Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Netia Szybki Internet opinie

Ocena na podstawie 3209 opinii

2.02 / 5

  • Niezawodność
    1.90
  • Obsługa klienta
    1.84
  • Cena
    2.34
  • Parametry
    2.05
  • Cena/Jakość
    1.50
  • Oferta
    3.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Ewelina / 2016-09-21 15:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Dobrze,że jeszcze trochę i zrezygnuje z tej sieci dla mnie to kpina co robią dałam wszędzie po jednej gwiazdce,chociaż i tak uważam że to za dużo.
    ZaletyŻadnych
    WadyŻadne
  • ~Ewelina / 2023-09-14 09:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia!!! Od ponad tygodnia brak internetu, dzwonię codziennie i zero pomocy. Każdy konsultant podaje inne informacje.
    MiejscowośćKąty Wrocławskie
  • ~Fairmax / 2016-08-11 14:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Przeprowadziłem się pod nowym adresem. Dzwoniłem w sprawie przeniesienia internetu od początku lipca co tygodnia i prosiłem o to samo, ale od kiedy została ta procedura uruchomiona nie mam dotąd żadnego pojęcia. Przykro mi że to jest tylko mój problem i że to ja muszę dzwonić do infolinii co kilka dni żeby pytać o progres i dostawać nieprawdziwe odpowiedzi (już w tamtym tygodniu według infolinii internet miał być ale nic). A w końcu kiedy dzwoniłem do infolinii przekierowywało mnie do działu marketingu gdzie nikt niczym nie pomaga. Ponadto w umówię znajdowały się koszty ukryte - firma podłącza dodatkowe 'bezplatne' usługi które od drugiego czy trzeciego miesiąca robią się płatne. Na każda nawet mała zmianę w umówię potrzebują minimum 21 dni. Niesamowicie brzydka firma i przykro mi że zaczepem korzystać z jej usług
    ZaletyNie ma
    WadyObsługa klienta to masakra. W umowie znajdują się koszty ukryte
    Korzystam przez rok 49,90 zł miesięczne na pewno nie będę przedłużać umowy i nikomu nie polece
  • ~fan netia pl / 2021-05-15 13:55
    Ocena: 1.00 / 5
    najwieksze gowmo jakie istnieje nie polecam nikomu
    ZaletyXD
    Wadywszystko
    MiejscowośćToruń
  • ~Fan Netii / 2020-03-26 13:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Od początku stycznia przechodzę do Netii z Orange. dostałem router juz w połowie stycznia. Do dzisiaj czyli do 25 marca nikt sie nie pojawił i nie zadzwonił w sprawie przejscia. Zadzwoniłem z zapytaniem co z routerem? dostałem informację ze mam go odesłać na własny koszt. HAHAHAHAHA
    T R A G I K O M E D I A
    ZaletyRouter za darmo po którego nikt nie chce się zgłosić
    WadyBrak usługi internetu (to chyba zaleta)
    MiejscowośćBolków
  • ~fanneti / 2021-12-12 18:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Odradzam korzystania z internetu od tej smiesznej firmy. Nic nie działa
    Zaletynie ma
    WadyWSZYSTKO JAK LECI
    Miejscowośćwarszawa
  • ~FCD / 2014-11-20 02:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Nigdy nie podpisujcie umowy z Netią. Oszuści. Wcześniej umowa z TP 10 Mb/s na stałym IP zawsze było tyle. Oczarowany ceną podpisałem z oszustami umowę teraz max 3,4 Mb/s też na stałym IP - odpowiedź po reklamacji- zapewniamy do 10 a że jest tylko 3 to wina łączy - dziwne bo są te same. Chrońcie, powiadamiajcie, ostrzegajcie innych żeby nikt inny nie wszedł w gówno zwane NETIA
    Zaletyzero
    Wadywszystkie
    bardzo długo
  • ~Filip / 2024-03-09 18:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Skandal. Mają wszystko w tyłku i ani usługi nie działają prawidłowo dodatkowo faktur nie wysyłają trzeba dodatkowo się logować do ich dupiastego systemu a jak się zgłasza awarię to mają to głęboko w tyłku i nagle człowiek dostaje odpowiedź od technika że jest serwis na który nikt nie umówił technika z klientem. Dodatkowo reklamacje zgłoszone są przeinaczane przez biuro tak aby pokazać że operator jest niezawodny i idealny a najgorszy jest klient
    WadyWszystko
    MiejscowośćGdańsk
  • ~finka / 2013-06-24 15:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Porażka, zerwałam umowę mimo kary. Notoryczne problemy, zrywanie internetu kilka razy dziennie, żadnej pomocy na infolinii, za każdym razem rozmawiasz z inną osobą, która nic nie może. Ostatnio zgłosiłam brak netu w poniedziałek, mimo miliona ponagleń do technika sprawa trafiła w piątek, zjawił się w poniedziałek( po tygodniu!!) Wyobrażacie sobie firmę bez netu przez tydzień?? Na koniec okazało się że oczywiście była to moja wina i nawet reklamacji nie będzie mimo, że nie doczekałam się żadnej konkretnej informacji na czym by ów problem miał polegac . NIGDY NIE PODPISUJCIE UMOWY Z NETIĄ !!!
    Zaletybrak
    Wadybrak przepustowości sieci, podłączanie wielokrotnie więcej odbiorców niż sieć ma możliwości
    4 lata
  • ~FIONA / 2019-01-03 20:07
    Ocena: 1.00 / 5
    GÓWNO JAKIEGO NIE POLECAM I ZDECYDOWANIE ODRADZAM BANDA POLSATOWYCH ZŁODZIEJI I NACIAGACZY . PO TRZECH MIESIĄCACH PROMOCJI ZACZELI MI NALICZAĆ BEZPIECZNY INTERNET ZA 9.90 I NAGRYWARKE ZA 15,00 ZŁ I ŻEBY WYŁACZYC TO SCHODY TAK JAK BYM CO NAJMNIEJ CHCIAŁ WYPŁACIĆ Z BANKU MILION ZŁOTYCH NIE POLECAM I ZDECYDOWANIE ODRADZAM I !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    ZaletyZŁE KIEPSKIE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    WadyKIEPSKIEZŁE KIEPSKIE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    MiejscowośćWarszawa
  • ~firma / 2014-12-31 22:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Od początku do końca beznadziejna firma. Przesłał mi uszkodzony modem który w dniu działania usługi zwyczajnie nie zadziałał.Nowy mam dostać po pięciu dniach. Brak internetu w firmie uniemożliwia mi pracę całej załogi. Sprzedaż wysyłkowa niedziała bo internetu brak. A mamy sylwestra a w sprzedazy fajerwerki. Program do fakturowania nie działa bo sygnał rozprowadza zepsuty modem. Infolinia powtarza jak mantrę informacje że ni można się kontaktować z przełożonym osób niedecyzyjna ch. Zrezygnować nie mogę bo jestem firmą a nie osobą fizyczną i zapłacę karę 500 zł. Wystarczyłoby by technik przywiózł nowy modem w 48 h o korych mowa w umowie. ..nie nie można tak. To musi dostarczyć kurier 5 dni późnie.Zapl
  • ~Firma / 2015-07-11 01:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam,

