MiejscowośćTrzcińsko Zdrój
strona 14 z 84
- « poprzednia
- 1 ...
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- nastepna »
-
~Zuza / 2023-01-19 23:03
Witam wszystkich , z internetem Orange nigdy nie było dobrze , ponieważ odkąd jestem ich klientem to zawsze coś szwankowało . Dzień dzisiejszy przerósł najśmielsze oczekiwania , internet bezprzewodowy,z którego zdaniem operatora może korzystać cała rodzina , nie wytrzymał presji 1 UŻYTKOWNIKA . Nie mówiąc już o tym ze niedawno wymieniliśmy router na nowy , co w ogóle jest dosyć śmieszne oraz to , że za 70 zł miesięcznie można czegoś oczekiwać .. Obsługa klienta też daje wiele do rzeczenia , ponieważ już nie raz próbowaliśmy wyjaśnić to co się dzieje z internetem , a w odpowiedzi zawsze padały słowa , że w okolicy jest po prostu słaby zasięg … Brak słów -
-
~Bogdan / 2023-01-18 22:22
Internet mobilny BEZNADZIEJNY. Zgłaszałem do nich reklamacje, po jakimś czasie mam info że sprawa załatwiona a zupełnie nic nie zrobili. Prędkość taka że Speedtest nawet się nie uruchamia. Przy ponownej reklamacji piszą że wina po ich stronie, że to problem z nadajnikami itp. po czym dostaję info że wszystko ok i żebym sprawdził telefon i kartę SIM. Ci cali doradcy też katastrofa. GENERALNIE CAŁKOWICIE NIE POLECAM. Szkoda że nie można dać 0 bo na taką notę zasługują. ZaletyBrakWadyCała masa. Szkoda pisaćMiejscowośćLegnica -
~Fakt / 2023-01-17 18:20
Dno totalne, ODRADZAM nawet najgorszemu wrogowi.
Od 2 lat nie pobrałem ani jednego bajta danych za co mnie skasowano na 24 X 72 zł.
Poczerniała mi umowa na słońcu.
Złożyłem reklamację pisemną oczywiście z pytaniami o umowę sprzed 9 czy 10 lat.
Twierdzą ze NIE UDOSTĘPNIAJĄ UMOWY.
Beznadziejna historia. Zbliżanie się do tej firmy to ZAWSZE STRATAZaletyCoraz mniej klientów decyduje się na xxxxxx tej firmy.WadyTo że jeszcze firma istnieje.!MiejscowośćGrodzisk Mazowiecki -
~Michał / 2023-01-12 20:47
Najgorszy internet domowy z jakim miałem do czynienia. Co kilka a w najlepszym wypadku co kilkanaście dni ich router 'livebox 2.0' wiesza się co parę godzin i wifi przestaje działać. Czasami wystarczy restartować (zgodnie z ich radą) ale gdy robi się to męczące to wtedy zapraszają do ich salonu zamienić router na inny. Dla przykładu w takim UPC w ciągu dwóch lat tylko raz miałem taki problem i wtedy przyjechała ich ekipa z nowym routerem. Wymienili, przeprosili i już. W orange trzeba przyjechać, zabrać i zgodnie ze wskazówkami z youtuba wymienić i ustawić. ZaletyBrakWadyBardzo częste przerwy w dostawie internetu.MiejscowośćRzeszów i Ropczyce -
~Stanisław / 2023-01-11 08:42
Nie polecam od serca. Cały czas są problemy z Internetem..... MiejscowośćGdynia -
~Dominika / 2023-01-09 18:32
Najgorszy internet mobilny. Często przerywa lub w ogóle nie działa. Nie polecam. MiejscowośćJelenia Góra -
~Olena / 2023-01-08 12:33
Nie jestem zadowolona. Częste awarie po stronie orange. Nie polecam. MiejscowośćSosnowiec -
~p / 2023-01-07 22:55
Niestety to naciągacze mający gdzieś klienta a pracownicy tej firmy to totalne dno, Zero wiedzy, brak profesjonalizmu. Nic nie wiedzą i taka opinię również wystawię w mediach poza Polską. Orange to dno wraz z cała obsługą. I taką opinię będę sukcesywnie ponawiał aby przestrzec innych przez tych ... ZaletybrakWadysame wady -
-
~Meg / 2023-01-07 17:39
Firma gniot
Nie dbają o własnych klientów
Nawet jeśli jesteś potencjalnym klientomZaletyBrak -
~Maolacik / 2023-01-01 15:52
Tragedia. WiFi rozłącza się non stop. Co 3-4 minuty. Jak już działa nie da się nawet zagrać w grę na telefonie. Nie polecam sieci Orange.. Omijać firmę szerokim łukiem ZaletyŻadnychWadyKażda jednaMiejscowośćKatowice -
~Agnieszka / 2022-12-30 07:44
