Czasami działa w miarę a najczęściej nie da się uruchomić YouTube czy Netflix w tv. Obsługa dramat.
Zespół przycisk włączania w ruterze musiałem wcisnąć na zapałkę zgłaszałem już kilka razy ale minął już rok i nikogo to nie obchodzi.
WadySłaby internet, nie dbają o starych klientów, nie wymieniają uszkodzonego sprzętu, brak światłowodów na naszym osiedlu.
MiejscowośćBodzechów
~Karolina / 2016-12-02 22:02
Ocena: 1.25 / 5
Od dłuższego czasu mam problemy z internetem, niestabilność jest cechą stałą. Próby połączenia się z obsługą techniczną spełzają na niczym, wszyscy konsultanci są zawsze zajęci.
Rutery szybko się zużywają, połączenie rwie.
Jestem bardzo niezadowolona z jakości połączenia i podejścia do klienta.
ZaletyMożliwość poczucia się jak bohater Kafki -- uwięzienie w systemie permanentnej niemożności.
WadyBrak internetu i konsultantów
~KAsia / 2011-01-28 09:08
Ocena: 1.25 / 5
Zamówiłam sobie internet w listopadzie 2010,niestety do dziś nie mam "puszczonego" sygnału... Co kilka dni wydzwaniam na tę ich *** infolinie i co słyszę za każdym razem: PROSZĘ SIĘ UZBROIĆ W CIERPLIWOŚĆ TO POTRWA JESZCZE KILKA DNI!!!! Moja cierpliwość się już niestety skończyła,aaa i dodam straciłam pieniądze na co kilkudniowych telefonach,nie mam najmniejszego zamiaru tego tak dłużej ciągnąć. Odradzam każdemu korzystanie z usług tejże firmy!!!!!!!!!!!!!!!!!!! P.S. Wraz z modemem/routerem owa firma powinna wysyłać tabletki na uspokojenie!!!!!
Zaletynie ma ani jednego
Wadyzabraknie miejsca by wszystkie opisać
~Kaspa / 2022-06-08 16:04
Ocena: 1.25 / 5
Podpisalem umowę na internet światłowodowy i telewizje 1,5 temu, technik stwierdził, ze pion dociera do 10 piętra, mieszkam na 11. Poprosił o kontakt ze spółdzielnia by przewiercic się przez zsyp i wtedy da radę zamontować, udało się te zgodę uzyskać i od 2 tygodni na infolinii mówią, ze usługa zostanie zrealizowana i dobudowany zostanie pion, ale przez firmę niezwiązaną z Netia i oni nie wiedza kiedy to nastąpi, czy za tydzień, a może za 2 miesiące. Ta firma to żart, nie polecam nikomu.
~katarzyna / 2018-05-14 11:13
Ocena: 1.25 / 5
Ludzie nie dajcie się nabrać na to dziadostwo.Dwa miesiące przenoszą numer z innej sieci.Zadzwoniłam na infolinię jedna panienka przełączyła mnie do kolejnej ta kazała czekać po 35 min. połączenie przerwano.Tak firma traktuje klientów.Dno.
Zaletybrak
Wadysame wady
MiejscowośćLublin
~Kathy / 2015-03-30 17:31
Ocena: 1.25 / 5
Podpisuję się pod wszystkimi negatywnymi opiniami. Wystarczy zadzwonic raz i cos ustalic, po godzinie dzwoni się w tej samej sprawie i słyszy się totalnie inną rzecz. Na początku lutego zawarłam umowę na internet i telewizję. Internet jest. Tv nie dotarła do dziś. Raz zrezygnowałam z umowy na tv po tym jak nie pojawił się pan ktory mial zamontowac sprzet(zalatwilam to telefonicznie) po tygodniu zaczely sie smsy z info ze mam do odebrania sprzet tv na poczcie. Dzwonie no bo przeciez kilka dni wczesniej zrezygnowalam. Dowiaduje sie, ze zrezygnowalam nie tylko z tv ale i zamontowanego juz w domu internetu. Nowość. Odstapilam od rezygnacji internetu, ustalilam wznowienie umowy na tv i to byl błąd. 2 tygodnie korespondencji z wielce przejętym działem reklamacji, zero konkretów poza "w naszym systemie usługa jest aktywna". Dziś zadzwoniłam aby zrezygnować z tv, jakiś beszczelny małolat prawie wydarł się na mnie informując, ze nie ma mozliwosci rezygnacji telefonicznej. Miesiąc temu jeszcze była. Tragedia. ODRADZĘ KAŻDEMU, ZAWSZE. Żal czasu, kasy i nerwów. W XXI wieku łatwiej o kablówkę niż przereklamowany shit nic nie warty.
