Kowalewo Pomorskie
strona 66 z 161
- « poprzednia
- 1 ...
- 64
- 65
- 66
- 67
- 68
- nastepna »
-
~EVA / 2017-05-11 12:40
Jak ktoś chce stracić nerwy ,to tylko niech zawiera umowę z NETIĄ. Umowy działają w jedną stronę,przez dwa miesiące nie możemy się doprosić wywiązania się z umowy zawartej w dniu 07 marca 2017 tel.pomimo chyba 7 lub 8 monitów ,do dnia dzisiejszego sprawa nie załatwiona.Ostrzegam,aby osoby potencjalni klienci NETII dobrze przemyślały zawarcie umowy z tak niekompetentnym operatorem jakim jest Netia -
-
~Evgenii / 2021-02-23 19:04
Ужасная не компетентность. Советую вам не иметь дела с аматорами и некачествеными услугами ZaletyНетуWadyТупость работников сферы услугMiejscowośćToruń -
~Ewa / 2017-08-28 07:44
Po prostu dramat! Częste awarie, płatna infolinia by je zgłaszać, Internet nigdy nie osiągał nawet połowy zadeklarowanej prędkości, zrywał się na ułamki sekund co utrudniało mi pracę z domu. Nikomu bym nie Netii nie poleciła, z gorszym operatorem nie miałam i mam nadzieję nie mieć do czynienia. Na koniec jeszcze "omyłkowo" wystawili mi fakturę za miesiąc po rozwiązaniu umowy. ZaletycenaWadyjakość usługi, obsługa klientaWrocław -
~Ewelina / 2011-09-03 15:51
Zamówiłam internet 2 czerwca. Kurier umowę przyniósł chyba trzy dni później. POTEM ZACZĘŁY SIĘ SCHODY. Termin przyjścia techników ciągle był zmieniany przez "pracowników" netii. Czekałam w domu,brałam wolne od pracy.Nikt się nie pojawiał. Wydałam majątek na połączenia pod nr 801802803 i nie było kompetentnej osoby która umiałaby odpowiedzieć kiedy będe miała podłączony internet. Przełączali mnie od jednego do drugiego. Dzisiaj mamy 3 września i do tej pory ani widu ani słychu.To nie kamieniołomy że trzeba czekać tyle na internet.Ludzie pracujący w infolinii niekompetentni,nic nikt nie wie. Czeski film. ZaletyżadneWadyFatalna obsługa -
~exnetia / 2012-04-23 19:56
Mam niestety bardzo NEGATYWNĄ opinię dotyczącą zarówno usług internetowych jak i telefonicznych oferowanych przez NETIĘ. Po ponad półrocznej batalii i zasięgnięciu opinii Rzecznika Praw Konsumentów muszę ostrzec, że firma ta dopuszcza się licznych bezprawnych działań, licząc, że nikt nie złoży pozwu sądowego ze względu na koszty i czas z tym związane... Pierwsza sprawa dotyczyła sfałszowanej umowy, na którą powoływał się rzeczony operator, wysyłając wniosek do TP o przejęcie a następnie blokując nas przez trzy miesiące, do czasu rzekomego wyjaśnienia sprawy. Dodatkowo biuro obsługi klienta W NICZYM nie pomogło rozwiązać sprawy - różni konsultanci powtarzali jednakową śpiewkę o możliwości zgłoszenia sprawy na policję, itd. a nawet wówczas nie zrobiono NIC, aby wyjaśnić sprawę. Łączę zwolnili w ponaddwumiesięcznym opóźnieniem i to tylko dlatego, że powołaliśmy się na ustawę o szczególnych prawach konsumentów. Po wszystkim - zdegustowani i zwyczajnie wściekli - zrezygnowaliśmy również z usługi telefonicznej. Efekt - już trzeci tydzień po deklarowanej przez NETIĘ dacie wyłączenia usługi - nasz telefon dalej nie działa! ODRADZAM NETIĘ ZDECYDOWANIE!!! -
~Feba22 / 2015-01-09 19:07
Porażka!!!! Od wczoraj próbuje się dodzwonić do Biura Obsługi Klienta w celu pomocy przy konfiguracji sieci na Windows 8.1 i co i cisza! Próbowałam się skontaktować przez Facebooka, to "szanowni państwo" odpisali, że muszę cierpliwie dalej dzwonić. Pani w punkcie stacjonarnym odpowiedziała "nie ja pierwsza i nie ostatnia i na jaki numer dzwoniłam, że nie mogę się połączyć".. ano na taki jaki podali.
