Sposób w jaki w/w firma traktuje klientów - 0!!!!!!!!!!!!!!!!!
Tragedia, żenada. Nic dobrego o tej firmie powiedzieć nie mogę. Strzeżcie się jak ognia!! Jeżeli niestety ktoś w Was podpisał z nimi umowę to módlcie się, żeby internet nigdy Wam nie nawalił (wątpię aby było to możliwe), bo inaczej NIKT Wam tej usterki nie naprawi. Nie macie się co łudzić. Ja od ponad 4 m-cy dzwonię bezskutecznie i zgłaszam cały czas ten sam problem. 3 razy miała przyjechać osoba techniczna. Oczywiście nikt się nie zjawił. SAMEMU musiałem przeciągnąć kabel linii zewnętrznej do swojego pokoju, zarobić gniazdko telefoniczne, po czym pani z BOK poprosiła mnie o wymianę routera na jakiś inny (mój prywatny!!!!), bo to może jednak router się zepsuł. Czyli mam zainwestować ok. 200-300 pln w coś co powinienem od nich za 1 pln dostać!!!! Na dodatek zgłoszenie awarii nie jest możliwe z telefonu Netii bo to VOIP. Nie ma netu, nie ma tel. Zostaje tylko komórka i ok 30 min. czekania aż ktoś łaskawie odbierze.
Dlatego firmie NETIA mówię zdecydowane NIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Zaletyjak kiedyś jeszcze mi internet działał (było to bardzo dawno temu...) to trzymał parametry OK
Wadyolewanie klientów
zrywanie połączenia
ZERO reakcji na zgłoszenia awarii
kłamanie o wysłaniu technika (podejrzewam, że w ogóle ich nie mają)
Wyuczona na pamięć gadka ludzi z BOK - żenada
1 rok na łączu analogowym 2Mb/s i 4 m-ce cyfrowa centrala 4Mb/s