Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Netia Szybki Internet opinie

Ocena na podstawie 3209 opinii

2.02 / 5

  • Niezawodność
    1.90
  • Obsługa klienta
    1.84
  • Cena
    2.34
  • Parametry
    2.05
  • Cena/Jakość
    1.50
  • Oferta
    3.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~m / 2010-06-15 23:01
    Ocena: 2.33 / 5
    Pracuję w firmie, która została zmuszona zmienić operatora - dostawcę internetu (cwaniacy z Netii założyli w pewnej części miasta swoje łącza). Dali router do bani i co? Próbowaliśmy w firmie rozwiązać z Netią problem od pół roku. Dzisiaj wisiałam na ich osławionej infolinii GODZINĘ (SZEŚĆDZIESIĄT MINUT)!!!!!! Pytanie za tysiąc punktów: co załatwiłam? Zdarłam gardło. Banda niekompetentnych cwaniaków od ściągania kasy.
    ZaletyJakie plusy???
    WadyObsługa klienta leży i kwiczy.
    Na szczęście ja go nie mam - chyba bym się zapłakała.
  • ~Pito / 2010-08-22 07:34
    Ocena: 2.33 / 5
    Trzy razy wysyłali do mnie umowę do podpisania , żadna nie doszła choć za każdym razem obiecywali że ekspresowo wysyłają za trzecim razem jak nie doszła zadzwoniłem do nich i co usłyszałem po zapytaniu gdzie jest umowa ?? - wielkie zdziwienie że tak ową zamawiałem dwa razy rozmawiałem z przełożonymi totalna olewka . Cieszę się że wyszło to na początku bo wiem że nigdy nie zwiąże się z porąbaną firmą NETIA nawet jak będą obiecywali prędkość światła niech spadają na drzewo prostować banany po prostu szkoda słów ręce opadają , w żadnym wypadku nie polecam nawet myśleć o związywaniu się z tymi dziadami , dziwne że z tym nic nie robią przecie to wali w opinie jak nie wiem pozdrawiam wszystkich którzy nie dali się nabić w butelkę
    Zaletytotalne zerooooooo
    Wady- - -- - - - - - - - - - - - - -- - - - same minusy
    naszczęście wogóle go nie mam
  • ~qwer / 2018-03-29 21:42
    Ocena: 2.33 / 5
    brak obsługi klienta, kanały w HD mają tak wielkie piksele że można je liczyć, częste spowalnianie internetu do 10% zadeklarowanej w umowie
    Zaletycena
    Wadywszystko pozostałe
    MiejscowośćWałbrzych
  • ~robol / 2012-12-01 21:15
    Ocena: 2.33 / 5
    Tragedia!ustalone warunki umowy z netią telefonicznie to obiecanki miało byc 8mb a jest 1mb w porywach do 5mb, abonament bez zmian to z 45zł wzrósł na prawie 60zł wszystko im wolno i na dodatek gdy dzwonię po roku umowy i pytam dlaczego nie jest tak jak się zobowiązali to mi wciskają że tak miało byc.firma nie jest godna zaufania nigdy więcej!
    Zaletynie miałem proglemu z dostempem do internetu.
    Wadynie dotrzymanie warunków umowy.
    3 lata a zaczołem od 45zł
  • ~Zdzicho / 2019-04-30 14:18
    Ocena: 2.33 / 5
    Drugi telewizor działa przez wifi-telewizor gaśnie i nie można oglądać .Zdzicho
    WadySłaby sygnał
    MiejscowośćWarszawa
  • ~2mrs / 2010-10-24 20:18
    Ocena: 2.25 / 5
