Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Netia Szybki Internet opinie

Ocena na podstawie 3202 opinii

2.02 / 5

  • Niezawodność
    1.90
  • Obsługa klienta
    1.83
  • Cena
    2.34
  • Parametry
    2.05
  • Cena/Jakość
    1.50
  • Oferta
    3.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Agnieszka / 2014-09-23 18:16
    Ocena: 1.75 / 5
    Internet od Netii mogę polecić tylko masochistom - setki zdenerwowanych klientów nie mogą się mylić! Za czasów Dialogu byłam zadowolona z mojego internetu, zdarzały się sporadyczne awarie, jednak szybko było to naprawiane. Po przejęciu firmy przez Netię zaczęły się cyrki. Potrafi zrywać połączenie w losowych momentach, co najmniej 4 razy do roku zdarzają się awarie, podczas których nie ma internetu łącznie przez 10-12 godzin dziennie (działa przez kilka godzin, potem następne 3-5 go nie ma i tak w kółko) - trwa to najczęściej minimum 2 tygodnie zanim zostanie naprawione. W lipcu przez 2,5 tygodnia praktycznie nie miałam internetu. Posiadam aktualnie MAX 20MB, który w rzeczywistości nie przekracza 12-13mb. Skoki pingów często uniemożliwiające granie też nie są rzadkością. Jeśli ktoś potrzebuje internetu do pracy/grania/czegokolwiek innego niż przeglądanie stron i sprawdzanie maili, poszarpie sobie tylko nerwy przy Netii.
    Zaletyto, że w ogóle działa?
    Wadyogólnie jak działa
    9 lat, na początku Dialog, po jego przejęciu Netia
  • ~Tomko71 / 2014-09-23 17:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Trzymać się od Netii z daleka! Przez ponad miesiąc nie miałem dostępu do internetu w sklepie, po zmianie z TP SA okazało się, że jest... drożej, ponieważ wbrew temu co zamówiłem powłączali mi jakieś linie telefoniczne z planem taryfowym, jakieś pakiety bezpieczeństwa i oczywiście nie da się tego odkręcić tylko trzeba składać reklamację, której nie uznają i możesz sobie iść do sądu jak ci się nie podoba. Technika do naprawy awarii przysłali po 3 TYGODNIACH od momentu zgłoszenia, uważają ,że miesięczny brak dostępu do sieci (centrum Krakowa) nie jest dostatecznym powodem do rozwiązania umowy i straszą opłatą wyrównawczą, na biuro obsługi klienta, praktycznie nie da się dodzwonić, daaaawno nie miałem do czynienia z tak badziewną firmą i dziwię się, ze jeszcze funkcjonują na rynku
    Zaletybrak
    Wadysame
    pół roku
  • ~dziubson / 2014-09-23 12:20
    Ocena: 4.00 / 5
    Może w natłoku tylu hejtów moja opinia będzie miłą odmianą. Otóż jestem w miarę nowym klientem Netii i jak na razie mam same pozytywne odczucia. Obsługa z uśmiechem na twarzy i anielską cierpliwością przeprowadziła mnie przez całą papierologię oraz proces podłączania usługi. Odpowiedzieli na wszelkie moje pytania i wyjaśnili kruczki. Dzięki temu uzyskałem satysfakcjonują mnie ofertę, a dodatkowo dorzucili mi fajny tablet (chyba do końca września mają taką promocję). Usługa działa prawidłowo, a ja mogę się cieszyć internetem i tv. Dlatego uprzedzam, żeby nie skreślać Netii z góry
    Zaletystabilność usług, obsługa, atrakcyjna promocja
  • ~Joanna / 2014-09-23 10:40
    Ocena: 2.00 / 5
    Netia to oszust i złodziej. Zamówiłam usługę, umowa i wszelkie dokumenty sprzedano z miejsca. Zainstalowano tak, że przez pierwszy miesiąc internet nie działał. Konsultanci techniczni nie widzieli problemu, co za tym idzie nie widzieli potrzeby żeby cokolwiek naprawić. Wreszcie udało mi się ich przekonać, że problem jednak istnieje - to był mój promocyjny pierwszy miesiąc. Potem internet działał z minimalną prędkością, wifi zrywało połączenie co 2 dni, więc trzeba było regularnie resetować router.
    Minęły dwa lata, umowa oczywiście nie zdecydowałam się przedłużać. Obciążono mnie fakturami za kolejne 3 miesiące, kiedy już internetu dawno nie miałam. wymyślili też karę 300 zł za niezwrócenie routera!
    Zaletybrak
    Wadycałokształt
  • ~Zenek / 2014-09-19 11:06
    Ocena: 1.00 / 5
    NIE POLECAM NETII
    Zaletynie ma, oprócz dialogowego netu foton
    Wadynaciagactwo infolinii, chamstwo przy reklamacjach, bak kompetencji i totalne niezrozumienie potrzeb klienta
    rok
  • ~młody / 2014-09-18 21:03
    Ocena: 1.00 / 5
    nie polecam netii nawet dla wroga
    Wadybrak kompetencji infolinii, naciąganie
    długo
  • ~krzysko / 2014-09-18 20:44
    Ocena: 2.25 / 5
    firma bardzo omija prawdę
    Zaletydziała z losowymi przerwami, ale działa
    Wadybrak kompetentnych osób na infolinii
    krótko, ja niepłacę
  • ~Miliosek / 2014-09-17 16:54
    Ocena: 2.25 / 5
    Dno, czasami nie ma 2 tygodnie internetu
    WadyCzęste problemy z dostępnością, słaby kontakt
    4 lata, około 45 zł teraz, niestety w mojej lokalizacji nie ma dużego wyboru.
  • ~Andrzej Z / 2014-09-15 09:48
    Ocena: 2.67 / 5
    TELEFON STACJONARNY - NIE GADŻET, GRUPA NETIA - NIE OPERATOR TELEKOMUNIKACYJNY!
    Zapoznałem się z całą gamą opinii, szczególnie dotyczących kwestii obsługi i postępowania z klientem.
    Myślałem, że początki są trudne, lecz w przypadku Netii - ostatnio
    nazywającej się Grupą Netia - to niezmienna praktyka, którą (tu podzielam zdanie innych opiniodawców) winna zająć się prokuratura.
    To, że na ok.1150 opinii ok.35 jest pozytywnych świadczy wyraźnie o tym, co w mym nagłówku.
    Byłem w Netii siedem lat i chciałem być nadal, wymagania miałem nieduże, cierpliwość przeogromną i nie myślałem o Netii źle, ale na tę chwilę: rozwód (sprawa rozwojowa) wygląda, jak niżej.
    - Z chwilą ustania usługi internetu, BEZ UPRZEDZENIA I DANIA POLA MANEWRU, dzierżawca linii telefonicznej Netia odciął łącze usługi telefonu stacjonarnego (odrębna umowa).
    -Ulgę pomylił z/zamienił na obciążenie:NOTA KORYGUJĄCA!
    -Przeciwnie do reklamy:"Dobrze jest rządzić - zdecyduj o warunkach Twojej umowy" jest ignorowanie niebiznesowego klienta, wręcz manipulowanie nim.
    Będąc starszą osobą wyraźnie wyczuwam tu działanie Dyrekcji firmy w/g współczesnych trendów (szkoły zarządzania i marketingu), tyle, że Netię w obecnym kształcie dyskwalifikujące jako operującej w branży telekomunikacyjnej.Komunikacja bez komunikacji!
    Zatem i ja ... o s t r z e g a m i o d r a d z a m :
    Z DALA OD NETII !

