Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Netia Szybki Internet opinie

Ocena na podstawie 3202 opinii

2.02 / 5

  • Niezawodność
    1.90
  • Obsługa klienta
    1.83
  • Cena
    2.34
  • Parametry
    2.05
  • Cena/Jakość
    1.50
  • Oferta
    3.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Kamil / 2022-05-15 20:58
    Ocena: 1.25 / 5
    Czasami działa w miarę a najczęściej nie da się uruchomić YouTube czy Netflix w tv. Obsługa dramat.
    Zespół przycisk włączania w ruterze musiałem wcisnąć na zapałkę zgłaszałem już kilka razy ale minął już rok i nikogo to nie obchodzi.
    WadySłaby internet, nie dbają o starych klientów, nie wymieniają uszkodzonego sprzętu, brak światłowodów na naszym osiedlu.
    MiejscowośćBodzechów
  • ~Karolina / 2016-12-02 22:02
    Ocena: 1.25 / 5
    Od dłuższego czasu mam problemy z internetem, niestabilność jest cechą stałą. Próby połączenia się z obsługą techniczną spełzają na niczym, wszyscy konsultanci są zawsze zajęci.
    Rutery szybko się zużywają, połączenie rwie.
    Jestem bardzo niezadowolona z jakości połączenia i podejścia do klienta.
    ZaletyMożliwość poczucia się jak bohater Kafki -- uwięzienie w systemie permanentnej niemożności.
    WadyBrak internetu i konsultantów
  • ~KAsia / 2011-01-28 09:08
    Ocena: 1.25 / 5
    Zamówiłam sobie internet w listopadzie 2010,niestety do dziś nie mam "puszczonego" sygnału...
    Co kilka dni wydzwaniam na tę ich *** infolinie i co słyszę za każdym razem: PROSZĘ SIĘ UZBROIĆ W CIERPLIWOŚĆ TO POTRWA JESZCZE KILKA DNI!!!!
    Moja cierpliwość się już niestety skończyła,aaa i dodam straciłam pieniądze na co kilkudniowych telefonach,nie mam najmniejszego zamiaru tego tak dłużej ciągnąć.
    Odradzam każdemu korzystanie z usług tejże firmy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    P.S.
    Wraz z modemem/routerem owa firma powinna wysyłać tabletki na uspokojenie!!!!!
    Zaletynie ma ani jednego
    Wadyzabraknie miejsca by wszystkie opisać
  • ~Kaspa / 2022-06-08 16:04
    Ocena: 1.25 / 5
    Podpisalem umowę na internet światłowodowy i telewizje 1,5 temu, technik stwierdził, ze pion dociera do 10 piętra, mieszkam na 11. Poprosił o kontakt ze spółdzielnia by przewiercic się przez zsyp i wtedy da radę zamontować, udało się te zgodę uzyskać i od 2 tygodni na infolinii mówią, ze usługa zostanie zrealizowana i dobudowany zostanie pion, ale przez firmę niezwiązaną z Netia i oni nie wiedza kiedy to nastąpi, czy za tydzień, a może za 2 miesiące. Ta firma to żart, nie polecam nikomu.
  • ~katarzyna / 2018-05-14 11:13
    Ocena: 1.25 / 5
    Ludzie nie dajcie się nabrać na to dziadostwo.Dwa miesiące przenoszą numer z innej sieci.Zadzwoniłam na infolinię jedna panienka przełączyła mnie do kolejnej ta kazała czekać po 35 min. połączenie przerwano.Tak firma traktuje klientów.Dno.
    Zaletybrak
    Wadysame wady
    MiejscowośćLublin
  • ~Kathy / 2015-03-30 17:31
    Ocena: 1.25 / 5
    Podpisuję się pod wszystkimi negatywnymi opiniami. Wystarczy zadzwonic raz i cos ustalic, po godzinie dzwoni się w tej samej sprawie i słyszy się totalnie inną rzecz. Na początku lutego zawarłam umowę na internet i telewizję. Internet jest. Tv nie dotarła do dziś. Raz zrezygnowałam z umowy na tv po tym jak nie pojawił się pan ktory mial zamontowac sprzet(zalatwilam to telefonicznie) po tygodniu zaczely sie smsy z info ze mam do odebrania sprzet tv na poczcie. Dzwonie no bo przeciez kilka dni wczesniej zrezygnowalam. Dowiaduje sie, ze zrezygnowalam nie tylko z tv ale i zamontowanego juz w domu internetu. Nowość. Odstapilam od rezygnacji internetu, ustalilam wznowienie umowy na tv i to byl błąd. 2 tygodnie korespondencji z wielce przejętym działem reklamacji, zero konkretów poza "w naszym systemie usługa jest aktywna". Dziś zadzwoniłam aby zrezygnować z tv, jakiś beszczelny małolat prawie wydarł się na mnie informując, ze nie ma mozliwosci rezygnacji telefonicznej. Miesiąc temu jeszcze była. Tragedia. ODRADZĘ KAŻDEMU, ZAWSZE. Żal czasu, kasy i nerwów. W XXI wieku łatwiej o kablówkę niż przereklamowany shit nic nie warty.
