MiejscowośćWłocławek
strona 124 z 161
- « poprzednia
- 1 ...
- 122
- 123
- 124
- 125
- 126
- nastepna »
-
~NIEPOLECAM / 2022-02-18 19:01
Gdyby było 0 gwiazdek z pewnością tyle bym dała. 2 miesiące proszę się o przeniesienie usług z jednego adresu na drugi. Najpierw telefon do Netii Pan miły wszystko wyjaśnił prosił o podanie nowego adresu ja prosiłam o wyłączenie usług, mówił że jest możliwość przeniesienia wszystko super załatwione, po 3 tygodniach dzwonie i Pani w szoku bo nie mają takiego zlecenia...Pani znowu te same procedury co jej poprzednik czekamy kolejne 3 tygodnie zero odzewu dzwonie kolejna Pani nic nie wie dowie się o co chodzi i oddzwoni dalej zero kontaktu dziś mija miesiąc Pani z którą rozmawiałam poinformowała mnie ze nie ma wolnego złącza i za podłączenie usług życzą sobie 1800 zł normalnie jakiś żart... umowa do maja, za zerwanie umowy coś Ok. 90 zł. Jeden rachunek za brak usług zapłacony, drugi właśnie przyszedł a trzeci przyjdzie w trakcie czekania na rozwiązanie umowy bo mają na to miesiąc. Reklamacje mogę zgłosić ale gwarancji nie dają że będzie zwrot czyli równie dobrze mogła powiedzieć żebym się nie wysilała... co teraz? Nikt za te rachunki pieniędzy mi nie odda. 2 miesiące czekania na marne. NIE POLECAM I ODRADZAM. CO KONSULTANT TO INNA ROZMOWA KAZDY MOWI CO INNEGO. NAJGORSZY MOŻLIWY WYBÓR -
-
~niezadowolona / 2015-04-27 08:48
ODRADZAM jakichkolwiek interesów z tą firmą Internet od nich mam już ok. 4 lat. i zawsze są z nimi problemy, przy przedłużaniu umowy. Pierwszy problem pojawił się od razu po zawarciu umowy, miała być faktura elektroniczna a dostałam przez pocztę za co życzyli sobie dodatkowej opłaty, następnie prosiłam o lepszy router za który chciałam zapłacić a dostałam najtańszy za 1 zł.
Konsultanci w tej firmie mają chyba płacone dodatkowo jak wkopią w coś klienta, gra słowna w tej firmie to jakaś paranoja, częste przerwy na łączu a pod koniec umowy to internet ledwo działa ( raz to przez tydzień nie było neta). Żałuje że jeszcze u nich jestem ale drugi raz tego błędu nie popełnię.
Jeśli nie chcecie tracić nerwów wybierzcie innego dostawcę najlepiej takiego który ma punkty stałe w całej Polsce.ZaletyBRAKWadyNIEKOMPETENCJA KONSULTANTÓW, CZĘSTY BRAK ŁĄCZA, CENY NIEZGODNE Z UMOWĄ, BRAK STAŁYCH PUNKTÓW W POLSCE -
~Niezadowolona / 2016-06-29 16:47
Netia kompletna porażka. Od 5 dni mam internet w kratkę dzień jest na drugi dzień nie ma itd... Będąc dzisiaj w pobliskiej sieci nie dostałam żadnej odpowiedzi dlaczego nie ma internetu Pani za biurkiem zmieniła sprytnie temat po czym powiedziała że jak wrócę do domu mam wyłączyć i włączyć przycisk i internet już będzie. Nikomu nie polecam tej sieci. ZaletyZalet brakWadyWad jest na tyle dużo że szkoda tracić czas !!!Kilka ładnych lat i o te kilka lat za długo ! -
~niezadowolona / 2019-02-13 15:51
Nie korzystam z usług tej firmy ale znam opinie osób, które korzystają, natomiast strasznie irytujące jest zachowanie tej firmy, ich pracownicy co chwile narzucają się ludziom ze swoją ofertą, za pierwszym razem kiedy otworzyłam drzwi pan z NETIA próbował mi wmówić że ja chce ich telewizje internet i powiedział że przyszedł ją podłączyć, gdzie nie dzwoniłam do nich ani żadnej zgody ani nie podpisywałam ani nie wyrażałam na nic! byłam w szoku, to też mu powiedziałam pytając o co mu chodzi, zaczął być natrętny, próbował mi wmówić że moje telewizja i internet są "be" za to NETIA ok, nie rozumiał słowa "NIE", po kilkunastu razach "NIE" zrobił się wredny więc zamknęłam mu drzwi przed nosem. Później znowu zaczęli kogoś przysyłać w tym samym celu, na szczęście pozostali wiedzieli co to kultura osobista, jednak nie podoba mi się to że tak się narzucają, mogę ich porównać do jehowy chodzącej po domach, chodzą tak często że jak słyszę dzwonek do drzwi to albo jehowa albo NETIA. MiejscowośćŻagań -
~Niezadowolona / 2021-06-10 17:25
Instalacja ok, natomiast usługa fatalna! Oszukano...
