Koina, a nie bank. Tylko zdzieraja z czlowieka jakies oplaty nawet o tym nie informujac. Zalozylam konto tylko dlatego, ze oferowali bezplatna karte, a karta wcale nie jest bezplatna! W bankomacie przy jej uzyciu zdarli ze mnie 6 zlotych za jedna transakcje, a bankomat wcale nie wyswietlil komunikatu o oplacie! Normalnie tylko w Polsce! (Wczesniej przy wiekszej ilosci pieniedzy, problemy z logowaniem, ze ledwo udalo mi sie je wyplacic!) Dziwie sie, ze ten “bank” ma az 2 gwiazdki. Oni chyba “bankuja” zdzierajac z ludzi kase pod dziwnymi pretekstami!
ZaletyBrak
WadyWszystko
~waldemar / 2023-02-13 11:19
Ocena: 1.00 / 5
ten bank to jakaś ściema nie chcą mi przesłać kopi umów kredytowych kto to dziadostwo wpisał do rejestru banków za nic mają człowieka
~Wielki Duch / 2023-02-12 17:13
Ocena: 1.00 / 5
Wyludzacze kasy, nic wiecej, podnosza oplaty, nie pokazuja calych kosztow umowy, zwykle wyludzenie ludzkiej kasy
ZaletyZadnych zalet, to parabank
WadyZlodziejskie oplaty
~Karol / 2023-02-11 23:42
Ocena: 1.00 / 5
Oddawać złodzieje 1tyś złoty co blikiem chciałem dziś wyplacic z bankomatu , konto zostało obciążone a gotówki z bankomatu nie zobaczyłem złodzieje!
ZaletyŻadnych
WadyWszystko
~pks / 2023-02-06 14:17
Ocena: 1.67 / 5
Z dużą ulga zlikwidowałem konto w tym pseudo banku. Brak obsługi lokalowej. wszystkie reklamacje tylko przez internet, albo telefonicznie...jak ci sie uda dodzwonić.Zaraz po zlikwidowaniu konta tracisz możliwość skorzystania z historii i za każde poświadczenie przelewu np. do urzędu skarbowego musisz im słono płacić i cierpliwie czekać. Konsultant nie jest pewien, czy bank mi wyda to poświadczenie. I tu jest paradoks, bo ja nie moge sprawdzić czy bank wykonał moje zlecenie przelewu. Uciekajcie z kontem daleko od tego banku. taka jest moja opinia, mam przykre doświadczenia
Zaletybrak
Wadyza dużo by pisać
~Poszkodowany / 2023-02-02 10:32
Ocena: 1.33 / 5
UWAGA PO ŻADNYM POZOREM NIE ZAKŁADAJCIE KONTA W NEST BANKU, MOGĄ WAM PRZEPAŚĆ PIENIĄDZE BANK IGNORANTWÓ BEZ KOMPETENCJI, ZERO WSPARCIA W OBSŁUDZE.
Szanowni Państwo, w Nest Banku zaginęły mi pieniądze z przelewu zagranicznego w PLN wysłanego do Francji 15 tyś PLN. Na dzień pisania tej informacji minęło 21 dni od potwierdzenia wykonania przelewu wystawionego przez Nest Bank. Bank nie wie, gdzie są pieniądze i odmówił mi zwrotu. Cała obsługa tylko przez CC, zbywanie i odwlekanie w czasie, nie reagowanie na prośbę kontaktu, zero opieki przez indywidualnego konsultanta. W oddziale jeden pracownik do obsługi, który nie ma żadnych kompetencji. Po wezwaniu Policji do oddziału w związku z podejrzeniem przestępstwa przywłaszczenia, łaskawie wyszła do mnie Dyrektor Oddziału, bardzo niegrzeczna arogancka, nadal nie mam pieniędzy. Napisałem pismo do Prezesa tego Banku, wysłałem maila, brak odzewu...potrzbowałem bezkoszowego banku do prostych przelewów, okazało się, że nawet z tym nie radzą sobie. Nie tracicie nerwów omijajcie ich z daleko, nie zdjadziecie tutaj żadnej fachowej obsługi w biznesie..muszę walczyć dalej, zgłosić sprawę na prokuraturę do KNF itp. Być może mają też problemy z płynnością finansową. Ze spraw technicznych, bank biznesowy (jego strona internetowa) źle współpracuje z przeglądarką Apple, żenada...
