Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Netia Szybki Internet opinie

Ocena na podstawie 3201 opinii

2.02 / 5

  • Niezawodność
    1.90
  • Obsługa klienta
    1.83
  • Cena
    2.34
  • Parametry
    2.05
  • Cena/Jakość
    1.50
  • Oferta
    3.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Cher / 2022-09-08 12:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Tydzień temu dzwoniłam i umówiłam się o instalacji internetu w domu i technik nie oddzwonił. Każdy dzień dzwonię do Netii i jedna Pani mówi że dzwonili i nikt nie odebrał, druga mówi że nikt nie dzwonił. Porażka.
    WadyWszystko
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Robert / 2022-09-08 09:52
    Ocena: 4.75 / 5
    Dobra opcja z szybkim internetem światłowodowym i telewizją. Wcześniej w UPC płaciłem o wiele więcej i internet nie był tak stabilny na światłowodzie
    ZaletyInternet
  • ~Rivnin / 2022-09-07 21:42
    Ocena: 2.00 / 5
    Od pół roku korzystam z internetu Netii... Powiem tak - przez jakiś czas działa bez zarzutu, jednak później zaczyna się zabawa.
    1) przy montażu już był problem, gdyż, zamówiłem światłowód, a dostałem zwykły kabel koncentryczny, a kiedy zadzwoniłem w tej sprawie do biura obsługi dali mi odpowiedź, że kabel światłowód dają, ale tylko poza Warszawą...
    2) Dzwonię do obsługi, że internet nie działa, gdy podłączony jest po kablu lub wifi w czasie, kiedy uruchomiony jest telewizor. Pani mi mówi, że to normalne bo prędkość internetu dzieli się na wszystkie urządzenia. Wspomnę, że internet 600 Mbps.
    3) W momencie, kiedy nie zawieszał się internet, zrobiłem test szybkości łącza z czystej ciekawości. Byłem lekko zaskoczony kiedy zamiast 600Mbps zobaczyłem 300 po kablu, a po wifi jeszcze lepiej - 60 Mbps. Po rozmowie z obsługą dowiedziałem się, że oni udostępniają internet do 600Mbps, a nie 600Mbps, po wifi zawsze sygnał jest słabszy. Ja byłem uczony, że przez wi fi jest strata do 50 procent a nie 90
    Co do samej obsługi klienta... cóż... trafienie na kompetentną osobę jest jak wygrana w totka. Ja trafiłem raz na bardzo miłą Panią, która faktycznie pomogła.
    Zaletydostęp do internetu
    Wadyspada prędkość łącza
    częste awarie
    słaba jakość napraw
    pobieranie jest problematyczne lekko mówiąc
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Adrian / 2022-09-06 19:45
    Ocena: 4.50 / 5
    Netia na światłowodzie pięknie śmiga tak jak polecali sąsiedzi. Od 2 miesięcy bez zarzutu. Na umowie 1Gb i prędkość min 950 Mb a nawet przekracza prędkość deklarowaną
    ZaletyStabilny internet
    MiejscowośćWarszawa
  • ~El / 2022-09-06 14:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Naciągacze, oszuści. Nie wywiązują się z warunków umowy; nie mogą dostarczyć internetu a mimo to każą płacić przez kolejny rok za ‚usługi’ KTÓRYCH NIE DOSTARCZAJĄ, umowy tez nie da się wypowiedzieć lub rozwiązać bo wówczas kara jest ogromna. Nieludzkie podejście.
    ZaletyBrak
    WadyOszustwo
    MiejscowośćKraków
  • ~Marcin / 2022-09-06 14:05
    Ocena: 2.75 / 5
    Fantastyczna oferta posiadałem trzy numery po czym zrezygnowałem z dwóch a operator Netia nalicza mi nadal abonament za 3.. . Nie wspomnę o zasięgu i prędkości internetu.... serdecznie Nie polecam
    ZaletyCena
    WadyZasięg, obsługa, szybkość internetu.na przykład roaming się włącza od następnego okresu rozliczeniowego
    MiejscowośćKraków
  • ~KWAS / 2022-09-04 14:16
    Ocena: 1.00 / 5
    przy najtańszej taryfie za każdą dodatkową uslugę żądają slonych opłąt.
