Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Netia Szybki Internet opinie

Ocena na podstawie 3209 opinii

2.02 / 5

  • Niezawodność
    1.90
  • Obsługa klienta
    1.84
  • Cena
    2.34
  • Parametry
    2.05
  • Cena/Jakość
    1.50
  • Oferta
    3.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Jooj / 2012-08-26 17:07
    Ocena: 1.25 / 5
    Nie mogę polecić "internetu" który chwilami zwalnia do jednego kb/s czyli 3000 razy mniej niż powinien normalnie działać
    Zaletyczasem działa...
    Wadyinternet działa kiedy chce, ruter od nich ma słaby zasięg, prędkości to loteria
    3
  • ~józek / 2012-04-15 12:48
    Ocena: 1.25 / 5
    Niestety zrobiliśmy błąd, duży błąd decydując się na tego dostawcę, pełny pakiet.
    Już na samym poczatku problemy, przez telefon informowali że w ciągu 2 tygodni podłączą usługi, mija dwa tygodnie a oni nawet umowy naszej nie zarejestrowali :/ A na podłączenie trzeba czekać 40dni, pewnie jeszcze roboczych, do niczego, szukam innej firmy, a im dziękuję za współpracę , która nawet się nie rozpoczęła. Olewają wszystko, jak tak dbają o klienta to ja dziękuję :/
  • ~Just nobody in particular / 2016-08-05 23:39
    Ocena: 1.25 / 5
    niczym nieuzasadnione rwanie sieci, głupie wymówki typu "skrzynka jest za daleko", tego nie mogą, tamtego nie mogą... routery nie działają, resetują się same, nie są widoczne dla komputera
    wysoki ping w grach i nieistniejąca prędkość pobierania
    nie ma sensu płacić jak wszystko co drugi dzień diabli biorą

    nie pozdrawiam
    Wady^^^
  • ~K / 2023-08-02 14:44
    Ocena: 1.25 / 5
    Najgorszy dostawca internetu, dziadek płaci za normalny intenret a w nocy pingi skaczą do 800 na Frankfurcie. Predkosc na miedzianym jest niższa niż reklamują i z routerem ciągłe problmy, był dwa razy wymieniany na nowy.

    Gdy chciałem zamówić statyczny adres (Bo oczywiscie trzeba za niego zapłacić) to mowią że dopiero zadziała od nowego okresu rozliczeniowego czyli za 2 lata.

    W tym roku zaczynam mieszkać na własnym i w życiu nie wybrałbym Netii
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Kamil / 2022-05-15 20:58
    Ocena: 1.25 / 5
    Czasami działa w miarę a najczęściej nie da się uruchomić YouTube czy Netflix w tv. Obsługa dramat.
    Zespół przycisk włączania w ruterze musiałem wcisnąć na zapałkę zgłaszałem już kilka razy ale minął już rok i nikogo to nie obchodzi.
    WadySłaby internet, nie dbają o starych klientów, nie wymieniają uszkodzonego sprzętu, brak światłowodów na naszym osiedlu.
    MiejscowośćBodzechów
  • ~Karolina / 2016-12-02 22:02
    Ocena: 1.25 / 5
    Od dłuższego czasu mam problemy z internetem, niestabilność jest cechą stałą. Próby połączenia się z obsługą techniczną spełzają na niczym, wszyscy konsultanci są zawsze zajęci.
    Rutery szybko się zużywają, połączenie rwie.
    Jestem bardzo niezadowolona z jakości połączenia i podejścia do klienta.
    ZaletyMożliwość poczucia się jak bohater Kafki -- uwięzienie w systemie permanentnej niemożności.
    WadyBrak internetu i konsultantów
  • ~KAsia / 2011-01-28 09:08
    Ocena: 1.25 / 5
    Zamówiłam sobie internet w listopadzie 2010,niestety do dziś nie mam "puszczonego" sygnału...
    Co kilka dni wydzwaniam na tę ich *** infolinie i co słyszę za każdym razem: PROSZĘ SIĘ UZBROIĆ W CIERPLIWOŚĆ TO POTRWA JESZCZE KILKA DNI!!!!
    Moja cierpliwość się już niestety skończyła,aaa i dodam straciłam pieniądze na co kilkudniowych telefonach,nie mam najmniejszego zamiaru tego tak dłużej ciągnąć.