...mnie przy zawieraniu umowy(instalator pospieszał, moja kopia została zabrana) abonament zamiast 50 zł wynosi 70 zł. Odmówiono mi złożenia reklamacji. Słaba jakość internetu pogarsza sprawę, dodatkowo w błąd wprowadzono mnie po zapytaniu o rezygnacje z umowy. Bardzo nie polecamZaletyBrakWadyOkłamują klientówMiejscowośćKraków -
~Niezadowolona klientka / 2018-11-21 15:40
Internet od Netii to był największy błąd jaki w życiu popełniłam. Już od początku były same problemy. Przyszedł Pan który miał podłączyć internet po czym bez słowa wyszedł. Na następny dzień próbowałam przez godzinę połączyć się z infolinią żeby dowiedzieć się że internet jest ale u Nas jakoś nie zadziałał. Przez kolejne dni dzwoniłam ciągle na infolinie żeby ktoś w końcu podłączył ten internet. Usłyszałam kilka "kodów", z których żaden nie zadziałał a nikt nie potrafił pomóc. Dopiero znajomy pomógł nam to podłączyć. Jakość internetu była katastrofalna, filmy były wręcz niemożliwe do obejrzenia, dlatego przez większość czasu trzeba było korzystać z internetu komórkowego. Cena też była wysoka i jak się okazało musieliśmy płacić za telefon, z którego nie korzystaliśmy mimo iż konsultantka twierdziła, że bez aktywacji usługa nie może być płatna. Na koniec niemiłej znajomości po upływie 2 lat okazało się że mamy zadłużenie, co wynikało również z mojej winy, bo nie doczytałam drobnego druczku w umowie o automatycznym przedłużeniu umowy. Konsultantka (śmiejąca się pod nosem) twierdziła że obowiązkowo musiał nas ktoś przy podpisywaniu umowy poinformować, jednak taka rzecz by mi nie umknęła. Jedynie co po netii mi zostało to długi. Podsumowując: STANOWCZO ODRADZAM. ZaletyBRAKWadySłabo jakość, wysoka cena, niekompetentna obsługaMiejscowośćPoznań -
~niezadowolony / 2011-06-20 18:31
Jestem użytkownikiem Netii już 4 lata (1mb/s)... nikomu nie polecam... Na przysłanie modemu i aktywacji czekałem 2 miesiące od podpisania umowy.. Przez pierwsze miesiące użytkowania internetu, internetu nie było, cały czas się rozłączał.. kiedy dzwoniłem do biura obsługi powiedzieli że to wina mojego komputera(komputer nowo kupiony) i złego podłączenia prze zemnie modemu(jestem informatykiem...).. Przez 3 miesiące braku internetu musiałem zapłacić 3 * 50 zł czyli łącznie 150 zł.. po czym "kochana netia" zwróciła mi 9.50 zł zadość uczynienia za to że nie miałem internetu 3 miesiące.. do pół roku użytkowania internetu internet potrafił się rozłączać do 20 raz na dzień.. po pół roku się poprawiło ale nadal internet potrafił się rozłączać nie wiedzieć czemu.. przez 3 lata użytkowania nigdy nie miałem pełnego 1mb/s internetu zawsze prędkość była zmniejszona do 0.5-0.7 mb/s.. i zawsze się internet rozłączał.. mimo to podpisałem umowę na 1 rok mimo to że byłem już użytkownikiem 3 lata nie dostałem lepszej umowy płaciłem tyle samo czyli 50zł miesięcznie, nie dostałem także nowego modemu.. przez ostatni rok nic się nie zmieniło było tak samo jak zawsze, prędkość nie była pełna internet się rozłączał itp... Ale to co dzisiaj Netia mi zaproponowała w związku z przedłużeniem umowy po prostu wbiło mnie w ziemie.. dotychczas płaciłem 50 zł a teraz netia oferuje mi internet 1mb/s za 60 zł i router za 1zł.. powiedziałem, że dziękuje ale nie skorzystam z tej jak to pani powiedziała "oferty specjalnej"..
