podpisalam umowe 16.10.2010 na "super szybki" internet i niestety zrezygnowalam z uslug obecnym operatorem od 01.12.2010 (od 1szego wg mialam korzystac juz z netu Neti), netia miala skontaktowac sie ze mna do 15 dni-skontakowali sie po 18.11.2010 - okazalo sie ze sa problemy z ich skrzynka, mimo to obiecali ze szybko wszystko zalatwia i bedzie internet zgodnie z umowa, od 18.11 zero kontakt a gdy wreszcie ktos laskawie odebral tel. stwierdzil ze jednak nie bedzie i odlozyl bez wyjasniej sluchawke i zostalam bez internetu!!!! SZCZERZE NIE POLECAM, ZNAJOMI TEZ NARZEKAJA NA ICH USLUGI A SZCZEGOLNIE NA PODEJSCIE DO KLIENTA
ZaletyZERO PLUSOW
WadyMNOSTWO, WLASCIWIE SAME MINUSY
~paweł / 2010-11-23 21:30
firma nie solidna podpisała umowę a internetu ani telefonu nie ma przysyła rachunki z trzech miesięcy za coś czego nie ma i do tego nalicza kary za nieterminowe wpłaty w rozmowach telefonicznych konsultanci zbywają i nic nie robią w tej sprawie ale moja cierpliwość się skończyła nagłośnię sprawę w mediach i podam do prokuratury o wyłudzenie dość robienia z ludzi idiotów możecie tego nie wydrukować a ja i tak wezmę się za was podejmę kroki prawne
Wady100%
nie mam go mam tylko umowę
~moree / 2010-11-22 20:43
Ocena: 4.25 / 5
Elo ja jestem bardzo zadowolony mam szybkiego neta w netii zero problemów tanio solidnie polecam każdemu dużo z neta korzystam itp solidny internet. mam na linie Anex A( tp) wszystko hula
Zaletydobra obsługa. szybki net, solidnie. szybko . tanio nie zawodnie poelcam !!
WadyBRAK !
9 miesieców/ 49 zł
~artbi / 2010-11-22 07:05
Ocena: 2.67 / 5
Mam transfer do 8 Mb ale jak sprawdzałem na speed test to na żadnym nie miałem więcej jak 2,9 Mb
~zament / 2010-11-17 13:31
netia zeszła z drogi która nazywa się SOLIDNOŚĆ. obciążanie niesłusznymi kosztami.
Zalety błękitnie miało być ; non stop swiat a wyszło zablokowany kantorek
Wadypojęcie swiadczenia usług istnieje tylko wirtualnie, lobbing bez pokrycia... i rozeznania
produkt????
~tomschr / 2010-11-17 12:01
Umowę zawarłem 28 sierpnia 2010r., żeby mieli czas właczyć się od 1 listopada 2010r. oczywiście nie zdążyli przekazać wypowiedzieć i tp wyłaczyła się 3 listopada 2010r. Mobilny Internet beznadziejny np. działał jak siedziałem na fotelu a pół metra dalej przy stole już nie, szybkość żałosna i ciągle się rozłączał,a mieszkam w centrum Bydgoszczy. W terenie najczęściej brak sygnału. Odesłałem po okresie próbnym a dziś dostałem notę obciążeniową na kwotę 300 zł. za niezwrócenie modemu. Na szczęście mam potwierdzenia nadania i odbioru. Na infolini poleciłem żeby oddali mnie do sądu to zarobię na kosztach. Routera nie przysłali bo rzekomo nie było zamówienia, dosłali w końcu 12 listopada 2010r. ale nie mam sygnału internetu. Od dwóch dni walczą z tym dziwni "fachowcy' i nic z tego. Miałem neostradę i dzaiałało do końca. Czekam jeszcze pięc dni i wypowiadam umowę z powodu niemożności świadczenia usług, a potem występuję do Sądu o kwotę 2 zł. jaką naliczyła mi TP za okres 1-3 listopada 2010r. Można dołozyć im kosztów narobić sądowych i komorniczych na 150 zł. Polecam korespondencję wysyłać poleconym za zwrotnym poświadczeniem odbioru. Oni i tak zgubią ale wy będziecie mieli dowody doręcfzenia dokumentów na piśmie w razie jak będą chcieli za coś was obciążać fakturą (a patrząc na moje dotychczasowe doświadczenia zrobią to na pewno). Trzymajcie się zatem z dala od Netii i nie dajcie się im okradać.