    Zaletyzniweczone
    Wadytotalna nikomunikatywność
    7lat , wpierw ok. 50 zł
  • ~Polak / 2014-09-13 17:37
    Ocena: 1.25 / 5
    Każdej osobie która jest zainteresowana internetem od NETIA mówie NIE !!! Ludzie, nie dość ze ciągle są problemy technicznie, niema internetu to usuwanie awarii trwa minimum tydzień!!! Ja się pytam, CO TO KU*** MA BYĆ , ja rozumiem raz, dwa ok no może trzy razy usterka/awaria ale co dwa, trzy tygodnie jest to samo a serwis?? JA SIĘ PYTAM CO TO ZA SERWIS KTÓRY NAPRAWIA USTERKĘ PRZEZ TYDZIEŃ CZASU?? BEZ JAJ! CZŁOWIEK PŁACI ZA COŚ CZEGO NIEMA a gdy zadaje pytanie na infolinii kiedy usterka zostanie naprawiana, słyszy "trzeba czekać" i tak czeka ku*** tydzien minimum bez internetu......
    ZaletyNIEMA ZALET
    WadyCIĄGŁE AWARIE, BRAK INTERENTU
    ROK
  • ~J / 2014-09-12 15:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat! Problem na każdym kroku, a dodzwonienie się do nich graniczy z cudem !
  • ~marszal / 2014-09-12 10:24
    Ocena: 1.50 / 5
    ZDECYDOWANIE NIE! Na szczęście udało mi się po walkach z kilkoma działami skutecznie wypowiedzieć umowę. Tutaj utrudnianie na każdym kroku, a to że nie dostali załącznika z wypowiedzeniem, a to ze termin przekroczony, odpowiedz po tygodniu, byleby KLient placil za niedzialajaca uslugę kolejny miesiąc.