    Mam łącze Netii Wimax 2Mb/s od dwóch lat. Od 6 miesięcy transfer spadł ponad trzykrotnie. Zadzwoniłem do Netii i zgłosiłem problem. Po tygodniu zadzwoniłem ponownie bo nic się nie zmieniło (sami nie byli łaskawi się odezwać). Dostałem informację, że nic z tym nie zrobią bo jest przeciążenie sieci i tyle. Zatem - porażka. Zamiast łącza 2Mb/s mam łącze 0.6 Mb/s za jedyne 70 PLN !!! MASAKRA !
    Netia oszukuje ludzi. Od paru dni jestem chodzącą antyreklamą tej firmy i jej produktów. Pech w tym, że akurat znam sporo ludzi używających internetu można powiedzieć - "przemysłowo" i na pewno nie kupią nic od Netii a dopiero się rozkręcam ...
    WadyJeden wielki minus - transfer na poziomie 0.6 Mb/s - nie muszę tłumaczyć co to znaczy ....
    2 lata, 70 pln/miesiąc
  • ~A55 / 2023-09-19 17:35
    Ocena: 2.25 / 5
    Netia totalna porażka, podłączenie po 3 tygodniach w dodatku do tej pory nie wysyłano dekodera, każdy konsultant mówi co innego. Internetu często brak. Zdecydowanie nie polecam.
    WadyInternet, konsultanci
    MiejscowośćJaworzno
  • ~Adam / 2018-12-18 08:39
    Ocena: 2.25 / 5
    Internet od Netii był u mnie stabilny i nigdy nie miałem z nim problemów jeżeli chodzi o awarie, tylko prędkość Kuala, ponieważ przy łączy 50mb osiągnąłem max 22-23 mb. Dostałem od nich propozycję, aby zmienić moje stare łącze miedziowe na światłowód. Już od początku były problemy. Przyszedł Pan który miał podłączyć ten światłowód. Pokręcił sie po piwnicy, obejrzał skrzynke na klatce po czym stwierdził, że nie ma warunków na to by podłączyć nowe łącze. Według niego sygnał nie dochodzi do budynku. Na następny dzień próbowałem przez godzinę połączyć się z infolinią żeby dowiedzieć się, że internet jest ale u Nas w bloku. Przez kolejne dni dzwoniłem ciągle na infolinie żeby ktoś w końcu podłączył ten internet. Panie z infolinii z oparciem i dla twierdza, że warunki są, ale monterzy twierdz co innego. Nikt oczywiście nic nie wie, dział techniczny miał się ze mną skontaktować, ale od kilku tygodni cisza. Na te chwilę mam stary Internet, który na razie zostanie i nie wiem kiedy będę miał nowe łącze. Skandal jednym słowem.
    ZaletyStabilny Internet po miedzi
    MiejscowośćWrocław
  • ~Adrian / 2013-09-26 19:51
    Ocena: 2.25 / 5
    Nie polecam brać internetu w neti ! Przy łączu 20mb/s często jest tylko 8 w dniu dzisiejszym na speedteście wyszło : ping 343 download 0.5 mb/s upload jeszcze gorzej i tak od paru dni.... mimo wielu telefonów do obsługi klienta i zapewnieniom że problem zostanie naprawiony tak na prawdę nic nie jest naprawione a jak coś zrobią to na dzień i powtórka z rozrywki masakra jakaś ....
    ZaletyBrak
    WadyCena , zbywanie klienta , fałyszwe obietnice , wolne łącze i duże pingi
    Od 3 miesięcy płacę nie całe 90 zł miesięcznie
  • ~Agnieszka-POZ / 2010-10-31 21:16
    Ocena: 2.25 / 5
    Witam,
    dokładnie 9 września podpisałam umowę z Netią na internet 6Mb. Montaż na ich łączach. Kupiłam również również w promocji za 1zł internet mobilny na próbę, by w czasie oczekiwania na stacjonarny korzystać z niego.