Zaletybrak
Wadyopisałem wyżej
w ogóle jeszcze nie mam i nie wiem czy dane mi będzie go mieć
~Ryszard / 2010-11-17 10:50
Ocena: 1.00 / 5
23.08.2010 podpisałem Umowę z Netią na szybki internet i lepszy telefon, oraz upoważnienie do wypowiedzenia umowy TP S.A. Od 1 pażdziernika powinienem mieć obie usługi. 5 pażdziernika Netia zawiadamia mie pisemnie że nie ma możliwości oferowania usługi zgodnie z zawartą Umową i rozwiązuje ja w trybie natchmiastowyn. Od pażdziernika do chwli obecnej jestem bez internetu i telefonu gdyż zadziałały wcześniejsze wypowiedzenia. TP S.A. nie może przywrucić numeru bo jest on w dyspozycji Neti. Telefonem nie możnz nzwiązać połączena, włoncza się komunikat nie możemy zrealizować połączenia skontaktuj się z operatorem. Nie będę opisywał wielokrotnych interwencji u nie kompetentnych operatorów na ifolini gdzie czsami po 0,5-1 godz. można się dodzwonić, ale Netia działa; po rozwiązaniu Umowy dostaję SMS-a z kodem do aktywacji internetu, a 2.11. 2010 informację o uruchomieniu usługi telefonicznej./oczywiście tel. nie działa/ Pocztą elektroniczną dostałem również rachunek na kwotę 140,00 PLN nie wiem za co bo maila nie ptraię otworzyć gdyż zalokowany jest PIN. Przestrzegam przed wiązaniem się umową z tym operatorem gdyż w przypadku nie wywiązywania się z jej postanowień walczycie z "duchem"- pozostaje pisanie pism na które przychodzą bzdurne odpowiwdzi, rozmowa z konsultantami na infolini, wzgłędnie interwencja w siedzibie w Warszawie . /Poza Warszawą nie ma żadnego przedstawicielstwa/
Zaletyżaden
Wadysame
wirtual.ie przez 2,5 m-ca
~kryswoj / 2010-11-12 19:25
Ocena: 4.00 / 5
W swojej opinii nie będę narzekał na jakość połączenia i prędkość przesyłu, bo akurat do tego nie mam zastrzeżeń. Wszystko działa (do tej pory) stabilnie, przepustowość łącza jest dokładnie taka za jaką płacę i jakiej wymagam.
Mam z kolei PRZEOGROMNE zastrzeżenia co do obsługi klienta, kompetencji konsultantów i tempa załatwiania jakichkolwiek spraw.
Mój przypadek wygląda następująco: * przy podpisywaniu umowy konsultant zaproponował mi 30dniowe NIEODPŁATNE korzystanie z bezprzewodowego internetu. Zgodziłem się, otrzymałem urządzenie, które w rezultacie nie aktywowałem, bo nie było takiej potrzeby. Jako, że urządzenie miałem odesłać na swój koszt, a nie miałem adresu magazynu, z którego urządzenie pochodziło to zadzwoniłem do Obsługi Klienta. Tam konsultant podał mi adres (KATOWICE), zapakowałem urządzenie, wysłałem i wydawało się, że problem z głowy. Okazało się zupełnie co innego.
Po 30dniach otrzymałem fakturę o wartości 49zł za... modem, który odesłałem, a na kolejnych fakturach widniały pozycje dotyczące korzystania z bezprzewodowego internetu.. Zrobiłem wielkie oczy bo: a. urządzenia już nie miałem, b. nigdy nie aktywowałem usługi, a sam modem wysłałem przed upływem 30dni co było równoznaczne z tym, że nie wyrażam zgody na świadczenie usługi.
Wykręciłem numer do Biura Obsługi, a tam, o dziwo dowiedziałem się, że urządzenie wysłałem na ZŁY adres. Niekompetentny konsultant podał mi adres do Katowic, a nie do WARSZAWY, gdzie modem powinien trafić.. Złożyłem zatem reklamację (dn. 24.09).. Konsultant, z którym rozmawiałem stwierdził, że reklamacja będzie rozpatrywana DO 30dni i zostanę powiadomiony o decyzji.
