Żyję na świecie dostatecznie dużo lat, aby ocenić kto jest naciągaczem.
W imieniu swojego prawa Netia naciaga klientów, nie zapewniajac im profesjonalnej obsługi. Wygląda na to, że operator Netia nie jest i chyba nigdy nie był przygotowany do fachowej obsług tylui swoich klientów.
Czyli iilość przerosła jakość. I tu jest początek sprzeczności; operator Netia wypuszca na rynek produkt : usługę internetową stosunkowo konkurencyjną, bo tanią. I katastrofa, zalewa ją fala chętnych do zawarcia umów klientów i watpliwy profesjonalizm operatora się sypie w drobny mak- nie wie prawica co czyni lewica, a na wszystkim cierpią oczywiście klienci, bo NETIA jest odporna na ataki i niezadowolenie.
Bardzo niemile wspominam kontakt z ńetią, gdyż brak profesjonalizmu pracowników, chocby Infoliniii może ogłupić. Nie chcę nigdy więcej rozmawiać z ludźmi z takimi brakami kompetencji.
Całe szczęście, że są inni operatorzy, bo inaczej całkowicie straciłabym wiarę, że człowiek coś potrafi.Zaletyoferowanie promocyjnej niskiej ceny na internet
Wadynieprofesjonalizm,
sprzeczność informacji, co wprowadza klienta w stan bezwładności, naciąganie na płatności
od 1,5 miesiąca juz go nie mam, ale korzystałam przez 8 m-cy