGliwice
~Kicia323 / 2021-07-29 22:42
Ocena: 1.00 / 5
Internet to jeden wielki żart. Żałuję, że zdecydowałam się na Orange. Internet się rozłącza, ciągle jest jakiś problem z nim. Mam telewizję na internet to nic się nie da oglądać a przede wszystkim wieczorami jest największy problem mimo dość dużej ilości wykupionych gigabajtów. Strasznie słabe. Myślałam, że trafię na porządnego operatora jednak znów się pomyliłam.
ZaletyŻadnych zalet
MiejscowośćGdańsk
~zenek / 2021-07-28 15:48
Ocena: 1.25 / 5
Już od dłuższego czasu są problemy. Internet w ciągu godziny potrafi rozłączyć się nawet 10 razy. Nie da się pracować zdalnie. Pani na infolinii tłumaczy przeciążeniem sieci i brakiem perspektyw rozbudowy, ale oferuje inne produkty- np. telefon. Jeszcze nie spotkałem się z taką bezczelnością.Nikomu nie polecam tego operatora.
ZaletyBrak
Wadymnóstwo
MiejscowośćWęgorzewo
~Borek / 2021-07-27 19:33
Ocena: 1.00 / 5
Internet jest tragiczny. Bardzo słaby, a do tego często występują dziwne awarie, które uniemożliwiają korzystanie z niego.
ZaletyBrak
MiejscowośćNowy Sącz
~Konrad / 2021-07-24 16:42
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam tego operatora.
Na infolinii piszesz w większości z robotem
Połączenie z infolinia płatne
Mi od 13 dni nie działa neostrada dostaje tylko informacje ze termin rozwiązania został wydłużony
Tragedia
ZaletyBrak
MiejscowośćJózefów
~lxrdfam / 2021-07-20 13:46
Ocena: 1.00 / 5
Chyba najgorszy internet jaki istnieje, nie polecam, bot obsługuje dział obsługi klienta, więc nic się nie dowiesz, ani nic nie zrobisz, kiedy przynajmniej raz w miesiącu trzeba wymieniać router. Skoki pingu w grach od 50 do ok.800 na parę minut i nic z tym nie zrobisz. Gówno totalne!
Zaletyciekawe widowosko jak router wypada z 2 piętra
Wadywszystko oprócz
MiejscowośćBychawa
~Lolek / 2021-07-17 23:00
Ocena: 1.00 / 5
Nic nie działa
Absolutnie nic
Nawet światełka w ruterze
ZaletyXD
WadyWszystko
MiejscowośćWarzyn
~Pancio / 2021-07-17 07:59
Ocena: 1.25 / 5
Nie polecam czekam już 2 tydzień na serwis bo nie mam internetu w tydzień straciłem ponad 1000zl teraz znów tracę kasę bo pracuje przez internet którego nie ma a operator ma w dupie klientów i tak się spieszy z naprawą jak tylko się skończy umowa to spier... Jak najdalej od tej firmy.