Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Nest Bank opinie

Ocena na podstawie 240 opinii

1.94 / 5

  • Obsługa klienta
    1.82
  • Oferta
    2.04
  • Prostota obsługi
    2.01

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Wojtek / 2023-06-24 17:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie da się ocenić działalności tego czegoś, ponieważ nie jest to bank, tylko parabank.
    Długo by pisać na temat niekompetencji, naganiaczy- naciągaczy, którzy znikają po złapaniu jelenia/klienta/- wtedy jesteś dojną krową. Zmieniane jednostronnie warunki kredytu. Spłacisz kredyt, a dalej go nie spłaciłeś. To coś, mając porównanie do Banków, jest uosobieniem szczytu perfidii, a zarazem kwintesencją niekompetencji. Jeśli z nimi chcesz współpracować zatrudnij kancelarię prawniczą, inaczej nie ma sensu.
    Pamiętaj o inwigilacji ze strony tego pseudobanku= parabanku. Nie potrafią poprawnie nawet wpisać danych by można skontaktować się z infolinią. To getin i klony. Ja popełniłem ten błąd i ostrzegam, to jest wielka pomyłka.
    ZaletyBrak
    WadySame
  • ~Ewelina / 2023-06-24 06:27
    Ocena: 5.00 / 5
    Korzystam z ROR, konta walutowego i oszczednosciowego praktycznie od poczatku istnienia banku. Jestem bardzo zadowolona, nigdy nie bylo zadnych problemow. Praktycznie nie ma oplat ani za prowadzenie kont ani za to ze nie placisz karta okreslona kwote miesiecznie jesli sie korzysta wedle zalecen w tabeli. Bardzo fajna usluga "korzystne przewalutowania". Ewentualne reklamacje sa rozpatrywane i wnikliwie analizowane w przyzwoitym czasie. Pytania mozna zadawac na mail i zawsze bedzie odpowiedz. Aplikacje sa proste. Zaznaczam ze nie korzstalam z lokat, kredytow i konta biznesowego wiec tu nie moge sie wypowiedziec. Polecam osobom ktore chca proste konto bez oplat bo np. mieszkaja za granica a maja w PL dochody jak ja, studentom, mozna tez spokojnie trzymac wieksze oszczednosci.
    Zycze samych sukcesow temu bankowi, wiele lat korzystam i jestem bardzo zadowolona.
    ZaletyObsluga klienta, konta bez oplat.
  • ~Adiku / 2023-06-23 09:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Uprzedzam wszystkich przed tą instytucją. Porażka, tragedia. Nie jestem klientem tego banku, ale miałem wielką nieprzyjemność odzyskiwania pieniędzy z konta zmarłego syna. Historia komunikacji z bankiem zaczęła się w lutym 2023 roku, zakończyła się w czerwcu 2023 roku. Infolinia porażka, osoby niekompetentne, odsyłające do komunikacji mailowej. Maile - porażka, odpowiedzi z automatu lub brak odpowiedzi. W kwietniu pojechałem osobiście do Gdańska do Oddziału Nest Banku zawieźć wymagane dokumenty, przesłałem też wymagane dokumenty, potwierdzone podpisem kwalifikowanym - ot tak z dwóch stron, żeby coś, gdzieś nie zaginęło. Żadnych odpowiedzi po miesiącu. W końcu przesłałem prośbę do Nest Banku o wypłatę ok. 1780 zł - bo o taką kwotę chodziło, ale wysłałem również informację o opieszałości postępowania banku do Super Expresu, TVN, TVP1, do instytucji nadzorujących banki i... pieniądze miałem na drugi dzień. To już nie chodzi o to, żeby być klientem tego śmiesznego banku, ale załatwić sprawę spadkowa, to urąga wszelkiemu postępowaniu Nest Banku, która mieni się na swoich stronach "instytucją zaufania publicznego". Żenada, tragedia, porażka i niech każdy zastanowi się, zanim będzie chciał mieć styczność z tą instytucją. Przestrzegam
    ZaletyŻadnych
    WadyOpieszałość, lekceważenie interesanta, infolinia niekompetentna, bez wiedzy, brak możliwości dodzwonienia się do osób prowadzących sprawę. Głową w mur.