    Zaletybrak
    Wadypowolność, drożyzna, dojenie z kasy przy każdej okazji
    MiejscowośćSzczecin
  • ~Paweł / 2022-09-04 14:15
    Ocena: 1.25 / 5
    Zgłoszenie awarii to jazda dla ciepliwych. Gdy się chcesz dodzwonić przygotuj się na wybieranie klawiszowe i około 1h wiszenia na telefonie w oczekiwaniu na połączenie z konsultantem bo wszyscy są zajęci. Ale w końcu sukces - masz połączenie! Pani miłym głosem informuje Cie, ze juz już łączy Cie z odpowiednim Działem i... Zaczyna się wszystko od nowa:słuchanie muzyczki, wybieranie klawiszowe, odsłuchiwanie RODO i... Tak kolejna Pani łączy Cie z kolejna osoba!
    Generalnie nie da się, zapomnij o zgłoszeniu awarii telefonicznie.
    No więc OK - korzystasz z netia-online i zgłaszasz sprawę.
    Otrzymujesz komunikat, że się z Tobą skontaktują w przeciągu 48h. Ale do cierpliwych należy świat i... Otrzymujesz prosbe o dokładniejsze wyjaśnienie natury awarii wraz z informacją, że może weź parę razy wyłącz i włącz router.
    No to piszesz, że to zrobiłeś i niestety straszne zaskoczenie ale to nie pomogło. Wysyłasz i... TAK - Skontaktują się w ciągu 48h!
    Jak ktoś ma nature sadomasochistyczna to firma Netia jest goda polecenia.
    ZaletyDla sadomasohistow jak znalazł!
    WadyWłaściwie nie ma żadnych poza tym, że nie działa.
    MiejscowośćLublin
  • ~Martyna / 2022-09-02 14:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam nikomu internetu z Netii. Przez pewien czas było w miarę ok ale nadszedł moment, gdy router robi się czerwony ilka razy dziennie, Internet działa bardzo wolno. Kiedy dzwoni do nas ktoś na tel stacjonarny, Internet się odłącza. Awaria jest zgłaszana od 2 miesięcy, nie robią w tej sprawie nic. Przysłali techników po 3 tygodniach od pierwszego zgłoszenia i wielu wielu rozmowach telefonicznych. Nie mamy wielkich wymogów związanych z Internetem, powinien on po prostu działać. Jestem nauczycielem prowadzącym kursy angielskiego online i uniemożliwia mi ten internet pracę. Prawda jest taka, że powinniśmy wymagać zwrotu rachunku albo w ogóle go nie płacić. Jeśli chcecie uniknąć nerwów i staty czasu jak i pieniędzy nie wybierajcie Netii. Zmieniamy teraz dostawce. Jeśli netia nie zmieni nastawienia do klientów, będą tylko trącić klientów. Koszmarna firma!
    ZaletyBrak
    WadyBardzo zły internet
  • ~Iz0124 / 2022-08-30 22:27
    Ocena: 1.75 / 5
    Internet działa bardzo wolno, mogę na palcach zliczyć przypadki gdy udało się obejrzeć 45 minutowy serial bez serii przerw łącza internetowego - ciągłe buforowanie.
    Obsługa zwykle szybko przyjmuje zgłoszenie, jednak na przyjęciu zgłoszenia kończy się - internet wciąż jest zawodny.
    Stanowczo odradzam tę sieć internetową.
    MiejscowośćDębica
  • ~Kris / 2022-08-30 11:19
    Ocena: 2.25 / 5
    Niestaty Państwa usługi są na niskim poziomie. 10-go sierpnia wykupiłem dodatkowe mobilne 10 GB i za 2 dni nie miałem jeszcze prawidłowego Internety. Po interwencji technika mój standardowy pakiet promocyjny 2 GB za który płaciłem od miesięcy zaczął działać. 29-sierpnia po wyczerpaniu 2 GB prędkoś gwałtownie spadła.
    Po 7-miu telefonach technik powiedział mi że dodatkowy pakiet 10 GB nigdy nie został aktywowany.
    Ponadto 15 sierpnia zakupiłem telefonicznie stały , miesięczny pakiet 10 GB i nauczony doświadczeniem zapytałem dzisiaj (30-ty) czy dostanę kartę dzisiaj albo jutro tak jak to było uzgadniane. Okazało się że NIE - musiałem jeszcze raz przedyktować wszystkie dane i aktywować usłgę. Ile razy trzeba w Netii zamawiać usługę ? 2 razy ? więcej?
    Pozdrawiam
    Krzysztof

    MiejscowośćWarszawa
  • ~Paulina / 2022-08-29 12:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa dramatyczna. Uwaga paradoks. Masz pobrać fv do zapłaty przez "szumny" serwis netia online. Serwis zwraca błąd 500 lub 520, a Pani dokonuje resetu hasła na moim koncie. Metoda spychowa. Ale uwaga faktury nie mogą ci wysłać, na maila masz pobrać ją z netia online, która uwaga nie działa.
