Orange i obsługa wraz z przeszkoleniem kadry to nawiększy rozczarowanie współczesnej obsługi klienta. KŁAMIĄ , nie maja podstawowej wiedzy! Jedno piszą, drugie robią.
Jak nie maja argumentów na reklamacje to ją zamykają. Chciałbym mieć indywidualna sile sprawczą, aby tak odeszło In z 50% klientów to polski by po rozum do głowy. Internet światłowodowy -MASAKRA : 1 GB a WIFI 300 / 600 mg a wi fi 150 - ale przecież na umówię jest napisane … tylko, że będąc przy słupie nadawczym z tym samym telefonem masz na WIFI 800 - tutaj już argumenty się kończą.
Burdel - dział techniczny ciągnie za swój sznurek, dział obsługi za swój sznurek a Klienta maja w nosie. Jedno im wychodzi : „ przepraszam nie wiem jak to się mogło stać. Naprawdę przepraszam!”ZaletyNie widzę - czekam na koniec umowy i rezygnujecie ze współpracy
WadyObsługa, rzetelność , kadra pracownicza która przychodzi do pracy na chwile - kuwniarzeria … która ma wszystko w nosie a tym bardziej opinie po konsultacji. Ale Orange niby bada opinie klienta - ŚMIECH!
MiejscowośćOkolice Poznania