Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Netia Szybki Internet opinie

Ocena na podstawie 3209 opinii

2.02 / 5

  • Niezawodność
    1.90
  • Obsługa klienta
    1.84
  • Cena
    2.34
  • Parametry
    2.05
  • Cena/Jakość
    1.50
  • Oferta
    3.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Dominika / 2021-07-27 17:40
    Ocena: 1.50 / 5
    7 lat jestem klientkom internetu od nich. Ponad 2 tyg temu otrzymałam telefon ze zmianą oferty na szybszy internet 5G bo wprowadzają to każdemu, który jest płatny 10zl więcej niż było. Pani powiedziała że raczej mam stary router i będzie do wymiany ale ze mną się będą kontaktować w tej sprawie. Kilka dni później otrzymałam smsa od firmy kurierskiej o przesyłce z Netia. Przyszła paczka z nowym routerem. Tego samego dnia 14.07 przestał działać poprzedni. Następnego dnia próbowałam podłączyć nowy ale nie mogłam i zadzwoniłam na infolinię . Po 20 min pani z obsługi sprawdzając łącze z nowego i starego routera stwierdziła że musi zgłosić sprawę do technika aby sprawdził połączenie u mnie. Po naszej rozmowie miałam otrzymać smsa że zgłoszenie zostało przyjęte i kiedy się u mnie zjawi technik. Nic nie dostałam. Nasptenego dnia 16.07 Po 10.00 ktoś mi dzwoni na domofon. Okazuje się że to bez żadnej zapowiedzi technicy. Ja byłam aktualnie zajęta ale mimo wszystko wpuściłam ich do mieszkania. Jeden posprawdzał ale nic to nie dało. Wyszli sprawdzać łącze, nie było ich ponad 30 min . Później na klatce schodowej też coś sprawdzali i przyszli do mnie. Pan oznajmił ze możliwe że nie dochodzi do mnie zasieg . (Mieszkam na 2 piętrze, a wcześniej nic się nie działo) i ze to poważniejsza sprawa niż myślał oraz ze może ktoś uszkodził główny kabel ale oni się tym nie zajmują i to zgłoszą i muszę jeszcze kilka dni być bez internetu. Ale mam obserwować diody i jak będzie świeciła stale na zielono to już działa. Czekałam tydzień . Zadzwoniłam 23 07 zapytać czy coś wiadomo. Usłyszałam, że na dziś miał być u mnie serwis i czy ktoś się ze mną kontaktował. Powiedziałam, że nie . To ona zaznaczy ponaglenie. Dziś 27.07 kolejny raz zadzwoniłam to usłyszałam że były kilkakrotne próby telefonu do mnie i ze strony serwisu ale się nie może dodzwonić co jest nieprawdą. W dodatku zasugerowano mi abym sprawdziła u operatora czy nie mam włączonej funkcji blokawnia połączeń od nieznanych numerów(Sprawdziłam i nie mam ani nigdy wcześniej nie miałam) oraz ze ona zaznaczy że jestem dziś cały dzień dostępna pod telefonem aby się ze mną skontaktowali. Zapytałam czy mogę dostać numer do nich , że może tak się prędzej skontaktujemy skoro jest problem ale usłyszałam że nie, że oni nie podają. Oczywiście nikgo nie było. Przed 17.00 zadzwoniło do mnie biuro obsługi Netia pytając czy ktoś u mnie był i czy internet działa bo dostali powiadomienie ze zakończono u mnie zlecenie. Nikogo nie było a internetu jak nie było tak nie ma. To są kpiny jakieś!!! Jestem obuzona takim traktowaniem klienta. Intetent jest mi potrzebny do pracy. Korzystałam obecnie z pakietu w telefonie ale mi się kończy i musiałabym dokupić. Porażka. Stracili w moich oczach .
    MiejscowośćPiekary Śląskie
  • ~Dorota / 2019-12-18 10:11
    Ocena: 1.50 / 5
    Awaryjna, mam światłowód od roku i ciągle są problemy z prędkością pobierania , bo wysyłanie bez problemu . Serwis bezradny , nerwy tylko psują. Z niecierpliwością czekam końca umowy , bo na ciągłe monitowanie nie mam juz ochoty , szkoda czasu i nerwów.