    Z tego co widzę każdy z opiniodawców, których opinie zdążyłam przeczytać ma podobne problemy.
    Netia nie jest rzetelną firmą... Posiadamy internet jak i również tel stacjonarny w tej firmie od wielu lat. W sumie odkąd sięgam pamięcią.
    Problemy z roku na rok narastają coraz bardziej co bardzo mnie dziwi, ponieważ NETIA traci wielu klientów do czego sama potrafi się przyznać w rozmowie telefonicznej mówiąc, że jestem ostatnią osobą u której jest podłączony internet na osiedlu. Chciałabym dodać, iż mieszkam niemalże na początku osiedla.
    Mieliśmy propozycje zwiększenia prędkości internetu, jednak okazało się, że Pani która pracowała w obsłudze poinformowała nas błędnie i maksymalnie mamy i możemy mieć 8 Mb/s.. Zawodna prędkość... Dodam, iż co 10 min nie mam internetu na 20 - 30 min. Prowadzę działalność gospodarczą przy której potrzebuję stałego dostępu do internetu.
    NETIA nie wywiązuje się z umowy. Płacimy zbyt wysokie rachunki jak na brak internetu przez 80% użytkowania. Jednak umowy nie da się zerwać co jest karygodne skoro jestem letnim klientem, nie zalegam z płatnościami, WiFi nie ma mowy, aby odbierało dłużej niż 10 min, chociaż na komputerze stacjonarnym również są te same problemy. Błędnie nas informują i nie wywiązują się z umowy co powinno być podstawą do zerwania umowy przez klienta. Z logicznego punktu widzenia jeżeli nie zapłaciłabym za rachunek ja mam problem, dlaczego więc oni nie ponoszą konsekwencji ?
    W tej samej cenie, a nawet taniej niż płacę za internet NETIA mogę mieć bardzo szybki internet UPC.. niestety według nich muszę czekać rok na zerwanie umowy.
    Klienta zatrzymuje się dobrą ofertą i rzetelnością. Każda szanująca się firma o tym wie, że mamy rynek konsumenta '' klient nasz Pan''... każda firma prócz tej..
    Zaletybrak
    Wadywolny internet, brak odbioru Wi-Fi, brak stałego dostępu do internetu, drogie rachunki, brak możliwości zerwania umowy, obojetne traktowanie klientów.. itd
    zdecydowanie za długo
  • ~Firma_2 / 2011-09-01 09:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Jeśli stoicie przed wyborem czy oni czy ktoś inny, to podam kilka powodów dla których według mnie należy dobrze się zastanowić przed zawarciem umowy z tą akurat firmą, albo trzymać kciuki, żeby nic się nie psuło na linii w trakcie obowiązywania umowy. Zerwanie umowy to wbijanie kija w mrowisko. Przez to że wybór padł na nich nie miałem w firmie 14 dni (!) ani internetu ani telefonów.

