Artykuł dotyczy zakupionych w ORANGE słuchawkach bezprzewodowych firmy Apple AirPods 3 (koszt około 1000 zł). Słuchawki zepsuły się po roku i 3 miesiącach. Przy zgłoszeniu reklamacji w salonie okazało się, że na wszystkie produkty firmy Apple jest tylko rok gwarancji i praktycznie odprawiono mnie z kwitkiem. Wróciłem z reklamacją z powrotem, tym razem z przysługującą rękojmią która wynosi 2 lata. Słuchawki przyjęto do serwisu i po kilku dniach otrzymałem lakoniczną odpowiedź, iż słuchawki sa po gwarancji nie znaleziono przyczyny uszkodzenia i mogę sobie kupić nowe. Po kilku dniach wysłałem pismo do siedziby głównej ORANGE z wezwaniem do usunięcia usterki lub wymiany słuchawek na nowe, niestety bez rezultatu. W miedzy czasie zadzwonił do mnie przedstawiciel ORANGE z propozycją ugody polegającej na zwrocie połowy wartości słuchawek (kompromitacja !!!), czas na decyzję 5 min, oczywiscie odmówiłem i spotkamy się w sądzie.
ZaletyPRZEZ PONAD ROK DZIAŁAŁY BEZ PROBLEMU
WadyKRÓTKA GWARANCJA JAK NA URZĄDZENIA FIRMY APPLE
MiejscowośćWarszawa