Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Nest Bank opinie

Ocena na podstawie 247 opinii

1.93 / 5

  • Obsługa klienta
    1.82
  • Oferta
    2.03
  • Prostota obsługi
    1.98

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 13 z 13
  • ~xxx / 2023-02-01 09:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Byłam cierpliwa... bardzo cierpliwa. Ale mam już dość i niedługo podejmię kroki, żeby pozbyć się konta w tym banku. Nigdy nie pisałam opinii o nikim. Ale mój poziom irytacji sięgnął zenitu. Jak pewnie większość ludzi, we współczesnym świecie korzystam głównie z aplikacji na telefonie do robienia przelewów i wszystkich innych operacji. Aplikacja się zawiesza, trzeba długo czekać, żeby się zalogować, często płatność BLIKiem jest niemożliwa, przelewy trzeba robić po kilka razy. Nie ma dnia bez problemów. Jeśli chcecie zatrzymać klientów polecam zainwestować w wykwalifikowanych informatyków.
  • ~Zbrosta1 / 2022-05-02 15:18
    Ocena: 1.00 / 5
    To jakaś tragedia. Nie można się dodzwonić. Czeka się godzinami. Opłaty zwiększać to są pierwsi, ale telefon odebrać to już nie ma komu.
  • ~zlyklient / 2022-10-07 12:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Ogromne dodatkowe opłaty, zajmują środki na koncie bez podstawie a żeby odzyskać trzeba się napocić. Oszuści- najgorszy bank w jakim miałem konto firmowe. Czekam na zamknięcie- OMIJAĆ SZEROKO
    ZaletyBrak
    WadyWSZYSTKIE
  • ~Zuza / 2023-09-01 10:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Daje jedna gwiazdkę bo mniej nie można. Wniosek o otwarcie konta złożony elektronicznie został odrzucony z niewiadomych przyczyn. Pani na infolinii nie wiedziała dlaczego, powiedziała ze ona błędów we wniosku nie widzi i sugeruje ponowne złożenie wniosku z opcja potwierdzenia danych przez kuriera. Kolejny wniosek odrzucony, na pisemna prośbę o wyjaśnienie oddzwoniła inna pani i poinformowała, ze bank nie ma takiej oferty (a w formularzu można było wybrać opcje konta dla spółki z o.o.) a poza tym bank nie musi wyjaśniać dlaczego odrzucił wniosek, Strata czasu i brak zainteresowania ze strony infolinii pozyskaniem nowego klienta.
    ZaletyBrak
strona 13 z 13
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2030
PEKAO SA
Ocena: 1.82, ilość opinii: 1547
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1218
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 982
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.77, ilość opinii: 946
PKO Bank Polski
Ocena: 2.73, ilość opinii: 909
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4694
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4500
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3963
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3506
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3208
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3028