strona 157 z 161
- « poprzednia
- 1 ...
- 155
- 156
- 157
- 158
- 159
- nastepna »
-
~Duplo / 2008-09-01 15:03
Właściwie to net w Netii mozna scharakteryzowac tak jak w tytule. Dobra jakosc za bdb. kase. Mam u rodzicow taki net i czekam na wygaśniecie umowy u siebie z TP, bo po prostu mi sie tam nie kalkuluje to. -
-
~magott / 2008-08-26 23:38
Od 4 lat zero problemów, pełen profesionalizm.. polecam wszystkim... teraz łącze 4 mb - żyć nie umierać.... -
~karolcio / 2008-08-21 11:47
Dzwoniłem zasięgnąć informacji. Zadałem jednoznaczne pytanie - czy ich oferta - w przypadku zamówienia przez Telefon i Internet jest taka sama. Uzyskałem odpowiedź, że tak ale przez Net się znacznie dłużej czeka. Kobieta zachęcała mnie aby przyjąć zamówienie już podczas owej rozmowy, chciała też oddzwaniać za jakiś czas. Nie zdecydowałem się. Wchodzę na ich stronę a tam promocja - przy zamawianiu przez WWW dwa pierwsze m-ce za 1zł. Konsultantka więc wyraźnie kłamała, że oferty są identyczne. Skoro mają takie podejście do klienta już wiem, że raczej Netii nie będę brać pod uwagę przy wyborze ISP. -
~Grzegorz Kołomej / 2008-08-21 02:07
Nie jestem klientem Netii. Chciałem, miałem dobre chęci, ale nie jestem.
Netia miała w założeniu obsługiwać internet u moich Rodziców. Mieszkają 50 km ode mnie. Sprawdziłem możliwość uruchomienia internetu na stronie, wysłałem zamówienie (internetem, żeby było szybciej). Po jakimś tygodniu przyszły dokumenty, przy czym kurier zaczął się awanturować, że zabiera podpisane obie kopie umowy. Z zaciekawieniem przyjąłem tę informację, ale ok. Chce, co będę człowiekowi życie utrudniał, niech zabiera. Do chwili obecnej nie mam kopii tej umowy, ale coraz mniej mi zależy, żeby ją mieć.
To działo się półtora miesiąca temu. Z racji błędnego wypełnienia jednego z papierków, "bieg sprawy" zaczął się jednak dopiero przed miesiącem. I teraz jazda bez trzymanki. Deklaracje ze strony Netii, dotyczące terminów (7 dni roboczych) to czyste mrzonki. Teoretycznie sygnał DSL Rodzice mają od prawie dwóch tygodni (po moich kilku telefonicznych internwencjach i magicznym zasłanianiem się procedurami przez BOK). Piszę "teoretycznie", bowiem w praktyce internet jednak nie działa. DSL się synchronizuje, ale połączenia z internetem nie ma. Ot, magia. Oszczędzę Wam szczegółów...
Miało być taniej. Jest:
- cytat z rozmowy z BOK - mój Tato usłyszał "Niech pan sam zadzwoni do TPSA i opisze im problem". Nie, to nie żart.
- mowy nie ma o jakimkolwiek dotrzymywaniu terminów.
- podpisana umowa nie została nam odesłana.
- żeby skonfigurować połączenie w domu, sprawdzić (zgodnie z sugestią Pana Netiowca) router, ponownie wrócić do Rodziców i znowu nawiązać cudowny kontak z Netiolandią przejechałem ponad 200 km po nic. Dopiero po stwierdzeniu, że "Router godzinę temu działał na Neostradzie" inny Pan Netiowiec ruszył makówką i "wypisał zlecenie do TPSA".
- panienka z BOK, poproszona o oddzwonienie, nie oddzwania
- do chwili obecnej nie wiem, kiedy (jeśli w ogóle) usługa zostanie uruchomiona
- ogólnie stwierdzić trzeba, że Netia okłamuje potencjalnego klienta - skoro po sprawdzeniu statusu okazuje się, że uruchomienie usługi jest możliwe, a jednak nie jest, to coś tu jest nie tak.
Ogólne wrażenia z kontaktów z Netią?
"A co, głupi kliencie, my Ci pokażemy, że mamy Cię w d..."
Żenada i dno.ZaletyA są jakieś?Nie mam produktu. Netia mnie ma. W poważaniu. -
~Bilinek / 2008-08-19 16:48
Ta firma powinna zostać zlikwidowana! Wszystko przekręca. Jedną reklamacje rozpatruje ponad pół roku i co chwila przychodzi pismo z informacją, że biurą do rozpatrzenia. Po podpisaniu umowy na internet czekałem pół roku na realizację zamówienia, który mieli mi podłączyć w ciągu tygodnia!! Dzwoniłem tam prawie co 2 dni i informowali mnie, że nie maja takiej umowy. Po pół roku umowa się znalazła! Modem w umowie mialem za zlotówkę, a przysłali mi fakturę na niego po 3 miesiącach na ponad 65 zł! Umowę mam na rok, a ostatnio przez przypadek jak sprawdzałem dane z konsultantką w Neti okazało się, że umowę mam na 2 lata!!