ZaletyZaistnieją, jeśli Netia zniknie.
WadyAbsolutnie wszystko.
2mce, przepłaciłam w nerwach.
~Katowice / 2014-12-27 16:41
Ocena: 1.25 / 5
najgorsza w kraju i kłamliwa to Netia pod przykrywką INTERNETIA non stop brak połączeń i okłamywanie klientów nie radzę podpisywać z nimi umów bardzo żałuję że zostałem z nimi ale na szczęście nie długo
Zaletyumią okłamywać klijentów
Wadycodzienne przerwy w dostawie internetu
7 lat
~Kinia / 2019-04-18 18:23
Ocena: 1.25 / 5
Szambo na drutach orange. Prędkość do 20mb, a mnie zapięli na 8 i mam się cieszyć. Bardzo często technicy pomarańczowi niechcący luzuję i internet poniżej 1 Mb. Rwie, nawet wiejskiego życia na FB nie załaduje!
ZaletyBrak
WadyDrogo, awaryjnie,
MiejscowośćTarnowo
~klient / 2014-09-03 11:29
Ocena: 1.25 / 5
Sprzedaja 20 i wiecej Mb dokładają TV, a infrastruktura bez zmian od lat. Względnie niedrogie, ale jednak DNO
~klient / 2017-11-30 19:49
Ocena: 1.25 / 5
Internet rozłącza kilka razy dziennie, zasięg jest bardzo słaby, prędkość jest dramatyczna. Niestety był to jedyny dostępny operator, nigdy więcej.
Zaletybrak
Wadystabilność
prędkość
obsługa klienta
MiejscowośćPoznań
~klient / 2020-02-18 08:45
Ocena: 1.25 / 5
NIE POLECAM! Internet działa fatalnie, bardzo wolno! byłam klientem netii bardzo długi czas, nagle podnoszą cenę bez żadnego ulepszenia. Kontakt z nimi bardzo utrudniony, żeby zgłosić awarie trzeba dzwonić kilka dni. Kiedy rozwiązałam umowę i dostałam informację, że w związku z 30dniowym okresem wypowiedzenia jest do opłacenia jeszcze jedna faktura (opłacciłam ich 5 – nie mając internetu i zgłaszając awarie – wszystkie reklamacje zostały rozpatrzone negatywnie), zgłosiłam mailowo, że nie ma łączenia z internetem a z racji tego, że to mój ostatni miesiąc użytkowania , nie muszą tego naprawiać tylko proszę o anulowanie ostatniej faktury, jak można się domyślić – nic z tego. NAJGORSZA FIRMA
~klient neti / 2014-09-05 10:43
Ocena: 1.25 / 5
Jak macie możliwość korzystania z innych operatorów to nie wahajcie się. Nie polecam Netii i na pewno do nich juz nie wroce. Caly ten bełkot marketingowy kryje za sobą totalną indolencje jak w obsłudze klienta tak i pomocy technicznej. A nie daj Boze jesli zdarzy die Wam nie zaplacic w teminie i wpadniecie w blokade uslug to przywrocenie dostepu do internetu i uslug telefonicznych okraszone jest kilkunstoma telefonami do dzialu finansowego i technicznego i tlumaczeniem jsk dziecku ze faktura jest zaplacona i przeslane potwierdzenie zapłaty, co wiecej nawet na koncie netia online sami potwierdzają zaksiegowanie faktury to i tak nie doczekacie sie zdjecia blokady jak podają do 24h, ale co najmniej 3dni. W odpowiedzi uslyszycie po kolejnych monitach w dziale technicznym ze blokada została nieprawidliwo zdjęta. Tylko.....co mnie to kuzwa obchodzi jesli trzy dni kaza mi czekac. Na szczęscie Orange wrocilo do gry. Droga Netio. Wypowiedzenie w drodze.