WadyBRAK OBSŁUGI, KOMPETENCJI,
~xxx / 2023-02-01 09:16
Ocena: 1.00 / 5
Byłam cierpliwa... bardzo cierpliwa. Ale mam już dość i niedługo podejmię kroki, żeby pozbyć się konta w tym banku. Nigdy nie pisałam opinii o nikim. Ale mój poziom irytacji sięgnął zenitu. Jak pewnie większość ludzi, we współczesnym świecie korzystam głównie z aplikacji na telefonie do robienia przelewów i wszystkich innych operacji. Aplikacja się zawiesza, trzeba długo czekać, żeby się zalogować, często płatność BLIKiem jest niemożliwa, przelewy trzeba robić po kilka razy. Nie ma dnia bez problemów. Jeśli chcecie zatrzymać klientów polecam zainwestować w wykwalifikowanych informatyków.
~xxx / 2023-02-01 09:16
Ocena: 1.00 / 5
Byłam cierpliwa... bardzo cierpliwa. Ale mam już dość i niedługo podejmię kroki, żeby pozbyć się konta w tym banku. Nigdy nie pisałam opinii o nikim. Ale mój poziom irytacji sięgnął zenitu. Jak pewnie większość ludzi, we współczesnym świecie korzystam głównie z aplikacji na telefonie do robienia przelewów i wszystkich innych operacji. Aplikacja się zawiesza, trzeba długo czekać, żeby się zalogować, często płatność BLIKiem jest niemożliwa, przelewy trzeba robić po kilka razy. Nie ma dnia bez problemów. Jeśli chcecie zatrzymać klientów polecam zainwestować w wykwalifikowanych informatyków.
~Jacek / 2023-01-25 16:24
Ocena: 2.33 / 5
Udostępnisz dane i dane się rozpływają po placówkach partnerskich, które za nic mają RODO i dzwonią z ofertami. To mimo zaznaczenie braku zgód marketingowych.
Podczas obsługi kredytu firmowego, czasami co miesiąc wymagali dokumentów księgowych, bo jak się nie wyśle to opłaty karne. Spłaciłem to przed czasem, brak zgód, a oni dalej dzwonią. Nigdy więcej.
~Ktoś / 2023-01-20 23:01
Ocena: 1.00 / 5
Ten Bank to koszmar nie polecam go nikomu.na infolini każdy udziela innych informacji więc ja sama nie wiem o co chodzi bo oni nie umieją nic sprawdzić i wytłumaczyć. Porażka
ZaletyBrak
WadyOszuści krętacze
~Cin / 2023-01-20 10:09
Ocena: 1.00 / 5
Uważajcie na ten bank kredyt spłacony konto zamknięte a ci twierdzą że nic spłacone nie jest
ZaletyŻadne
WadyOszuści
~Byla klientka / 2023-01-19 23:39
Ocena: 1.00 / 5
Straszny bank...piszą o sobie, że pomagają przedsiębiorcom ale chyba tylko tym bogatym. Tych zwykłych normalnie zgnebiają. Poza tym przelewy natychmiastowe w piątek po południu już nie działają, często są problemy z bankowością mobilną. Nie polecam. Uciekam z tego banku gdzie pieprz rośnie.
ZaletyBrak
~Becia / 2023-01-13 09:43
Ocena: 2.33 / 5
Czekam na odblokowanie konta już 9 dni. Na infolinii każdy konsultant mówi co innego. Wprowadzają ludzi w błąd. Nie polecam tego banku nie można się z nikim konkretnie dogadać.