    Łeb konia. Dramat!!!
    MiejscowośćLipno
  • ~tigerbonzo / 2022-08-25 22:19
    Ocena: 1.25 / 5
    nie polecam internet bardzo slaby odlaczaja telewizje bez powodu
  • ~Bero / 2022-08-18 20:07
    Ocena: 1.50 / 5
    Kompletne DNO!!! Wielokrotne zgłoszenia słabej jakości obrazu zaskutkowały obniżeniem ceny a jakość dalej tragedia. O HD moge pomarsyć. Totalna pikseloza . Nowy TV za grube siano i sie nie da oglądać. musiałem internetowa tv odpalić. Porażka. Chyba odżałuje tego tysiaka i wypowiem przed czasem bo szlag mnie trafia
    ZaletySam net ok.
    WadyBeznadziejna jakosc obrazu po LAN. O Hd zapomnijcie
    MiejscowośćŚwidnica
  • ~Anna Dziuba / 2022-08-18 10:06
    Ocena: 1.50 / 5
    Tragedia.paniusie na infolinii okropne. niezadowolone z zycia i bezczelne. Nie polecam tej firmy,omijac szerokim łukiem.
    Wadyokropny serwis posprzedazowy,obsługa.
    MiejscowośćLublin
  • ~jebacnetie / 2022-08-17 20:16
    Ocena: 1.00 / 5
    pieeeeeeeeeeeeeeerdolone gównooooooooooooooooooo beznadzieja dno o o o o o o oo o o nie polecamy ja i moje drugie oblicze, które ujawnia się jak hulk podczas korzystania z usług N E T I A ! WOW
  • ~Ela / 2022-08-17 18:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet przynajmniej raz w miesiacu nie działa. Zgłaszanie usterek to porażka, konsultanci są niekompetentni, nie słuchają co się do nich mówi. Na naprawy usterek można czekać nawet dwa tygodnie i to upewniając się kilka razy na infolinii że konsultant zrozumiał o jaki adres chodzi i czy dobrze zrobił zgłoszenie. Absolutnie nie polecam.
    ZaletyBrak
    WadyNiekompetentni konsultanci.
    Internet zawodny, często nie działa.
    MiejscowośćNysa
  • ~demo / 2022-08-13 01:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Ten internet to syf i ściek. Cena za którą można mieć najlepszy internet a sam internet to syf.
    Jak ktoś włączy netflixa w domu to nie da się nawet połączyć z grą.
    A obsługa ma tak wywalone na klijenta że szkoda gadać.
    NIE POLECAM SYF JAKICH MAŁO.
    Zaletynic
    Wadydosłownie wszystko
    Miejscowośćżywiec
  • ~zetesz / 2022-08-12 16:33
    Ocena: 2.00 / 5
    Zmieniłem dostawcę mediów, bo chciałem lepiej... Dałem się oszukać ulotkom i naganiaczom.
    Ci ostatni nie przedstawiają rzetelnie oferty, naciągają klienta na dodatkowe koszty o których nie wspominają bądź znacznie je zaniżają. Netia po podpisaniu umowy zbywa klienta oświadczeniem naciągagacza w którym podaje nieprawdę.
    Samo działanie TV/internet dalekie od ideału. Awarie, które wiecznie trzeba zgłaszać, bezczelne zanykanie zgłoszenia po 2 dniach bez poinformowania klienta i bez usunięcia awarii. Tzw. technicy to też niezłe cudaki - dzwonią z nr zastrzeżonych na które nie można oddzwonić. Skutkuje to często brakiem kontaktów, bo przecież nie każdy siedzi na telefonie i czeka tylko na ich kontakt... Potem mówią, że dzwonili ileś razy - a wrzeczywistości zwykle 1x.
    Infolinia to stracone 30 minut - najpierw reklamy, potem inne bzdety, w końcu opcje i czekanie ok 15 minut...
    Jednym słowem - dziadostwo... niestety.
    MiejscowośćWrocław
  • ~Tester wielu firm / 2022-08-11 11:59
    Ocena: 1.50 / 5
    Ludzie którzy dzwonią to śmietniki. Zerwanie umowy bardzo utrudnione, wręcz niemożliwe jeśli nie masz 3 miesięcy na załatwianie spraw. Tra ge dia
    WadyObsługa klienta, przedstawienie umowy, zerwanie umowy. Lepiej mieć słaby internet niż ciągłe problemy z netią
    MiejscowośćŚwiebodzin
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3496
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2238
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2081
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4543
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3914
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2960
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2564
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
Mobile Vikings
Ocena: 4.56, ilość opinii: 1264