Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Netia Szybki Internet opinie

Ocena na podstawie 3202 opinii

2.02 / 5

  • Niezawodność
    1.90
  • Obsługa klienta
    1.83
  • Cena
    2.34
  • Parametry
    2.05
  • Cena/Jakość
    1.50
  • Oferta
    3.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~FCD / 2014-11-20 02:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Nigdy nie podpisujcie umowy z Netią. Oszuści. Wcześniej umowa z TP 10 Mb/s na stałym IP zawsze było tyle. Oczarowany ceną podpisałem z oszustami umowę teraz max 3,4 Mb/s też na stałym IP - odpowiedź po reklamacji- zapewniamy do 10 a że jest tylko 3 to wina łączy - dziwne bo są te same. Chrońcie, powiadamiajcie, ostrzegajcie innych żeby nikt inny nie wszedł w gówno zwane NETIA
    Zaletyzero
    Wadywszystkie
    bardzo długo
  • ~Filip / 2024-03-09 18:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Skandal. Mają wszystko w tyłku i ani usługi nie działają prawidłowo dodatkowo faktur nie wysyłają trzeba dodatkowo się logować do ich dupiastego systemu a jak się zgłasza awarię to mają to głęboko w tyłku i nagle człowiek dostaje odpowiedź od technika że jest serwis na który nikt nie umówił technika z klientem. Dodatkowo reklamacje zgłoszone są przeinaczane przez biuro tak aby pokazać że operator jest niezawodny i idealny a najgorszy jest klient
    WadyWszystko
    MiejscowośćGdańsk
  • ~finka / 2013-06-24 15:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Porażka, zerwałam umowę mimo kary. Notoryczne problemy, zrywanie internetu kilka razy dziennie, żadnej pomocy na infolinii, za każdym razem rozmawiasz z inną osobą, która nic nie może. Ostatnio zgłosiłam brak netu w poniedziałek, mimo miliona ponagleń do technika sprawa trafiła w piątek, zjawił się w poniedziałek( po tygodniu!!) Wyobrażacie sobie firmę bez netu przez tydzień?? Na koniec okazało się że oczywiście była to moja wina i nawet reklamacji nie będzie mimo, że nie doczekałam się żadnej konkretnej informacji na czym by ów problem miał polegac . NIGDY NIE PODPISUJCIE UMOWY Z NETIĄ !!!
    Zaletybrak
    Wadybrak przepustowości sieci, podłączanie wielokrotnie więcej odbiorców niż sieć ma możliwości
    4 lata
  • ~FIONA / 2019-01-03 20:07
    Ocena: 1.00 / 5
    GÓWNO JAKIEGO NIE POLECAM I ZDECYDOWANIE ODRADZAM BANDA POLSATOWYCH ZŁODZIEJI I NACIAGACZY . PO TRZECH MIESIĄCACH PROMOCJI ZACZELI MI NALICZAĆ BEZPIECZNY INTERNET ZA 9.90 I NAGRYWARKE ZA 15,00 ZŁ I ŻEBY WYŁACZYC TO SCHODY TAK JAK BYM CO NAJMNIEJ CHCIAŁ WYPŁACIĆ Z BANKU MILION ZŁOTYCH NIE POLECAM I ZDECYDOWANIE ODRADZAM I !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    ZaletyZŁE KIEPSKIE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    WadyKIEPSKIEZŁE KIEPSKIE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    MiejscowośćWarszawa
  • ~firma / 2014-12-31 22:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Od początku do końca beznadziejna firma. Przesłał mi uszkodzony modem który w dniu działania usługi zwyczajnie nie zadziałał.Nowy mam dostać po pięciu dniach. Brak internetu w firmie uniemożliwia mi pracę całej załogi. Sprzedaż wysyłkowa niedziała bo internetu brak. A mamy sylwestra a w sprzedazy fajerwerki. Program do fakturowania nie działa bo sygnał rozprowadza zepsuty modem. Infolinia powtarza jak mantrę informacje że ni można się kontaktować z przełożonym osób niedecyzyjna ch. Zrezygnować nie mogę bo jestem firmą a nie osobą fizyczną i zapłacę karę 500 zł. Wystarczyłoby by technik przywiózł nowy modem w 48 h o korych mowa w umowie. ..nie nie można tak. To musi dostarczyć kurier 5 dni późnie.Zapl
  • ~Firma / 2015-07-11 01:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam,