    ZaletyTrudno znalezć
    WadyCiągłe problemy z prędkością , niekompetentny serwis
    MiejscowośćPolkowice
  • ~Edek / 2010-01-15 11:01
    Ocena: 1.50 / 5
    Miły kolego jeżeli działa tobie Netia dobrze to bądź szczęśliwy ,ja mam Netie i
    jestem BARDZO NIE ZADOWOLONY , Internet tylko w nocy i w godzinach przedpołudniowym ma parametry takie jakie są w umowie a w godzinach popołudniowych i w weekendy netia działa jak Bóg da ,czyli beznadziejnie i jeżeli ktoś tylko korzysta z neta siedząc na Gadu Gadu to na pewno Netia mu wystarczy i jest zadowolony, ale jeżeli lubisz czasami pograć w gry online to naprawdę pomyśl 3 razy zanim wykręcisz numer do Neti i skorzystasz z jej usług .
    Zaletyniska cena
    Wadynet dziala beznadziejnie
    ponad rok
  • ~Elżbieta / 2011-02-11 17:57
    Ocena: 1.50 / 5
    4 razy zamawiałam NON STOP za 49,90 i nie przysłali POPRAWNEJ UMOWY (tylko jakieś lepszy telefon 60, później internetowe), czasami w ogóle nic nie przysyłali twierdząc że takie zgłoszenie do nich nie dotarło. W końcu stwierdziłam,że zamówię przez konsultanta a nie przez internet (tak swoją drogą to właśnie nie wiem dlaczego ale konsultant od samego początku odradzał mi zamawianie przez internet - teraz już wiem dlaczego),no ale stwierdziłam że jak o 10 zł więcej jest przez konsultanta to w sumie mogę zadzwonić na infolinię żeby sporządzić taką umowę i czekałam....i czekałam i czekałam na kuriera...patrzę w końcu idzie - to sobie myślę...no to fajnie zaraz podpiszę i będę miała za około miesiąc usługę aktywną. Niestety przysłali kuriera tylko z jakimś zgłoszeniem zamówienia usługi wydrukowanym przy użyciu drukarki z kończącym się tonerem - więc przez środek kartki szły takie blade paski. Umowy właściwej nie przysłano do dnia dzisiejszego, a sprawę załatwiałam od dnia 9.10.2010. Po iluś telefonach ciągle się okazywało że im moje zgłoszenie nie dotarło, więc stwierdziłam że sokoro im na kliencie nie zależy to nie będę się pakowała do tej paczki amatorów! Poza tym konsultanci nie mają pojęcia o czym mówią!!!
    Zaletybrak
    Wadynie można podpisać z nimi umowy, brak wiedzy na temat swoich usług
    nie mam
  • ~EVA / 2017-05-11 12:40
    Ocena: 1.50 / 5
    Jak ktoś chce stracić nerwy ,to tylko niech zawiera umowę z NETIĄ. Umowy działają w jedną stronę,przez dwa miesiące nie możemy się doprosić wywiązania się z umowy zawartej w dniu 07 marca 2017 tel.pomimo chyba 7 lub 8 monitów ,do dnia dzisiejszego sprawa nie załatwiona.Ostrzegam,aby osoby potencjalni klienci NETII dobrze przemyślały zawarcie umowy z tak niekompetentnym operatorem jakim jest Netia
    Kowalewo Pomorskie
  • ~Evgenii / 2021-02-23 19:04
    Ocena: 1.50 / 5
    Ужасная не компетентность. Советую вам не иметь дела с аматорами и некачествеными услугами
    ZaletyНету
    WadyТупость работников сферы услуг
    MiejscowośćToruń
  • ~Ewa / 2017-08-28 07:44
    Ocena: 1.50 / 5
    Po prostu dramat! Częste awarie, płatna infolinia by je zgłaszać, Internet nigdy nie osiągał nawet połowy zadeklarowanej prędkości, zrywał się na ułamki sekund co utrudniało mi pracę z domu. Nikomu bym nie Netii nie poleciła, z gorszym operatorem nie miałam i mam nadzieję nie mieć do czynienia. Na koniec jeszcze "omyłkowo" wystawili mi fakturę za miesiąc po rozwiązaniu umowy.
