Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Netia Szybki Internet opinie

Ocena na podstawie 3201 opinii

2.02 / 5

  • Niezawodność
    1.90
  • Obsługa klienta
    1.83
  • Cena
    2.34
  • Parametry
    2.05
  • Cena/Jakość
    1.50
  • Oferta
    3.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Anna / 2018-05-08 22:17
    Ocena: 2.00 / 5
    To jest istny dramat! Wieczna udręka. Płace za internet którego nie mam. Jestem zmuszona do ciągłego kontaktu z netią aby coś z tym zrobili. Po tygodniu może coś naprawią, mija miesiąc i znowu jest tak samo. Istna udręka. Nerwicy można dostać. Siedze sama w domu i serial który trwa 20 minut oglądam godzinke :))))
    Ludzie nie patrzcie na niskie ceny bo płacicie za brak internetu.
    Ja na pewno zrezygnuje z ich usług przy najbliższej okazji.
    Wadybrak internetu
    MiejscowośćBiałystok
  • ~Anton / 2015-01-09 09:23
    Ocena: 2.00 / 5
    Niby tanio ale czy na pewno? Niekoniecznie.
    Wcześniej miałem dialog i był ok, ale przy zmianie czegokolwiek musiałem przejść na Netię i zaczęło się...
    Umowa miała rozpocząć się po 2 miesiącach od zamówienia - technik przyjechał ze sprzętem po 3 tygodniach od rozpoczęcia świadczenia usługi (czytaj 3 tygodnie nie miałem sieci mimo że umowa już obowiązywała) - łaskawie pomniejszyli rachunek, choć i tak jestem na minusie licząc koszt wszystkich połączeń z BOK. Teraz znów zmieniałem umowę - sytuacja się powtarza... znów jestem bez sieci, znów technik nie jest w stanie do mnie trafić (a mieszkam w sporym mieście, top 10 największych polskich). Oczywiście technika spławiania i "dział techniczny pracuje" to standard. Fakt że jak już zacznie działać to działa w miarę stabilnie (nie dużo gorzej niż u konkurencji) ale jakiekolwiek awarię to droga przez mękę, podobnie jak odczekiwanie na instalacje, zmiany itp. Nawet jeśli okres od zamówienia do planowanej realizacji jest dłuższy niż 1 miesiąc to nie należy się nastawiać że będzie na czas...
    Zaletycena
    Wadypodejście do klienta, nie trzymają się terminów, wszystko trzeba reklamować na papierze.
    4 lata
  • ~Anton / 2018-06-05 01:08
    Ocena: 2.00 / 5
    Dno, awarie internetu co chwilę, w najmniej spodziewanych momentach, zero informacji zwrotnej o pracach technicznych albo usterkach. Czasem w trakcie jednego miesiąca rozłączali internet na kilka godzin co pare dni. Mimo, że usterka wynikała z ich winy zapłacić trzeba pełny rachunek, mimo, że internetu przez połowę czasu nie miałem. Dodatkowo oszukują w umowach, np. jak w tej na możliwości zwrotu pakietu telewizyjnego w ciągu dwóch tygodni. Dekoder został odesłany po tygodniu ponieważ telewizja też nie działała poprawnie. Niestety, do dzisiaj musimy płacić. Powód? Netia nie uwzględniła dnia w którym paczka została nadana, a dzień w którym paczka do nich dotarła. Jak określili dwa dni po upływie czasu. Podsumowując firma to jeden wielki żart, poza szybkim internetem nie reprezentuje sobą nic dobrego. Stanowczo odradzam i czekam na dzień wygaśnięcia umowy.
    ZaletySzybki internet
    WadyCzęste awarie, pomoc techniczna która nie wie jak może pomóc, dodatkowo często jest niemiła i zniecierpliwiona, oszustwa związane z umowami
    MiejscowośćŁódź
  • ~antyk_mik / 2010-04-12 16:20
    Ocena: 2.00 / 5
    Netia to straszne badziewie. Oto dwie najbardziej wkurzajace sytuacje tylko z pierwszych 4 miesiecy uzytkowania netii:

    1. Najpierw przylaczenie opoznilo sie o ponad 3 tygodnie. W efekcie przez prawie miesiac nie mialem telefonu ani netu. W ramach rekompensaty dostalem zwolnienie z abonamentu za 1 miesiac. Problem polega na tym, ze w tym czasie korzystalem z promocji i abonament kosztowal mnie 1zł za miesiac, wiec tyle dostalem rabatu. Na moje zapytanie czy to nie kpina i ze wolalbym ekstra miesiac za 1zł uslyszałem że to niemozliwe i ze maja nadzieje ze bede zadowolony z ich uslug.