    Z tego co widzę każdy z opiniodawców, których opinie zdążyłam przeczytać ma podobne problemy.
    Netia nie jest rzetelną firmą... Posiadamy internet jak i również tel stacjonarny w tej firmie od wielu lat. W sumie odkąd sięgam pamięcią.
    Problemy z roku na rok narastają coraz bardziej co bardzo mnie dziwi, ponieważ NETIA traci wielu klientów do czego sama potrafi się przyznać w rozmowie telefonicznej mówiąc, że jestem ostatnią osobą u której jest podłączony internet na osiedlu. Chciałabym dodać, iż mieszkam niemalże na początku osiedla.
    Mieliśmy propozycje zwiększenia prędkości internetu, jednak okazało się, że Pani która pracowała w obsłudze poinformowała nas błędnie i maksymalnie mamy i możemy mieć 8 Mb/s.. Zawodna prędkość... Dodam, iż co 10 min nie mam internetu na 20 - 30 min. Prowadzę działalność gospodarczą przy której potrzebuję stałego dostępu do internetu.
    NETIA nie wywiązuje się z umowy. Płacimy zbyt wysokie rachunki jak na brak internetu przez 80% użytkowania. Jednak umowy nie da się zerwać co jest karygodne skoro jestem letnim klientem, nie zalegam z płatnościami, WiFi nie ma mowy, aby odbierało dłużej niż 10 min, chociaż na komputerze stacjonarnym również są te same problemy. Błędnie nas informują i nie wywiązują się z umowy co powinno być podstawą do zerwania umowy przez klienta. Z logicznego punktu widzenia jeżeli nie zapłaciłabym za rachunek ja mam problem, dlaczego więc oni nie ponoszą konsekwencji ?
    W tej samej cenie, a nawet taniej niż płacę za internet NETIA mogę mieć bardzo szybki internet UPC.. niestety według nich muszę czekać rok na zerwanie umowy.
    Klienta zatrzymuje się dobrą ofertą i rzetelnością. Każda szanująca się firma o tym wie, że mamy rynek konsumenta '' klient nasz Pan''... każda firma prócz tej..
    Zaletybrak
    Wadywolny internet, brak odbioru Wi-Fi, brak stałego dostępu do internetu, drogie rachunki, brak możliwości zerwania umowy, obojetne traktowanie klientów.. itd
    zdecydowanie za długo
  • ~Firma_2 / 2011-09-01 09:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Jeśli stoicie przed wyborem czy oni czy ktoś inny, to podam kilka powodów dla których według mnie należy dobrze się zastanowić przed zawarciem umowy z tą akurat firmą, albo trzymać kciuki, żeby nic się nie psuło na linii w trakcie obowiązywania umowy. Zerwanie umowy to wbijanie kija w mrowisko. Przez to że wybór padł na nich nie miałem w firmie 14 dni (!) ani internetu ani telefonów.

    Czemu nie polecam?
    1. Usunięcie awarii wymagało kilkunastu (!) zgłoszeń i kilku wizyt techników netii i tp.
    2. Netia nie potrafi wyegzekfować od TP szybkiego zlokalizowania i rozwiązania problemu, tylko wystawia zlecenia dzień po dniu na każdą duperelkę z osobna.
    3. Wszelkie korespondencja z działem relkamacji to droga przez mękę dla cierpliwych.
    a. wmawiają, że wina leży po stronie abonenta, gdy tak nie jest i trzeba im to udowadniać
    b. czas pisemnej odpowiedzi na reklamację wykorzystują w pełni (30dni) i zazwyczaj pierwsza jest na "nie" nawet gdy nie mają racji.
    c. próbują wmówić, że zapisy na umowie świadczenia usług, dotyczą tylko aktywacji!
    d. rozwiązanie umowy w trybie natychmiastowym zgodnie z punktem zapisanym w umowie, traktują jak zwykłe wypowiedzenie i faktury przychodzą za kolejne dwa miesiące razem z karą umowną
    Straconych nerw i czasu poświęconego na udowadnianie im że nie mają doczynienia z szympansem nikt mi nie zrekompensuje.

    Jaka cena taka jakość obsługi.