    Zaletycena
    Wadyjakość usługi, obsługa klienta
    Wrocław
  • ~Ewelina / 2011-09-03 15:51
    Ocena: 1.50 / 5
    Zamówiłam internet 2 czerwca. Kurier umowę przyniósł chyba trzy dni później. POTEM ZACZĘŁY SIĘ SCHODY. Termin przyjścia techników ciągle był zmieniany przez "pracowników" netii. Czekałam w domu,brałam wolne od pracy.Nikt się nie pojawiał. Wydałam majątek na połączenia pod nr 801802803 i nie było kompetentnej osoby która umiałaby odpowiedzieć kiedy będe miała podłączony internet. Przełączali mnie od jednego do drugiego. Dzisiaj mamy 3 września i do tej pory ani widu ani słychu.To nie kamieniołomy że trzeba czekać tyle na internet.Ludzie pracujący w infolinii niekompetentni,nic nikt nie wie. Czeski film.
    Zaletyżadne
    WadyFatalna obsługa
  • ~exnetia / 2012-04-23 19:56
    Ocena: 1.50 / 5
    Mam niestety bardzo NEGATYWNĄ opinię dotyczącą zarówno usług internetowych jak i telefonicznych oferowanych przez NETIĘ. Po ponad półrocznej batalii i zasięgnięciu opinii Rzecznika Praw Konsumentów muszę ostrzec, że firma ta dopuszcza się licznych bezprawnych działań, licząc, że nikt nie złoży pozwu sądowego ze względu na koszty i czas z tym związane... Pierwsza sprawa dotyczyła sfałszowanej umowy, na którą powoływał się rzeczony operator, wysyłając wniosek do TP o przejęcie a następnie blokując nas przez trzy miesiące, do czasu rzekomego wyjaśnienia sprawy. Dodatkowo biuro obsługi klienta W NICZYM nie pomogło rozwiązać sprawy - różni konsultanci powtarzali jednakową śpiewkę o możliwości zgłoszenia sprawy na policję, itd. a nawet wówczas nie zrobiono NIC, aby wyjaśnić sprawę. Łączę zwolnili w ponaddwumiesięcznym opóźnieniem i to tylko dlatego, że powołaliśmy się na ustawę o szczególnych prawach konsumentów. Po wszystkim - zdegustowani i zwyczajnie wściekli - zrezygnowaliśmy również z usługi telefonicznej. Efekt - już trzeci tydzień po deklarowanej przez NETIĘ dacie wyłączenia usługi - nasz telefon dalej nie działa! ODRADZAM NETIĘ ZDECYDOWANIE!!!
  • ~Feba22 / 2015-01-09 19:07
    Ocena: 1.50 / 5
    Porażka!!!! Od wczoraj próbuje się dodzwonić do Biura Obsługi Klienta w celu pomocy przy konfiguracji sieci na Windows 8.1 i co i cisza! Próbowałam się skontaktować przez Facebooka, to "szanowni państwo" odpisali, że muszę cierpliwie dalej dzwonić. Pani w punkcie stacjonarnym odpowiedziała "nie ja pierwsza i nie ostatnia i na jaki numer dzwoniłam, że nie mogę się połączyć".. ano na taki jaki podali.

    Jak był Dialog, nie było takich problemów.
    Zaletyewentualnie cena
    Wadywszytsko
    Dialog od prawie 8 lat
  • ~Ferondix / 2013-04-28 23:16
    Ocena: 1.50 / 5
    Ta Netia to istna tragedia! Okropnie wolny internet JAK W SZKOLE PUBICZNEJ!!! Nie mogę oglądać filmów na YouTube w 720p!!!
    ZaletyChociaż działa...
    WadyOkropnie wolny internet
    Pół roku lub więcej. Kosztu nie znam rodzice kupili
  • ~fishe / 2014-12-14 23:30
    Ocena: 1.50 / 5
    Netia Player się wiesza, restartuje, TV rwie. Aneks do umowy to przełączenie i 3 tygodnie bez ineternetu. Awarię zgłaszam przynajmniej raz w tygodniu.