Czy to można nazwać firma . ZABLOKOWALI telefon pomimo że rachunki są placone...kaza czekac na odblokowanie nikt nie wie o co chodzi ..pan z orange w Sosnowcu na patelni brak wiedzy , zbywa klientów..a jeśli chodzi o podpisanie umowy to pełna kultura :( nie polecam ZaletyZerooooWadyDuzooooMiejscowośćSosnowiec -
~Mariusz / 2022-12-29 23:32
Zostałem wprowadzony w błąd aby tylko podpisać umowę po rozwiązaniu jej nadal przysyłają rachunki. Wyłudzają pieniądze!!!! ZaletyBrakWadyCiężko zliczyćMiejscowośćGogolewo -
~Krzysztof / 2022-12-28 17:40
Od ponad roku Orange posiada nową sieć światłowodową wybudowana że środków unijnych która ma spore możliwości podłączania nowych użytkowników.Dzwoniąc na infolinię od roku słyszę brak możliwości podłączenia a skrzynka jest w odległości 50m .Obok mnie jest 11 klientów którzy również byliby zainteresowani podłączeniem ale tak jak ja dostają taką samą odp. Zupełnie nową sieć ma brak w podłączeniu nowych klientów - wygląda na to że nikt z Oranga nie ma ochoty ruszyć tyłków z za biurek żeby zobaczyć co mają i czym zarządzają.TRAGEDIA TAKA FIRMA ZaletySame negatywy!!!WadySame wady!!!MiejscowośćMrozów -
~Marek / 2022-12-26 20:45
Mam wykupiony darmowy internet domowy 4G.Predkos nie przekracza 10mb/s a po godz16 maks co można wycisnąć to 2mb/s.Dzwoniac co drugi dzień dowiaduje się że mam założona tube techniczna bo mój numer zbyt mocno obciąża nadajnik. ZaletyBrakWadySzkoda czasu na pisanieMiejscowośćWrześnia -
~Daniel / 2022-12-26 12:08
Było wysłane poinformowanie o problemie i miała być odpowiedź pisemna w ciągu miesiąca i nic . To było 1 rok temu a 1.5 miesiąca temu wysłane było drugie poinformowanie i znowu nic . Oczywiście wszystko było pisane w punkcie Orange ZaletyBrakWadyZlewanie klienta i oszukiwanie w sprawie rozwiązania problemów tani i wadliwy sprzęt ( Dinozaur)MiejscowośćRyjewo -
~Adrian Z / 2022-12-22 15:46
beznadziejna firma, naciągają ze wszystkim na pieniądze, infolinia mówi za każdym razem coś innego, prze co musze płacić dodatkowe FV, Internet działa z prędkością 2mb, nie polecam -
-
~Brak / 2022-12-21 21:42
Salon Orange Włocławek ul.Kilińskiego.
Panie Damianie N. bardzo ale to bardzo dziękuję za pomoc w dniu dzisiejszym tj 21.12.22r.Pana podejście do klienta ,opanowanie ,chęć pomocy i zrozumienia drugiego człowieka ,to w jaki sposób rozwiązał Pan mój problem okazało się mistrzostwem !Firmie Orange życzę tylko i wyłącznie takich pracowników :ludzi otwartych na klienta ,ludzi kompetentnych ,ludzi którzy pracują dla nas klientów .Nie takich, którzy są w pracy za karę jak np.Pani w Salonie Orange we Auchan Włocławek.Panie Damianie raz jeszcze dziękuję za to,że jest Pan tak profesjonalny w swojej pracy!!Może koleżanki z Salonu Orange w Auchan powinny przejść szkolenie u Pana z cyklu "obsługa klienta " .Raz jeszcze gratuluję Panu bycia człowiekiem,bycia prawdziwym wsparciem dla klientów.ZaletyChęć wsparcia i pomocy klientowi.MiejscowośćWłocławek -
~Ewa / 2022-12-21 21:19
Tydzień temu postanowiłam zostać klientem Orange.Udałam się do salonu obsługi klienta we Włocławku oddział w Auchan.Tam została mi przedstawiona oferta Orange Love: Internet +2dekodery TV oraz numer na abonament jako Pakiet .Instalacja została zaplanowana na 22/12.Dnia 19/12 pojawił się Pan Instalator w naszym domu,sprawdził wszystko i okazało się, że podłączenie tych dekoderów nie będzie takie proste i trzeba będzie ciągnąć kable po całym domu,więc mijało się to wszystko z celem.Stwierdził, że instalacja nie jest możliwa na co się również zgodziłam, kto by chciał mieć kabel leżący na środku salonu.Nasteonego dnia udalm się do tego samego salonu i grzecznie wytłumaczym zaistniałą sytuację .Pani "dordzca klienta "łaskawie sprawdziła w systemie to oczym mówię i stwierdziła ,że nie ma sprawy bo nie doszło do Instalacji.Więc zapytałam :co z numerem na abonament, który