    Zaletycena
    Wadypozostałe
    14 m-cy
  • ~fiut / 2016-04-10 10:06
    Ocena: 1.00 / 5
    NETIA TO JEDNE WIELKIE DZIADOSTWO I ZŁODZIEJSTWO!! POWINNY ZAMKNĄĆ TEN PSEUDO INTERES!!
    ZaletyNIE MA ŻADNYCH ZALET!!
    WadyOD A DO Z ZE WSZYSTKIM!!
  • ~Forgelek / 2023-09-02 12:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalny syf, ciągle nie ma internetu do obsługi się nie dodzwonisz nie polecam tego dostawcy. Same problemy z nimi...
    MiejscowośćKraków
  • ~Franci / 2014-08-20 15:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam cały czas wysyłają dodatkowe faktury po zakończeniu umowy z nimi i oddaniu routera/modemu wciąż wysyłają faktury za ten sprzęt
    Zaletynie ma !
    Wadycena, jakość, obsługa
    2 lata brałem za 85zł podajrze
  • ~FRED / 2010-09-14 09:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet Netia po lini TP SA 6 MB. Moja wojna z Netią trwała cały czas . Mieli dostarczyć internet 1 sierpnia a dostarczyli 2 sierpnia. jakość fatalna większe szumy niż sygnał zamist 6 MB czasami dostarczali 3 MB lub wcale . Częste przerwy na łączach. Po miesiącu sami zerwali umowę bez wcześniejszego powiadomienia . Najpierw wyłączyli sygnał a za 2 dni przysłali pismo że wypowiadają umowę natychmiastowo. Niby OK - ale nie zwolnili linii i ją blokują ZŁOŚLIWIE .
    Walczę z nimi o zwolnienie linii - dzwonię do Warszawy. To wszystko na nic . Godzinami czeka się na połączenie z infolinią. SAME PROBLEMY
    STANOWCZO ODRADZAM INTERNET Z NETII.
    Zaletyżadne
    Wadysame problemy nic pozytywnego. Nie daj się nabrać bo będziesz uziemiony i przez miesiąc nie zwolnią ci łącza ZŁOŚLIWIE. A oni mogą ci wypowiedzieć umowę kiedy chcą i bez konsekfencji.
    TY SIĘ NIE LICZYSZ
    40 dni i 40 dni bez internetu ( cena około 49 zł )
  • ~freed / 2012-12-20 17:54
    Ocena: 1.00 / 5
    To nie jest firma tylko pasożyty, zerują na tym co wybudowała TP zamiast położyć swoje kable. U mnie kable mają 35 lat są całe czarne ze starości, ja się pytam kiedy je wymienią za 50lat? 80lat? KIEDY??? polska będzie ostatnim krajem w UE która będzie mieć światłowód, brak inwestycji latami w infrastrukturę zrobiło swoje.
    Zaletybrak
    Wadywszyskto
  • ~Gajusz / 2017-08-10 18:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalnie "gówniana" Firma. Zero kontaktu z centrum obsługi (godzinowe oczekiwania na połączenie z konsultantem. Szczerze NIE POLECAM
    ZaletyZERO
    WadySAME WADY
  • ~gal anonim / 2013-05-11 19:06
    Ocena: 1.00 / 5
    netia to banda złodziei mają zły internet nie dają takiej prędkości jaka jest w umowie. Ludzie rezygnujcie z usług netii
    Wadyruter zrywa połączenia, niestabilna prędkość
  • ~Galin / 2009-12-07 13:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Sposób w jaki w/w firma traktuje klientów - 0!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Tragedia, żenada. Nic dobrego o tej firmie powiedzieć nie mogę. Strzeżcie się jak ognia!! Jeżeli niestety ktoś w Was podpisał z nimi umowę to módlcie się, żeby internet nigdy Wam nie nawalił (wątpię aby było to możliwe), bo inaczej NIKT Wam tej usterki nie naprawi. Nie macie się co łudzić. Ja od ponad 4 m-cy dzwonię bezskutecznie i zgłaszam cały czas ten sam problem. 3 razy miała przyjechać osoba techniczna. Oczywiście nikt się nie zjawił. SAMEMU musiałem przeciągnąć kabel linii zewnętrznej do swojego pokoju, zarobić gniazdko telefoniczne, po czym pani z BOK poprosiła mnie o wymianę routera na jakiś inny (mój prywatny!!!!), bo to może jednak router się zepsuł. Czyli mam zainwestować ok. 200-300 pln w coś co powinienem od nich za 1 pln dostać!!!! Na dodatek zgłoszenie awarii nie jest możliwe z telefonu Netii bo to VOIP. Nie ma netu, nie ma tel. Zostaje tylko komórka i ok 30 min. czekania aż ktoś łaskawie odbierze.