    2. Niecale 4 miesiace pozniej, dokladnie w czw. 8 kwietnia przestal mi dzialac internet i telefon. Zlozylem I reklamacje i dostalem informacje, ze do pt bedzie wszystko ok.
    Oczywiscie nie bylo choc w pt. zadzwoniono do mnie z informacje ze wszystko jest ok i zebym sprawdzil. Dlatego w pt. z ciekawosci zadzwonilem pod swoj numer stacjonarny. Okazalo sie, ze numer mojego telefonu zostal przydzielony innym ludziom takze z Lodzi. Dostali na pismie informacje, ze to jest ich numer od tej pory.
    Zlozylem wiec w pt. reklamacje z zapytaniem jakim prawem bez mojej wiedzy ktos dostal moj numer (zgodnie obecnym prawem telekomunikacyjnym przypisany do osoby). Oczywiscie stwierdzono, ze to pomylka i ze to wina systemu (w co nie wierze, bo zaden porzadny system nie pozwala uzyc zajetego numeru), a wszystko do soboty do godziny 9:20 bedzie naprawione. Wczesniej sie nie da bo technicy juz nie pracuja.
    W sobote wieczorem wykonalem kolejny telefon i dowiedzialem sie, ze nie jest tak latwo mnie wpiac z powrotem, ze niby sa potrzebne jakies pomiary etc. (pic na wode). Oczywicie okazalo sie, ze technicy w sobote nie pracuja i problem mozna naprawic najwczesniej w pn.
    Dzis jest pn. telefonu i internetu nadal nie mam, a opinie ta pisze korzystajac z netu w pracy.


    Nie mam dostepu do kont pocztowych, bankowych, gieldy. Jestem odciety od swiata, a moja rodzina i znajomi dodzwaniaja sie do obcych ludzi. Do tego nowi wlasciciele numeru podali juz go jako swoj nowy kontakt i dzwonia na moj koszt. Mnie sie natomiast nalezy rekompensata 1/12 abonamentu za kazdy dzien awarii, czyli przez to, ze korzystam z promocji - 8gr/dzien.


    Dodam, ze zajmuje sie systemami telekomunikacyjnymi zawodowo (choc nie jest to zaden polski operator czy producent). Nie pracuje wiec dla polskiej konkurencji. Firma dla ktorej pracuje nie moze pozwolic sobie na takie sytuacje, bo placi wtedy ogromne kary. Moze czas wprowadzic taki system tez w Polsce?


    Dla mnie Netia to ZENADA!!!
    ZaletyCena ale za brak uslugi
    WadyCzas przylaczenie, wysokie pingi, przelaczenie mojego numeru obcym ludziom, czas reakcji na reklamacje, robienie z klienta glupka
    4 miesiace,
  • ~Arkadiusz Kanarorosław / 2020-01-26 04:25
    Ocena: 2.00 / 5
    Wie Pan, Moim zdaniem to nie ma tak, że dobrze albo że nie dobrze. Gdybym miał powiedzieć, co cenię w życiu najbardziej, powiedziałbym że - łącze, stabilne łącze, niestety Netia nie była w stanie zapewnić tego.
    WadyNo
    MiejscowośćKasztelan
  • ~Arkus / 2014-06-01 01:20
    Ocena: 2.00 / 5
    Może internet FOTON działa dobrze i ogólnie internet NETI ale na pewno nie na lini TP. Tam gdzie NETIA ma swoje łącza to wtedy jest w stanie zapewnić nam dobry internet. Ale mimo wszystko NETIA nie zasługuje być nr.1 wśród dostawców internetu. Za bardzo ludzi nabijają w butelkę.
    ZaletyDość dobry internet ale na ich łączach nie na TP
    WadyNa łączach TP lepiej opłaci się wziąć Neostradę a darować sobie Netię
    1 rok
  • ~atoma / 2008-10-08 09:11
    Ocena: 2.00 / 5
    Żyję na świecie dostatecznie dużo lat, aby ocenić kto jest naciągaczem.
    W imieniu swojego prawa Netia naciaga klientów, nie zapewniajac im profesjonalnej obsługi. Wygląda na to, że operator Netia nie jest i chyba nigdy nie był przygotowany do fachowej obsług tylui swoich klientów.