    Zaletyłatwo kupić
    Wadytrudno wyjść
    5 lat, 49 zł
  • ~Fisiek / 2016-12-14 12:21
    Ocena: 1.50 / 5
    F A T A L N I E. Ktokolwiek oczekuje od dostawcy internetu minimum niezawodności i profesjonalizmu nie może na to liczyć u tego dostawcy. Myślałem że Multimedii już nikt ani nic nie przebije... a jednak.
    Parę przykładów z użytkowania tegoż internetu?
    Każdorazowo po pobieraniu czegokolwiek z internetu, trzeba resetować router, z nieznanych mi przyczyn, ale mimo iż dany plik pobrał się już dawno a aplikacja, która to robiła zostaje zamknięta internet nie jest zdolny do załadowania nawet strony googla. W każdym przypadku kontaktując się z pomocą techniczną telefonicznie obsługa informuje, że jedyne co może zrobić to zresetować router. Pewnego razu spotkałem się nawet z panem, który twierdzi, że nie może pomóc mi w żadnym stopniu z moim problemem wysokich pingów w aplikacjach, ponieważ zakłócenia mogą wynikać, np z tego że sąsiad ma mikrofalę. Trochę zabawne wytłumaczenie, bo owo urządzenie w XXI w. ma co drugi mieszkaniec bloku, a mimo to korzystanie z internetu bezinwazyjnie jest jak najbardziej możliwe.
    Reasumując, Netia mimo ogromnego nakładu środków finansowych na reklamę swojej marki, kuleje baaaaardzo. Jestem zawiedziony i jeżeli miałbym oceniać internet od Netii oceniłbym go 2/10. Dlaczego 2 ? Ponieważ internet działa. Jest mega wolny i zawodny ale działa. Dlatego nie dam najniższej noty.
    Jeżeli ktoś oczekuje porządnego dostawcy internetu Netię winien on ominąć SZEROKIM łukiem.
    Zaletydziała
    Wadysłaba przepustowość, zawodność, brak profesjonalizmu i podstawowej wiedzy ze strony obsługi klienta, "Netia WOLNY internet"
    korzystam niespełna rok, ale po miesiącu zacząłem rozglądać się za nowym dostawcą
  • ~FoxyxAdcQueen / 2018-05-08 15:36
    Ocena: 1.50 / 5
    Witam,
    Rok temu zakupiłam Internet oraz Telewizję od NETII, na początku gdy oferta została zrealizowana Internet był bez zarzutów. Około miesiąc temu, Internet strasznie źle chodził, osobiście gram w różne gry, ping strasznie skakał utrzymywał się w okolicy 150 ms, nie byłam w stanie grać. Na konsoli podobnie, lagi, zawieszki, masakra! Nie wspominam o przeglądarkach internetowych, strona ładuję się 5 minut, o oglądaniu filmików w dobrej rozdzielczości na YouTube mogłam pomarzyć ewidentnie co w 140p. Zadzwoniłam do Obsługi Klienta, powiedziano mi że połączenie jest słabe i że połączenie zostanie zrestartowane, jak powiedzieli, tak zrobili. Po paru godzinach znowu to samo się stało. Dwa dni potem zadzwoniłam, powiedziano mi iż za 48 godzin dotrą do nas technicy, co oczywiście było kłamstwem. Osobiście odradzam, aby Państwo zmieniali swoje dawne oferty na oferty NETII.
    Zalety~NIE MA
    Wady~Internet
    ~Telewizja
    ~Router sam się restartuje
    MiejscowośćKraków
  • ~Ganjah / 2017-11-01 08:31
    Ocena: 1.50 / 5
    Najgorszy dostawca internetu ever! Zrywanie połaczenia co 10 minut, prędkość pobierania do dupy, miało być 20mbps jest od 2 do 10. Szajs!!! Nie polecam!
