Straciliśmy internet 20.01.22. technik który miał to naprawić powiedział że inny technik odpiął nas od slota w serwerowni i on nic zrobić nie może tylko to zgłosić. 3-4 telefony do pozal się Boże konsultantów kończą się tym, że "nie powinno tak być, ja to zgłaszam do kierownika, robię eskalację, odezwiemy się w ciągu 36h, odezwiemy się w ciągu 4h, osobiście się tym zajmę" i dalej nic. 11 dni bez internetu i ani jednego telefonu bo ktoś inny w bloku zamówił sobie też internet. Obsługa klienta DRAMATZaletyNic
WadyStraciliśmy internet 20.01.22. technik który miał to naprawić powiedział że inny technik odpiął nas od slota w serwerowni i on nic zrobić nie może tylko to zgłosić. 3-4 telefony do pozal się Boże konsultantów kończą się tym, że "nie powinno tak być, ja to zgłaszam do kierownika, robię eskalację, odezwiemy się w ciągu 36h, odezwiemy się w ciągu 4h, osobiście się tym zajmę" i dalej nic. 11 dni bez internetu i ani jednego telefonu bo ktoś inny w bloku zamówił sobie też internet. Obsługa klienta DRAMAT
MiejscowośćŁódź