    ZaletyZaistnieją, jeśli Netia zniknie.
    WadyAbsolutnie wszystko.
    2mce, przepłaciłam w nerwach.
  • ~Katowice / 2014-12-27 16:41
    Ocena: 1.25 / 5
    najgorsza w kraju i kłamliwa to Netia pod przykrywką INTERNETIA non stop brak połączeń i okłamywanie klientów nie radzę podpisywać z nimi umów bardzo żałuję że zostałem z nimi ale na szczęście nie długo
    Zaletyumią okłamywać klijentów
    Wadycodzienne przerwy w dostawie internetu
    7 lat
  • ~Kinia / 2019-04-18 18:23
    Ocena: 1.25 / 5
    Szambo na drutach orange. Prędkość do 20mb, a mnie zapięli na 8 i mam się cieszyć. Bardzo często technicy pomarańczowi niechcący luzuję i internet poniżej 1 Mb. Rwie, nawet wiejskiego życia na FB nie załaduje!
    ZaletyBrak
    WadyDrogo, awaryjnie,
    MiejscowośćTarnowo
  • ~klient / 2014-09-03 11:29
    Ocena: 1.25 / 5
    Sprzedaja 20 i wiecej Mb dokładają TV, a infrastruktura bez zmian od lat. Względnie niedrogie, ale jednak DNO
  • ~klient / 2017-11-30 19:49
    Ocena: 1.25 / 5
    Internet rozłącza kilka razy dziennie, zasięg jest bardzo słaby, prędkość jest dramatyczna. Niestety był to jedyny dostępny operator, nigdy więcej.
    Zaletybrak
    Wadystabilność
    prędkość
    obsługa klienta
    MiejscowośćPoznań
  • ~klient / 2020-02-18 08:45
    Ocena: 1.25 / 5
    NIE POLECAM! Internet działa fatalnie, bardzo wolno! byłam klientem netii bardzo długi czas, nagle podnoszą cenę bez żadnego ulepszenia. Kontakt z nimi bardzo utrudniony, żeby zgłosić awarie trzeba dzwonić kilka dni. Kiedy rozwiązałam umowę i dostałam informację, że w związku z 30dniowym okresem wypowiedzenia jest do opłacenia jeszcze jedna faktura (opłacciłam ich 5 – nie mając internetu i zgłaszając awarie – wszystkie reklamacje zostały rozpatrzone negatywnie), zgłosiłam mailowo, że nie ma łączenia z internetem a z racji tego, że to mój ostatni miesiąc użytkowania , nie muszą tego naprawiać tylko proszę o anulowanie ostatniej faktury, jak można się domyślić – nic z tego. NAJGORSZA FIRMA
  • ~klient neti / 2014-09-05 10:43
    Ocena: 1.25 / 5
    Jak macie możliwość korzystania z innych operatorów to nie wahajcie się.
    Nie polecam Netii i na pewno do nich juz nie wroce. Caly ten bełkot marketingowy kryje za sobą totalną indolencje jak w obsłudze klienta tak i pomocy technicznej. A nie daj Boze jesli zdarzy die Wam nie zaplacic w teminie i wpadniecie w blokade uslug to przywrocenie dostepu do internetu i uslug telefonicznych okraszone jest kilkunstoma telefonami do dzialu finansowego i technicznego i tlumaczeniem jsk dziecku ze faktura jest zaplacona i przeslane potwierdzenie zapłaty, co wiecej nawet na koncie netia online sami potwierdzają zaksiegowanie faktury to i tak nie doczekacie sie zdjecia blokady jak podają do 24h, ale co najmniej 3dni. W odpowiedzi uslyszycie po kolejnych monitach w dziale technicznym ze blokada została nieprawidliwo zdjęta. Tylko.....co mnie to kuzwa obchodzi jesli trzy dni kaza mi czekac. Na szczęscie Orange wrocilo do gry. Droga Netio. Wypowiedzenie w drodze.
