Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Netia Szybki Internet opinie

Ocena na podstawie 3202 opinii

2.02 / 5

  • Niezawodność
    1.90
  • Obsługa klienta
    1.83
  • Cena
    2.34
  • Parametry
    2.05
  • Cena/Jakość
    1.50
  • Oferta
    3.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Gjf / 2021-08-23 15:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam internet z Netii ciężko powiedzieć jaki jest po prostu podpisałem umowę od trzech tygodni mialem zaledwie 5 dni.Obsluga na infolinii tragedia jedna babka mówi że brak internetu spowodowana jest przez pracę fachowców trzy godziny później dzwonię jeszcze raz i inną pani mówi sama ze jest zdziwiona ta sytuacja ponieważ internet powinien być żadnych prac wewnętrznych nie prowadzą.Blad wynika z błędnych kodów których specjaliści w Netii nie umieją poprawić usłyszałem monter który wpisał mi raz kody montażowe internet działał dwa dni i dalej lipa więc szczerze nie polecam,,,,a i jeszcze jedno posiadam telewizję internetową a że nie ma internetu więc nie ma telewizji
    ZaletyBrak
    WadyBrak internetu
    MiejscowośćŚwiebodzin
  • ~Gnom / 2023-01-04 10:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Zart nie obsluga klienta, usługa na poziomie roku 90 ubiegłego wieku.
    Zaletybrak
    WadyFirma zatrzymała się w latach 90
    MiejscowośćWrocław
  • ~gnombik120 / 2020-02-16 18:20
    Ocena: 1.00 / 5
    nawet nie chce mi się tego opisywać, poprostu brak słów.
    Tyle przepłakanych nocy, że nawet nie zlicze.
    Najgorsza rzecz jaką można zrobić w swoim życiu to wziac internet od tego czegoś...
    nie pozdrawiam i życze szybkiego upadku firmy.
    Zaletynie ma
    Wadywszystko jest wada
    Miejscowośćłuczyce
  • ~gonzo82 / 2013-02-17 14:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Pisze ponownie o usługach netii,Mam pakiet idealny za 89.90(internet do 20Mbit/s, tv + telefon)A więc sprawa wygląda następująco przez pierwsze 3 miesiace płaciłem cenne jak w umowie czyli 79.90 za internet i tv plus 10zł za telefon, dzisiaj dostałem nowa fakture na email i ku mojemu zdziwieniu opłata za okres 12luty-12marzec wynosiła ponad 250zł!!!Po moim pierwszym telefonie do neti okazało się że to ja niepłaciłem za internet przez okres 3 miesiecy dlatego taka duza opłata ok rozłaczyłem się,sprawdziłem dokładnie fakture oraz wczesniejsze i wszystko na czas było płacone, drugi telefon do netii pani zaczeła mi tłumaczyc że nastąpiła pomyłka z 'ICH' winny i nie naliczali opłat za internet za poprzednie miesiace,w takim razie moje pytanie to za co plłaciłem 40zł za sam telefon odpowiedz tak za sam abonament telefoniczny aha ale zaraz zaraz ja w umowie mam innaczej i znów zbywanie że za to tyle itp nastepne pytanie kto mi właczył pakiet bezpieczny internet bez mojej zgody(10zł za miesiąc)pani na infolini na to że była promocja więc usługa została aktywowana ale mówie że ja tego niezamawiałem a 'pani ' uparcie tłumaczy że to tylko 10zł na miesiąć!!!powiedziałem w koncu że prosze mnie połaczyć z kims kompetentnym i ku mojemu zdziwieniu nagłe rozłaczenie telefoniczne!!!Kolejny telefon do netii polaczylem sie z kims innym znów tłumacze sprawe kolejne obliczenia i taka sama odpowiedz co wczesniej ,musi pan zapłacić i tyle w takim razie pwoiedziałem że jak nie szanujecie nowych klijentów którzy rachunki płacili tylko zaczynacie oszukiwać że to niby moja winna i nagle rachunek 250zł!!!włanczacie