    Internet ciągle nie działał, stałe braki sygnału TV często kilka dobrych godzin. BOK w ogóle nie pomaga tłumaczą się ciągłymi pracami konserwacyjnymi dla dobra abonentów. Dramat.

    Zaletybrak
    Wadyprzerwy w dostawie usługi, niepomocny BOK, utrudnianie rozwiązania umowy
  • ~Dorota / 2014-09-10 10:44
    Ocena: 3.00 / 5
    Masakra. Zostalam przejeta niezaleznie od swojej woli. BOK to zenada! Tylko nie netia. Zalozyli mi blokade ktorej od tygodnia nie potrafia sciagnac - nie ma przeslanek do tej blokady. Odsylaja od Annasza do Kajfasza. Zenada.
    Zaletyprzejeli dialog z siecia ewro - szybki net
    WadyBOK
    10 lat jako klient sieci ewro potem przejetej przez dialog
  • ~Ewa / 2014-09-09 15:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Katastrofa, jezeli chodzi o zalatwianie rejklamacji. Przypomina to walenie glowa w mur. W moim przypadku Netia weszla po kablach Orange do mieszkania, nie informujac mnie o tym. Dowiedzialam sie, gdy chcialam przywrocic Telefon Orange, nie uzywany przez pewien czas. Zadna reklamacja nie skutkuje. Za kazdym razem obsluguje reklamacje ktos inny i powtarza w kolko wyuczone zdania, ignorujsc zarzut postawiony przez mnie.Z pozycji silniejszego probuja wymusic zaplate kary za zerwanie umowy za wszelka cene,chociaz sami zawinili, nasylajac firme netia arvato-widykacja. Odradzam goraco zawieranie jakichkolwiek umow z Netia! Moja droga cierniowa z Netia trwa juz od marca..
    A tu inna opinia, ktora znalazlam na Forum, na temat Netii i jej sposobow na zarabianie pieniedzy:

    Użytkownicy
    1 postów


    Napisano 29.04.2013 - 18:10

    Mam Internet Dialog-Netia 20 Mb/s od trzech miesięcy. Oparty jest na skrętce miedzianej. Prędkość pobierania średnio to ok 14 Mb/s. Ogólnie działa dość stabilnie choć często zdarzają się krótkie przerwy w działaniu, również moi znajomi z innych dzielnic też się na to skarżą.
    Przy okazji ostrzegam przed pochopną aktywacją usługi HBO GO. Usługę aktywuje się łatwo zaś rezygnacja wymaga sporo zachodu i kosztów. Abonament za tą usługę 25 zł miesięcznie, aby zrezygnować, choćby zaraz po aktywacji trzeba zapłacić haracz w wysokości ok 180 zł +abonament za kolejny miesiąc i wysłać pismo do Netii. Łatwiej chyba obronić się przed rabusiem w ciemnej ulicy.
  • ~Kerry / 2014-09-09 14:26
    Ocena: 1.75 / 5
    Słuchajcie, mówię to bez żadnej złości: Jestem pracownikiem Netii, co prawda pewnie już niedługo i zaufajcie mi : nie podpisujcie umowy z Netią.
    Netia to fatalna obsługa na infolinii (konsultanci chcą umyć ręcę od problemów), awarie są nagminne, źle wprowadzane są modyfikacje i z 1 października robi się 1 grudnia na aktywacje a płacić trzeba.
    Z moralności rezygnuję z tej pracy
    Pozdrawiam
    Zaletybrak
    Wadyfatalne warunki płacowe jako pracownik, awarię, zła obsługa.
  • ~lemax / 2014-09-09 14:40
    Ocena: 2.75 / 5
    Dopóki był Dialog wszystko było OK. Od kiedy Netia połączyła się z Dialogiem zrobiła się kiszka. Kontakt zerowy, zlewka całkowita a jak już po któejś próbie kontaktu odzwonią to i tak nie nie pomaga. Dyletanci i ignoranci. Nigdy więcej Netii.
    ZaletyNet jeszcze po Dialogu właściwie bez zarzutu.
    WadyKompletna olewka obsługi, infolini, kontakt praktycznie zerowy, obsługa niekompetentna.
    8 lat, przez 7,5 jako Dialog od 0,5 roku Netia
  • ~tadeusz / 2014-09-08 19:46
    Ocena: 1.75 / 5
    nie polecam netii , bardzo kiepska obsluga , pracuja na laczach tpsa lecz usluga bardzo slaba ,
    Zaletyzadne
    Wadybrak szybkosci umowa do 10 usluga wykonywana 20%
  • ~olka / 2014-09-08 09:12
    Ocena: 4.00 / 5
    dla mnie netia jest ok bez zadnych problemow teraz korzystam z dropssa gdzie oplaty sa nie duzo i smiga clakiem fajnie
  • ~klient neti / 2014-09-05 10:43
    Ocena: 1.25 / 5
    Jak macie możliwość korzystania z innych operatorów to nie wahajcie się.
    Nie polecam Netii i na pewno do nich juz nie wroce. Caly ten bełkot marketingowy kryje za sobą totalną indolencje jak w obsłudze klienta tak i pomocy technicznej. A nie daj Boze jesli zdarzy die Wam nie zaplacic w teminie i wpadniecie w blokade uslug to przywrocenie dostepu do internetu i uslug telefonicznych okraszone jest kilkunstoma telefonami do dzialu finansowego i technicznego i tlumaczeniem jsk dziecku ze faktura jest zaplacona i przeslane potwierdzenie zapłaty, co wiecej nawet na koncie netia online sami potwierdzają zaksiegowanie faktury to i tak nie doczekacie sie zdjecia blokady jak podają do 24h, ale co najmniej 3dni. W odpowiedzi uslyszycie po kolejnych monitach w dziale technicznym ze blokada została nieprawidliwo zdjęta. Tylko.....co mnie to kuzwa obchodzi jesli trzy dni kaza mi czekac. Na szczęscie Orange wrocilo do gry. Droga Netio. Wypowiedzenie w drodze.
    mam netie od 4 lat
  • ~klient / 2014-09-03 11:29
    Ocena: 1.25 / 5
    Sprzedaja 20 i wiecej Mb dokładają TV, a infrastruktura bez zmian od lat. Względnie niedrogie, ale jednak DNO
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2240
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.65, ilość opinii: 1916
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4596
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2976
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2577
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016