    Dlatego firmie NETIA mówię zdecydowane NIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Zaletyjak kiedyś jeszcze mi internet działał (było to bardzo dawno temu...) to trzymał parametry OK
    Wadyolewanie klientów
    zrywanie połączenia
    ZERO reakcji na zgłoszenia awarii
    kłamanie o wysłaniu technika (podejrzewam, że w ogóle ich nie mają)
    Wyuczona na pamięć gadka ludzi z BOK - żenada
    1 rok na łączu analogowym 2Mb/s i 4 m-ce cyfrowa centrala 4Mb/s
  • ~gamer0225 / 2015-07-14 18:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Niestety tylko 10mb i w dodatku ciągłe awarie. Obsługa nic nie wnosi z rozmowy. Już lepsza neostrada :/.
    rok, 75zł miesięcznie
  • ~GFG / 2023-03-03 14:17
    Ocena: 1.00 / 5
    ,NIE POLECAM ,BEZNADZIEJNY OPERATOR BEZNADZIEJNY NET I SŁABY I CIĘŻKI KONTAKT ...PROBLEMOWI I ROSZCZENIOWI ....NIGDY WIĘCEJ NETI...!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    ZaletyNIE MA
    WadyMNÓSTWO
    MiejscowośćWROCŁAW
  • ~Gibson / 2012-07-04 09:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Kiedys miałem podobną sytuację. Miało być 20Mb/s ale okazało się że nie da rady ale opłaty brali za 20 bo Pani stwierdziła, że pójdzie. Wkurzyło mnie to i zerwałem umowe. Przysłali mi notę obciążeniową na przeszło 1000 zł. Zadzwoniłem i poinformowałem , że sprawę kieruję do sądu za wprowadzenie mnie w błąd i nie wywiązanie się ze zobowiązań umowy, ponadto poprosiłem o przysłanie mi stenogramu rozmowy gdzie obiecano mi ,,złote góry''. Po dwóch tygodniach dostałem korektę i nir dostali ode mnie ani grosza. Mam teraz radiówkę i Voipa. Za 40 zł mam 5 mb/s i jestem super zadowolony.
  • ~Giorgi / 2019-07-27 15:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem mieszkańcem osiedla, na którym Netia ma wyłączność na dostawę usług multimedialnych (tv, internet). Od lat obiecują remont instalacji celem zapewnienia lepszych transferów i szerszego wachlarza usług. Dziś mija 4 lata, jak zarząd wspólnoty mieszkaniowej próbował wprowadzić innego dostawę na osiedle ale ten został odstraszony przez Netie, bo jak inaczej wytłumaczyć nagły brak kontaktu z firmą, choć ta do dziś dzień świetnie prosperuje?
    Netia, jak już ktoś ładnie napisał to banda złodziei i oszutow. Przykład? Internet 100Mb kosztuje 50zl, na moim osiedlu max teoretyczny to 20Mb, a praktyczny to niecałe 9Mb a płaci się jak za 50. Nie ma możliwości tego zareklamować rozwiązanie wcześniejsze umowy to kary. Co zrobić? URzad ochrony... Jak namówię sąsiadów do pozwu zbiorowego.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
    MiejscowośćOtwock
  • ~gizmo / 2014-02-22 21:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Stanowczo odradzam jakikolwiek kontakt z tą "firmą". Jestem ich klientem od 2 lat. Chciałem ozwiązać z nimi umowę a oni powołując się na rozmowę telefoniczną automatycznie pzedłuzyli mi umowę na następne 2 lata i nie mogę się teraz z nimi rozstać...chyba że zapłacę karę! Przeniosłem sie z TP do nich mając nadzieję na lepszą obslugę i teraz żałuję, są od TP jeszcze gorsi.
    Zaletybrak
    Wadyoszukują
    3
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2240
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.65, ilość opinii: 1916
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4596
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2976
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2577
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016