usługi których sie niezamawiało to ja podziekuje za taka usługe, jutro wysyła pismo o rozwiazanie umowy (nie z mojej winny)i odsyłam spot itp .Dałem wyraznie do zrozumienia że jak zajdzie taka potrzeba to niech podaja mnie do sądu ja mam wszystko wyraznie napisanne w umowie , Wole wydać chocby i nawet 1000zł na adwokata niż Netii zapłacic ostatni rachunek który jest jawnym oszustwem.Nie polecam neti ,oszusci w białych kołnierzykach chcesz cos załatwic to sie po prostu nieda ,zbywaja jakims ksiegowym bełkotem a jak sie im postawisz to sie rozłanczaja albo zaczynaja to samo mówić odpoczatku,smiech,a co do internetu to niedajcie sie naciagnac niech technik przyjedzie sprawdzic przed podpisaniem umowy jaki jest u was transfer w mieszkaniu, ja popełniłem ten bład że uwierzyłem w to co mi mówili przez telefon czyli u pana w mieszkaniu jest transfer ponad 20Mbit/s na 100% a okazało sie że jest o wiele mniej.I na tym koniec.
    Zaletybrak
    Wadyniekompetencja,ciągłe awarie,niemiła obsługa,włanczanie usług których sie nie zamówiło(dodatkowe opłaty)jawne oszukiwanie na faktorach (sprawy nie da sie zalatwic polubownie choc by sie chciało)
    4miesiace,89.90zł
  • ~Gosia / 2024-10-11 20:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie dość że zainstalowany światłowód nie osiągał obiecanej szybkości, to kanały telewizyjne nie pojawiły się nawet po 24h od instalacji. Dodatkowo pomimo że Netia sama zadecydowała o zakończeniu dostarczania dotychczasowej technologii pod moim adresem (w zamian za ten nieszczęsny światłowód) to ich regulamin został zapisany tak że to ja jako klient miałam odesłać stare urządzenia na własny koszt pomimo że to nie ja zadecydowałam o zakończeniu umowy- absurd. Dlatego też postanowiłam że stary sprzęt oddam technikowi który przyjechał zainstalować światłowód a ten nie zarejestrował zwrotu sprzętu, tylko po prostu go odebrał i wziął chyba dla siebie bo nigdzie tego nie zgłosił przez co Netia nałożyła na mnie karę za niezwrócony sprzęt w wysokości 300zl bez przyjęcia reklamacji. PARANOJA!
    ZaletyZadnych
    WadyJak powyzej
    MiejscowośćGdynia
  • ~gość / 2013-04-08 15:22
    Ocena: 1.00 / 5
    nikomu nie polecam, klamcy i zlodzieje, strasza jesli nie chce sie a nimi przedłuzyc umowy
    Zaletyżadnych
    Wadywszystkie z możliwych
  • ~goti / 2017-07-12 18:57
    Ocena: 1.00 / 5
    PO raz kolejny wystawię ocenę negatywną - ostatnia 2 miesiące temu miejscowość Turek dla zainteresowanych. Mieli polepszyć niestety na liniach tpsa nadal ten sam problem aktualny wynik speed test down 10 cały czas spadek w ostatnich miesiącach upload 0,7 totalny szok zdjęcia ładuję 0,02 i nic więcej nie mogę zrobić a ping w grach około 100. Jestem użytkownikiem od 6 lat i czekam na koniec aktualnej umowy niestety. Wszelakie awarie zganiają na orange, a technicy orange nie znajdują problemów na linii
    Wadynie ma sensu w nic grać zrywa co 15 minut max
    6 lat
  • ~Grażyna / 2019-04-29 20:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzwonisz na infolinię nic nie wiedzą nigdy. Zawsze tłumacza awaria systemu... Zawsze bo ciągle coś się dzieje. Zamawiasz montera czekasz cały dzień nie przychodzi dzwonisz na infolinię a odpowiedź brzmi nie wiem czemu nie przyszedł.
    MiejscowośćKraków