W dniu dzisiejszym, tj. 12.11 zadzwoniłem ponownie do Obsługi Klienta z zapytaniem, czy moja reklamacja została rozpatrzona. Okazało się, że decyzja (na szczęście pozytywna) została wystawiona 20.10 (22dni TEMU!!!), o czym, jak nie trudno się domyślić, NIKT mnie nie poinformował. Konsultant zapytany dzisiaj, kiedy zatem zostanie wystawiona faktura korygująca odpowiedział bezczelnie - NIE WIEM, PROSZĘ ZADZWONIĆ PÓŹNIEJ BO W TEJ CHWILI TRWA RENOWACJA SYSTEMU !!!
Proszę mi wierzyć, że w wyżej przedstawionym opisie darowałem sobie wielu szczegółów dotyczących kilku innych wiadomości email i jeszcze kilku rozmów przeprowadzonych z BOK..
Reasumując - łącze TAK, obsługa klienta, rzetelność i kompetencja NIE.. Ja osobiście odliczam dni do końca umowy i zapewniam, że umowy nie przedłużę. Wracam do TPSA, gdzie wszystko da się załatwić "od ręki", a firma jak dba, tak dba, ale dba o klienta!!
ODRADZAM PODPISYWANIA UMOWY Z NETIA S.A. NA JAKIEKOLWIEK USŁUGI.
umowa od 3msc
~piotrekfuks / 2010-11-11 18:00
Ocena: 2.00 / 5
Od października podpisałem kolejną umowę na internet z telefonem , internet 6M/bs - cena 59zł brutto + telefon stacjonarny - cena 35 zł brutto. Jest problem bo przynajmniej raz w miesiącu występują jakieś awarie od strony Netii. internet się muli jak żółw, zaledwie 1,5 M/bs a powinno być około 6.
~tomeczkowski / 2010-11-09 21:22
Ocena: 1.00 / 5
Wiecznie się rozłącza a jak nie potrafią naprawić to chcą rozwiązywać umowę oto cała prawda a żeby się dodzwonić na infolinię trzeba czekać po 2h
Zaletybrak
Wadysame minusy
24 miesiące, za 59 zł
~Warto ????? / 2010-11-08 20:22
W emailu dostałem że 2mb/s kosztuje 49 zł.Ok , fajnie.Na stronce pisze że 4mb/s kosztuje 49 zł.Chciałbym sobie zamówić 8mb/s.Pisze że kosztuje 59.99 zł.W serwisie powiedzą że 8mb/s koszuje ze 100 zł
ZaletyCzy są jakieś ?
WadyZa bardzo bajerują klientów
Nie kupione
~norbert / 2010-11-08 14:57
Ocena: 2.75 / 5
cenowo, co prawda Netia wypada w miarę dobrze. Ale jeżeli chodzi o stabilność łącza i pakiet dodatkowych przywilejów dla firm ( bo taka, tylko oferta mnie interesuje), to trochę jednak przegrywa z konkrecyjną Tepsą ( oferta na DSL'a). No, ale jest to oczywiście tylko moje skromne zdanie.
~mar / 2010-11-08 09:31
Ocena: 1.25 / 5
Jakość neta - tragiczna... w umowie dla nich najważniejszym słowem powinno być przy przepustowości "do". Połączenia niestabilne - za częste zmiany IP i dziwne lagi.
Podpisywanie umowy to był kabaret... W umowie napisali wszystko na odwrót do ustaleń, począwszy od danych personalnych a skończywszy na parametrach zamawianej usługi. Nie wiem czy mam większy żal do niekompetentnych ludzi pracujących w call center czy traktowania klienta przez tą "firmę". Nie wiem po co się rozmawia z taką osobą w call center - chyba żeby zabić czas i zepsuć sobie humor (nic nie mogą i nic nie wiedzą), nie wiem na czym oni się znają.
Mają dobrze obcykane kruczki prawne na swoją korzyść na co trzeba niezmiernie uważać - potrafią to wykorzystać.
Zaletycena w porównaniu do innych dostawców, zasięg tzn usług
Wadywszystko inne co nie zostało wymienione w plusach.
