Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Netia Szybki Internet opinie

Ocena na podstawie 3213 opinii

2.02 / 5

  • Niezawodność
    1.90
  • Obsługa klienta
    1.83
  • Cena
    2.34
  • Parametry
    2.05
  • Cena/Jakość
    1.50
  • Oferta
    3.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ar / 2008-10-31 19:26
    umowe podpisalem 25 wrzesnia b.r. na szybki internet i telefon dla małej 1 osobowej firmy , wcześniej wypowiedziałem umowę na neostradę , wczoraj 29.X zadzwoniłem , miła pani oznajmiła mi, że nie możliwości technicznych, ani na internet, ani na telefon, kiedy będą- nie wie. Rozstaliśmy się miło, powiedziała jeszcze, że możliwości techniczne podłączenia mnie ekipa Netii sprawdzała od
    2 pażdziernika, to jest ponad 4 tygodnie ????, gdybym nie zadzwonił, do dziś czekałbym na telefon i szybki internet. Teraz chyba przeproszę się z TP.SA bo nie mam wyjścia, a wszystkim zainteresowanym dynamiczną akcją promocyjną Netii zalecam daleko posunietą ostrozność, ta firma tylko jedną rzecz robi szybko, szybko podpisuje umowy, z których nie potrafi się wywiązać przechodząc z reklamy w antyreklamę i to na własną prośbę.
  • badmin / 2010-06-14 22:45
    Te pozytywne opinie to chyba tylko konsultanci Netii. Po negatywnych widać,że nie tylko ja miałem problemy. Ta firma to POMYŁKA. A kto twierdzi inaczej , to albo mu za to płacą, albo uciekł z psychiatryka. Sorry, poniosło mnie, ale jak sobie przypomnę tych niekompetentnych ludzi i system to mnie trzęsie. Zgłaszam awarię , przez miesiąc nie mam usługi, w międzyczasie zgłaszam awarię jeszcze dwa razy. Po czym przychodzi faktura za cały okres ( to wiedziałem ,że tak będzie - analfabeci z przymusu). Reklamuję, konsultant twierdzi,że owszem ale usługa nie działała (teraz nie pamiętam, ale około) 20 dni, i że może mi wystawić korektę na te 20 dni. Ja się nie zgadzam, piszę pismo - otrzymuję odpowiedź,że reklamacja w ogóle nie może być uznana- zero uznania , i że oddają to do windykacji. No to dzwonię na infolinię co jest grane. Pół godziny oczekiwania na linii : "ma pan rację reklamacja powinna być uznana , ale ja tu widzę, że usługa nie była dostępna tylko przez (też nie pamiętam dokładnie , bo sypali datami) ok 15 dni." Ręce mi opadły. Poprosiłem o korektę na te 15 dni i zasiadłem do pisania wypowiedzenia umowy. Teraz dzwonią z propozycjami promocji-promocji. Wysyłam ich w kosmos, niestety Panie na telefonie nie mają pojęcia dlaczego rozłączam się bez słowa, zresztą o czym one mają pojęcie , są trybikami w systemie bez duszy. NETIA TO POMYŁKA PRZYRODY, TA MUTACJA JEST Śmiertelna.
    Zaletyżadnych
    Wadysame
    na szczęście krótko
  • bumeta / 2008-06-17 11:03
    mam bezprzewodowy internet w wimax 2mg jak sprawdzic szybk osc tego internetu trzy jest to 2 mega a wprawym dolnym oknie pokazuje mo 100,0kb,s
  • guciomix / 2010-10-21 20:41
    Uważajcie , to MEGA PRZEKRĘT - jestem u nich ponad rok i nie mogę doczekać się końca umowy - by pożegnać ich na zawsze. Niekompetencja konsultantów, niedotrzymywanie terminów , miesiącami oczekiwanie na załatwienie reklamacji ( na 14 miesięcy korzystania z ich usług miałem 7 reklamacji - 5 niezałatwionych do dziś mimo że na to mają czas 30 dni). Jeśli zdecydujecie sie na umowę z nimi - podstawową zadzwońcie kilka razy w odstępach czasu by potwierdzić czy poprzedni konsultant nie pokręcił czegoś lub nie wrobił Was w niezamówione usługi !!! W tym przypadku właściwie dobrali sobie reklamę kaszpirowskiego - KIT i naciąganie naiwnych !
    Zaletyczasem trafi się na inteligentnego konsultanta - trzeba mieć szczęście
    Wadyza mało miejsca by wynmienić - opisałem wcześniej
    14 mieś za 98 zł
  • janek3 / 2012-04-09 15:03
    internet bezprzewodowy to masakra gdyz na ich strone ciezko sie wchodzi nie mowiac o innych stronach co innego obiecuja przed podpisaniem umowy a co innego w rzeczywistosci odradzam
    Zaletybrak
    Wadynie dobry internet i klamstwa w tym wszystkim
    18 miesiacy
  • JOLA / 2008-01-20 10:10
    mam internet 1 mega ale jest zbyt wolny nigdy nie osiąga maksymalnej prędkości a nadodatek nim dostalam internet 1 mega ktory zamawiałam dostałam najpierw niby pomyłkowo internet 512 zaraz zgłośiłam pomyłke jednak własciwy internet dostałam po 2 miesiacach o zwrocie kosztów oczywiscie netia nic nie wspomniała
    Zaletynie ma
    Wadybardzo dużo np. wolny internet wysoka cena bardzo długie oczekiwanie na uwzględnienie reklamacji
    3 miesiace za bardzo drogo 69 zł miesięcznie
  • korek62 / 2013-02-17 15:43
    NETIA TO NACIĄGACZE.
    ZANIM PODPISZECIE UMOWĘ ZASTANÓWCIE SIĘ KILKA RAZY I CZYTAJCIE OPINIE