  • ~Greg / 2008-10-27 17:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Netia właśnie muszę zapłacić karę 800zł bo wielmożna netia nie mogła przenieść numeru na nowy budynek (a przenosili go pół rok). Jakoś TP sa poradziło sobie z tym w 1 dzień. Więc kogo mogli obarczyć kosztami jak nie mnie. W ogóle obsługa do daremna czysta biurokracja. Ludzie jak możecie to nie podpisujcie z netią żadnej umowy, gdyż zawsze wszystko zrobią przeciw Wam. Ja dałem się nabrać niestety.
    Zaletynie mają plusów
    Wadydużo by pisać, przede wszystkim to naciągacze
    1rok
  • ~gregor / 2017-01-22 16:05
    Ocena: 1.00 / 5
    jeszcze takiego internetu nie mialem, katastrofa caly czas sa jakies zaklucenia jakies awarie, kiedys na telefony do netii wydalem wiecej niz rachunek za internet. syn gra na ps3 przez internet to wywala mi na laptopie albo odwrotnie i tak jest caly czas, dzwonie na infolinie pani mowi zebym wylaczyl radia i inne takie odbiorniki,, heheh usmialem sie.... ale ostatni raz mam internet z nietii masakra goraco NIE POLECAM
  • ~Grudziądz / 2014-10-03 20:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Netia? Banda złodziei. Internet w normalne dni powiedzmy jako tako działa, chociaż bywa różnie. Ale weekendy... tu zaczynają się schody. Dobrze jest, jeżeli internet w ogóle DZIAŁA. A kiedy już działa, to nie ma co liczyć, że ten błogi stan będzie trwał dłużej, niż kilka minut. Aha, no i warto wspomnieć, że powracający internet jest dużo wolniejszy, niż powinien. Zresztą takie oszustwa, to norma, trzeba ciągle kontrolować, czy na pewno mamy prawidłową prędkość. A na pomoc ze strony firmy nie ma co liczyć. Najlepiej klęknąć przed laptopem i błagać o litość. NIKOMU nie polecam!!!
    Zaletynie działa (a nie, sorry, to wada, no tak)
    Wadynie działa, psuje się, zmniejsza prędkość, zrywa połączenie, weekendy i wieczory to KATORGA, a nie internet
    zdecydowanie zbyt długo i zdecydowanie zbyt wiele płacę co miesiąc za te szczątki internetu, które dostaję
  • ~grzecho457 / 2013-02-18 17:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Coż tu dodac? Po pierwsze moja opinia zamieszczona na temat Netii zostala usunieta... Opinia zaczynała sie od słów : Ostatnio netia chciala mnie oszukac... tak zrobili by mnie w bambo jeszcze na 1,5 roku i placilbym nie mało bo ok 94 zł miesiecznie. A ja po miesiacu zerwaem umowe, zaplacilem ich tą aktywacje i mam teraz internet od lokalnego dostawcy placilem przez 4 miesiace po ok 1zł a teraz po 59 za 4Mbity ale ta czwórka dziala podobnie jak netia 12Mbit. Czasem maja awarie ale szybko je naprawiaja - dodam ze to radiowka na 5Ghz.
    ZaletyJakby to ujac jakos nie widze.
    WadyChcą za wszelka cene cie oszukac zebys im wiecej placil przez dluzszy czas, ciekawe kiedy zbankrutuja.... Ha ha ha
    Miałem ja rok czasu
  • ~Grzegorz / 2015-08-25 11:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Mam umowę na internet do 10mb/s, oczywiście obsługa mówi mi, że nie dochodzi do mnie lepsza prędkość niż 4mb/s. Żenada. Nie przyjmują reklamacji. Na emaile odpowiadają ctrl+c ctrl+v. Internet przerywa, żeby dodzwonić się do nich trzeba mieć dużo cierpliwości.
    Zaletybrak
    Wadydużo kasy za wolny internet. Oszukiwanie klienta
    5 lat
  • ~Grzegorz / 2019-11-02 10:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Od tygodnia awaria masowa - dzwoniąc na infolinie nie ma żadnej i formacji odnośnie daty usunięcia - masakra
  • ~Grzegorz Kołomej / 2008-08-21 02:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie jestem klientem Netii. Chciałem, miałem dobre chęci, ale nie jestem.

