Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Orange opinie

Ocena na podstawie 1692 opinii

1.51 / 5

  • Niezawodność
    1.37
  • Obsługa klienta
    1.58
  • Cena
    1.62
  • Parametry
    1.47
  • Cena/Jakość
    1.19
  • Oferta
    1.10

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Meg / 2023-01-07 17:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma gniot
    Nie dbają o własnych klientów
    Nawet jeśli jesteś potencjalnym klientom
    ZaletyBrak
  • ~Maolacik / 2023-01-01 15:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia. WiFi rozłącza się non stop. Co 3-4 minuty. Jak już działa nie da się nawet zagrać w grę na telefonie. Nie polecam sieci Orange.. Omijać firmę szerokim łukiem
    ZaletyŻadnych
    WadyKażda jedna
    MiejscowośćKatowice
  • ~Agnieszka / 2022-12-30 07:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Czy to można nazwać firma . ZABLOKOWALI telefon pomimo że rachunki są placone...kaza czekac na odblokowanie nikt nie wie o co chodzi ..pan z orange w Sosnowcu na patelni brak wiedzy , zbywa klientów..a jeśli chodzi o podpisanie umowy to pełna kultura :( nie polecam
    ZaletyZeroooo
    WadyDuzoooo
    MiejscowośćSosnowiec
  • ~Mariusz / 2022-12-29 23:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Zostałem wprowadzony w błąd aby tylko podpisać umowę po rozwiązaniu jej nadal przysyłają rachunki. Wyłudzają pieniądze!!!!
    ZaletyBrak
    WadyCiężko zliczyć
    MiejscowośćGogolewo
  • ~Krzysztof / 2022-12-28 17:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Od ponad roku Orange posiada nową sieć światłowodową wybudowana że środków unijnych która ma spore możliwości podłączania nowych użytkowników.Dzwoniąc na infolinię od roku słyszę brak możliwości podłączenia a skrzynka jest w odległości 50m .Obok mnie jest 11 klientów którzy również byliby zainteresowani podłączeniem ale tak jak ja dostają taką samą odp. Zupełnie nową sieć ma brak w podłączeniu nowych klientów - wygląda na to że nikt z Oranga nie ma ochoty ruszyć tyłków z za biurek żeby zobaczyć co mają i czym zarządzają.TRAGEDIA TAKA FIRMA
    ZaletySame negatywy!!!
    WadySame wady!!!
    MiejscowośćMrozów
  • ~Marek / 2022-12-26 20:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Mam wykupiony darmowy internet domowy 4G.Predkos nie przekracza 10mb/s a po godz16 maks co można wycisnąć to 2mb/s.Dzwoniac co drugi dzień dowiaduje się że mam założona tube techniczna bo mój numer zbyt mocno obciąża nadajnik.
    ZaletyBrak
    WadySzkoda czasu na pisanie
    MiejscowośćWrześnia
  • ~Daniel / 2022-12-26 12:08
    Ocena: 1.50 / 5
    Było wysłane poinformowanie o problemie i miała być odpowiedź pisemna w ciągu miesiąca i nic . To było 1 rok temu a 1.5 miesiąca temu wysłane było drugie poinformowanie i znowu nic . Oczywiście wszystko było pisane w punkcie Orange
    ZaletyBrak
    WadyZlewanie klienta i oszukiwanie w sprawie rozwiązania problemów tani i wadliwy sprzęt ( Dinozaur)
    MiejscowośćRyjewo
  • ~Adrian Z / 2022-12-22 15:46
    Ocena: 1.00 / 5
    beznadziejna firma, naciągają ze wszystkim na pieniądze, infolinia mówi za każdym razem coś innego, prze co musze płacić dodatkowe FV, Internet działa z prędkością 2mb, nie polecam
  • ~Brak / 2022-12-21 21:42
    Ocena: 5.00 / 5
    Salon Orange Włocławek ul.Kilińskiego.
    Panie Damianie N. bardzo ale to bardzo dziękuję za pomoc w dniu dzisiejszym tj 21.12.22r.Pana podejście do klienta ,opanowanie ,chęć pomocy i zrozumienia drugiego człowieka ,to w jaki sposób rozwiązał Pan mój problem okazało się mistrzostwem !Firmie Orange życzę tylko i wyłącznie takich pracowników :ludzi otwartych na klienta ,ludzi kompetentnych ,ludzi którzy pracują dla nas klientów .Nie takich, którzy są w pracy za karę jak np.Pani w Salonie Orange we Auchan Włocławek.Panie Damianie raz jeszcze dziękuję za to,że jest Pan tak profesjonalny w swojej pracy!!Może koleżanki z Salonu Orange w Auchan powinny przejść szkolenie u Pana z cyklu "obsługa klienta " .Raz jeszcze gratuluję Panu bycia człowiekiem,bycia prawdziwym wsparciem dla klientów.
    ZaletyChęć wsparcia i pomocy klientowi.
    MiejscowośćWłocławek
  • ~Ewa / 2022-12-21 21:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Tydzień temu postanowiłam zostać klientem Orange.Udałam się do salonu obsługi klienta we Włocławku oddział w Auchan.Tam została mi przedstawiona oferta Orange Love: Internet +2dekodery TV oraz numer na abonament jako Pakiet .Instalacja została zaplanowana na 22/12.Dnia 19/12 pojawił się Pan Instalator w naszym domu,sprawdził wszystko i okazało się, że podłączenie tych dekoderów nie będzie takie proste i trzeba będzie ciągnąć kable po całym domu,więc mijało się to wszystko z celem.Stwierdził, że instalacja nie jest możliwa na co się również zgodziłam, kto by chciał mieć kabel leżący na środku salonu.Nasteonego dnia udalm się do tego samego salonu i grzecznie wytłumaczym zaistniałą sytuację .Pani "dordzca klienta "łaskawie sprawdziła w systemie to oczym mówię i stwierdziła ,że nie ma sprawy bo nie doszło do Instalacji.Więc zapytałam :co z numerem na abonament, który był również w pakiecie ?Na to Pani stwierdza, że abonament zostaje .Więc tłumacze ,że kupowałam PAKIET i nie będę teraz płacic za abonament 60zl miesięcznie i chce odstąpić ,wypowiedzieć umowę gdyż minęło dopiero 7 dni .Zaznaczam po raz kolejny że instalacja nie odbyła się z mojej winy .Na to Pani bardzo opryskliwie, że nie może mi pomóc i nie mogę odstąpić od umowy . Więc pytam kto może mi pomóc bo czuję się oszukana i naciągnięta ?Na Infolinię może Pani zadzwonić !Więc proszę o kontakt .Poraz kolejny odparchnela jak bym była trędowata,*100 pod taki numer musi Pani zadzwonić .Pytam po raz kolejny :z kim ja w ogóle rozmawiam na to pani, że nie musi udzielać mi takiej informacji i zaczęła udawać ,że pracuje patrząc w ekran lekceważąc mnie ito bardzo .Poczułam się bardzo oszukana przez firmę Orange .Jak można oferować pakiety w promocyjnych cenach ,gdy nie dojdzie do ich instalacji próbować obciążyć klienta chociaż abonamentem za tel?Najgorsze w tym wszystkim jest brak chęci pomocy klientowi.Paradoks całej tej sytuacji jest taki ,że udałam się innego salonu i mój problem został załatwiony w 2 minuty.Więc było rozwiązanie tej sytuacji aczkolwiek brakło chęci a może kompetencji po stronie Pani ,która pracuje w oddziale Orange w Auchan .Takie przedmiotowe traktowanie ludzi jest straszne .Przez brak empatii po stronie ludzi których zatrudniacie nigdy więcej nie zamierzam skorzystać z oferty Orange a co więcej napewno was nigdy nikomu nie polecę.Okroone doświadczenie .
    MiejscowośćChoceń
  • ~Arek / 2022-12-16 13:36
    Ocena: 1.50 / 5
    Orange na kartę, kupione w październiku 2022. Spełniłem wszystkie warunki do uzyskania bonusu 1200GB na rok po 100GB/msc. Uruchomiłem pakiet no limite- samoodnawialny, mam ponad 100zł na koncie , pakiet się odnawia od 3 miesięcy, a GB zostały przyznane tylko za pierwszym razem. Od dwóch miesięcy ich nie przyznają (pakiet odnawiają i kasują 30zł/msc). Zgłosiłem im to, zakwalifikowali to do działu technicznego, dział techniczny stwierdził, że ta usługa nie jest włączona, zamknął sprawę, a mnie o tym nie poinformował (dowiedziałem się o tym od konsultanta gdy zgłosiłem nicnierobienie w mojej sprawie). Po ponownym zgłoszeniu, założyli reklamację i karzą czekać do MIESIĄCA CZASU ŻEBY WZIĄĆ SIĘ ZA ANALIZĘ , Internetu nie mam nadal i czekam na rozwiązanie. Wszyscy pracownicy włącznie z tą pseudo sztuczną inteligencją Max zbywają mnie. Mam SMS potwierdzający włączenie usługi na rok. Jestem zawzięty, ale osoby nie mające determinacji zostaną zbyte i naciągnięte a konto zostanie im wyczyszczone gdy będą używać Internetu bez pakietu.
    Wadysposób rozwiązywania spraw klienta
    MiejscowośćUstka
  • ~Marek / 2022-12-14 13:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Omijajcie tą firmę, traktowanie klienta poniżej skali. Firma nie ma swojej infrastruktury (przynajmniej w moim małym miasteczku) i korzysta z infrastruktury innej firmy, serwis też obsługuje jakaś inna firma. Przeniesienie usługi TV i Internet trwa ponad miesiąc !!! 7 razy przekładany termin, każdy termin to 4 - 5 godzinne oczekiwanie (jakby ludzie nie pracowali tylko czekali na ich łaskę). Po podłączeniu jednego urządzenia przez firmę udostępniającą infrastrukturę, przyjeżdża technik obsługujący ORANGE i mówi że urządzenie tamtej firmy nie działa i nie podłączy telewizji i internetu !!! Każe zgłaszać znów do ORANGE. Działają tak jakby klient dla nich nie miał znaczenia. Nie dajcie się omamić słówkami i obiecankami !!! To spadek po TP.SA, więc wiecie czego się spodziewać. Nie polecam i szczerze odradzam firmę ORANGE.
    ZaletyŻadnych.
    WadyNie szanują klienta, traktują jak zło konieczne. Przekładają termin serwisu, więc w razi problemów nie ma żadnej pomocy.
    MiejscowośćŻychlin
  • ~Konrad / 2022-12-10 15:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Całą opinie można wyrazić w trzech literach ,,DNO,, kompletnie nie polecam nikomu,
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
    MiejscowośćGorzów Wielkopolski
  • ~Sławek / 2022-12-10 10:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Może już minęło parę lat, ale nie dajcie się wrobić. Rok 2009 zamawiamy w punkcie Sieradz internet bezprzewodowy. Do miejscowości Jeziorsko gdzie prowadziliśmy działalnoś, internet był niezbędny. Przyjeżdża Pan z internetem na próbę, czy działa. Wszystko przy nim wydawało się ok. A więc podpisaliśmy umowę w punkcie. Od samego początku były problemy i mogliśmy kożystać z niego tylko na zewnątrz. Po około pięciu dniach już na zewnątrz był problem. Więc postanowiliśmy internet reklamować w punkcie. Pan z punktu doradził, abyśmy opisali całą sytuację i wysłali do Orange. Po niedługim czasie byliśmy zmuszeni wyjechać za granicę na kilka lat. Po powrocie zamieszkaliśmy w rodzinnym mieście Częstochowa. Kilka lat później tj. czas obecny na wypłatę żony wchodzi komornik, z zadłużeniem 2540zł. Od Orange. Taki prezent na Święta zęby w ścianę. Omijajcie złodzieji z daleka.
    MiejscowośćŁojki
  • ~Fakt / 2022-12-03 14:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalne DNO.!
    Bardzo źle, niedopuszczalnie, nieodpowiednio, kłamliwie, bezwzględnie,
    Nie daj się zrobić w Orange !
    Internet bez kabla !!! niech .....!

