Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Nest Bank opinie

Ocena na podstawie 250 opinii

1.92 / 5

  • Obsługa klienta
    1.81
  • Oferta
    2.01
  • Prostota obsługi
    1.97

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Marcin / 2023-08-11 00:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Wygląda to wszystko na wyłudzanie danych. W zakładaniu kont znam się dobrze, bo miałem już w większości banków. Ale założenie w Nest bank mnie przerosło. Na stronie informacja, że można w 5 minut założyć konto, a mnie się w 2 dni nie udało. Wniosek przez wideokonferencję - kamerka w aplikacji banku nie ma włącznika, a nie włącza się automatycznie mimo przydzielenia odpowiednich uprawnień przeglądarce (co jest weryfikowane żeby zacząć rozmowę z pracownikiem banku - więc skoro przeszło test dlaczego nie działa). Następnie w apce - po skanie dowodu i zrobieniu fotek twarzy informacja że się nie powiodło. Drugi raz to samo. Dowiedziałem się, że jak wniosek był przez przeglądarkę zaczęty to z apki nie pójdzie (to dlaczego na etapie po skanie dowodu już nie odrzuciło z odpowiednim komunikatem). W końcu wysłałem wniosek przez potwierdzenie przelewem blik. Tutaj normalnie w innych bankach po zaksięgowaniu przelewu jest automatycznie konto zakładane, ale nie w nest bank. Dostaje się informację, że pracownik banku skontaktuje się w ciągu 1 dnia roboczego. Wniosek wysłany rano, zero kontaktu ze strony banku przez cały dzień. Totalne dziadostwo i wygląda na wyłudzanie danych i skanów twarzy (nie twierdzę że tak jest, ale tak to wygląda), a co najmniej wprowadzanie w błąd że konto można założyć w 5 minut, a w rzeczywistości przez cały dzień nawet nie oddzwonią. Jak tak ten bank działa jakie ma procedury zakładania konta to ja dziękuję. Omijać szerokim łukiem, szkoda nerwów.
  • ~JanuszJanuszek / 2023-08-08 15:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno.Serdecznie nie polecam. Wszystko fajnie jak wchodzą pieniążki. Zrobiłem przelew natychmiastowy z firmowego konta za koszt 40pln a pieniądze dotarły po 12 ej dnia następnego . Odmawiają wydania wyciągów , infolinia podaje sprzeczne informacje a w przypadku powinięcia nogi nie licz na nich bo za obsługę komorniczą pobierają kosmiczne sumy. Odpierają nawet nakazy i postanowienia wystawione przez Urząd skarbowy a czas ucieka z zablokowanym kontem. Kłamią i przeciągają czas przy jakichkolwiek sporach do maximum . Instytucje lichwiarskie to poziom idealny dla tej instytucji . Straciłem kupę nerwów i czasu przez ten bank . Zastanów się przed założeniem konta 10 razy bo ja też byłem zadowolony do czasu a potem się dowiedziałem czemu konto jest za zero. P.S. Jestem byłym klientem a nie konkurencją jak często tuszuje negatywy ta pseudo instytucja.
    ZaletyNie znalazłem
    Wadybardzo wiele , płatności internetowe trwają wieki , praktycznie brak możliwości szybkich opłat w serwisach internetowych
  • ~Mat / 2023-08-05 13:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank Nest Bank -nie polecam
    mnie okradziono w tym banku na 20000, skradziono mi pieniądze, prawie na moich oczach, jak tylko zauważyłem transakcje, w tym samym momencie zadzwoniłem zablokować ten przelew i zgosic kradzież, ale osoba, która siedzi na infolinii, nie dośc ,że ma 2 IQ to nie potrafiła , ani zablokować tej transakcji, ani dobrze przyjąć zgłoszenia. Po 3 tygodniach , gdzie bank ma obowiązek zwrócic taką skradziona transakcję w ciagu 24h , zopiniował, że transakcja została pomyślnie zrobiona i nie widzi nieprawidłowości. Gdzie ja tego przelewu nie robiłem, nie wiem skąd Ktoś miał dostęp do moich danych i jak zrobił ten przelew, śmiem twierdzić,że bank udostępnia te dane!!!!!