NIKOMU nie polecam internetu w NETII... z wszystkich opcji jakę są teraz dostępne na rynku NETIA jest najgorszą..ZaletybrakWadywszystko -
~Niezadowolony / 2014-09-28 19:10
netia to skur*wysyństwo
2 kata miałem internet z dailogu niestety Netia go przejeła i teraz masa problemów z łącznością i opłaty wzrosły ot takZaletyWolny internet samoistne rozłaczanie sieciWadyWolny internet samoistne rozłaczanie sieci2 lata 129 zł -
-
~niezadowolony / 2016-09-15 23:01
TRAGEDIA!!! Nic nie działa dobrze, ciągle rozłącza, nawet wtedy, gdy korzystam tylko ja... Nie polecam, cała ich reklama to kompletna bzdura! Najgorzej zainwestowane pieniądze w życiu... ZaletyBrakWadyWszystko -
~Niezadowolony Klient / 2019-11-07 18:41
Tak skandalicznego potraktowania klienta to jeszcze nie doświadczyłem. Od 18 października do dnia bieżącego zero interwencji w zgłaszanych problemach. Totalna ignorancja i zbywanie. Nie polecam. ZaletyBrakWadyJak wyżej.MiejscowośćŁódź -
~Niezadowolony klient / 2024-05-11 13:18
Radzę uważać na tą firmę!
Podsuwają umowę zupełnie inną jak umówione warunki. Instalator też jest wyszkolony bo daje umowę (ponad 30 stron dokumentów z których ciężko coś zrozumieć) dopiero po instalacji z hasłem, ale on i tak już wykonał zlecenie. Na pytanie dlaczego taka umowa została przygotowana wymijające odpowiedzi.
Dobrze, że jest 14-dniowe prawo odstąpienia od umowy, ale tak czy inaczej szkoda nerwów i dodatkowych kosztów na które naciągają.
Sprawa zgłoszone do UOKiK. -
~Niezadowolony klient netii / 2019-04-20 00:49
Największy scam i g**** jakich mało...
Od 3 lat zmagam się z g****anym łączem , płacę za dużo , a oferta nie jest aktualna od 5 lat , pomimo tego firma ma mnie w d***e i interesuje ich tylko kasa , gdy mówię o statej ofercie dostaje jedynie odpowiedzi z serii "Stara instalacja itp." W rzeczywistości sąsiad ma normalne łącze z którego korzysta jeszcze pare innych domów a mi wciskają kit o starym łączu , więc rezygnuję od razu wraz z końcem terminu umowy.
A poza tym pomimo faktu , że i tak moje połączenie nie przekracza 4 Mb to jeszcze firma tnie mi łącze do 1/3 tak więc szkoda na to słów ...ZaletyNie ma żadnych zaletWadyNajwięcej wad w polsce z sieci telekomunikacyjnych i internetowych , scamują , testy wykrywają wirusy na łączu , prędkość spada , brak stabilnego łącza... -
~nieznajomy / 2018-02-02 10:49
Najgorsze chujostwo jakie tylko może być netia to prehistoria Zaletynie maWadydużo -
~Nigdy więcej NETII / 2014-12-26 21:26
Jestem klientem Netii ponad 10 lat. Miasto prawie 200 tysięczne. Umowa na telefon i internet. Przy przedłużeniu umowy 3 lata temu obiecano 20 Mb/s. NIGDY nie było więcej niż 17 Mb/s; zazwyczaj jest 10-12 Mb/s. To nie jest jednak problemem; PROBLEMEM jest to, że kilkanaście razy w ciągu dnia; niemal co godzinę następuje 2-3 minutowa przerwa w połączeniu internetu. Połączenie zostaje przerwane i komputer mieli ze 3 minuty; praca w takich warunkach to koszmar. Zgłaszanie reklamacji mailem NIC nie daje; totalne lekceważenie, zgłaszanie telefoniczne to rozmowa z ignorantami, która niczym nie skutkuje. NIKOMU nie polecam umowy z NETIĄ. Właśnie wypowiadam umowę (po blisko 11 latach) i nigdy do tej firmy nie wrócę. Zaletynie maWadybrak stabilności połączenia, lekceważenie klientaponad 10 lat; telefon + internet 114 zł/miesiąc -
~niki / 2009-11-07 22:48
net ciagle pada, szybkosc? strony wczytuja sie tak powoli ze zdaze sobie herbate zrobic i to przy predkosci 1MB, obsluga nie lepsza sami nie wiedza co mowa, odprawia Cie z kwitkiem i martw sie sam bo co ty ich obchodzisz ZaletybrakWady-niekompetentna obsluga2lata -
~Nikisss / 2017-10-21 16:10
Fatalnie. Internet miał być szybki a wlecze się jak dziw*a po ulicy. Internet ma straszne opóźnienie, dodatkowo jest wyłączany przez operatora, dosłownie odłączają internet na pare godzin bądź aż nie zadzwoni się do nich. Obsługa klienta również jest fatalna, kilka dni trzeba czekać na to aż ktoś przyjdzie i "zbada" przyczynę. Ostatnio kilka dni przyszło mi czekać żeby znów włączyli internet, więc niezawodność to na pewno nie sformułowanie jakiego bym użył. Za co najmniej połowę ceny można kupić szybszy internet chociażby u T-mobile. Niestety zakończenie umowy jest bardzo niekorzystne dla użytkownika. Mam nadzieję, że ta opinia gdzieś dotrze a sama Netia zdechnie. Cieszyn -
-
~Niko / 2023-01-24 22:16
Zdecydowanie odradzam, jesli tylko maja Panstwo jakakolwiek inna opcje - lepiej trzymac sie z dala od netii.