  • ~MS / 2023-06-21 11:29
    Ocena: 1.33 / 5
    Bank to czy instytucja piorąca...? Ukryte opłaty, wysokie koszty kredytu, ogromna prowizja za wcześniejszą spłątę, wymuszanie ujawnienia szczegółowych danych firmowych, konieczność składania wniosków niby "zgodnie z przepisami prawa", zero elastyczności, brak placówek. Wystarczy? Spłacam kredyt mimo prowizji i NIGDY WIĘCEJ kontaktów z tym czymś.
    Zaletybrak
    Wadywysokie koszty i pseudobiurokracja
  • ~Kredytobiorca z 2020 r / 2023-06-19 16:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Koszmar, wielkie raty, koszt kredyty dla firmy przy kredycie na 100 tys zł to aż 60 tys zł co jest po prostu CHORE, kontakt koszmarny a raczej jest tylko wtedy kiedy człowiek spozni sie ze splata raty 1 dzień, wtedy o swoje dzwonią ale zeby swoje z nimi zalatwic juz nie jest tak prosto. Żenada, sami oszuści i kanciarze
    ZaletyBrak
    WadyWszystko, nie ma ani jednej zalety
  • ~Wojciech / 2023-06-19 10:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Szkoda czasu. Nawet Konta się da zależyć hehe online marnują ludziom czas!
    ZaletyŻadnej
    WadyWszystkie możliwe
  • ~aisza / 2023-06-09 23:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Niestety ale przekręty rodem ze starego "meritum banku i fm banku" poszły razem z ludźmi do Nest.
    - Uważajcie przy kredytach ! Za zaksięgowanie raty 180 PLN; za wcześniejszą spłatę - zgodnie z tabelą prowizji !!! może być 6- 8 a nawet 10 % - jak się jąkającemu zarządowi zamarzy.Czyli zmienna - w innych Bankach - przynajmniej pozory równego traktowania 3 procent a w nest - sami sprawdźcie.
    Obecne kierownictwo nest stosuje identyczne metody, jak wcześniej w Fm banku i meritum banku. Uważajcie ! Czytajcie wszystko do podpisu !
    Pamiętajcie - konto i kredyt w nest to niewola. Nawet moi doradcy z banku obarczeni tą niewolą, biorą L4 / depresja?/ albo uciekają gdzie indziej. Wchodzisz do banku - widzisz albo młodych przerażonych, albo bardziej doświadczonych stażem ze świecącą twarzą i mową ciała symbolizującą kleszcze pracodawcy. Nigdy nie polecę tego banku ! w żadnym zakresie.
    ZaletyZaletą jest brak jakichkolwiek kontaktów z nimi
    WadyZamęczają pracowników
  • ~E.Ł. / 2023-06-01 08:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Już prawie miesiąc czasu walczę o odblokowanie środków z saszetki. Niestety w dalszym ciągu mimo kilkukrotnych reklamacji zarówno na infolinii jak i mailowo nic się z tym nie dzieje. Zero jakiejkolwiek odpowiedzi. Jest to już kolejna taką sytuacja chociaż do tej pory nie zdarzyło się żeby trwało to tyle czasu.
    Na chwilę obecną jak tylko odzyskam pieniądze na pewno zmieniam bank.