    Czemu nie polecam?
    1. Usunięcie awarii wymagało kilkunastu (!) zgłoszeń i kilku wizyt techników netii i tp.
    2. Netia nie potrafi wyegzekfować od TP szybkiego zlokalizowania i rozwiązania problemu, tylko wystawia zlecenia dzień po dniu na każdą duperelkę z osobna.
    3. Wszelkie korespondencja z działem relkamacji to droga przez mękę dla cierpliwych.
    a. wmawiają, że wina leży po stronie abonenta, gdy tak nie jest i trzeba im to udowadniać
    b. czas pisemnej odpowiedzi na reklamację wykorzystują w pełni (30dni) i zazwyczaj pierwsza jest na "nie" nawet gdy nie mają racji.
    c. próbują wmówić, że zapisy na umowie świadczenia usług, dotyczą tylko aktywacji!
    d. rozwiązanie umowy w trybie natychmiastowym zgodnie z punktem zapisanym w umowie, traktują jak zwykłe wypowiedzenie i faktury przychodzą za kolejne dwa miesiące razem z karą umowną
    Straconych nerw i czasu poświęconego na udowadnianie im że nie mają doczynienia z szympansem nikt mi nie zrekompensuje.

    Jaka cena taka jakość obsługi.

    Zaletycena
    Wadypozostałe
    14 m-cy
  • ~fiut / 2016-04-10 10:06
    Ocena: 1.00 / 5
    NETIA TO JEDNE WIELKIE DZIADOSTWO I ZŁODZIEJSTWO!! POWINNY ZAMKNĄĆ TEN PSEUDO INTERES!!
    ZaletyNIE MA ŻADNYCH ZALET!!
    WadyOD A DO Z ZE WSZYSTKIM!!
  • ~Forgelek / 2023-09-02 12:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalny syf, ciągle nie ma internetu do obsługi się nie dodzwonisz nie polecam tego dostawcy. Same problemy z nimi...
    MiejscowośćKraków
  • ~Franci / 2014-08-20 15:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam cały czas wysyłają dodatkowe faktury po zakończeniu umowy z nimi i oddaniu routera/modemu wciąż wysyłają faktury za ten sprzęt
    Zaletynie ma !
    Wadycena, jakość, obsługa
    2 lata brałem za 85zł podajrze
  • ~FRED / 2010-09-14 09:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet Netia po lini TP SA 6 MB. Moja wojna z Netią trwała cały czas . Mieli dostarczyć internet 1 sierpnia a dostarczyli 2 sierpnia. jakość fatalna większe szumy niż sygnał zamist 6 MB czasami dostarczali 3 MB lub wcale . Częste przerwy na łączach. Po miesiącu sami zerwali umowę bez wcześniejszego powiadomienia . Najpierw wyłączyli sygnał a za 2 dni przysłali pismo że wypowiadają umowę natychmiastowo. Niby OK - ale nie zwolnili linii i ją blokują ZŁOŚLIWIE .
    Walczę z nimi o zwolnienie linii - dzwonię do Warszawy. To wszystko na nic . Godzinami czeka się na połączenie z infolinią. SAME PROBLEMY
    STANOWCZO ODRADZAM INTERNET Z NETII.
    Zaletyżadne
    Wadysame problemy nic pozytywnego. Nie daj się nabrać bo będziesz uziemiony i przez miesiąc nie zwolnią ci łącza ZŁOŚLIWIE. A oni mogą ci wypowiedzieć umowę kiedy chcą i bez konsekfencji.
    TY SIĘ NIE LICZYSZ
    40 dni i 40 dni bez internetu ( cena około 49 zł )
  • ~freed / 2012-12-20 17:54
    Ocena: 1.00 / 5
    To nie jest firma tylko pasożyty, zerują na tym co wybudowała TP zamiast położyć swoje kable. U mnie kable mają 35 lat są całe czarne ze starości, ja się pytam kiedy je wymienią za 50lat? 80lat? KIEDY??? polska będzie ostatnim krajem w UE która będzie mieć światłowód, brak inwestycji latami w infrastrukturę zrobiło swoje.
    Zaletybrak
    Wadywszyskto
  • ~Gajusz / 2017-08-10 18:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalnie "gówniana" Firma. Zero kontaktu z centrum obsługi (godzinowe oczekiwania na połączenie z konsultantem. Szczerze NIE POLECAM
    ZaletyZERO
    WadySAME WADY
  • ~gal anonim / 2013-05-11 19:06
    Ocena: 1.00 / 5
    netia to banda złodziei mają zły internet nie dają takiej prędkości jaka jest w umowie. Ludzie rezygnujcie z usług netii
    Wadyruter zrywa połączenia, niestabilna prędkość
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4544
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3509
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2552
Play Online
Ocena: 1.75, ilość opinii: 2250
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2090
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4757
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3993
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3086
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2643
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2043
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1307