Uważam, że jest to jedna z najlepiej obsługujących firm telekomunikacyjny.
Za każdym razem, jak zgłaszam problem telefonicznie lub przez czat, w związku z zaleganiem, niejasnością w fakturze
zapytaniem, czymkolwiek, moja sprawa jest wyjaśniana natychmiast, jest sugerowana mi pomoc, dodatkowe możliwości jakie ma. Kontakt z ludźmi z Orange jest kontaktem z wyrozumiałym dostawcą, a nie z ciętą procedurą i człowiekiem automatem.ZaletyInfolinia lub czat: Zawsze miła obsługa, wyrozumiałość wzg problemu klienta, szybkie rozwiązywanie problemów.
Natychmiastowe działanie.
WadyW salonach stacjonarnych Orange osoby są mniej wyszkolone, ograniczone informacyjnie i często zajmujące się nie tym co trzeba. Np. pomoc klientowi w obsłudze telefonu :/ jak w salonie jest kolejka na 5 osób! Często w salonie spotykam się z odpowiedzią: "nie ma problemu", a potem właśnie zaistniały problem muszę rozwiązywać na infolinii. Mam wrażenie że w salonie rozmawiam z handlowcem skierowanym na ilość sprzedaży, a nie dostawcą przedstawiającym usługi związane z potrzebami klienta.
MiejscowośćMyszków