    Czyli iilość przerosła jakość. I tu jest początek sprzeczności; operator Netia wypuszca na rynek produkt : usługę internetową stosunkowo konkurencyjną, bo tanią. I katastrofa, zalewa ją fala chętnych do zawarcia umów klientów i watpliwy profesjonalizm operatora się sypie w drobny mak- nie wie prawica co czyni lewica, a na wszystkim cierpią oczywiście klienci, bo NETIA jest odporna na ataki i niezadowolenie.
    Bardzo niemile wspominam kontakt z ńetią, gdyż brak profesjonalizmu pracowników, chocby Infoliniii może ogłupić. Nie chcę nigdy więcej rozmawiać z ludźmi z takimi brakami kompetencji.
    Całe szczęście, że są inni operatorzy, bo inaczej całkowicie straciłabym wiarę, że człowiek coś potrafi.
    Zaletyoferowanie promocyjnej niskiej ceny na internet
    Wadynieprofesjonalizm,
    sprzeczność informacji, co wprowadza klienta w stan bezwładności, naciąganie na płatności
    od 1,5 miesiąca juz go nie mam, ale korzystałam przez 8 m-cy
  • ~Ave / 2019-08-06 12:10
    Ocena: 2.00 / 5
    Parametry internetu bardzo zaniżone, mam mieć 12 Mbps a jest w porywach 8 Mbps. Częste okresy całkowitych spowolnień internetu.
    Żeby coś załatwić w Netii trzeba mieć święte nerwy. Dodzwonić się do biura obsługi to 30 minut oczekiwania a kontakt z obsługą najczęściej niewiele wnosi. Przesłano mi umowę przedłużającą w której wymienione są wszystkie możliwe opcje bez zaznaczenia wybranych, brak kosztów składowych jak i miesięcznego abonamentu. Nie mogę zaakceptować umowy z której nic nie wynika. Próbowałem się dodzwonić w tej sprawie, okazuje się że mają aktualizację systemu w godzinach pracy i będzie to trwało kilka godzin. Brak słów. Będę musiał rozejrzeć za innym operatorem.
    Zaletynikłe
    Wadywiele pisać
    MiejscowośćSkoczów
  • ~bargl / 2018-10-10 07:43
    Ocena: 2.00 / 5
    Kraków - ciągłe problemy, prawie brak dnia bez awarii. Internet nie stabilny. Beznadziejny i awaryjny sprzęt dołączany do routera. Rezygnuje jak tylko skończy się umowa...
    Zaletycena
    WadyWszystko inne
    MiejscowośćKraków
  • ~bart / 2015-05-31 19:07
    Ocena: 2.00 / 5
    Beznadzieja, chyba zrezygnuje z tych "usług"... Ponad pół roku wszystko okej, a potem prędkość internetu jak 10 lat temu... w dodatku wieczorny brak dostępu. Dzwonienie i zgłaszanie awarii, które mają być rozwiązane w ciągu 48h - zapomnijcie, tam ci cali "technicy" to chyba tylko na papierku są albo w ogóle nie istnieją.
  • ~Bartłomiej / 2022-01-29 07:13
    Ocena: 2.00 / 5
    Najgorsza rzecz jaka mnie spotkała to umowa z ta firma. Problemy z Internetem. Nagabywanie do przedłużenia umowy. A gdy złożyłem wypowiedzenie nie poinformowali kiedy zostanie odcięty Internet. i nie poinformowali do kiedy trzeba zwrócić router....dokładnie dwa przy czym przy wymianie serwisant zabrał stary. Dla nich liczy się tylko kasa nieadekwatna do usług
    MiejscowośćTrzemeśnia
  • ~Bartosz / 2018-09-11 21:41
    Ocena: 2.00 / 5
    Z netią zawsze są jakieś dodatkowe opcje włączone (OCZYWIŚCIE PŁATNE). Trzeba bardzo uważać. U mnie często internet przerywa, OGÓLNIE TO JESTEM ROZCZAROWANY....