    Dla mnie są złodziejami i nigdy nie chciałbym miec już z nimi do czynienia.
    Ja tego na pewno tak nie zostawię
    Zaletybrak
    Wadybrak
  • ~BeerBear / 2023-08-02 22:16
    Ocena: 2.67 / 5
    Obsługa klienta poniżej dna Rowu Mariańskiego. Masz problem - Twoja sprawa, odpowiedzą, że "bank" nic nie może. Wznowiona karta dociera na kilka dni przed upływem ważności starej. Jeśli miałeś planowany wyjazd to albo rezygnujesz, albo w trakcie podróży zostajesz bez karty. Nowa karta okazuje się atrapą z uszkodzonym chipem - infolinia nie umie zlecić natychmiastowej wysyłki nowej karty paczkomatem. Ostatecznie proponuje kuriera i ... przez miesiąc nie potrafią podać daty wysyłki i numeru przesyłki. Nagle jakaś kretynka informuje Cię, że wysłali w dzień po zgłoszeniu, ale nie podali kurierowi danych kontaktowych i przesyłka wróciła. I według niej to było prawidłowo Czyli procedura wysyłki kurierskiej wygląda tak:
    1. Kurier nie ma prawa wiedzieć, jak powiadomić klienta, że ma przesyłkę
    2. Klient nie powinien wiedzieć, że przesyłka jest w drodze
    3. Jak kurier zastanie klienta w domu - klient miał szczęście
    4. Jak kurier klienta nie zastanie - niech klient nie marudzi, mógł siedzieć na dupie w chałupie i czekać do usranej śmierci !!! Niech się frajer buja ...
    Po 7 tygodniach nadal nie masz karty i nie dostaniesz jej, chyba że znowu zamówisz i zapłacisz.
    Jeśli to się przytrafi starszej, chorej, niedowidzącej osobie, która nie da rady obsłużyć apki w telefonie by choćby wypłacić gotówkę blikiem - taka osoba zostaje bez dostępu do pieniędzy z emerytury i możliwości zrobienia podstawowych zakupów. Ale te szmaty z obsługi w NestSmieciu mają to gdzieś.
    Wniosek: jeśli kończy się ważność karty i nie dostałeś nowej 3 tygodnie przed końcem, otwieraj konto w innym banku, gdzie dostaniesz nowa kartę bez użerania się z idiotami.
    Zaletyw miarę tanio
    WadyBezczelna, tępa, niekompetentna obsługa. Zero szacunku dla klienta. Zero chęci rozwiązania problemów, które sami tworzą.
  • ~Janusz binzesu / 2023-08-01 15:50
    Ocena: 1.00 / 5
    21 wiek nie potrafią w prosty sposób obsłużyć kyc. Blokada i likwidacja konta. Urwy nie potrafią znaleźć aktualnego spółki zoo w KRS. Nigdy więcej, lepiej dopłacić w konkurencji, przynajmniej jest więcej oddziałów niż jeden na Polskę. Gówno nie bank
    ZaletyTanie mięso psy jedza
  • ~witold / 2023-07-26 09:50
    Ocena: 1.33 / 5
    Jestem klientem tego banku 5 lat
    Praktyka rozbójnicza banku polega na :
    zajecie komornicze Urzędu Skarbowego na 12 000 zł
    Bank zajmuje - Centrum rozliczeniowe 19 000 zł z konta złotówkowego i 4000 euro ( 19000 zł ) z konta walutowego
    Maja czas 7 dni na rozliczenie tego , proste jasne i oczywiste 26 000 zł różnicy posotaje w obrocie 7 dniowym dla Banku , na kolejna reklamacje odpowiadaja że to wina systemu
    To się nadaje do rzecznika praw konsumentów ?
    czy od razu zgłaszać do prokuratury ?