    mam netie od 4 lat
  • ~kondiii / 2023-10-11 22:03
    Ocena: 1.25 / 5
    Tragedia nie polecam ciągle zrywa ilość kanałów telewizyjnych niezgiodna z ofertą
    Zaletybrak może cena
    Wadywszysko prędkość obsługa
    MiejscowośćTurka
  • ~Konrad / 2012-10-29 14:17
    Ocena: 1.25 / 5
    Przez 10 dni trwania w Netii awarii Internetu, bylem przez ta firme ignorowany i wprowadzany w blad. Pierwszego dnia przyjeto zgloszenie o awarii i sprawa ucichla. Po kilku dniach zadzwonilem do nich i poinformowano mnie, ze to zapewne awaria u mnie w domu i ze wysla nastepnego dnia technika, ktory rano zadzwoni i sie umowi na konkretna godzine przyjazdu. Przez caly kolejny dzien nikt sie nie odezwal. Technik pojawil sie w kolejny dzien, informujac, ze ma do obslugi region wielkosci dwoch wojewodztw i nie nadaza z robota. Po zbadaniu sprawy stwierdzil awarie w centrali Netii. Okazalo sie przy okazji, ze Netia zwlekala ze sprawdzeniem awarii u siebie, poniewaz TPSA (Orange) u ktorej dzierzawi lacza, nie dopuszcza ich do sprzetu w centrali, jezeli najpierw nie stwierdza awarii u klienta (sic!). Przez kolejne dni nic sie nie dzialo - za kazdym razem, po dzwonieniu na infolinie automat informowal mnie, ze problem zostal rozwiazany, a konsultanci przesylali nastepne ponaglenia do technikow (kolejny kwiatek: komunikacja pomiedzy infolinia a technikami przebiega przez wiadomosci podobne do mejlowych, poniewaz ci ostatni pracuja w firmie-podwykonawcy Netii i nie mozna sie do nich bezposrednio dodzwonic). W miedzyczasie jeden z konsultantow, po odczytaniu informacji od technikow, ze na centrali wysiadla karta, stwierdzil, ze chodzi o karte sieciowa w moim komputerze i musze ja wymienic (pomimo, ze wiadomosc byla wypisana jak krowie na rowie, a modem DSL'owy nie dawal znaku zycia) - gdyby dal taka porate mniej uswiadomionemu klientowi, to dzieki takiej poradzie Netii, wpedzony by on zostal w spore, bezsensowne wydatki. Po wielu bezskutecznych telefonach do Netii i ponad tygodniu oczekiwan, dodzwonilem sie do kierownika konsultantow, z checia rozwiazania umowy z Netia - od niego dowiedzialem sie, ze awaria nie moze byc powodem rozwiazania umowy. Kiedy zapytalem, jak dlugo musi trwac awaria, aby mozna bylo rozwiazac umowe z winy Netii, dowiedzialem sie, ze awaria moze trwac do konca trwania umowy, a i tak nie da sie jej uniewaznic (tak podobno rzecze regulamin i istotnie nie zostal tam opisany taki przypadek). Pozniej na infolinii poinformowano mnie, ze po miesiacu trwania awarii przysluguje prawo do uniewaznienia umowy - jak jest w rzeczywistosci niewiadomo. Probowalem dowiedziec sie rowniez, czy moge rozwiazac umowe z powodu niedostarczenia zapowiadanej przepustowosci lacza, poniewaz Netia przed podpisaniem nowej umowy badala moje lacze i twierdzila, ze bede mial lacze o szybkosci do 16 Mb/s (w wykupionym pakiecie Internetu do 20 Mb/s), a po dostarczeniu uslugi jest okolo 12 Mb/s . Okazalo sie, ze te pierwotne obiecanki sa nic niewarte, poniewaz (jak twierdza konsultanci) jest to 12Mb/s w pakiecie do 16Mb/s... ktory jest do 20Mb/s. Potem nie chcialo mi sie juz nawet drazyc dalej, dlaczego Netia wprowadza tak bezczelnie ludzi w blad, bo konsultanci infolinii potrafia znalezc logike tam gdzie jej nie ma, dorobic ideologie do kazdego klamstwa i wciskac ja metoda zdartej plyty. Tak wiec moje doswiadczenia z Netia sprawiaja, ze nie podpisze juz z nimi wiecej umowy i niepolecam nikomu uslug tej firmy. O ile te klamstewka i naciagactwo na uslugi, ktorych nie moga/niepotrafia dostarczyc, moglem jakosc przebolec, to nie moge przebolec ignorowania/bagatelizowania przez 10 dni awarii i robienie przezemnie glupka na infolinii. Nikomu nie polecam uslug tej nieudolnej i podszytej oszustwem firmy.