    WadyZawsze jest coś włączone za co trzeba dodatkowo płacić
    Przerwy w usłudze
    MiejscowośćKraków
  • ~bazim / 2011-09-22 17:04
    Ocena: 2.00 / 5
    Mam podpisaną umowę z netia na 24 miesiące zostało mi do końca umowy nie całe pół roku i gorszej tragedii niż usługa oferowana przez operatora Netia nie widziałem. Od jakiegoś miesiąca pojawiły się w mojej słuchawce trzaski i szumy na tyle uciążliwe że rozmowa przez telefon jest nie możliwa wraz z telefonem działa internet. Aktualnie zgłosiłem reklamcję do netii dzięki czemu kolejno zjawiali się w moim domu pseudo Technicy netii którzy jedynie co potrafią zrobić to podłączyć swoją słuchawkę do linii telefonicznej zadzwonić do kolegi technika i stwierdzić cytuje "Faktycznie trzeszczy ale nic nie możemy poradzić" po czym Technik netii ucieka pewne do następnej awari . Co ciekawe w między czasie przyjechali na zlecenie Netii technicy z Telekomunikacji i stwierdzili że linia zewnętrzna jest gdzieś uszkodzona nie dotyczy to urządzeń typu routery, telefony i tak dalej a ni domu w którym mieszkam. Po kilku dniach netia się odezwała i stwierdziła że przyśle ponownie technika który się nie pojawił, potem następny miał przyjechać zmarnowałem cała sobotę i tak dalej pojawiali sie Technicy Widmo. Wreszcie zadzwonił technik który przyjechał po kilku dniach do mnie na umówiona dokładnie godzinę byłem w domu bo prosił o to żeby ktoś był ponieważ jedzie do nas z miasta odległego o 400km!!!! WTF?? Mieszkam w jednym z większych miast w Polsce a Netia wysyła speca który jest 400 km stąd hm spodziewałem się wyjątkowego speca. Skończyło się to na podłączeniu słuchawki i stwierdzeniu że trzeszczy. Do dzisiaj usługa nie działa płacę abonament za telefon z którego nie można korzystać a internet zwolnił przez ich prawdopodobnie manipulacje w centrali do tragicznego stopnia.
    Ostrzegam wszystkich przed pięknymi reklamami i promocjami Netii to jest kompletne dno brak kompetentnych Techników i kompletnie olewanie klienta w obsłudze klienta.
    ZaletyBrak
    WadyObsługa klienta
    Technicy
    17 miesięcy
  • ~Beata / 2017-11-13 16:41
    Ocena: 2.00 / 5
    Fatalny poziom świadczonych usług. Mieszkam w Warszawie, a przynajmniej raz dziennie pada Internet u nas. Telewizja w abonamencie z Internetem ciągle się wieszała- za każdym razem, czasami nawet i co 30 min musiałam restartować dekoder. Totalna masakra. W UPC płaciłam 20 zl więcej ale bez porównania. Nie wiem jak reszta firm Ale Netia to totalne dno. Umowa już wypowiedziana.
    ZaletyBrak
    WadyCiągłe problemy z połączeniem internetowym.
    Miejscowość: Warszawa
  • ~Beata z Wrocławia / 2014-04-12 12:57
    Ocena: 2.00 / 5
    Z Netią podpisałam umowę a ...dopiero m-c później po uprzednim moim monicie zamontowali internet!!!! Mam z nimi umowę na TV i internet Masakra, pokaralo mnie!!!!! TV od poczatku źle działalo!!!! Przerywalo obraz, dzwięk nie przełączało na inne kanały, po moich interwencjach....nic.....dalej jest gorzej, czeste awarie internetu, brak odbioru TV ......mam teraz rozszarpane nerwy, brak TV już całkiem Padło na amen i czekam na naprawę awariiii ...chyba do świetego nigdy aż mi się umowa skończy........MASAKRA
    8 MIESIECY ZA 98 ZŁ
  • ~BJ33 / 2010-11-26 16:28
    Ocena: 2.00 / 5
    Przez 1,5 roku byłem posiadaczem 6 Mb internetu i było w miarę OK (poza trzema awariami). Od września zmieniłem na 10 Mb no i się zaczęło. Zdarzały się jednodniowe problemy z internetem i równo po 2 miesiącach całkowita awaria (dziwnym trafem w dniu kiedy kończył się mój okres rozliczeniowy). Awaria miała miejsce w piątek, dzwonię 3 razy w ciągu dwóch dni - dowiadauję się, że awaria masowa i muszę czekać - pytam znajomych którzy mają Netię w okolicy - nikt nie ma żadnej awarii. W niedzielę odpuszczam i nie dzwonię. W poniedziałek ponawiam telefon i dowiaduję się, że MOJE ZGŁOSZENIE (3 