    ZaletyŻadnych
    WadyBrak placówek stacjonarnych , infolinia dramt , aplikacja dramat
  • ~Andrzej / 2023-07-24 23:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Trochę archaiczny bank i cały jego system . Tak na poziomie banku pocztowego czyli niby bank a jednak dziwny twór. Aplikacja cały system tak na poziomie około pięć lat wstecz za wiodącymi bankami
    Wady-nieintuicyjna aplikacja
    -nieintuicyjna procedury,wnioski. Samemu nie ogarnie się na pozór prostych w innych bankach rzeczy
    -jezyki, struktura stosowanego nazewnictwa niezrozumiała,
  • ~Jerzy / 2023-07-19 14:59
    Ocena: 2.00 / 5
    Jestem zadowolony z konta problemem jest odblokowanie zablokowanego zbyt pochopnie przez bank mojego konta
  • ~Krzysztof Szymański / 2023-07-14 10:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Nestbank to oszuści i analfabeci, wysłałem przelew z tytułem nadpłata kredytu, złożyłem dyspozycję w banku na nadpłatę kredytu. A mimo to nie zaksięgowali tego prawidłowo potraktowali to jako spłatę wcześniejszą rat razem z odsetkami. Oszuści i złodzieje nie polecam.
    ZaletyBrak
    WadyObsługa, kontakt
  • ~Iryk / 2023-07-12 18:32
    Ocena: 2.33 / 5
    No cóż, w wielu sytuacjach wcześniej opisanych aż trudno się nie zgodzić z moimi przedmówcami.
    Pamiętam jak zakładali ten bank i sie reklamowali hasłem - TAK POWINNO BYć W KAŻDYM BANKU - dzisiaj zaś stwierdzam po wielu latach współpracy, że TAK NIE POWINNO BYĆ W ŻADNYM BANKU i to pod żadnym pozorem... odchodzę i nie polecam.
    ZaletyTrafiają się miłe osoby na infolinii ale "nicniemogące" załatwić. reakcja na maile zerowa, zostając klientem nie podejmuj krytyki bo i tak się nikt tym nie zajmie i nie weźmie sobie tego do serca
    Wadyjak ktos słusznie napisał - zapisałeś się to licz się z tym, że teraz będziesz dojony i wykorzystywany. Szczerze nie polecam i powtarzam - tak nie powinno być w żadnym banku
  • ~Wojtek / 2023-06-24 17:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie da się ocenić działalności tego czegoś, ponieważ nie jest to bank, tylko parabank.
    Długo by pisać na temat niekompetencji, naganiaczy- naciągaczy, którzy znikają po złapaniu jelenia/klienta/- wtedy jesteś dojną krową. Zmieniane jednostronnie warunki kredytu. Spłacisz kredyt, a dalej go nie spłaciłeś. To coś, mając porównanie do Banków, jest uosobieniem szczytu perfidii, a zarazem kwintesencją niekompetencji. Jeśli z nimi chcesz współpracować zatrudnij kancelarię prawniczą, inaczej nie ma sensu.
    Pamiętaj o inwigilacji ze strony tego pseudobanku= parabanku. Nie potrafią poprawnie nawet wpisać danych by można skontaktować się z infolinią. To getin i klony. Ja popełniłem ten błąd i ostrzegam, to jest wielka pomyłka.
    ZaletyBrak
    WadySame
  • ~Ewelina / 2023-06-24 06:27
    Ocena: 5.00 / 5
    Korzystam z ROR, konta walutowego i oszczednosciowego praktycznie od poczatku istnienia banku. Jestem bardzo zadowolona, nigdy nie bylo zadnych problemow. Praktycznie nie ma oplat ani za prowadzenie kont ani za to ze nie placisz karta okreslona kwote miesiecznie jesli sie korzysta wedle zalecen w tabeli. Bardzo fajna usluga "korzystne przewalutowania". Ewentualne reklamacje sa rozpatrywane i wnikliwie analizowane w przyzwoitym czasie. Pytania mozna zadawac na mail i zawsze bedzie odpowiedz. Aplikacje sa proste. Zaznaczam ze nie korzstalam z lokat, kredytow i konta biznesowego wiec tu nie moge sie wypowiedziec. Polecam osobom ktore chca proste konto bez oplat bo np. mieszkaja za granica a maja w PL dochody jak ja, studentom, mozna tez spokojnie trzymac wieksze oszczednosci.
