Dobrze,że jeszcze trochę i zrezygnuje z tej sieci dla mnie to kpina co robią dałam wszędzie po jednej gwiazdce,chociaż i tak uważam że to za dużo.
ZaletyŻadnych
WadyŻadne
~Ewelina / 2023-09-14 09:39
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia!!! Od ponad tygodnia brak internetu, dzwonię codziennie i zero pomocy. Każdy konsultant podaje inne informacje.
MiejscowośćKąty Wrocławskie
~Fairmax / 2016-08-11 14:22
Ocena: 1.00 / 5
Przeprowadziłem się pod nowym adresem. Dzwoniłem w sprawie przeniesienia internetu od początku lipca co tygodnia i prosiłem o to samo, ale od kiedy została ta procedura uruchomiona nie mam dotąd żadnego pojęcia. Przykro mi że to jest tylko mój problem i że to ja muszę dzwonić do infolinii co kilka dni żeby pytać o progres i dostawać nieprawdziwe odpowiedzi (już w tamtym tygodniu według infolinii internet miał być ale nic). A w końcu kiedy dzwoniłem do infolinii przekierowywało mnie do działu marketingu gdzie nikt niczym nie pomaga. Ponadto w umówię znajdowały się koszty ukryte - firma podłącza dodatkowe 'bezplatne' usługi które od drugiego czy trzeciego miesiąca robią się płatne. Na każda nawet mała zmianę w umówię potrzebują minimum 21 dni. Niesamowicie brzydka firma i przykro mi że zaczepem korzystać z jej usług
ZaletyNie ma
WadyObsługa klienta to masakra. W umowie znajdują się koszty ukryte
Korzystam przez rok 49,90 zł miesięczne na pewno nie będę przedłużać umowy i nikomu nie polece
~fan netia pl / 2021-05-15 13:55
Ocena: 1.00 / 5
najwieksze gowmo jakie istnieje nie polecam nikomu
ZaletyXD
Wadywszystko
MiejscowośćToruń
~Fan Netii / 2020-03-26 13:36
Ocena: 1.00 / 5
Od początku stycznia przechodzę do Netii z Orange. dostałem router juz w połowie stycznia. Do dzisiaj czyli do 25 marca nikt sie nie pojawił i nie zadzwonił w sprawie przejscia. Zadzwoniłem z zapytaniem co z routerem? dostałem informację ze mam go odesłać na własny koszt. HAHAHAHAHA
T R A G I K O M E D I A
ZaletyRouter za darmo po którego nikt nie chce się zgłosić
WadyBrak usługi internetu (to chyba zaleta)
MiejscowośćBolków
~fanneti / 2021-12-12 18:14
Ocena: 1.00 / 5
Odradzam korzystania z internetu od tej smiesznej firmy. Nic nie działa
Zaletynie ma
WadyWSZYSTKO JAK LECI
Miejscowośćwarszawa
~FCD / 2014-11-20 02:46
Ocena: 1.00 / 5
Nigdy nie podpisujcie umowy z Netią. Oszuści. Wcześniej umowa z TP 10 Mb/s na stałym IP zawsze było tyle. Oczarowany ceną podpisałem z oszustami umowę teraz max 3,4 Mb/s też na stałym IP - odpowiedź po reklamacji- zapewniamy do 10 a że jest tylko 3 to wina łączy - dziwne bo są te same. Chrońcie, powiadamiajcie, ostrzegajcie innych żeby nikt inny nie wszedł w gówno zwane NETIA
Zaletyzero
Wadywszystkie
bardzo długo
~Filip / 2024-03-09 18:00
Ocena: 1.00 / 5
Skandal. Mają wszystko w tyłku i ani usługi nie działają prawidłowo dodatkowo faktur nie wysyłają trzeba dodatkowo się logować do ich dupiastego systemu a jak się zgłasza awarię to mają to głęboko w tyłku i nagle człowiek dostaje odpowiedź od technika że jest serwis na który nikt nie umówił technika z klientem. Dodatkowo reklamacje zgłoszone są przeinaczane przez biuro tak aby pokazać że operator jest niezawodny i idealny a najgorszy jest klient
WadyWszystko
MiejscowośćGdańsk
~finka / 2013-06-24 15:42
Ocena: 1.00 / 5
Porażka, zerwałam umowę mimo kary. Notoryczne problemy, zrywanie internetu kilka razy dziennie, żadnej pomocy na infolinii, za każdym razem rozmawiasz z inną osobą, która nic nie może. Ostatnio zgłosiłam brak netu w poniedziałek, mimo miliona ponagleń do technika sprawa trafiła w piątek, zjawił się w poniedziałek( po tygodniu!!) Wyobrażacie sobie firmę bez netu przez tydzień?? Na koniec okazało się że oczywiście była to moja wina i nawet reklamacji nie będzie mimo, że nie doczekałam się żadnej konkretnej informacji na czym by ów problem miał polegac . NIGDY NIE PODPISUJCIE UMOWY Z NETIĄ !!!