mam netie od 4 lat
~kondiii / 2023-10-11 22:03
Ocena: 1.25 / 5
Tragedia nie polecam ciągle zrywa ilość kanałów telewizyjnych niezgiodna z ofertą
Zaletybrak może cena
Wadywszysko prędkość obsługa
MiejscowośćTurka
~Konrad / 2012-10-29 14:17
Ocena: 1.25 / 5
Przez 10 dni trwania w Netii awarii Internetu, bylem przez ta firme ignorowany i wprowadzany w blad. Pierwszego dnia przyjeto zgloszenie o awarii i sprawa ucichla. Po kilku dniach zadzwonilem do nich i poinformowano mnie, ze to zapewne awaria u mnie w domu i ze wysla nastepnego dnia technika, ktory rano zadzwoni i sie umowi na konkretna godzine przyjazdu. Przez caly kolejny dzien nikt sie nie odezwal. Technik pojawil sie w kolejny dzien, informujac, ze ma do obslugi region wielkosci dwoch wojewodztw i nie nadaza z robota. Po zbadaniu sprawy stwierdzil awarie w centrali Netii. Okazalo sie przy okazji, ze Netia zwlekala ze sprawdzeniem awarii u siebie, poniewaz TPSA (Orange) u ktorej dzierzawi lacza, nie dopuszcza ich do sprzetu w centrali, jezeli najpierw nie stwierdza awarii u klienta (sic!). Przez kolejne dni nic sie nie dzialo - za kazdym razem, po dzwonieniu na infolinie automat informowal mnie, ze problem zostal rozwiazany, a konsultanci przesylali nastepne ponaglenia do technikow (kolejny kwiatek: komunikacja pomiedzy infolinia a technikami przebiega przez wiadomosci podobne do mejlowych, poniewaz ci ostatni pracuja w firmie-podwykonawcy Netii i nie mozna sie do nich bezposrednio dodzwonic). W miedzyczasie jeden z konsultantow, po odczytaniu informacji od technikow, ze na centrali wysiadla karta, stwierdzil, ze chodzi o karte sieciowa w moim komputerze i musze ja wymienic (pomimo, ze wiadomosc byla wypisana jak krowie na rowie, a modem DSL'owy nie dawal znaku zycia) - gdyby dal taka porate mniej uswiadomionemu klientowi, to dzieki takiej poradzie Netii, wpedzony by on zostal w spore, bezsensowne wydatki. Po wielu bezskutecznych telefonach do Netii i ponad tygodniu oczekiwan, dodzwonilem sie do kierownika konsultantow, z checia rozwiazania umowy z Netia - od niego dowiedzialem sie, ze awaria nie moze byc powodem rozwiazania umowy. Kiedy zapytalem, jak dlugo musi trwac awaria, aby mozna bylo rozwiazac umowe z winy Netii, dowiedzialem sie, ze awaria moze trwac do konca trwania umowy, a i tak nie da sie jej uniewaznic (tak podobno rzecze regulamin i istotnie nie zostal tam opisany taki przypadek). Pozniej na infolinii poinformowano mnie, ze po miesiacu trwania awarii przysluguje prawo do uniewaznienia umowy - jak jest w rzeczywistosci niewiadomo. Probowalem dowiedziec sie rowniez, czy moge rozwiazac umowe z powodu niedostarczenia zapowiadanej przepustowosci lacza, poniewaz Netia przed podpisaniem nowej umowy badala moje lacze i twierdzila, ze bede mial lacze o szybkosci do 16 Mb/s (w wykupionym pakiecie Internetu do 20 Mb/s), a po dostarczeniu uslugi jest okolo 12 Mb/s . Okazalo sie, ze te pierwotne obiecanki sa nic niewarte, poniewaz (jak twierdza konsultanci) jest to 12Mb/s w pakiecie do 16Mb/s... ktory jest do 20Mb/s. Potem nie chcialo mi sie juz nawet drazyc dalej, dlaczego Netia wprowadza tak bezczelnie ludzi w blad, bo konsultanci infolinii potrafia znalezc logike tam gdzie jej nie ma, dorobic ideologie do kazdego klamstwa i wciskac ja metoda zdartej plyty. Tak wiec moje doswiadczenia z Netia sprawiaja, ze nie podpisze juz z nimi wiecej umowy i niepolecam nikomu uslug tej firmy. O ile te klamstewka i naciagactwo na uslugi, ktorych nie moga/niepotrafia dostarczyc, moglem jakosc przebolec, to nie moge przebolec ignorowania/bagatelizowania przez 10 dni awarii i robienie przezemnie glupka na infolinii. Nikomu nie polecam uslug tej nieudolnej i podszytej oszustwem firmy.