Zastanawiam się co jeszcze są w stanie przekręcić.
A jeszcze jedno. Oszukują bo ich przedstawiciele przedstawiają się, że są z TELEKOMUNIKACJI POLSKIEJ - tak właśnie podpisałem umowę z Netią na telefon a nie z TPSĄZaletystabilny internet -
~Katka / 2008-08-17 22:30
To firma , która sobie kpi z klienta!!!Podpisałam umowę z Netią 6 czerwca i do 31 lipca nikt z Netii nie raczył mnie powiadomić , że na umowie brak mojego adresu i'mail w związku z czym firma ma zamiar zerwać ze mną umowę , która miała obowiązywać od 1 lipca . Netia w moim imieniu nie wypowiedziała też umowy z TP która 1 lipca przeszła w umowę na czas nieokreslony . Dlaczego za czyjeś zaniedbanie to ja mam ponosić konsekwencje ? Prawie 2 miesiące firma świadcząca usługi telekomunikacyjne nie potrafi się skontaktować z klientem ????? Przecież to kpina!!! Istnieje jeszcze coś takiego jak Poczta Polska i można wysłać pismo z prośbą o kontakt prawda ? Jak najdalej od NETII !!!!!!!!!!!!! -
jareks-2005 / 2008-08-16 13:10
mam linie TP teraz kończy mi sie umowa i nie wiem co zrobic może coś doradzicie do jakiego przejśc operatora aby mniej płacic za internet z dobrym skutkiemn
pozdrawiam
jarek.08@neostrada.pl -
Joanna / 2008-08-12 22:11
Internet z Netii mamy od ok roku-kłopoty były gł. z przyłączeniem i wynikały z oporów TP.SA (standardowo), z której łącz musieliśmy korzystać.
-Modem dotarł bez problemu
-aktywacja przebiegła bez problemu
- sieć zgubiła się raz-1,5 godz temu. Po zgłoszeniu telefonicznym (infolinie chyba nigdzie nie są porywające...) i wykonaniu szeregu standardowych, nudnych czynności (podłączyć modem, odłączyć modem, sprawdzić sterowniki itp) przyjęto od nas zgłoszenie - sieć działa!
-1 problem z fakturą- przez 3 miesiące promocji nie dostaliśmy faktury-po telefonie na infolinie (!) przyszła jedna, zbiorcza. Podobno był jakiś kłopot z naszym kontem. Teraz już jest OK.
Cena/transfer/stabilność : konkurencyjna, jeżeli mieszka się poza miastem i do wyboru jest tylko internet radiowy, GPRS i TP.SAZaletyStabilna sieć, praktycznie bez awarii, za miastem-dobra alternatywa-cenowo i ideologicznie- dla TP.SA (po kablu)WadyWolelibyśmy nie mieć potrzeby rozmów z infoliniami ;)ok 1 rok -
-
~wolny_strzelec / 2008-08-10 22:57
Rok temu podpisałem umowę z Netią i teraz strasznie żałuję. Niedawno nawalił mi modem jeszcze na gwarancji i nie mogę doczekać się na nowy. Kiedy dzwonię do Netii, zgłaszają się niekompetentni konsultanci, od których nic nie mogę się dowiedzieć. Czekam już ponad pół miesiąca i nic, nawet najmniejszego telefonu. Po prostu Netia olewa klientów z którymi podpisała już umowę. Uważam, że zachowują się gorzej niż TPSA i właśnie wystąpiłem o rozwiązanie umowy.Radzę się dobrze zastanowić, przed podpisaniem umowy z Netią. ZaletyNie widzę żadnychWadyOlewanie klientówPrawie rok -
~Mugol / 2008-08-05 09:39
A ja dzwoniłem do neti już 2 razy;/ Chce zamówić u nich telefon i internet bezprzewodowy ale nie mogę się ich doczekać żeby sprawdzili możliwość podłączenia (według ich mapy zasięgu można). po pierwszym telefonie czekałem 3 tygodnie i sie nie doczekałem więc zadzwoniłem znowu i znowu mnie zapewniono przyjdą:)) i od tego czasu minęło już prawie 2 miesiące i nic ani widu ani słychu. Słyszałem ze tp daje ciała ale przy zakładaniu telefonu do firmy obsłużyli nas niesamowicie szybko (w ciągu tygodnia wszystko było podłączone i trybilo).