    Z netii korzystam od 1,5 roku i na początku było jako tako abonament ok. 140zł na firmę rozmowy w UE, USA i Kanady w cenie abonamentu a internet niby do 20Mb/s ale nigdy tak nie było na początku max. 14-16Mb/s. Teraz od kilu miesięcy jest tragicznie internetu nie mam prawie wcale ( predkości niemalże codziennie poniżej 516Kb/s a nawet tak niskie , że nie otwiera się strona miernika łącza z Netii. Teraz już nawet nie przyjmują zgłoszeń awarii a informują tylko od listopada 2012r. do dzisiaj, że prowadza rozmowy na temat rozbudowy czy naprawy mojej centrali. Mieszkam na wsi w odległości może 200m od tej centrali a Pracownik Netii kiedyś mnie poiformował o tych utrudnieniach z łaczem bo jestem oddalony od centrali o 6km., wniosek jest taki , że pracują tylko zza biurka odbierając telefony i się nie przejmują abonentami.Przejdę do TP-Orange bo to ich linia i centala.Szkoda tylko darmowych połączeń w Polsce i UE.
    NETIA TO NACIĄGACZE.
    ZANIM PODPISZECIE UMOWĘ ZASTANÓWCIE SIĘ KILKA RAZY I CZYTAJCIE OPINIE
    ZaletyDarmowe rozmowy w Polsce u UE
    WadyCAŁA RESZTA TO SAME WADY
    Ponad 1,5 roku abonament ok 140zł na firmę
  • piciu271 / 2010-07-31 16:58
    dowiedzialem sie ze przejscie z neostrada do neti do tylko zmiana nazwy na rachunku :)
    za nizsze ceny, sa to te same lacza tyle ze tansze i tp lubi wprowadzac zdrowa konkurencje, czyli czeste awarie by zmusic do powrotu do Telekomplikacji, mialem problemy z przepustowoscia do 6 mb/s w Tpsa na stronie neti pokazala sie oferta ze moge do 20!! po tel na infolinie dowiedzielaem sie ze tp udostepnila "zaklamane" dane do netii ze mam 250 m od centrali wiec moge miec 20mb/s jak przez 2 lata sie meczylem z poziomem 3,4 mb/s w cenie 6. wiec z radoscia zakupilem 2 mb/s w cenie 70% tanszej niz w tp i co? tp.sa nie dala odpowiedzi w terminie do neti czy moga mnie przejac- podlaczyc, za tem router nie mogl byc dostarczony w terminie, co za tym idzie mialem tygodniowe opoznienie w dostawie internetu, moj sasiad otrzymal router odrazu bo tp.sa wywiazala sie z obowiazku, ale wylaczyli go 3 dni przed koncem umowy zwalajac wine na netie ze to na ich prosbe, jak widac telekomplikacja wie jak ukarac swojego bylego klienta za odejscie, szkoda ze nie moge korzystac z lini neti mial bym 4m w cenie 1 z tpsa i tp.sa nie uszczesliwiala by mnie awariami, ale coz linie w polsce sa stare i tyle, a tp sciaga haracz za korzystanie z ich lacza, obsluga na infolinii - wystarczy byc milym i wyrozumialym by byla na 5 - krzykiem nic sie nie zdziala, wiem bo wk...sam dzownilem ze nie mam modemu.
    Zaletyjest firma na rynku ktora walczy z tp.sa obsluga na infolinii
    Wadyterminy oczekiwania az tp.sa wywiaze sie z obowiazku
    4 miesiace 59zl
  • pietka / 2009-04-18 16:41
    Rok temu mialem neta z tpsa podpisalem umowe na 12miesiecy na 1Mb ,przez moze miesiac chodzilo w miare poprawnie ale pozniej zaczol sie koszmar.Moj transer wynosil 250kbp/s albo 125kbp/s to bylo dlamnie jakies nieporozumienie ze strony tpsa nic z tym nie zrobili chociaz zglaszalem to co chwile i tak do konca umowy to trawlo.Najadlewm sie tylko nerwow i stresow a na koniec jeszcze mi dowalili kare chociaz zerwalem umowe z nimi wedlug regulaminu,horror to byl dlamnie.W koncu pojawil sie u mnie w domu operator z neti i zaproponowal mi 4mb plus lepszy telefon za rozsadna cene nawet.Troche sie balem po necie z tpsy podpisywac z nim umowe bo mialem uprzedzenie juz do polskich ogolnie lini tel jak i internetu,ale zaryzykowalem i podpisalem.Czekalem 40dni az bo byly jakies trudnosci widocznie ze strony tpsa jak zwykle zreszta z przelączeniem mnie na netie,ale sie doczekalem.Odpalilem nowy router w domu i bylem w szoku predkosc prawie 5mb wszystko chula do tej pory slicznie chociaz nieraz sa zawiechy ale to chwilowe,jak mam jakis problem zawsze sie dodzwonie na infolinie neti i obsulga jest bardzo mila w poprownaniu z tpsa ktorzy olewali swojego klienta i odrazu sa naprawiane usterki.Dlatego jak najbardziej proponuje ich uslugi i ciesze sie ze mam juz koniec koszmaru z nasza piekna Telekomunikacja Polska.POZDRAWIAM SERDECZNIE
  • rafalpk / 2012-01-06 19:26
    Jeżeli mają takie beznadziejne usługi to jakim cudem w 2010 roku otrzymali laur klienta?
  • rafalpk / 2012-01-06 19:30
    Teraz akurat mają w promocji albo sam internet 25 Mbit za 1 zł przez pol roku albo pakiet telewizyjny za 99 zł z internetem 50 Mbit i telefonem za 1 zł z darmowymi rozmowami na stacjonarne numery bez limitu minut, więc chyba są to niezłe oferty
    Mogę się zgodzić co do obsługi na infolinii, jest beznadziejna
  • slawek09072 / 2010-01-08 18:14
    Jeśli ktos ma problem to niech zadzwoni pod ten numer 801888999 nie trzeba tyle czekac i jest mozliwosc ze cos zalatwicie.
  • slawek09072 / 2010-01-10 15:05
    ten numer jest bezposrednio do dzialu technicznego i tam pracuja osoby ktore wiedza co mowia i zawsze sa pomocni jesli oczywiscie moga bo np. do ich kompetencji nie naleza sprawy formalne. Uwazam ze tam jest ok szybko sie laczy trzeba wybrac odpowiednie skroty i jest ok ja jak dzwonie to lacznie czekam do 3-4 min.