był również w pakiecie ?Na to Pani stwierdza, że abonament zostaje .Więc tłumacze ,że kupowałam PAKIET i nie będę teraz płacic za abonament 60zl miesięcznie i chce odstąpić ,wypowiedzieć umowę gdyż minęło dopiero 7 dni .Zaznaczam po raz kolejny że instalacja nie odbyła się z mojej winy .Na to Pani bardzo opryskliwie, że nie może mi pomóc i nie mogę odstąpić od umowy . Więc pytam kto może mi pomóc bo czuję się oszukana i naciągnięta ?Na Infolinię może Pani zadzwonić !Więc proszę o kontakt .Poraz kolejny odparchnela jak bym była trędowata,*100 pod taki numer musi Pani zadzwonić .Pytam po raz kolejny :z kim ja w ogóle rozmawiam na to pani, że nie musi udzielać mi takiej informacji i zaczęła udawać ,że pracuje patrząc w ekran lekceważąc mnie ito bardzo .Poczułam się bardzo oszukana przez firmę Orange .Jak można oferować pakiety w promocyjnych cenach ,gdy nie dojdzie do ich instalacji próbować obciążyć klienta chociaż abonamentem za tel?Najgorsze w tym wszystkim jest brak chęci pomocy klientowi.Paradoks całej tej sytuacji jest taki ,że udałam się innego salonu i mój problem został załatwiony w 2 minuty.Więc było rozwiązanie tej sytuacji aczkolwiek brakło chęci a może kompetencji po stronie Pani ,która pracuje w oddziale Orange w Auchan .Takie przedmiotowe traktowanie ludzi jest straszne .Przez brak empatii po stronie ludzi których zatrudniacie nigdy więcej nie zamierzam skorzystać z oferty Orange a co więcej napewno was nigdy nikomu nie polecę.Okroone doświadczenie . MiejscowośćChoceń -
~Arek / 2022-12-16 13:36
Orange na kartę, kupione w październiku 2022. Spełniłem wszystkie warunki do uzyskania bonusu 1200GB na rok po 100GB/msc. Uruchomiłem pakiet no limite- samoodnawialny, mam ponad 100zł na koncie , pakiet się odnawia od 3 miesięcy, a GB zostały przyznane tylko za pierwszym razem. Od dwóch miesięcy ich nie przyznają (pakiet odnawiają i kasują 30zł/msc). Zgłosiłem im to, zakwalifikowali to do działu technicznego, dział techniczny stwierdził, że ta usługa nie jest włączona, zamknął sprawę, a mnie o tym nie poinformował (dowiedziałem się o tym od konsultanta gdy zgłosiłem nicnierobienie w mojej sprawie). Po ponownym zgłoszeniu, założyli reklamację i karzą czekać do MIESIĄCA CZASU ŻEBY WZIĄĆ SIĘ ZA ANALIZĘ , Internetu nie mam nadal i czekam na rozwiązanie. Wszyscy pracownicy włącznie z tą pseudo sztuczną inteligencją Max zbywają mnie. Mam SMS potwierdzający włączenie usługi na rok. Jestem zawzięty, ale osoby nie mające determinacji zostaną zbyte i naciągnięte a konto zostanie im wyczyszczone gdy będą używać Internetu bez pakietu. Wadysposób rozwiązywania spraw klientaMiejscowośćUstka -
~Marek / 2022-12-14 13:54
Omijajcie tą firmę, traktowanie klienta poniżej skali. Firma nie ma swojej infrastruktury (przynajmniej w moim małym miasteczku) i korzysta z infrastruktury innej firmy, serwis też obsługuje jakaś inna firma. Przeniesienie usługi TV i Internet trwa ponad miesiąc !!! 7 razy przekładany termin, każdy termin to 4 - 5 godzinne oczekiwanie (jakby ludzie nie pracowali tylko czekali na ich łaskę). Po podłączeniu jednego urządzenia przez firmę udostępniającą infrastrukturę, przyjeżdża technik obsługujący ORANGE i mówi że urządzenie tamtej firmy nie działa i nie podłączy telewizji i internetu !!! Każe zgłaszać znów do ORANGE. Działają tak jakby klient dla nich nie miał znaczenia. Nie dajcie się omamić słówkami i obiecankami !!! To spadek po TP.SA, więc wiecie czego się spodziewać. Nie polecam i szczerze odradzam firmę ORANGE. ZaletyŻadnych.WadyNie szanują klienta, traktują jak zło konieczne. Przekładają termin serwisu, więc w razi problemów nie ma żadnej pomocy.MiejscowośćŻychlin
strona 14 z 84
- « poprzednia
- 1 ...
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- nastepna »