A tutaj miało być tak pięknie. Ech szkoda gadać;/
Znacie jakiegoś innego dobrego dostawce ale usługa musi być radiowa? -
~julka / 2008-08-04 10:54
mieszkam we Wrocławiu chwilowo mam iplusa ale z tego co przeczytałam po miesiącu operator zmniejsza szybkosc . W umowie nie zobow. sie ze bedzie stała. Netia za to jest pozytywniej spostrzegana....co do cen i mobilności to gdyby reklama była prawda..ale nie jest do końca ZaletybezprzewodowyWadywiele az nie chce sie pisac5dni -
~pomorzanin / 2008-07-15 11:51
Podpisana umowa z netią 3 06 2008 do dzisiaj(15-07-2008) nie odnaleziona w tej firmie a miala być rozwiązana umowa z TPSA przez NETIĘ.kto poniesie koszty z tytulu nie rozwoiązania umowy /pewnie ja.
nie dajcie się nabrać to jest najgorsza obsluga jaka może być,winę za brak umowy zaczynają zwalać na strajkujących pocztowców( tylko w jaki sposób ja dostalem umowę ?)
-
~maciej / 2008-06-17 17:48
witaj dzięki sprawdziweł w koncu jedna osoba mnie zrozumiała i mi powiedziała dzięki jeszcze raz sprawdziłem i jest tyle ile miało byc 3 miesiące -
bumeta / 2008-06-17 11:03
mam bezprzewodowy internet w wimax 2mg jak sprawdzic szybk osc tego internetu trzy jest to 2 mega a wprawym dolnym oknie pokazuje mo 100,0kb,s -
~kw / 2008-06-13 09:50
Chciałam dowiedzieć się o możliwość dostępu do internetu. Niestety konsultant, Łukasz Kościelny, był bardzo nieuprzejmy. Nie dowiedziałam się niczego konkretnego, a niesmak po rozmowie pozostał. -
~waff / 2008-06-12 12:20
zamówiłem pakiet - mial dzialac telefon i net - nagle sie okazuje ze internetu nie bedzie a zalezalo mi na tym jedynie wiec kazą mi pisac rezygnacje choc to oni nie wywiazali z umowy i bede musial jeszcze i ich telefonu musiał korzystac- szcyt absurdu - nie polecam -
-
~netiowicz / 2008-05-07 16:50
Netia jest bardzo dobra. Mam ja od kilku miechow i nie mialem zadnych problemow. Transfer caly czas 130KB/s ping w cs'ie 30-50 (w zaleznosci od serwera). Jesli ktos ma duze pingi to wystarczy zadzwonic do infolinii i konkretnie z nimi pogadac, bo to wszystko zalezy od centrali i od wezlow przez ktore wedruje polaczenie. A gadanie ze TP jest taka jak Netia, badz na odwrot to kompletna paranoja. Moj kolega mieszka obok mnie w bloku i ma neo i polaczenie idzie przez calkiem inne wezly. A to ze korzystamy z tego samego kabla nie ma zadnego znaczenia. -
~riccardo / 2008-05-02 19:10
Wreszcie TPSA ma za swoje,nie dosc ze oferuja byle co to jeszcze ceny oferuja wysokie.Pomimo ze mam Netie na laczy TPSA to zamierzam w najblizszym czasie przejsc z abonamentem do Netii.Wiadomo ze przed wyborem operatora zbadalem wszystkie mozliwe oferty,Od pierwszego uruchomienia nie ma problemow z laczem,choc kiedy ktos do mnie dzwoni na tel.stacjonarny to czasami rozlacza sie internet,ale nie widze tego za powazna wade,choc w innym miejscu to nie wystepowalo.Pozdrawiam Zaletycena,mozliwosc zmiany umowy w okresie umowyWadytymczasem nie mam nic przeciwod miesiaca -
~lowa / 2008-04-23 12:16
U mnie wystepuja czeste przerwy w dzialniu. Transfery nie do konca takie jakie powinny byc. Obsluga klienta to dno. Dowiedziec sie czegokolwiek i rozpatrywanie reklamacji to porazka, nie mowiac ze zostalem wprowadzony w blad i musialem sporo przeplacic. Byle do konca umowy i zmykam. Zaletyprzewaznie dzialaWadyczeste przerwy, obsluga klienta niekompetentna -
~sprzedawca / 2008-04-22 18:45
sprzedaje netie i mam na codzień doczyninia z mnustwem klientów zadowolonych i niezadowolonych na samym początku były wielkieeeeeeeeeee problemy ale jak na dzień zisiejszy jest naprawde dobrze nauczyliśmy się rozmawiać z TP i egzekwować bardzo dużo spraw sama w domu mam również neta z neti działa bardzo dobrze nawet polecam znajomym, jednak trzeba uważać i uikać podpisywania umów przez infolinie lepiej się pofatygować i przejść do pnktu najlepsza sieć sprzedaży usług Neti to I&T (internt&telefon) zależy im na kliencie Zaletyjest ich wieleWadyjest ich wielepół roku . w sprzedaży 1.5 roku
strona 157 z 161
- « poprzednia
- 1 ...
- 155
- 156
- 157
- 158
- 159
- nastepna »