TELEFONY) nie zostały zarejestrowane, ponieważ była to awaria masowa. Wreszcie rejestrują i obiecują rozwiązać jak najszybciej, mijają kolejne 3 dni - dzwonię codziennie - nic. PO zrobieniu awantury w czwartek dzoni do mnie Pan i oświadcza, że problemy wynikają z przełączenia na 10 Mb i pyta czy zgadzam się na przełączenie na 6 Mb. Oczywiście zgadzam się i 2 krotenie przypominam, że internet dalej nie działa na co Pan z Netii zapewnia mnie, że technicy pracują nad rozwiązaniem problemu. Dzwonię ponownie w piątek i dowiaduję się, że MOJE ZGŁOSZENIE ZOSTAŁO ZAMKNIETE, PONIEWAŻ ZGODZIŁEM SIĘ NA 6 Mb a internet dalej nie działa. Dzownie kolejne kilka razy - dalej nic. W niedzielę o godzinie 21:55 dostaję SMS'a, że awaria została usunięta - sprawdzam nic. Dzwonie w poniedziałek - konsultant nie wie dlaczego dostałem tego SMS'a i obiecuje mi, że w ciągu 5 dni przełączą mnie na 6 Mb i będzie OK. Dzwonię we wtorek - twierdzą, że wcześniej nie mogą tego zrobić. Dzwonię w czwartek i dowiaduję się, że PRZEŁĄCZĄ MNIE ZA 2,5 TYGODNIA BO TAKĄ MAJĄ UMOWĘ Z TP S.A. Pani konsultantka nie wie dlaczego przekazywano mi informację o 5 dniowym terminie przełączenia i każe CZEKAĆ MIESIĄC NA NAPRAWIENIE INTERNETU. Obługa klienta w Netii opiera się na kłamstwie i niekompetencji. NIE RAZDĘ PODPISYWAĆ Z NIMI UMOWY, CHYBA, ŻE LUBICIE PRZEŻYCIA EKSTREMALNE
    ZaletyZdarza się, że internet działa
    WadyObługa klienta na poziomie dramatycznym, Kłamstwa, oszukiwanie kleintów to chleb powszedni
    2 miesiące
  • ~Bobojaga / 2018-04-07 00:32
    Ocena: 2.00 / 5
    Łącze 20 Mbit a speedtest
    ping 400-1054 ms
    download 1.2 - 5.4 Mbit
    Upload 0.07-1.2 Mbit
    HBOGO ma lagi i częste przełączanie z HD na SD
    ZaletyCena
    WadyOd miesiąca prędkość tragiczna
    MiejscowośćWrocław
  • ~Bogdan / 2013-11-05 07:57
    Ocena: 2.00 / 5
    Zdecydowanie nie polecam!!! Czas usunięcia awarii - miesiąc (tzn. po miesiącu panowie z Netii się zorientowali, że jak zrezygnowałem z ich telefonu, to muszą coś w jakiejś centralce przestawić, żeby mi internet działał z odpowiednią prędkością). Częstotliwość telefonów w sprawie przedłużenia umowy: 3 razy dziennie - pomimo wycofania zgody na wykorzystanie nr telefonu do celów marketingowych. Szkoda nerwów.
    Zaletystosunkowo tani
    Wadyignorancja i chamstwo obsługi i przedstawicieli
    od ok. 6 lat
  • ~bosso47 / 2010-03-27 11:32
    Ocena: 2.00 / 5
    Wejdź na stronę Netii zaloguj się do Netia Online i tam w zakładkach o płatnościach i o swoim koncie dowiesz się wszystkiego. Ja też miałem internet rok za darmo i nie było problemu. Problemy zrobiły się w związku z bałaganem gdy przenosili się do nowej siedziby. Wyjaśnić to u nich.
  • ~bosso47 / 2010-03-27 11:49
    Ocena: 2.00 / 5
    Jak pisałem w poprzednich opiniach w związku z rożnymi transferami a szczególnie w godzinach szczytu wynoszącym Download 256kbps. Zadzwoniłem do BOK i dowiedziałem sie co następuje. A mianowicie, że umowa jest na szybki internet do 1 Mb i może być nawet 180 gdyż to jest właśnie DO 1 MB czyli szybkość zwykłego modemu do zawrotnej szybkości 1 MB. Kupując usługę trzeba znaleźć to Do gdyż może się okazać że będziemy mieli 128Kbps na stałe.Umowa się zakończy i podziękuję Netii za ich obsługę i olewnie klientów w Biurze Obsługi Klienta.
    Zaletybrak
    Wadysame
    2,5 roku na 3 lata.
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3497
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2238
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2081
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4550
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3916
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2962
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2564
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
Mobile Vikings
Ocena: 4.56, ilość opinii: 1266