    Zycze samych sukcesow temu bankowi, wiele lat korzystam i jestem bardzo zadowolona.
    ZaletyObsluga klienta, konta bez oplat.
  • ~Adiku / 2023-06-23 09:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Uprzedzam wszystkich przed tą instytucją. Porażka, tragedia. Nie jestem klientem tego banku, ale miałem wielką nieprzyjemność odzyskiwania pieniędzy z konta zmarłego syna. Historia komunikacji z bankiem zaczęła się w lutym 2023 roku, zakończyła się w czerwcu 2023 roku. Infolinia porażka, osoby niekompetentne, odsyłające do komunikacji mailowej. Maile - porażka, odpowiedzi z automatu lub brak odpowiedzi. W kwietniu pojechałem osobiście do Gdańska do Oddziału Nest Banku zawieźć wymagane dokumenty, przesłałem też wymagane dokumenty, potwierdzone podpisem kwalifikowanym - ot tak z dwóch stron, żeby coś, gdzieś nie zaginęło. Żadnych odpowiedzi po miesiącu. W końcu przesłałem prośbę do Nest Banku o wypłatę ok. 1780 zł - bo o taką kwotę chodziło, ale wysłałem również informację o opieszałości postępowania banku do Super Expresu, TVN, TVP1, do instytucji nadzorujących banki i... pieniądze miałem na drugi dzień. To już nie chodzi o to, żeby być klientem tego śmiesznego banku, ale załatwić sprawę spadkowa, to urąga wszelkiemu postępowaniu Nest Banku, która mieni się na swoich stronach "instytucją zaufania publicznego". Żenada, tragedia, porażka i niech każdy zastanowi się, zanim będzie chciał mieć styczność z tą instytucją. Przestrzegam
    ZaletyŻadnych
    WadyOpieszałość, lekceważenie interesanta, infolinia niekompetentna, bez wiedzy, brak możliwości dodzwonienia się do osób prowadzących sprawę. Głową w mur.
  • ~MS / 2023-06-21 11:29
    Ocena: 1.33 / 5
    Bank to czy instytucja piorąca...? Ukryte opłaty, wysokie koszty kredytu, ogromna prowizja za wcześniejszą spłątę, wymuszanie ujawnienia szczegółowych danych firmowych, konieczność składania wniosków niby "zgodnie z przepisami prawa", zero elastyczności, brak placówek. Wystarczy? Spłacam kredyt mimo prowizji i NIGDY WIĘCEJ kontaktów z tym czymś.
    Zaletybrak
    Wadywysokie koszty i pseudobiurokracja
  • ~Kredytobiorca z 2020 r / 2023-06-19 16:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Koszmar, wielkie raty, koszt kredyty dla firmy przy kredycie na 100 tys zł to aż 60 tys zł co jest po prostu CHORE, kontakt koszmarny a raczej jest tylko wtedy kiedy człowiek spozni sie ze splata raty 1 dzień, wtedy o swoje dzwonią ale zeby swoje z nimi zalatwic juz nie jest tak prosto. Żenada, sami oszuści i kanciarze
    ZaletyBrak
    WadyWszystko, nie ma ani jednej zalety
  • ~Wojciech / 2023-06-19 10:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Szkoda czasu. Nawet Konta się da zależyć hehe online marnują ludziom czas!
    ZaletyŻadnej
    WadyWszystkie możliwe
  • ~aisza / 2023-06-09 23:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Niestety ale przekręty rodem ze starego "meritum banku i fm banku" poszły razem z ludźmi do Nest.
    - Uważajcie przy kredytach ! Za zaksięgowanie raty 180 PLN; za wcześniejszą spłatę - zgodnie z tabelą prowizji !!! może być 6- 8 a nawet 10 % - jak się jąkającemu zarządowi zamarzy.Czyli zmienna - w innych Bankach - przynajmniej pozory równego traktowania 3 procent a w nest - sami sprawdźcie.