Jak był Dialog, nie było takich problemów.Zaletyewentualnie cenaWadywszytskoDialog od prawie 8 lat -
~Ferondix / 2013-04-28 23:16
Ta Netia to istna tragedia! Okropnie wolny internet JAK W SZKOLE PUBICZNEJ!!! Nie mogę oglądać filmów na YouTube w 720p!!! ZaletyChociaż działa...WadyOkropnie wolny internetPół roku lub więcej. Kosztu nie znam rodzice kupili -
~fishe / 2014-12-14 23:30
Netia Player się wiesza, restartuje, TV rwie. Aneks do umowy to przełączenie i 3 tygodnie bez ineternetu. Awarię zgłaszam przynajmniej raz w tygodniu. Zaletyłatwo kupićWadytrudno wyjść5 lat, 49 zł -
-
~Fisiek / 2016-12-14 12:21
F A T A L N I E. Ktokolwiek oczekuje od dostawcy internetu minimum niezawodności i profesjonalizmu nie może na to liczyć u tego dostawcy. Myślałem że Multimedii już nikt ani nic nie przebije... a jednak.
Parę przykładów z użytkowania tegoż internetu?
Każdorazowo po pobieraniu czegokolwiek z internetu, trzeba resetować router, z nieznanych mi przyczyn, ale mimo iż dany plik pobrał się już dawno a aplikacja, która to robiła zostaje zamknięta internet nie jest zdolny do załadowania nawet strony googla. W każdym przypadku kontaktując się z pomocą techniczną telefonicznie obsługa informuje, że jedyne co może zrobić to zresetować router. Pewnego razu spotkałem się nawet z panem, który twierdzi, że nie może pomóc mi w żadnym stopniu z moim problemem wysokich pingów w aplikacjach, ponieważ zakłócenia mogą wynikać, np z tego że sąsiad ma mikrofalę. Trochę zabawne wytłumaczenie, bo owo urządzenie w XXI w. ma co drugi mieszkaniec bloku, a mimo to korzystanie z internetu bezinwazyjnie jest jak najbardziej możliwe.
Reasumując, Netia mimo ogromnego nakładu środków finansowych na reklamę swojej marki, kuleje baaaaardzo. Jestem zawiedziony i jeżeli miałbym oceniać internet od Netii oceniłbym go 2/10. Dlaczego 2 ? Ponieważ internet działa. Jest mega wolny i zawodny ale działa. Dlatego nie dam najniższej noty.