    Ja widać dzisiaj mamy 31 października i ani widu, ani słychu jednego jak również drugiego... Dzwoniłam do Netii by dowiedzieć się czy już mogę zerwać umowę bo wolę nie wiedzieć jak szybko załatwiają innne sprawy. Idealnie pokazali jak szanują klientów. Pani z obsługi oczywiście chciała znać mój nr umowy ale ja taka głupia nie jestem.

    Po 5 razie zadanie pytania czy już mogę zerwać umowę bez żadnych konsekwencji okazało się, że oprócz 30 dniowego okresu w umowie, mają jeszcze dodatkowe 30 dni - czyli razem 60 dni oczekiwania. Oczywiście nie mam pretensji, mi na szczęście te 60 dni za niedługo mija.

    Więc jak widać nie mam netu od dwóch miesięcy, muszę jeździć do rodziców by sprawdzać maila.
    Acha dodam, że przed podpisaniem umowy Pan z obsługi mówił, że tak naprawdę to za 2 tygodnie będę miała neta. Jasne... nawet mobilnego nie potrafili jeszcze wysłać.


    NIE POLECAM NETII JAK KOMUŚ ZALEŻY NA SZYBKIM ZAMONTOWANIU INTERNETU!!!!!!!!!
    ZaletyObsuga 24h przez telefon. Dobre ceny.
    WadyCZAS OCZEKIWANIA TRAGICZNIE DŁUGI!!!
    Na razie wciąż czekam, kupiłam za 59zł 6Mb.
  • ~Aleksandra / 2023-07-24 09:58
    Ocena: 2.25 / 5
    Fatalna obsługa klienta, pełno problemów, nie polecam
  • ~Andrzej / 2017-11-21 12:18
    Ocena: 2.25 / 5
    Miałem neta 20Mbit/sek.Do kompa trafiali nie więcej niż 13Mbit.Okazalo się,że korzystałem z ich modemu ADS,który z definicji nie przepuścić więcej.Reklamacji nie uwzględniono.
    MiejscowośćŚwiebodzice
  • ~Andrzej / 2023-09-11 08:35
    Ocena: 2.25 / 5
    Internet światłowodowy po kablu był absolutnie bez zarzutów, wifi ze sporadycznymi zerwaniami natomiast fakt, że przedłużając umowę zostało mi do niej dodane, że nie będzie na rok tylko już na dwa po czym gdy po roku się wyprowadzałem zostałem obciążony kosztami 900 zł za usługę, której nigdy nie dostanę sprawia, że nie da się poważnie traktować tej firmy. Pod względem prawnym wszystko mają pokryte ale w moich oczach stracili całą godność, zaufanie i przyzwoitość. Nikomu nie polecam
    ZaletyStabilny internet po kablu światłowodowym
    WadyFatalna obsługa klienta
    MiejscowośćKraków
  • ~Aneta / 2019-08-13 20:42
    Ocena: 2.25 / 5
    Chciałam zwrócić uwagę na podpisywanie umowy telefonicznie gdyż kadra pracownicza pozostawia wiele do życzenia!Dzwoniąc w danej sprawie jeden konsultant mówi co innego i obiecuję złote góry.Potem dostajesz fakturę na kwotę na którą się nie umawiałeś/łaś po czym kolejny pracownik robi Ci korektę faktury bo stwierdza,że faktycznie miałeś/miałaś płacić po "staremu".Przychodzi kolejny okres rozliczeniowy i znowu otrzymujesz wyższą fakturę,ponownie dzwonisz po czym dowiadujesz się,że taką będziesz płacić i nie wiedzieć czemu i na jakiej podstawie poprzedni konsultant zrobił korektę(no chyba,że to był święty Mikołaj w lipcu)!Poprostu każdy tam robi co chcę więc krótko rzecz ujmując konsultanci w tej firmie nadają się ale chyba do tarcia chrzanu...bo na pewno nie do obsługi klienta z takimi kwalifikacjami i niedouczeniem...Tak więc pozostaje rozwiązanie umowy bo nie wyobrażam sobie dalej podpisywać umów z "oszustami"!
    ZaletyDobry Internet dopóki nie pada deszcz bo wtedy zawsze jest awaria.
    WadyNiewykwalifikowana kadra pracownicza(konsultanci)!!!
    MiejscowośćBochnia
  • ~Anna / 2020-07-10 00:46
    Ocena: 2.25 / 5
    Internet stacjonarny w Netii to porażka, choć podpisałam umowę miesiąc temu już tęsknię za moim starym operatorem. Gdyby nie to, że podpisałam umowę na 24 miesiące wycofałabym się natychmiast. Internet powolny niczym senny ślimak, zawieszający się.
