-
~xxx / 2023-02-01 09:16
Byłam cierpliwa... bardzo cierpliwa. Ale mam już dość i niedługo podejmię kroki, żeby pozbyć się konta w tym banku. Nigdy nie pisałam opinii o nikim. Ale mój poziom irytacji sięgnął zenitu. Jak pewnie większość ludzi, we współczesnym świecie korzystam głównie z aplikacji na telefonie do robienia przelewów i wszystkich innych operacji. Aplikacja się zawiesza, trzeba długo czekać, żeby się zalogować, często płatność BLIKiem jest niemożliwa, przelewy trzeba robić po kilka razy. Nie ma dnia bez problemów. Jeśli chcecie zatrzymać klientów polecam zainwestować w wykwalifikowanych informatyków. -
-
~Zbrosta1 / 2022-05-02 15:18
To jakaś tragedia. Nie można się dodzwonić. Czeka się godzinami. Opłaty zwiększać to są pierwsi, ale telefon odebrać to już nie ma komu. -
~zlyklient / 2022-10-07 12:30
Ogromne dodatkowe opłaty, zajmują środki na koncie bez podstawie a żeby odzyskać trzeba się napocić. Oszuści- najgorszy bank w jakim miałem konto firmowe. Czekam na zamknięcie- OMIJAĆ SZEROKO ZaletyBrakWadyWSZYSTKIE -
~Zuza / 2023-09-01 10:10
Daje jedna gwiazdkę bo mniej nie można. Wniosek o otwarcie konta złożony elektronicznie został odrzucony z niewiadomych przyczyn. Pani na infolinii nie wiedziała dlaczego, powiedziała ze ona błędów we wniosku nie widzi i sugeruje ponowne złożenie wniosku z opcja potwierdzenia danych przez kuriera. Kolejny wniosek odrzucony, na pisemna prośbę o wyjaśnienie oddzwoniła inna pani i poinformowała, ze bank nie ma takiej oferty (a w formularzu można było wybrać opcje konta dla spółki z o.o.) a poza tym bank nie musi wyjaśniać dlaczego odrzucił wniosek, Strata czasu i brak zainteresowania ze strony infolinii pozyskaniem nowego klienta. ZaletyBrak