    Netia miała w założeniu obsługiwać internet u moich Rodziców. Mieszkają 50 km ode mnie. Sprawdziłem możliwość uruchomienia internetu na stronie, wysłałem zamówienie (internetem, żeby było szybciej). Po jakimś tygodniu przyszły dokumenty, przy czym kurier zaczął się awanturować, że zabiera podpisane obie kopie umowy. Z zaciekawieniem przyjąłem tę informację, ale ok. Chce, co będę człowiekowi życie utrudniał, niech zabiera. Do chwili obecnej nie mam kopii tej umowy, ale coraz mniej mi zależy, żeby ją mieć.

    To działo się półtora miesiąca temu. Z racji błędnego wypełnienia jednego z papierków, "bieg sprawy" zaczął się jednak dopiero przed miesiącem. I teraz jazda bez trzymanki. Deklaracje ze strony Netii, dotyczące terminów (7 dni roboczych) to czyste mrzonki. Teoretycznie sygnał DSL Rodzice mają od prawie dwóch tygodni (po moich kilku telefonicznych internwencjach i magicznym zasłanianiem się procedurami przez BOK). Piszę "teoretycznie", bowiem w praktyce internet jednak nie działa. DSL się synchronizuje, ale połączenia z internetem nie ma. Ot, magia. Oszczędzę Wam szczegółów...

    Miało być taniej. Jest:
    - cytat z rozmowy z BOK - mój Tato usłyszał "Niech pan sam zadzwoni do TPSA i opisze im problem". Nie, to nie żart.
    - mowy nie ma o jakimkolwiek dotrzymywaniu terminów.
    - podpisana umowa nie została nam odesłana.
    - żeby skonfigurować połączenie w domu, sprawdzić (zgodnie z sugestią Pana Netiowca) router, ponownie wrócić do Rodziców i znowu nawiązać cudowny kontak z Netiolandią przejechałem ponad 200 km po nic. Dopiero po stwierdzeniu, że "Router godzinę temu działał na Neostradzie" inny Pan Netiowiec ruszył makówką i "wypisał zlecenie do TPSA".
    - panienka z BOK, poproszona o oddzwonienie, nie oddzwania
    - do chwili obecnej nie wiem, kiedy (jeśli w ogóle) usługa zostanie uruchomiona
    - ogólnie stwierdzić trzeba, że Netia okłamuje potencjalnego klienta - skoro po sprawdzeniu statusu okazuje się, że uruchomienie usługi jest możliwe, a jednak nie jest, to coś tu jest nie tak.

    Ogólne wrażenia z kontaktów z Netią?
    "A co, głupi kliencie, my Ci pokażemy, że mamy Cię w d..."

    Żenada i dno.
    ZaletyA są jakieś?
    Nie mam produktu. Netia mnie ma. W poważaniu.
  • ~GrzesiekK / 2017-05-20 12:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza mozliwa firma, internet z telefonu dziala o niebo lepiej niz ich internet
    Wady-slaby transfer (upload na poziomie 0,2 MB/s kpina)
    -slaba obsługa klienta
    -brak jakiejkolwiek pomocy
    -2 miesiacwe czekania na wymiane uszkodzonego w transporcie przez kuriera sprzetu, w dodatku straszenie oplata za brak zwrocenia poprzedniego urzadzenia, mimo checi jego oddania
    po prostu zenada
  • ~gtw / 2022-08-04 17:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Po prostu tragedia, ta "firma" to jakiś żart. Zero pomocy ze strony techników, każdy mówi coś innego, na infolinii niekompetentni pracownicy. Prędkość internetu to dno, pobieranie zazwyczaj na poziomie 0.06-0.24 mbps! Skandal, nie dajcie się wrobić i wybierzcie innego dostawcę.
    MiejscowośćTychy
  • ~guciu / 2018-11-25 20:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Koszmar od pół roku zrywa mi połączenia, a oni mnie totalnie olewają twierdząc, że to moja wina. Mimo że połączenia zrywa mi tylko w weekendy. Płace 45 zł za 5Mb/s, bo tyle mi dostarczają, mimo ze umowę mam podpisaną na 10Mb/s.
    Zaletybrak
    WadyKompletna porażka
    MiejscowośćKęty
  • ~Guzi / 2023-01-15 10:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Codziennie brak połączenia z internetem.Szlag człowieka może trafić????
    ZaletyBrak zalet
    WadyCała masa wad
    MiejscowośćŚroda Wielkopolska
  • ~guzioor / 2014-02-25 14:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Uważajcie na umowy!!! Konsultantka tej firmy przedstawiła mi ofertę na która się zgodziłem- po wizycie kuriera i podpisaniu umowy coś mnie tknęło i postanowiłem zadzwonić na infolinie dopytać, ponieważ na umowie nie było żadnej kwoty. Po telefonie okazało się że będę musiał płacić o 30 zł więcej na miesiąc. Pani konsultant zapewniała mnie cały czas o innej kwocie. Dobrze ze dopytałem, bo 10 dni po podpisaniu już nic bym nie wskórał. Ciekawe ilu klientów w ten sposób dało się naciągnąć??
    Zaletybrak
    Wadykonsultanci
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2240
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.65, ilość opinii: 1916
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4596
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2976
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2577
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016