~masss / 2010-11-06 16:03
Ocena: 2.00 / 5
Dupa a nie internet .. Przez kilkanaście dni nie mogłem otwierać zdjęć na nk allegro itd. następnie miałem ping 6k letency (ms)
ZaletyCena
Wadyawarie , zaniżony przesył
2 mb 1 rok
~Silva / 2010-11-05 12:00
Ocena: 1.00 / 5
Podpisalam umowe z NETIA 28 sierpnia na szybki telefon w cenie 49 zl (abonament, w tym rozmowy krajowe). Usluga miala byc aktywowana wg 1. wersji od 1 pazdziernika, wd 2. wersji od 29 pazdziernika. Tak mnie informowano po moich interwencjach. W rezultacie podlaczono mi sygnal 29 pazdziernika ale rozmow nie moge wykonywac,po wykreceniu numeru tel. pojawia sie komunikat, ze usluga nie moze byc wykonana. Dzisiaj jest 5 listopada. Place za abonament od 29 pazdziernika, w rozmow nie moge wykonac. To jest skandal. Dzwonie na infolinie codziennie od 1 listopada, nawet i kilkakrotnie. Osoby tam pracujace powtarzaja mi, ze "juz dzisiaj bedzie pani miec usluge czynna" po czym mijają kolejne dni a ja mam ciagle tel. zablokowany. Sprawdzilam wszystkie mozliwosci, czy nie mam zadluzenia, czy nie jest uszkodzony itp. - okazalo sie, ze nie. Wiec usluga powinna byc czynna. Dlaczego nie jest? Poniewaz w cenie 49 zl mieszcza sie rozmowy tel. na terenie kraju i miejscowe. Czy to nie jawne oszustwo? Tym bardziej, ze nikt nie jest w stanie logicznie wytlumaczyc mi, dlaczego nie mam czynnego telefonu. Oczywiscie, sygnal jest-do mnie mozna sie dodzwonic, lecz ja nie mam wyjscia. W zwiazku z tym musze oplacic abonament, ale w aboanamencie nie moge wykonywac rozmow. Ba! Jeden z "Panow w informacji" powiedzial mi, abym czekala cierpliwie, a jesli zerwe umowe, to poniose kare! szczyt tupetu i arogancji. Nikomu nie polecam. Ta sprawa kosztuje mnie bardzo duzo zdrowia. Zrezygnowalam z TP-sy, teraz bardzo zaluje, chcialam miec tansze oplaty, aby moc czesciej porozmawiac z samotnie mieszkającym rodzicem (Mamą)...:(((
Zaletydo tej pory brak plusow
Wadysame minusy
za 49 zl, place za abonament a nie mogę dzwonić, ponieważ mam zablokowana linie
~Dramat / 2010-11-05 11:34
Netia to dramat – konsultanci brak kompetencji, jakość netu ;-(, załatwienie czegokolwiek na infolinii to jakieś 15 do 20 minut i wiecznie „muzyczka”, dla nich terminy nie istnieją – no nie jeśli chodzi o zapłatę za fakturę to pamiętają, na infolinii – bajkopisarstwo w pełnej krasie. NIE POLECAM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
~niki / 2010-11-04 16:31
Ocena: 5.00 / 5
Od sierpnia mam pakiet w Netii tel+int,wszystko działa super.jedyna zmiana to rachunki jakie dostaje bo sa mniejsze. Mam abonament 35 zł brutto z darmowa godziną a nie 50 zł tak jak było w tp
Zaletysame
Wadybrak
3miesiace
~oriental_chicken / 2010-11-04 15:39
Ocena: 3.00 / 5
Netia ma dość spory zasięg co jest bardzo dużym plusem. Mogliby tylko zejść nieco z cen, bo jednak konkurencyjne sieci w ostatnim czasie wprowadzili sporo zmian (chociażby neostrada studencja, gdzie najwyższa cena to 89 zł). W standardowej neostradzie też pojawiły się promocje, czego tutaj trochę mi brakuje
~Alium / 2010-11-03 18:29
Ocena: 1.25 / 5
Mam internet w Netii od miesiąca. Raz mieli awarie lini, a drugi raz internet się potwornie 'ślimaczył'. Wg. mnie to zbyt częste awarie.
WadyZa każdym razem wykręcają się uszkodzoną linią. Tylko dlaczego użytkownicy innych telefonii mogą korzystać z tej samej lini bez problemów?
1 miesiąc
~majonez / 2010-11-03 11:48
Ocena: 3.00 / 5
z internetem w Netii miałem do czynienia w wynajmowanym mieszkaniu. Sprawdzał się nie najgorzej ( 4mb/s), ale szczerze mówiąc jak się przenosiłem do innego lokum, to wolałem postawić na zagwarantowaną, stałą prędkość łącza ( DSLa Tepsy). I jak na razie, nie narzekam.