    Obecne kierownictwo nest stosuje identyczne metody, jak wcześniej w Fm banku i meritum banku. Uważajcie ! Czytajcie wszystko do podpisu !
    Pamiętajcie - konto i kredyt w nest to niewola. Nawet moi doradcy z banku obarczeni tą niewolą, biorą L4 / depresja?/ albo uciekają gdzie indziej. Wchodzisz do banku - widzisz albo młodych przerażonych, albo bardziej doświadczonych stażem ze świecącą twarzą i mową ciała symbolizującą kleszcze pracodawcy. Nigdy nie polecę tego banku ! w żadnym zakresie.
    ZaletyZaletą jest brak jakichkolwiek kontaktów z nimi
    WadyZamęczają pracowników
  • ~E.Ł. / 2023-06-01 08:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Już prawie miesiąc czasu walczę o odblokowanie środków z saszetki. Niestety w dalszym ciągu mimo kilkukrotnych reklamacji zarówno na infolinii jak i mailowo nic się z tym nie dzieje. Zero jakiejkolwiek odpowiedzi. Jest to już kolejna taką sytuacja chociaż do tej pory nie zdarzyło się żeby trwało to tyle czasu.
    Na chwilę obecną jak tylko odzyskam pieniądze na pewno zmieniam bank.
    ZaletyW tej chwili żadnych
    WadyBezprawnie zablokowane środki finansowe
    Brak odpowiedzi na reklamacje
  • ~Alex. / 2023-05-24 14:19
    Ocena: 2.00 / 5
    Bardzo mi przykro po raz kolejny. Bank nie reaguje na zgłoszenia. Coś się stało przy zwrocie płatności Blikiem w Payu. Zwrot dużej kwoty, który powinien trwać 2 dni bank nie księguje już 22 dni. Konsultant nic nie może powiedzieć prócz przyjęcia kolejnego zgłoszenia. Dział techniczny mam to wyjaśnić. Nikt nie odpowiada, nie oddzwania, nie informuje. Payu pisze, żeby zgłaszać się z tymi problemami do Banku. Odbijam się od ściany a pieniędzy na koncie nie ma. Sprawa robi się mało bezpieczna skoro bank tak nonszalancko podchodzi do swoich klientów. Jakiś czas temu czekałam na zaświadczenie z tego banku i czekałam 3 tygodnie, bo nikomu nie chciało się przystemplować trzech zdań pomimo prośby o priorytet i obietnicę, że sprawa zostanie załatwiona natychmiast. Ogólnie przy problemach lub potrzebach klienta bank i dział techniczny to totalna porażka. Ponaglenia powodują odwlekanie załatwienia sprawy do granic możliwości. Przy wyborze takiego banku radzę wziąć pod uwagę nie przyjazność działu technicznego. Jak będą mogli to przetrzymają twoje pieniądze możliwie długo. Czy zwrócą nie wiemy. Sprawy techniczne.
    WadyJeśli mają cię za klienta i mają twoje pieniądze to najlepiej, żeby nic więcej od nich nie chcieć. Tragiczne rozwiązywanie problemów. Przewlekłe działanie. Wykorzystują swoją przewagę.
  • ~Lech / 2023-05-24 11:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Próbowałem się zarejestrować w wersji wideo. Najpierw nie odpowiadało im, że jestem na ulicy. Powinienem być w pomieszczeniu zamkniętym, bez podsłuchu osób postronnych. Zamknąłem się samotnie w toalecie. Te dekoracje też im nie odpowiadały. Jestem na działce, wyświetliło im się wideo ze mną pijącym piwo. Czyli alkoholik. Dostałem umowę. Ostrzegam innych: to jakieś nieporozumienie ten bank !
    Zaletynie wiem, nie było mi dane je poznać
    Wadynie da się z nimi porozumieć.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2054
PEKAO SA
Ocena: 1.83, ilość opinii: 1562
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.87, ilość opinii: 1230
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.79, ilość opinii: 1034
Millennium
Ocena: 1.82, ilość opinii: 993
PKO Bank Polski
Ocena: 2.76, ilość opinii: 934
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4827
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4583
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4035
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3511
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3212
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3123