    Odradzam każdemu korzystanie z usług tejże firmy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    P.S.
    Wraz z modemem/routerem owa firma powinna wysyłać tabletki na uspokojenie!!!!!
    Zaletynie ma ani jednego
    Wadyzabraknie miejsca by wszystkie opisać
  • ~Kaspa / 2022-06-08 16:04
    Ocena: 1.25 / 5
    Podpisalem umowę na internet światłowodowy i telewizje 1,5 temu, technik stwierdził, ze pion dociera do 10 piętra, mieszkam na 11. Poprosił o kontakt ze spółdzielnia by przewiercic się przez zsyp i wtedy da radę zamontować, udało się te zgodę uzyskać i od 2 tygodni na infolinii mówią, ze usługa zostanie zrealizowana i dobudowany zostanie pion, ale przez firmę niezwiązaną z Netia i oni nie wiedza kiedy to nastąpi, czy za tydzień, a może za 2 miesiące. Ta firma to żart, nie polecam nikomu.
  • ~katarzyna / 2018-05-14 11:13
    Ocena: 1.25 / 5
    Ludzie nie dajcie się nabrać na to dziadostwo.Dwa miesiące przenoszą numer z innej sieci.Zadzwoniłam na infolinię jedna panienka przełączyła mnie do kolejnej ta kazała czekać po 35 min. połączenie przerwano.Tak firma traktuje klientów.Dno.
    Zaletybrak
    Wadysame wady
    MiejscowośćLublin
  • ~Kathy / 2015-03-30 17:31
    Ocena: 1.25 / 5
    Podpisuję się pod wszystkimi negatywnymi opiniami. Wystarczy zadzwonic raz i cos ustalic, po godzinie dzwoni się w tej samej sprawie i słyszy się totalnie inną rzecz. Na początku lutego zawarłam umowę na internet i telewizję. Internet jest. Tv nie dotarła do dziś. Raz zrezygnowałam z umowy na tv po tym jak nie pojawił się pan ktory mial zamontowac sprzet(zalatwilam to telefonicznie) po tygodniu zaczely sie smsy z info ze mam do odebrania sprzet tv na poczcie. Dzwonie no bo przeciez kilka dni wczesniej zrezygnowalam. Dowiaduje sie, ze zrezygnowalam nie tylko z tv ale i zamontowanego juz w domu internetu. Nowość. Odstapilam od rezygnacji internetu, ustalilam wznowienie umowy na tv i to byl błąd. 2 tygodnie korespondencji z wielce przejętym działem reklamacji, zero konkretów poza "w naszym systemie usługa jest aktywna". Dziś zadzwoniłam aby zrezygnować z tv, jakiś beszczelny małolat prawie wydarł się na mnie informując, ze nie ma mozliwosci rezygnacji telefonicznej. Miesiąc temu jeszcze była. Tragedia. ODRADZĘ KAŻDEMU, ZAWSZE. Żal czasu, kasy i nerwów. W XXI wieku łatwiej o kablówkę niż przereklamowany shit nic nie warty.
    ZaletyZaistnieją, jeśli Netia zniknie.
    WadyAbsolutnie wszystko.
    2mce, przepłaciłam w nerwach.
  • ~Katowice / 2014-12-27 16:41
    Ocena: 1.25 / 5
    najgorsza w kraju i kłamliwa to Netia pod przykrywką INTERNETIA non stop brak połączeń i okłamywanie klientów nie radzę podpisywać z nimi umów bardzo żałuję że zostałem z nimi ale na szczęście nie długo
    Zaletyumią okłamywać klijentów
    Wadycodzienne przerwy w dostawie internetu
    7 lat
  • ~Kinia / 2019-04-18 18:23
    Ocena: 1.25 / 5
    Szambo na drutach orange. Prędkość do 20mb, a mnie zapięli na 8 i mam się cieszyć. Bardzo często technicy pomarańczowi niechcący luzuję i internet poniżej 1 Mb. Rwie, nawet wiejskiego życia na FB nie załaduje!
    ZaletyBrak
    WadyDrogo, awaryjnie,
    MiejscowośćTarnowo
  • ~klient / 2014-09-03 11:29
    Ocena: 1.25 / 5
    Sprzedaja 20 i wiecej Mb dokładają TV, a infrastruktura bez zmian od lat. Względnie niedrogie, ale jednak DNO
  • ~klient / 2017-11-30 19:49
    Ocena: 1.25 / 5
    Internet rozłącza kilka razy dziennie, zasięg jest bardzo słaby, prędkość jest dramatyczna. Niestety był to jedyny dostępny operator, nigdy więcej.