    ZaletyW miare szybki i tani Internet, darmowy telefon w wieczory i weekendy.
    WadyNiezawodnosc, jakosc i rzetelnosc uslug, infolinia, naciaganie na uslugi, ktorych nie moga dostarczyc.
    4 lata.
  • ~Konrad / 2022-07-07 22:45
    Ocena: 1.25 / 5
    Netia to największa padaka wśród internetów, większego shitu nigdzie nie kupisz. Nie polecam, prawdopodobnie internet w Zimbabwe jest kilkukrotnie lepszy.
    Zaletybrak
    Wadysane
    MiejscowośćRzgów
  • ~Konrad Rumbach / 2012-06-18 20:50
    Ocena: 1.25 / 5
    Oszukańcza i złodziejska firma. Oszukiwali na fakturach, co innego w ofertach, a co innego przy fakturowaniu za usługi. Dużo czasu i nerwów zanim doszedłem swego... Szybkość oferowanego internetu też pozostawia wiele do życzenia. Stanowczo nie polecam tej firmy!
    ZaletyNie zauważyłem.
    WadyOszukiwanie klientów w zakresie świadczonych usług. Cały czas trzeba pilnować i sprawdzać wysokość faktur.
  • ~Kosmo / 2010-03-09 16:57
    Ocena: 1.25 / 5
    Mam już internet netii ponad 2 lata, na początku było dobrze, chociaż internet nie spełniał do końca określonej szybkości. Od ponad miesiąca co chwilę przerywa, przez co pobieranie z internetu, granie, czy rozmowy za pomocą skype są niemożliwe. Niejednokrotnie się do tej firmy dzwoniło i zawsze mówili, że to chwilowe, że to wina routera, filtrów na telefonie itp. Chociaż wszystko było sprawdzane i to problem z ich serwerem/linią. Nie polecam, gdyż zamiast zachęcać do dalszej umowy (bo za niedługo się kończy) to jeszcze zniechęcają to współpracy z nimi
    Zaletyto że przynajmniej jakoś działa
    Wadybardzo zła obsługa klienta, długo siętrzeba dodzwaniać, internet wg. narzędzi i stron do pomiaru szybkości jest wolniejszy o ok. 15% (mimo konfiguracje komputera, aby wykorzystać całe pasmo), zacięcia na 2-3 sek. anulujące pobieranie plików
    2,5 roku, 49zl/mies
  • ~KremDoProtezKolega / 2020-01-26 04:20
    Ocena: 1.25 / 5
    gówno. to nie opinia to fakt aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
    Zaletyco?
    Wadywszystko
    Miejscowośćno właśnie nie korzystam bo nie ma
  • ~Krzsztof / 2022-10-10 07:54
    Ocena: 1.25 / 5
    Od dwóch miesięcy w każdy poniedziałek awarie internetu. Jakość internetu kiepska router tragedia na cały dom ???? nie daje rady.
    ZaletyBrak
    WadySame wady nie polecam nikomu
    MiejscowośćChojnów
  • ~krzysztof / 2013-10-14 19:40
    Ocena: 1.25 / 5
    Witam Dnia.12.09.2013r mam nową umowę na telefon i internet Ale ta umowa nie jest taka jak rozmawiałem z konsultantem Poprostu zaniżyła mi internet o połowę Pismo napisałem dnia 15.09.2013r informując o tym Ale mimo wszystko Błędna umowa weszła w życie Obiecano mi że z nowym okresem rozliczeniowym poprawią swój błąd Dzisiaj jest już dwa dni po terminie i nadal błędu nie poprawiono Opieszałość tej firmy jest straszna Za grosz brak jakiejkolwiek odpowiedzialności
    Zaletybrak
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2240
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.65, ilość opinii: 1916
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4595
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2976
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2577
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016