    Na połączenie z infolinią Netii czeka się przez pół godziny, kolejni, coraz bardziej niezorientowani, konsultanci przełączają klienta między sobą.
    Już mam dość.
    MiejscowośćŁódź
  • ~Anna / 2023-01-14 20:10
    Ocena: 2.25 / 5
    Najgorszy dostawca internetu i telewizji na rynku. Od tygodnia codziennie wieczorem zerwany net i tv. Co drugi dzień zgłaszana usterka i na tym się kończy. Złapałam się na ofertę Disney + i to była najgorsza decyzja,a teraz trzeba się męczyć dwa lata ????
    MiejscowośćŚwidnik
  • ~Anna / 2023-08-31 15:47
    Ocena: 2.25 / 5
    Nie polecam. Pierwsza rozmowa telefoniczna z konsultantem była dla mnie wyjątkowo nieprzyjemnym doświadczeniem (a jestem osobą, która dąży do porozumienia; klientka jednej sieci komórkowej od 22 lat). Nie rekompensuje go cena usług i szybkość światłowodu (1 Gb/s), bo i ten nie zapewnił nie zrywania się połączenia. Żałuję przejścia po latach z UPC do tego dostawcy.
    WadyObsługa klienta
    MiejscowośćGdańsk
  • ~anonim / 2021-11-19 17:34
    Ocena: 2.25 / 5
    natrętne telefony, nie usunięcie usługi bezpieczny internet mimo iż o wyłączeniu zapewniał monter, który wziął dodatkową kasę za montaż internetu w "lepszy sposób".
    Zaletyjakość łącza
    Wadynatrętne telefony, nie usunięcie usługi bezpieczny internet mimo iż o wyłączeniu zapewniał monter, który wziął dodatkową kasę za montaż internetu w "lepszy sposób".
    MiejscowośćŁódź
  • ~Antoni / 2020-11-25 16:58
    Ocena: 2.25 / 5
    Mam internet 20mb a jest tylko 6mb. Tv i internet często siadają a telefon okazał się pełnopłatne minuty i już nie korzystam. Aby do końca umowy i nigdy więcej.
    ZaletyMeganagrywarka
    WadyDuża cena za byle co.
    MiejscowośćWałbrzych
  • ~Arczi / 2019-12-20 16:29
    Ocena: 2.25 / 5
    Witam. Nie polecam nikomu Netii. Zostałem przez nich oszukany, jest to tym bardziej przykre iż jestem ich klientem od ponad dziesięciu lat. Ostatnio podpisałem nową umowę, która miała obowiązywać od 15 grudnia a całościowy abonament miał wynieść 54.90 zł. Co się okazało, Netia już kilka dni po podpisaniu umowy przysłała urządzenie do telewizji a potem naliczyła sobie za to pieniądze, mimo iż umowa jeszcze nie obowiązywała. Nikt nie pytał mnie czy zgadzam się na coś takiego. Ponieważ w ogóle nie zamierzam korzystać z oferty telewizyjnej nie chcę płacić dodatkowo za okres, w którym umowa nie obowiązywała. Urządzenia nawet nie wypakowałem i tak zostanie do końca umowy. Druga sprawa, abonament jest o dziesięć złotych większy niż mi to przedstawiono. Jak dla mnie to zwykłe oszustwo i przestrzegam wszystkich, zastanówcie się dziesięć razy zanim cokolwiek popiszecie z tą firmą, a szczególnie z panią Sandrą Noelle, która jak się okazało jest niekompetentna lub celowo wprowadza w błąd. Na dodatek ta pani z beztroską twierdzi, że nie jest niczemu winna bo takie są praktyki firmy Netia. Infolinia zgania znowu winę na panią Sandrę, tak wiec robi się błędne koło a w ostateczności cierpi zwykły klient. Nie dajcie się nabrać na żadne promocje, szkoda czasu, nerwów i pieniędzy.

Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4518
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3507
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2552
Play Online
Ocena: 1.75, ilość opinii: 2248
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2086
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4722
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3973
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3061
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2630
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2033
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1306