    Zaletybrak
    Wadystabilność
    prędkość
    obsługa klienta
    MiejscowośćPoznań
  • ~klient / 2020-02-18 08:45
    Ocena: 1.25 / 5
    NIE POLECAM! Internet działa fatalnie, bardzo wolno! byłam klientem netii bardzo długi czas, nagle podnoszą cenę bez żadnego ulepszenia. Kontakt z nimi bardzo utrudniony, żeby zgłosić awarie trzeba dzwonić kilka dni. Kiedy rozwiązałam umowę i dostałam informację, że w związku z 30dniowym okresem wypowiedzenia jest do opłacenia jeszcze jedna faktura (opłacciłam ich 5 – nie mając internetu i zgłaszając awarie – wszystkie reklamacje zostały rozpatrzone negatywnie), zgłosiłam mailowo, że nie ma łączenia z internetem a z racji tego, że to mój ostatni miesiąc użytkowania , nie muszą tego naprawiać tylko proszę o anulowanie ostatniej faktury, jak można się domyślić – nic z tego. NAJGORSZA FIRMA
  • ~klient neti / 2014-09-05 10:43
    Ocena: 1.25 / 5
    Jak macie możliwość korzystania z innych operatorów to nie wahajcie się.
    Nie polecam Netii i na pewno do nich juz nie wroce. Caly ten bełkot marketingowy kryje za sobą totalną indolencje jak w obsłudze klienta tak i pomocy technicznej. A nie daj Boze jesli zdarzy die Wam nie zaplacic w teminie i wpadniecie w blokade uslug to przywrocenie dostepu do internetu i uslug telefonicznych okraszone jest kilkunstoma telefonami do dzialu finansowego i technicznego i tlumaczeniem jsk dziecku ze faktura jest zaplacona i przeslane potwierdzenie zapłaty, co wiecej nawet na koncie netia online sami potwierdzają zaksiegowanie faktury to i tak nie doczekacie sie zdjecia blokady jak podają do 24h, ale co najmniej 3dni. W odpowiedzi uslyszycie po kolejnych monitach w dziale technicznym ze blokada została nieprawidliwo zdjęta. Tylko.....co mnie to kuzwa obchodzi jesli trzy dni kaza mi czekac. Na szczęscie Orange wrocilo do gry. Droga Netio. Wypowiedzenie w drodze.
    mam netie od 4 lat
  • ~kondiii / 2023-10-11 22:03
    Ocena: 1.25 / 5
    Tragedia nie polecam ciągle zrywa ilość kanałów telewizyjnych niezgiodna z ofertą
    Zaletybrak może cena
    Wadywszysko prędkość obsługa
    MiejscowośćTurka
  • ~Konrad / 2012-10-29 14:17
    Ocena: 1.25 / 5
    Przez 10 dni trwania w Netii awarii Internetu, bylem przez ta firme ignorowany i wprowadzany w blad. Pierwszego dnia przyjeto zgloszenie o awarii i sprawa ucichla. Po kilku dniach zadzwonilem do nich i poinformowano mnie, ze to zapewne awaria u mnie w domu i ze wysla nastepnego dnia technika, ktory rano zadzwoni i sie umowi na konkretna godzine przyjazdu. Przez caly kolejny dzien nikt sie nie odezwal. Technik pojawil sie w kolejny dzien, informujac, ze ma do obslugi region wielkosci dwoch wojewodztw i nie nadaza z robota. Po zbadaniu sprawy stwierdzil awarie w centrali Netii. Okazalo sie przy okazji, ze Netia zwlekala ze sprawdzeniem awarii u siebie, poniewaz TPSA (Orange) u ktorej dzierzawi lacza, nie dopuszcza ich do sprzetu w centrali, jezeli najpierw nie stwierdza awarii u klienta (sic!). Przez kolejne dni nic sie nie dzialo - za kazdym razem, po dzwonieniu na infolinie automat informowal mnie, ze problem zostal rozwiazany, a konsultanci przesylali nastepne ponaglenia do technikow (kolejny kwiatek: komunikacja pomiedzy infolinia a technikami przebiega przez wiadomosci podobne do mejlowych, poniewaz ci ostatni pracuja w firmie-podwykonawcy Netii i nie mozna sie do nich bezposrednio dodzwonic). W miedzyczasie jeden z konsultantow, po odczytaniu informacji od technikow, ze na centrali wysiadla karta, stwierdzil, ze chodzi o karte sieciowa w moim komputerze i musze ja wymienic (pomimo, ze