ZaletyKonto 0
WadyKonsultanci nie wiedza co mówią, każdy co innego.
~Paulina / 2023-01-11 13:37
Ocena: 2.33 / 5
Oferta dla kont biznesowych jest bardzo dobra. Ale tylko w teorii. W praktyce samo otwieranie konta w Nestbank to porażka. Placówkę tego banku już dosyć dawno zamknęli w moim mieście, więc wniosek złożyłam online. Zostałam uprzedzona,że w najbliższych dniach może zadzownić do mnie konsultant. Zadzwonił ale w godzinach, w których nie mogłam odebrać. Zaraz oddzwoniłam na infolinię ale pani stwierdziła,że w tę stronę się nie da i muszę czekać na ponowny telefon z banku. Wiedząc,że mam zajęcia i znów mogę mieć problem z odebraniem napisałam maila na adres podany jako kontaktowy z prośbą o telefon w określonych godzinach. Jednak na drugi dzień oczywiście infolinia zadzwoniła o tej porze, o której nie mogłam odebrać. Zaraz też dostałam maila,że nie otworzą mi konta, bo nie można się ze mną skontaktować. Zero praktyczności i elastyczności.
Już sobie darowałem otworzenie konta w tym banku ale z masakrującej większości komentarzy widzę,że nie mam czego żałować a właściwie to muszę się cieszyć,że udało mi się tego uniknąć.
ZaletyŻadnych
WadyFatalny system obsługi klientów już na starcie - przy otwieraniu konta! O pozostałych wadach nie chcę wiedzieć!
~Nest-fraud / 2023-01-11 12:46
Ocena: 1.00 / 5
Bank który umożliwia wyłudzanie pieniędzy na fałszywe dane, sprawa w prokuraturze
ZaletyFraud
WadyIdealny dla przestępczych działań
~dotka / 2023-01-03 13:34
Ocena: 1.00 / 5
Z mojego punktu widzenia, współpraca z Nest Bankiem, okazała się nieporozumieniem.
Zostałam namówiona za ulokowanie pieniędzy w Funduszu, którym mieli zajmować się fachowcy.
W tym samym czasie posiadałam również środki na lokatach, którymi sama zarządzałam.
Nie jestem fachowcem, jestem muzykiem. Dlatego lokaty były pewne, o niskim zysku ale bez żadnego ryzyka.
Po 15 miesiącach dostałam wiadomość, że "fachowcom" Nest Banku udało się wygenerować stratę, chociaż wyraźnie prosiłam o nieinwestowanie środków w akcje o wysokim ryzyku.
Teraz mam kłopoty z szybkim odzyskaniem swoich pieniędzy, bo kontakt z pracownikami banku to jakaś porażka.
~monika / 2022-12-28 10:17
Ocena: 1.00 / 5
prosić się o jakąkolwiek rozmowę wideo i założenie konta to jakieś nieporozumienie....
~Marek / 2022-12-20 11:19
Ocena: 1.00 / 5
Kpiny nie Bank! Kontakt z infolinią żaden! Można dzwonić jak do Putina lub Papieża i tak nikt nie odbierze! Po co komu taki Bank??
ZaletyBrak!
WadyKompletna ignorancja potencjalnego klienta! Omijać z daleka!
~Tttt / 2022-12-19 16:31
Ocena: 1.33 / 5
Brakuje placówek biuro obsługi klienta żenada ciągle mówią to samo w niczym nie potrafią pomóc syf Syf syf
ZaletyŻadne
WadySzkoda słów
~Fff / 2022-12-19 16:22
Ocena: 1.67 / 5
Żona czeka na zamknięcie konta już ponad miesiąc dzwonilismy do działu obsługi klienta i pani stwierdziła że nie jest w stanie mam pomóc