    Nie rób tego.
    WadyWady wady wady wady wady..... wady.
    MiejscowośćGrodzisk Mazowiecki
  • ~Johny / 2022-12-02 18:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie jestem zadowolony. Częste awarie po stronie orange. Nie można dodzwonić się na infolinię. Pokazuje, że w jakimś oknie mam aktywny czat, co nie jest prawdą. Brak widocznych opinii na stronach googla
    ZaletyZero zalet
    WadyStabilność łącza, upierdliwa weryfikacja podczas próby zgłoszenia błędu.
  • ~Piotr / 2022-12-01 04:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszuści i naciągacze,............... Oszuści i naciągacze,...............Oszuści i naciągacze,...............Oszuści i naciągacze,...............
  • ~Arkadiusz / 2022-11-30 20:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Podpisałem umowę 02.11 2022 do dziś nie mam ani internetu ani TV planowany montaż 15.02. 2022 tragedia dziadostwo nie firma
    ZaletyŻadnych
    WadyNic nie działa
    MiejscowośćWąwał
  • ~Papaja2174 / 2022-11-30 01:20
    Ocena: 1.00 / 5
    To co proponowali nic a nic nie odzwierciedla tego co jest, dramat nie polecam
    MiejscowośćMiedźno
  • ~Ola / 2022-11-29 13:07
    Ocena: 1.00 / 5
    W moim regionie zasięg Orange jest słaby a internet jeszcze gorszy. Żałuje, że podpisaliśmy umowę. Dobrze, że już był koniec i mogłam zrezygnować. Internet był tragiczny: co chwile trzeba było resetować (a i tak to nic nie pomagało), musieliśmy zmieniać położenie modemu (skończyło się na pralni gdzie i tak było słabo). Nie polecam z całego serce, szkoda nerwów i pieniędzy.
    ZaletyNic a nic
    MiejscowośćZakopane
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3496
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2238
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2081
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4543
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3913
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2960
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2564
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
Mobile Vikings
Ocena: 4.56, ilość opinii: 1263