    ZaletyBrak zalet
    WadyWszystko
    1 rok uzytkowania
  • ~George / 2023-11-06 21:27
    Ocena: 1.50 / 5
    Zdecydowanie nie polecam. Bardzo żałuję. Same ciągnące się problemy. Każdy z kilku zespołów serwisowych, które przyjeżdżały dla usuwania awarii podawał inną przyczynę. Awaria nie została usunięta przez rok czasu. W końcu, kiedy już mi "ręce opadły" i wyrozumiałość się skończyła, pojawiły się kolejne problemy z rezygnacją. Od zgłoszenia pisemnej (e-mail) oficjalnej rezygnacji, jeszcze przez kolejny rok przychodziły różne zaskakujące, niezrozumiałe powiadomienia i faktury. Infolinia twierdzi - jeśli się dodzwoniłem do kogoś kto chciał mnie wysłuchać w Neti, że nie do końca została rozwiązana ze mną umowa. ???
    ZaletyBrak
    WadyMała sinusoidalna prędkość internetu. Brak obsługi technicznej. Brak możliwości kontaktu dla załatwienia spraw i możliwości rozwiązania umowy.
    MiejscowośćKnurów
  • ~golpat / 2010-02-10 10:25
    Ocena: 1.50 / 5
    po krótkiemu . czekałen na przejście z tepsy do netyji ponad 6 tygodni , trudno formalki tyle trwają zdarza się , po jakiś 3 tygodniach (olaboga znam się na kompach a takiej błachostki nie zauważyłem) zorientowałem się że zamiast 4 mb mam 1mb a oni zieloni nic nie wiedzą i wogle . Later - za każdym razem ta sama śpiewka że od nich wychodzi 4 a u mnie dochodzi 1 ?!? 3 routery zmieniłem i nic cały czas ściema. dwa razy z tepsy byli i mówią że za daleko , a netyja że nie i wogle i za każdym razem kuna jego jak dzwoniłem na nowo zgłoszenie bo oni nie mają w kompie a jak coś było to przełączali do technika a za moment po melodyjce na czekaniu zajęte o jezuuuu !!!! Szał gehenna trzymajcie mnie. Parę takich akcyji i dzwonię dzisiej jak się sprawy mają a koleś że technicy uznali iż łącze które już w tym momencie daje mi 0,6 m się nie nadaje i umowa rozwiązująca się została wysłana a czekałem 6 dni miało być 48h. No i jaki finał będzie ? nie mam pojęcia ile się będe użerał bo nie chcę ani tel ani netu bo było w pakiecie internet+tel. zobaczymy co dalej.opinię zostawiam wam.Zanim cokolwiek podpiszecie sami dopytujcię się privatnie czy istnieje wogle możliwość techniczna a nie fizyczna podłączenia jakiegokolwiek łącza.Opinię zostawiam wam interNauc.Nie dajcie się Netyjii wycyckać. Pozdro4All
    Zaletypraktycznie żadnych
    WadyMinusy Minusy Minusy
  • ~gongmin / 2011-03-18 23:00
    Ocena: 1.50 / 5
    mam internet w TPSA (do 20mbs). Netia zaoferowała mi tę samą prędkość, ale za niższa cenę. Po podpisaniu umowy (po 7 dniach) poinformowano mnie, że możliwy transfer do mnie to tylko 2 mbs. Narobiono mi niemałego zamieszania, bo rozwiązałem umowę z TPSA. SKANDAL. NACIĄGAJĄ KLIENTÓW.PODPISUJĄ UMOWY BEZ ZNAJOMOŚCI WARUNKÓW TECHNICZNYCH.
    ZaletyBRAK
    Wadyopłaty i długiem oczekiwanie na infolinii; rozbieżne informacje u poszczególnych konsultantów, oszukiwanie klientów
    7 dni
  • ~Gorzata / 2022-01-17 19:16
    Ocena: 1.50 / 5
    Obsługa klienta beznadziejna.Kazdy konsultant udziela innych informacji. Klient jest zbywany.
    WadyNiekompetencja
    MiejscowośćZielona Góra
  • ~Gremlin / 2019-04-25 10:06
    Ocena: 1.50 / 5
    Śmiech i żart parodia, stałym klientom oferują śmieszne oferty a nowym lepsze śmiech i żenada ????????????. ????????????????
    ZaletyCena
    WadyWszystko
    MiejscowośćWarszawa
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4532
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3508
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2552
Play Online
Ocena: 1.75, ilość opinii: 2249
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2088
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4744
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3980
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3077
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2637
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2039
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1307