Jeżeli ktoś oczekuje porządnego dostawcy internetu Netię winien on ominąć SZEROKIM łukiem.ZaletydziałaWadysłaba przepustowość, zawodność, brak profesjonalizmu i podstawowej wiedzy ze strony obsługi klienta, "Netia WOLNY internet"korzystam niespełna rok, ale po miesiącu zacząłem rozglądać się za nowym dostawcą -
~FoxyxAdcQueen / 2018-05-08 15:36
Witam,
Rok temu zakupiłam Internet oraz Telewizję od NETII, na początku gdy oferta została zrealizowana Internet był bez zarzutów. Około miesiąc temu, Internet strasznie źle chodził, osobiście gram w różne gry, ping strasznie skakał utrzymywał się w okolicy 150 ms, nie byłam w stanie grać. Na konsoli podobnie, lagi, zawieszki, masakra! Nie wspominam o przeglądarkach internetowych, strona ładuję się 5 minut, o oglądaniu filmików w dobrej rozdzielczości na YouTube mogłam pomarzyć ewidentnie co w 140p. Zadzwoniłam do Obsługi Klienta, powiedziano mi że połączenie jest słabe i że połączenie zostanie zrestartowane, jak powiedzieli, tak zrobili. Po paru godzinach znowu to samo się stało. Dwa dni potem zadzwoniłam, powiedziano mi iż za 48 godzin dotrą do nas technicy, co oczywiście było kłamstwem. Osobiście odradzam, aby Państwo zmieniali swoje dawne oferty na oferty NETII.Zalety~NIE MAWady~Internet
~Telewizja
~Router sam się restartujeMiejscowośćKraków -
~Ganjah / 2017-11-01 08:31
Najgorszy dostawca internetu ever! Zrywanie połaczenia co 10 minut, prędkość pobierania do dupy, miało być 20mbps jest od 2 do 10. Szajs!!! Nie polecam! ZaletyBrak zaletWadyWszystko1 rok uzytkowania -
~George / 2023-11-06 21:27
Zdecydowanie nie polecam. Bardzo żałuję. Same ciągnące się problemy. Każdy z kilku zespołów serwisowych, które przyjeżdżały dla usuwania awarii podawał inną przyczynę. Awaria nie została usunięta przez rok czasu. W końcu, kiedy już mi "ręce opadły" i wyrozumiałość się skończyła, pojawiły się kolejne problemy z rezygnacją. Od zgłoszenia pisemnej (e-mail) oficjalnej rezygnacji, jeszcze przez kolejny rok przychodziły różne zaskakujące, niezrozumiałe powiadomienia i faktury. Infolinia twierdzi - jeśli się dodzwoniłem do kogoś kto chciał mnie wysłuchać w Neti, że nie do końca została rozwiązana ze mną umowa. ??? ZaletyBrakWadyMała sinusoidalna prędkość internetu. Brak obsługi technicznej. Brak możliwości kontaktu dla załatwienia spraw i możliwości rozwiązania umowy.MiejscowośćKnurów -
~golpat / 2010-02-10 10:25
po krótkiemu . czekałen na przejście z tepsy do netyji ponad 6 tygodni , trudno formalki tyle trwają zdarza się , po jakiś 3 tygodniach (olaboga znam się na kompach a takiej błachostki nie zauważyłem) zorientowałem się że zamiast 4 mb mam 1mb a oni zieloni nic nie wiedzą i wogle . Later - za każdym razem ta sama śpiewka że od nich wychodzi 4 a u mnie dochodzi 1 ?!? 3 routery zmieniłem i nic cały czas ściema. dwa razy z tepsy byli i mówią że za daleko , a netyja że nie i wogle i za każdym razem kuna jego jak dzwoniłem na nowo zgłoszenie bo oni nie mają w kompie a jak coś było to przełączali do technika a za moment po melodyjce na czekaniu zajęte o jezuuuu !!!! Szał gehenna trzymajcie mnie. Parę takich akcyji i dzwonię dzisiej jak się sprawy mają a koleś że technicy uznali iż łącze które już w tym momencie daje mi 0,6 m się nie nadaje i umowa rozwiązująca się została wysłana a czekałem 6 dni miało być 48h. No i jaki finał będzie ? nie mam pojęcia ile się będe użerał bo nie chcę ani tel ani netu bo było w pakiecie internet+tel. zobaczymy co dalej.opinię zostawiam wam.Zanim cokolwiek podpiszecie sami dopytujcię się privatnie czy istnieje wogle możliwość techniczna a nie fizyczna podłączenia jakiegokolwiek łącza.Opinię zostawiam wam interNauc.Nie dajcie się Netyjii wycyckać. Pozdro4All Zaletypraktycznie żadnychWadyMinusy Minusy Minusy -