Od 5 miesiecy nie potrafia przeprocesowac cesji umowy, pomimo faktu ze zostala juz podpisana na poczatku wrzesnia. Nie mam pojecia gdzie w tym momencie znajduja sie moje dokumenty, mozliwe ze nie sa odpowiednio zabezpieczone zgodnie z RODO. Na infolinii kazdy z agentow przedstawia inne informacje, agenci przelaczaja na siebie nawzajem nie przekazujac sobie informacji, obiecuja naprawic sytuacje, co sie nie dzieje. Nawet po kilku telefonach i mailach, sytuacja nie jest rozwiazana. Jedyna opcja jaka mi pozostaje na ten moment to urząd ochrony praw konsumenta, nie jestem w stanie sie do nich inaczej dostac.ZaletybrakWady- kompletny brak profesjonalizmu
- ogromny balagan
- zle przeszkolony zespol - kazdy przedstawia inne informacje
- najprawdopodobniej zgubili moje dokumenty - nie ufalabym ze przechowuja dane w odpowiedni sposobMiejscowośćKraków -
~nio / 2019-01-18 20:51
Mamy bardzo słaby internet na mieszkaniu (MAX10). Obiecywali że jak tylko się pojawi możliwość zwiększyć szybkość do 20-ki to zrobią to zdalnie od razu. Pojawiła się taka możliwość, ale już wymagają podpisywania umowy na 24 miesięcy chociaż od początku podpisywaliśmy umowę bezterminową ponieważ w każdej chwili mogą nas wymeldować z mieszkania z powodu remontu.
Kłamią że innej opcji nie ma chociaż przy podpisywaniu pierwszej umowy wszystko było możliwie i kolorowo.Wadykłamią.
bardzo wolny internet!MiejscowośćKraków -
~NiPolecam / 2020-05-07 11:06
Niech obrazek powie sam za siebie. Takie coś odwala się przynajmiej raz dziennie i trwa przez ponad godzinę i to w najlepszym wypadku! https://i.imgur.com/7rKTj23.png ZaletyNiestety jestWadyNie działaMiejscowośćJarosław -
~Niusiu / 2014-11-25 20:40
Do dzisiaj żałuję że 3 miesiące temu podpisałem umowę z tą firmą.Do te, pory byłem klientem dialogu i wszystko było OK, cuda zaczęły się dziać jak nastały rządy netii. Ciągle awarie, totalne olewanie klienta,brak kontaktu z jakimkolwiek kierownictwem,nawet nie ma gdzie złożyć skargi.Od pięciu dni nie mam telewizji kablowej, na zgłoszoną awarię ciągle odpowiadają że przyjęli zgłoszenie i że są w trakcie usuwania.Umówiony serwisant w ogóle nie przyjeżdża.Skargi można złożyć tylko drogą mailową, na które otrzymuję ciągle szablonowe te same odpowiedzi.Najgorsze jest to że zgodnie z podpisaną umową nie mogę wypowiedzieć umowy bez ponoszenia kar pieniężnych/ nawet jak wina jest po ich stronie/. Nikomu nie polecam tej firmy i bardzo przed nią przestrzegam. ZaletybrakWadyciągłe awarie,lekceważenie klienta,brak możliwości złożenia skargi3 miesiące
strona 124 z 161
- « poprzednia
- 1 ...
- 122
- 123
- 124
- 125
- 126
- nastepna »