wiadomosc byla wypisana jak krowie na rowie, a modem DSL'owy nie dawal znaku zycia) - gdyby dal taka porate mniej uswiadomionemu klientowi, to dzieki takiej poradzie Netii, wpedzony by on zostal w spore, bezsensowne wydatki. Po wielu bezskutecznych telefonach do Netii i ponad tygodniu oczekiwan, dodzwonilem sie do kierownika konsultantow, z checia rozwiazania umowy z Netia - od niego dowiedzialem sie, ze awaria nie moze byc powodem rozwiazania umowy. Kiedy zapytalem, jak dlugo musi trwac awaria, aby mozna bylo rozwiazac umowe z winy Netii, dowiedzialem sie, ze awaria moze trwac do konca trwania umowy, a i tak nie da sie jej uniewaznic (tak podobno rzecze regulamin i istotnie nie zostal tam opisany taki przypadek). Pozniej na infolinii poinformowano mnie, ze po miesiacu trwania awarii przysluguje prawo do uniewaznienia umowy - jak jest w rzeczywistosci niewiadomo. Probowalem dowiedziec sie rowniez, czy moge rozwiazac umowe z powodu niedostarczenia zapowiadanej przepustowosci lacza, poniewaz Netia przed podpisaniem nowej umowy badala moje lacze i twierdzila, ze bede mial lacze o szybkosci do 16 Mb/s (w wykupionym pakiecie Internetu do 20 Mb/s), a po dostarczeniu uslugi jest okolo 12 Mb/s . Okazalo sie, ze te pierwotne obiecanki sa nic niewarte, poniewaz (jak twierdza konsultanci) jest to 12Mb/s w pakiecie do 16Mb/s... ktory jest do 20Mb/s. Potem nie chcialo mi sie juz nawet drazyc dalej, dlaczego Netia wprowadza tak bezczelnie ludzi w blad, bo konsultanci infolinii potrafia znalezc logike tam gdzie jej nie ma, dorobic ideologie do kazdego klamstwa i wciskac ja metoda zdartej plyty. Tak wiec moje doswiadczenia z Netia sprawiaja, ze nie podpisze juz z nimi wiecej umowy i niepolecam nikomu uslug tej firmy. O ile te klamstewka i naciagactwo na uslugi, ktorych nie moga/niepotrafia dostarczyc, moglem jakosc przebolec, to nie moge przebolec ignorowania/bagatelizowania przez 10 dni awarii i robienie przezemnie glupka na infolinii. Nikomu nie polecam uslug tej nieudolnej i podszytej oszustwem firmy.
    ZaletyW miare szybki i tani Internet, darmowy telefon w wieczory i weekendy.
    WadyNiezawodnosc, jakosc i rzetelnosc uslug, infolinia, naciaganie na uslugi, ktorych nie moga dostarczyc.
    4 lata.
  • ~Konrad / 2022-07-07 22:45
    Ocena: 1.25 / 5
    Netia to największa padaka wśród internetów, większego shitu nigdzie nie kupisz. Nie polecam, prawdopodobnie internet w Zimbabwe jest kilkukrotnie lepszy.
    Zaletybrak
    Wadysane
    MiejscowośćRzgów
  • ~Konrad Rumbach / 2012-06-18 20:50
    Ocena: 1.25 / 5
    Oszukańcza i złodziejska firma. Oszukiwali na fakturach, co innego w ofertach, a co innego przy fakturowaniu za usługi. Dużo czasu i nerwów zanim doszedłem swego... Szybkość oferowanego internetu też pozostawia wiele do życzenia. Stanowczo nie polecam tej firmy!
    ZaletyNie zauważyłem.
    WadyOszukiwanie klientów w zakresie świadczonych usług. Cały czas trzeba pilnować i sprawdzać wysokość faktur.
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4525
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3508
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2552
Play Online
Ocena: 1.75, ilość opinii: 2249
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2087
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4731
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3978
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3065
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2635
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2037
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1306