~gongmin / 2011-03-18 23:00
mam internet w TPSA (do 20mbs). Netia zaoferowała mi tę samą prędkość, ale za niższa cenę. Po podpisaniu umowy (po 7 dniach) poinformowano mnie, że możliwy transfer do mnie to tylko 2 mbs. Narobiono mi niemałego zamieszania, bo rozwiązałem umowę z TPSA. SKANDAL. NACIĄGAJĄ KLIENTÓW.PODPISUJĄ UMOWY BEZ ZNAJOMOŚCI WARUNKÓW TECHNICZNYCH. ZaletyBRAKWadyopłaty i długiem oczekiwanie na infolinii; rozbieżne informacje u poszczególnych konsultantów, oszukiwanie klientów7 dni -
~Gorzata / 2022-01-17 19:16
Obsługa klienta beznadziejna.Kazdy konsultant udziela innych informacji. Klient jest zbywany. WadyNiekompetencjaMiejscowośćZielona Góra -
~Gremlin / 2019-04-25 10:06
Śmiech i żart parodia, stałym klientom oferują śmieszne oferty a nowym lepsze śmiech i żenada ????????????. ???????????????? ZaletyCenaWadyWszystkoMiejscowośćWarszawa -
-
~grzegorz / 2017-11-04 09:15
natia przy dostępie za pomocą lini napowietrznej-nikt nigdy z nią nic nie robił- na ostatnim odcinku -jakość tragiczna. -
~Grzegorz / 2022-03-29 23:39
Myślałem że to fake te posty o NETII, co prawda dawniej na starszym sprzęcie i kablu miedzianym jeszcze to jakoś chodziło (nawet przez wifi) to na światłowodzie z NOWYM SPRZĘTEM jest katastrofa- ani tv ani stałego połączenia internetowego DNO I TONA MUŁU!!! SERIO mam dość. ZaletyBrakWadyChyba wszystko od rutera do dekoderów z sygnałem stałym włącznieMiejscowośćDąbrowa Górnicza -
~hawks2406 / 2023-07-17 14:23
Pakiet M telewizyjny z Disney+ i internetem 1000 gb/s. Internet działa w porządku, z tv - porażka. Chodzi normalnie max 15 minut, potem nagle coś się przełącza - włącza się czarny ekran i ikonka ładowania a następnie obraz śnieży i co chwila mruga, nie działa też dźwięk. Dobrze było tylko przez jeden wieczór gdy normalna dziewczyna z infolinii zresetowała jakieś pasma na łączach, następnego dnia wszystko wróciło do normy. Problem jest prawdopodobnie z dekoderem, bo to samo dzieje się przy oglądaniu filmów na Disney+
I tu lecą największe bęcki, zwłaszcza za obsługę klientka - inna pani z infolinii sugeruje, że problem oczywiście leży po mojej stronie czyli po kablach które były sprawdzane w różnych konfiguracjach, tj. wszystkie możliwe kable we wszystkich wejściach z tv, albo jeszcze lepiej - w telewizorze, niewiele brakowało żeby mi zasugerowała kupno nowego… oczywiście opcje wzmocnienia sygnału które nie wymagałyby zostawienia kabla wijącego się wzdłuż całego mieszkania są płatne, albo najlepsza opcja zaproponowana przez panią - POGODZIĆ SIĘ Z LOSEM I bulić część kasy za coś co nie działa. Brawo Sherlocku!
Firma porażka za takie traktowanie klientów, zwłaszcza że na osiedlu gdzie mieszkam jakoś dziwnym trafem wielu sąsiadów ma dokładnie ten sam problem i to właśnie z telewizją.ZaletyInternet działa sprawnie i w porządku - przynajmniej na razieWadyTelewizja do odstrzału, tak samo Disney+ więc problem musi być z dekoderem a nie z waszymi kablami lub telewizorami jak próbuje wam wmówić „pani z infolinii”MiejscowośćKraków -
~Hermenegilda / 2022-02-03 20:41
Jestem klientką Netii od 13 lat dziś wysłałam rezygnację z racji że kończy się umowa w kwietniu chciałabym przez te lata napisać jedno wasz internet to kupa raz działa raz nie a to wina linii a to wina czegoś tam przez tyle lat nie dostałam jako stały klient żadnej zniszki bądź podwyższenia transferu dlatego nara są mniejsze firmy regionalne z lepsza oferta moja rada unikać Netii
strona 66 z 161
- « poprzednia
- 1 ...
- 64
- 65
- 66
- 67
- 68
- nastepna »