    ZaletyW tej chwili żadnych
    WadyBezprawnie zablokowane środki finansowe
    Brak odpowiedzi na reklamacje
  • ~Alex. / 2023-05-24 14:19
    Ocena: 2.00 / 5
    Bardzo mi przykro po raz kolejny. Bank nie reaguje na zgłoszenia. Coś się stało przy zwrocie płatności Blikiem w Payu. Zwrot dużej kwoty, który powinien trwać 2 dni bank nie księguje już 22 dni. Konsultant nic nie może powiedzieć prócz przyjęcia kolejnego zgłoszenia. Dział techniczny mam to wyjaśnić. Nikt nie odpowiada, nie oddzwania, nie informuje. Payu pisze, żeby zgłaszać się z tymi problemami do Banku. Odbijam się od ściany a pieniędzy na koncie nie ma. Sprawa robi się mało bezpieczna skoro bank tak nonszalancko podchodzi do swoich klientów. Jakiś czas temu czekałam na zaświadczenie z tego banku i czekałam 3 tygodnie, bo nikomu nie chciało się przystemplować trzech zdań pomimo prośby o priorytet i obietnicę, że sprawa zostanie załatwiona natychmiast. Ogólnie przy problemach lub potrzebach klienta bank i dział techniczny to totalna porażka. Ponaglenia powodują odwlekanie załatwienia sprawy do granic możliwości. Przy wyborze takiego banku radzę wziąć pod uwagę nie przyjazność działu technicznego. Jak będą mogli to przetrzymają twoje pieniądze możliwie długo. Czy zwrócą nie wiemy. Sprawy techniczne.
    WadyJeśli mają cię za klienta i mają twoje pieniądze to najlepiej, żeby nic więcej od nich nie chcieć. Tragiczne rozwiązywanie problemów. Przewlekłe działanie. Wykorzystują swoją przewagę.
  • ~Lech / 2023-05-24 11:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Próbowałem się zarejestrować w wersji wideo. Najpierw nie odpowiadało im, że jestem na ulicy. Powinienem być w pomieszczeniu zamkniętym, bez podsłuchu osób postronnych. Zamknąłem się samotnie w toalecie. Te dekoracje też im nie odpowiadały. Jestem na działce, wyświetliło im się wideo ze mną pijącym piwo. Czyli alkoholik. Dostałem umowę. Ostrzegam innych: to jakieś nieporozumienie ten bank !
    Zaletynie wiem, nie było mi dane je poznać
    Wadynie da się z nimi porozumieć.
  • ~Cezary / 2023-05-24 09:36
    Ocena: 3.00 / 5
    Od początku maja 2023 same problemy techniczne. Pomimo środków w banku brak możliwości skorzystania z nich.
    Kontakt z bankiem możliwy tylko na zasadzie korespondencji co 2 tygodnie. Zero zainteresowania klientem.
    Usługi ok, obsługa klienta tragiczna.
    Zaletydoggieeh20@gmail.com
    WadyObsługa klienta
  • ~Lech / 2023-05-23 19:47
    Ocena: 1.67 / 5
    Nie mogę przejść wideo-rejestracji. Ciągle jest coś złego w moim otoczeniu. Jak taki jest początek, to potem spodziewam się wszystkiego najgorszego. Rezygnuję.
    Zaletydarmowa karta
    Wadytrudności w wideo rejestracji.
  • ~Tom / 2023-05-23 16:28
    Ocena: 1.33 / 5
    Brak placówek, obsługa na infolinię to jakieś nieporozumienia.Nic nie mogą.
    Szkoda nerwów.Nie polecam
    ZaletyBrak
    WadyObsluga
  • ~Mirek / 2023-05-19 19:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Prowadzę firmę 19 lat ,Nest Bank okazał się jak dotychczas najgorszym bankiem . Brak placówek banku , a jak są to i tak trzeba prawie o wszystkie sprawy dzwonić do centrali . Ukryte dodatkowe koszty kredytu za obsługę miesięczną , brak możliwości jakiejkolwiek negocjacji . Bankowość internetowa nie pokazuje wszystkich operacji. Podobnie o wyciągach mówiła księgowa. Nagle przysłali saldo , do zapłaty 2500 zł za obsługę, czego bankowość internetowa również nie pokazała.