    natomiast jak dzwonie do innego dzialu to niewyglada to dobrze jeszcze Ci konsultanci

    takze jesli sprobujesz tam zatelefonowac to daj znac jak bylo :)

    pozdrawiam
  • szamot1616 / 2009-02-22 17:27
    Moja przygoda z netia zaczęła się ponad roku temu i trwa do dnia dzisiejszego. Pod koniec roku 2007 podpisałem umowę na internet 1 Mbit a w połowie 2008 zamówiłem też telefon , wszystko to na sieci tp sa.,która oczywiście robiła problemy z przyłaczem internetu bo okoła miesiaca czekałem na jego podłaczenie . Jeżeli bedzie nadal współpraca przebiegać tak dalej to prawdopodobnie podpiszę z nimi dalszą umowę , na tych samych warunkach, tylko ze już pakiet internet plus telefon bo wychodzi taniej. Wiem że od dostawcy internetu na moim terenie moge sie spodziewać co najwyzej 1Mbit no ewentualnie 2Mbity, ale to wszystko bo mimo obiecanek to nawet TP S.A. ma z tym problem, wiem bo wiele osób ma neostradę.
  • zenobiazmiasta / 2008-04-06 01:33
    Necik mi śmiga jak marzenie po prostu wybornie;-) ja mam netie a kumpel ma z tp.sa - obaj mamy 1Mb/s ale na stronie www.dsl.cz albo speedtest.pl mi pokazuje około 1150 kb/s a mu między 800 a 900 kb/s... no i tego komentować chyba nie trzeba .... hehe.... no i jeszcze kaska na start (no wypaśik)
    Zaletycena
    szybkość
    kontakt z obsługą techniczną
    Wadynie najlepszy modem ale..... heh.... TP.sa daje taki sam ;-D
    Około puł roku. instalacja za free, modem i umowe kurier mi przywiuzł (na koszt neti :-)),
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4643
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3514
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2556
Play Online
Ocena: 1.75, ilość opinii: 2257
T-Mobile Internet
Ocena: 1.87, ilość opinii: 2104
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 5017
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4123
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3192
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2731
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2074
Mobile Vikings
Ocena: 4.53, ilość opinii: 1360