Zaletybrak
Wadybrak przepustowości sieci, podłączanie wielokrotnie więcej odbiorców niż sieć ma możliwości
4 lata
~FIONA / 2019-01-03 20:07
Ocena: 1.00 / 5
GÓWNO JAKIEGO NIE POLECAM I ZDECYDOWANIE ODRADZAM BANDA POLSATOWYCH ZŁODZIEJI I NACIAGACZY . PO TRZECH MIESIĄCACH PROMOCJI ZACZELI MI NALICZAĆ BEZPIECZNY INTERNET ZA 9.90 I NAGRYWARKE ZA 15,00 ZŁ I ŻEBY WYŁACZYC TO SCHODY TAK JAK BYM CO NAJMNIEJ CHCIAŁ WYPŁACIĆ Z BANKU MILION ZŁOTYCH NIE POLECAM I ZDECYDOWANIE ODRADZAM I !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Od początku do końca beznadziejna firma. Przesłał mi uszkodzony modem który w dniu działania usługi zwyczajnie nie zadziałał.Nowy mam dostać po pięciu dniach. Brak internetu w firmie uniemożliwia mi pracę całej załogi. Sprzedaż wysyłkowa niedziała bo internetu brak. A mamy sylwestra a w sprzedazy fajerwerki. Program do fakturowania nie działa bo sygnał rozprowadza zepsuty modem. Infolinia powtarza jak mantrę informacje że ni można się kontaktować z przełożonym osób niedecyzyjna ch. Zrezygnować nie mogę bo jestem firmą a nie osobą fizyczną i zapłacę karę 500 zł. Wystarczyłoby by technik przywiózł nowy modem w 48 h o korych mowa w umowie. ..nie nie można tak. To musi dostarczyć kurier 5 dni późnie.Zapl
~Firma / 2015-07-11 01:11
Ocena: 1.00 / 5
Witam,
Z tego co widzę każdy z opiniodawców, których opinie zdążyłam przeczytać ma podobne problemy. Netia nie jest rzetelną firmą... Posiadamy internet jak i również tel stacjonarny w tej firmie od wielu lat. W sumie odkąd sięgam pamięcią. Problemy z roku na rok narastają coraz bardziej co bardzo mnie dziwi, ponieważ NETIA traci wielu klientów do czego sama potrafi się przyznać w rozmowie telefonicznej mówiąc, że jestem ostatnią osobą u której jest podłączony internet na osiedlu. Chciałabym dodać, iż mieszkam niemalże na początku osiedla. Mieliśmy propozycje zwiększenia prędkości internetu, jednak okazało się, że Pani która pracowała w obsłudze poinformowała nas błędnie i maksymalnie mamy i możemy mieć 8 Mb/s.. Zawodna prędkość... Dodam, iż co 10 min nie mam internetu na 20 - 30 min. Prowadzę działalność gospodarczą przy której potrzebuję stałego dostępu do internetu. NETIA nie wywiązuje się z umowy. Płacimy zbyt wysokie rachunki jak na brak internetu przez 80% użytkowania. Jednak umowy nie da się zerwać co jest karygodne skoro jestem letnim klientem, nie zalegam z płatnościami, WiFi nie ma mowy, aby odbierało dłużej niż 10 min, chociaż na komputerze stacjonarnym również są te same problemy. Błędnie nas informują i nie wywiązują się z umowy co powinno być podstawą do zerwania umowy przez klienta. Z logicznego punktu widzenia jeżeli nie zapłaciłabym za rachunek ja mam problem, dlaczego więc oni nie ponoszą konsekwencji ? W tej samej cenie, a nawet taniej niż płacę za internet NETIA mogę mieć bardzo szybki internet UPC.. niestety według nich muszę czekać rok na zerwanie umowy. Klienta zatrzymuje się dobrą ofertą i rzetelnością. Każda szanująca się firma o tym wie, że mamy rynek konsumenta '' klient nasz Pan''... każda firma prócz tej..
Zaletybrak
Wadywolny internet, brak odbioru Wi-Fi, brak stałego dostępu do internetu, drogie rachunki, brak możliwości zerwania umowy, obojetne traktowanie klientów.. itd
zdecydowanie za długo
~Firma_2 / 2011-09-01 09:50
Ocena: 1.00 / 5
Jeśli stoicie przed wyborem czy oni czy ktoś inny, to podam kilka powodów dla których według mnie należy dobrze się zastanowić przed zawarciem umowy z tą akurat firmą, albo trzymać kciuki, żeby nic się nie psuło na linii w trakcie obowiązywania umowy. Zerwanie umowy to wbijanie kija w mrowisko. Przez to że wybór padł na nich nie miałem w firmie 14 dni (!) ani internetu ani telefonów.