    ZaletyBrak
    WadyTylko wady
  • ~artur / 2023-05-15 13:46
    Ocena: 2.67 / 5
    brak placówek, do raty kredytu firmowego doliczają dodatkową comiesięcznią opłatę oprócz raty odsetkowej i kapitałowej co daję znacznie większą kwotę ukrytą, ponadtto co 6 miesięcy wymagają nawet przy małych kredytach dokumentów o stanie firmy co jest dodatkowym obciążeniem...jesłi nie dostarczysz na czas płacisz karę w zależnosci od wielkosci kredytu...
    Zaletyprostota obsługi strony internetowej
    Wadyj.w.
  • ~zadowolony / 2023-05-12 16:41
    Ocena: 4.67 / 5
    Jako dodatkowy bank do trzymania kasiorki na boku jest ok. Wszystko za darmo, wszystkie płatności mobilne, prosta i przyjemna aplikacja. W miarę dobra oferta lokat. Niedługo maja w końcu wprowadzić blika na telefon. Czego chcieć więcej?
    ZaletyWszystko jest i za darmo
    WadyBrak blika na telefon
  • ~Paweł / 2023-05-10 04:57
    Ocena: 2.67 / 5
    Ciągle mają jakieś problemy awarie i pracę modernizacyjne , brak bankomatów spore opłaty .
  • ~Jolanta / 2023-05-09 12:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Nest Bank nie ma nic za darmo jak piszą w ofertach. Po pierwsze obracają na giełdach wasze pieniądze . KONTA ZŁOTÓWKOWE, WALUTOWE pracują dla nich dla angielskich korporacji! ludziska lichwa nie robi nic za darmo. Radzę przenieść oszczędnosci złotówkowe, wlutowe do banku z polskim kapitałem.Wielka Brytania wyszła z UE. za wasze marne oprocentowanie lokat , parabank nest zarabia miliony na giełdach, w polaczki myslą ze maja wszystko za darmo. Dla biznesów konta to porażka, póżne, błąkające sie przelewy, straszne opóźnienia, obsługa infolinii to jakies głąby, brak biur obsługi, w Legnicy padły te biura. Jest jakis punkcik we Wrocku ale nawet tam panienka nie wie w jakim swiecie żyje. Brak profesjonalizmu i kompetencji a co za tym idzie zabieram swoje oszczednosci bo nie ufam parabankom i angolom!
    ZaletyBank jest tylko korzystny dla Emerytów, tak jak przedmówca pisał konto za 0 zł. Dla firm ,inwestorów stanowczo odradzam, straszne opóźnienia w sesjach, kontrahenci .Przecież od 2 lat niemieckie banki upadają, a Niemcy sprzedali prawa inwest. NEST angolom .Lichwa a głupie polaczki myślą ze maja za darmo. bANK PADNIE I WASZE PIENIĄDZE TEZ stracicie...
  • ~Realista / 2023-05-09 11:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Parafrazując scenę z filmu Killer: "to ma być bank - to jakaś popierdółka a nie bank"
    Drugi dzień nie można korzystać ze swoich pieniędzy bo drugi dzień nie działają przelewy, dzidzie na infolinii nic nie wiedzą i nawijają tylko jakieś ogólne formułki dla naiwnych, brak oddziału w moim mieście sprawia, że nie możesz korzystać ze swoich własnych pieniędzy.
    Czy to już raczej zwiastun, że bank zwyczajnie się KOŃCZY i trzeba się zwijać?!
    ZaletyBrak
    WadyJedna wielka wada
  • ~Boczuś / 2023-05-08 23:19
    Ocena: 5.00 / 5
    Posiadam u nich konto od 2019 roku i jestem bardzo zadowolony, komentarze oczerniające ten bank to tylko i wyłącznie chamska gra konkurencji. Polecam ten bank z czystym sumieniem, a reszta banków niech wymyśli inny system konkurowania bo to co robicie to żenada.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
PEKAO SA
Ocena: 1.80, ilość opinii: 1528
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1209
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 973
PKO Bank Polski
Ocena: 2.71, ilość opinii: 887
ING Bank Śląski
Ocena: 1.79, ilość opinii: 835
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4576
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4446
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3921
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3500
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2970