ZaletyW miare szybki i tani Internet, darmowy telefon w wieczory i weekendy.
WadyNiezawodnosc, jakosc i rzetelnosc uslug, infolinia, naciaganie na uslugi, ktorych nie moga dostarczyc.
4 lata.
~Konrad / 2022-07-07 22:45
Ocena: 1.25 / 5
Netia to największa padaka wśród internetów, większego shitu nigdzie nie kupisz. Nie polecam, prawdopodobnie internet w Zimbabwe jest kilkukrotnie lepszy.
Zaletybrak
Wadysane
MiejscowośćRzgów
~Konrad Rumbach / 2012-06-18 20:50
Ocena: 1.25 / 5
Oszukańcza i złodziejska firma. Oszukiwali na fakturach, co innego w ofertach, a co innego przy fakturowaniu za usługi. Dużo czasu i nerwów zanim doszedłem swego... Szybkość oferowanego internetu też pozostawia wiele do życzenia. Stanowczo nie polecam tej firmy!
ZaletyNie zauważyłem.
WadyOszukiwanie klientów w zakresie świadczonych usług. Cały czas trzeba pilnować i sprawdzać wysokość faktur.
~Kosmo / 2010-03-09 16:57
Ocena: 1.25 / 5
Mam już internet netii ponad 2 lata, na początku było dobrze, chociaż internet nie spełniał do końca określonej szybkości. Od ponad miesiąca co chwilę przerywa, przez co pobieranie z internetu, granie, czy rozmowy za pomocą skype są niemożliwe. Niejednokrotnie się do tej firmy dzwoniło i zawsze mówili, że to chwilowe, że to wina routera, filtrów na telefonie itp. Chociaż wszystko było sprawdzane i to problem z ich serwerem/linią. Nie polecam, gdyż zamiast zachęcać do dalszej umowy (bo za niedługo się kończy) to jeszcze zniechęcają to współpracy z nimi
Zaletyto że przynajmniej jakoś działa
Wadybardzo zła obsługa klienta, długo siętrzeba dodzwaniać, internet wg. narzędzi i stron do pomiaru szybkości jest wolniejszy o ok. 15% (mimo konfiguracje komputera, aby wykorzystać całe pasmo), zacięcia na 2-3 sek. anulujące pobieranie plików
2,5 roku, 49zl/mies
~KremDoProtezKolega / 2020-01-26 04:20
Ocena: 1.25 / 5
gówno. to nie opinia to fakt aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Zaletyco?
Wadywszystko
Miejscowośćno właśnie nie korzystam bo nie ma
~Krzsztof / 2022-10-10 07:54
Ocena: 1.25 / 5
Od dwóch miesięcy w każdy poniedziałek awarie internetu. Jakość internetu kiepska router tragedia na cały dom ???? nie daje rady.
ZaletyBrak
WadySame wady nie polecam nikomu
MiejscowośćChojnów
~krzysztof / 2013-10-14 19:40
Ocena: 1.25 / 5
Witam Dnia.12.09.2013r mam nową umowę na telefon i internet Ale ta umowa nie jest taka jak rozmawiałem z konsultantem Poprostu zaniżyła mi internet o połowę Pismo napisałem dnia 15.09.2013r informując o tym Ale mimo wszystko Błędna umowa weszła w życie Obiecano mi że z nowym okresem rozliczeniowym poprawią swój błąd Dzisiaj jest już dwa dni po terminie i nadal błędu nie poprawiono Opieszałość tej firmy jest straszna Za grosz brak jakiejkolwiek odpowiedzialności