Czemu nie polecam? 1. Usunięcie awarii wymagało kilkunastu (!) zgłoszeń i kilku wizyt techników netii i tp. 2. Netia nie potrafi wyegzekfować od TP szybkiego zlokalizowania i rozwiązania problemu, tylko wystawia zlecenia dzień po dniu na każdą duperelkę z osobna. 3. Wszelkie korespondencja z działem relkamacji to droga przez mękę dla cierpliwych. a. wmawiają, że wina leży po stronie abonenta, gdy tak nie jest i trzeba im to udowadniać b. czas pisemnej odpowiedzi na reklamację wykorzystują w pełni (30dni) i zazwyczaj pierwsza jest na "nie" nawet gdy nie mają racji. c. próbują wmówić, że zapisy na umowie świadczenia usług, dotyczą tylko aktywacji! d. rozwiązanie umowy w trybie natychmiastowym zgodnie z punktem zapisanym w umowie, traktują jak zwykłe wypowiedzenie i faktury przychodzą za kolejne dwa miesiące razem z karą umowną Straconych nerw i czasu poświęconego na udowadnianie im że nie mają doczynienia z szympansem nikt mi nie zrekompensuje.
Jaka cena taka jakość obsługi.
Zaletycena
Wadypozostałe
14 m-cy
~fiut / 2016-04-10 10:06
Ocena: 1.00 / 5
NETIA TO JEDNE WIELKIE DZIADOSTWO I ZŁODZIEJSTWO!! POWINNY ZAMKNĄĆ TEN PSEUDO INTERES!!
ZaletyNIE MA ŻADNYCH ZALET!!
WadyOD A DO Z ZE WSZYSTKIM!!
~Forgelek / 2023-09-02 12:00
Ocena: 1.00 / 5
Totalny syf, ciągle nie ma internetu do obsługi się nie dodzwonisz nie polecam tego dostawcy. Same problemy z nimi...
MiejscowośćKraków
~Franci / 2014-08-20 15:21
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam cały czas wysyłają dodatkowe faktury po zakończeniu umowy z nimi i oddaniu routera/modemu wciąż wysyłają faktury za ten sprzęt
Zaletynie ma !
Wadycena, jakość, obsługa
2 lata brałem za 85zł podajrze
~FRED / 2010-09-14 09:36
Ocena: 1.00 / 5
Internet Netia po lini TP SA 6 MB. Moja wojna z Netią trwała cały czas . Mieli dostarczyć internet 1 sierpnia a dostarczyli 2 sierpnia. jakość fatalna większe szumy niż sygnał zamist 6 MB czasami dostarczali 3 MB lub wcale . Częste przerwy na łączach. Po miesiącu sami zerwali umowę bez wcześniejszego powiadomienia . Najpierw wyłączyli sygnał a za 2 dni przysłali pismo że wypowiadają umowę natychmiastowo. Niby OK - ale nie zwolnili linii i ją blokują ZŁOŚLIWIE . Walczę z nimi o zwolnienie linii - dzwonię do Warszawy. To wszystko na nic . Godzinami czeka się na połączenie z infolinią. SAME PROBLEMY STANOWCZO ODRADZAM INTERNET Z NETII.
Zaletyżadne
Wadysame problemy nic pozytywnego. Nie daj się nabrać bo będziesz uziemiony i przez miesiąc nie zwolnią ci łącza ZŁOŚLIWIE. A oni mogą ci wypowiedzieć umowę kiedy chcą i bez konsekfencji. TY SIĘ NIE LICZYSZ
40 dni i 40 dni bez internetu ( cena około 49 zł )
~freed / 2012-12-20 17:54
Ocena: 1.00 / 5
To nie jest firma tylko pasożyty, zerują na tym co wybudowała TP zamiast położyć swoje kable. U mnie kable mają 35 lat są całe czarne ze starości, ja się pytam kiedy je wymienią za 50lat? 80lat? KIEDY??? polska będzie ostatnim krajem w UE która będzie mieć światłowód, brak inwestycji latami w infrastrukturę zrobiło swoje.
Zaletybrak
Wadywszyskto
~Gajusz / 2017-08-10 18:06
Ocena: 1.00 / 5
Totalnie "gówniana" Firma. Zero kontaktu z centrum obsługi (godzinowe oczekiwania na połączenie z konsultantem. Szczerze NIE POLECAM
ZaletyZERO
WadySAME WADY
~gal anonim / 2013-05-11 19:06
Ocena: 1.00 / 5
netia to banda złodziei mają zły internet nie dają takiej prędkości jaka jest w umowie. Ludzie rezygnujcie z usług netii