Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Nest Bank opinie

Ocena na podstawie 247 opinii

1.93 / 5

  • Obsługa klienta
    1.82
  • Oferta
    2.03
  • Prostota obsługi
    1.98

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Ksawery / 2022-05-13 20:54
    Ocena: 5.00 / 5
    Brakuje profilu zaufanego Blika na telefon a tak wszytko ok
    ZaletyDarmowe prowadzenie konta i karty
    WadyBrak profilu zaufanego i Blika na telefon
  • ~Zbyszek / 2022-05-12 15:12
    Ocena: 2.67 / 5
    Czekanie na założenie konta przez wideokonferencję tragedia godzina czekania i nikt się nie zgłosił... poddałem się i w końcu zrezygnowałem z założenia konta w tym banku.
  • ~Roman / 2022-05-05 17:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank jaki jest w Polsce. Myślałem że takim bankiem są banki państwowe ale ten bank przebił ich w jakości obsługi klientów. Jedna wielka masakra!
  • ~robert / 2022-05-05 11:57
    Ocena: 1.33 / 5
    Polecam wszystkim klientom tego "banku" przyjrzeć się DOKŁADNIE oprocentowaniu zdeponowanych tam środków. Okazuje się bowiem, że konto NEST OSZCZĘDNOŚCI, które zakładamy w rzekomej promocji, jest oprocentowane w okresie PROMOCYJNYM niżej niż oprocentowanie STANDARDOWE. W moim przypadku oprocentowanie "PROMOCYJNE" wynosiło 2,0%, w czasie gdy oprocentowanie standardowe wynosiło 2,8%. Czyli "NEST BANK" robi z klientów IDIOTÓW i udaje że nic się nie stało. Złożyłem reklamację, którą bank odrzucił i uzasadnił następująco, cyt: " Konsultantka wyraźnie Panu wskazała, że zgodnie z obowiązującą Pana promocją oprocentowanie środków do wysokości 100 000 zł zdeponowanych na Pana koncie Nest Oszczędności wynosi 2%. Natomiast oprocentowanie w systemie (2,8%) dotyczyło rachunku nie objętego promocją. Ciekawe jak do tego ustosunkuje się UOKiK .... ?
    Na "infolinii" tego banku obok głosu konsultanta możecie usłyszeć w tle szczekające psy, ćwierkające ptaszki, itp. BANK twierdzi, że konsultanci pracujący na infolinii czasami wykonują pracę zdalną. Zapytałem oficjalnie, czy DANE OSOBOWE klientów są w takiej sytuacji bezpieczne, bo przecież na infolinii podlegamy weryfikacji, po której pracownik ma wgląd do naszych danych objętych TAJEMNICĄ BANKOWĄ. Bank twierdzi, że wszystko odbywa się zgodnie z procedurami bezpieczeństwa, bo pracownicy wykonujący pracę zdalną przechodzą regularne szkolenia oraz pracują na sprzęcie dostarczonym przez bank. Mam jednak obawy co do bezpieczeństwa naszych danych, bo skoro w prywatnym mieszkaniu konsultanta słychać np. psa, to kto zagwarantuje, że na sofie obok konsultanta nie siedzi ktoś z domowników lub inna osoba postronna, która również w tej sytuacji widzi co jest wyświetlane na ekranie BANKOWEGO KOMPUTERA. W mojej ocenie to zupełnie NIEPROFESJONALNE !!!

    Zaletyja nie dostrzegam....
    Wadynierzetelne informacje, oszukańcze praktyki
  • ~Zbrosta1 / 2022-05-02 15:18
    Ocena: 1.00 / 5
    To jakaś tragedia. Nie można się dodzwonić. Czeka się godzinami. Opłaty zwiększać to są pierwsi, ale telefon odebrać to już nie ma komu.
  • ~Piotr / 2022-04-28 13:05
    Ocena: 1.50 / 5
    Jeśli nie chcesz być oskubany to unikaj tego banku. Przy zadłużeniu próbują uzyskać dwa tytuły wykonawcze na ten sam kredyt. Doliczają sobie jakieś opłaty z sufitu. Obsługuje ich kancelaria ryszewski&szubierajski a jak do nich dzwonisz to nic nie wiedzą. Najlepiej nagrywaj rozmowy. Spróbuj zamknąć konto to robią pod górkę. Chcesz przyłączyć się do wniosku o odebranie licencji bankowej dla nest banku to zapraszam. Nie przesyłaj dokumentów tylko kontakt telefoniczny i mailowy wtedy się skontaktuje i umówimy się na obejrzenie dokumentów.

    stopzlodziejomznestbanku@gmail.com
    ZaletyBrak
    WadyProvident jest lepszą firmą niż ten bank.
  • ~. / 2022-04-27 19:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam,
    najgorszy bank, jeżeli nie chcesz tracić czasu i pieniędzy to z dala od Nest Banku.

    Podczas wypłaty z bankomatu firmy Euronet bankomat nie wydał gotówki - pojawił się komunikat "Bankomat chwilowo nieczynny". Po zalogowaniu się na konto okazało się że kwota wypłaty jest zablokowana. Kontakt z infolinią a Pani uprzejmie informuje, że jeżeli kwota jest w blokadzie to nie może przyjąć reklamacji. Trzeba poczekać aż kwota pojawi się w historii. Na pytanie ile trzeba czekać - odpowiedź: "do 11 dni".

    Inne Banki reagują od razu a nie po 11 dniach.
    Pani na infolinii twierdzi, że "NIESTETY NIC NIE MOŻE ZROBIĆ".

    Takie zasady w Bankach były 30 lat temu a nie w XXI wieku.


    Po ponownym kontakcie z infolinia i żądaniu złożenia reklamacji - Pani z infolinii przyjęła reklamację i kazała czekać 30 dni na jej rozpatrzenie!!!!!

    EKSPRESOWA OBSŁUGA - HA,HA,HA
    Zaletymniej niż zero
    WadyBrak profesjonalnego podejścia do Klienta. Brak nowych rozwiązań systemowych.
  • ~Wielki Duch / 2022-04-24 09:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Z dala od tego parabanku bo ogoloci was z kasy! Maja dodatkowe comiesieczne koszty okolokredutowe nawet w wysokosci 285zl.
    WadyBiorac kredyt w tym parabanku za rok chodzicie bez majtek
  • ~Agix / 2022-04-23 13:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Na stronie banku napisane jest, że w sobotę infolinia czynna do godziny 20:00. Po 1:55 sekundzie rozmowy Z BOTEM okazuję się, że infolinia czynna do 14:00. Wypadałoby poprosić BOTA ŻEBY OD RAZU INFORMOWAŁ KLIENTÓW O NIE CZYNNEJ INFOLINII, nie o klientów Waszego banku.
    WadyKosztowny.
  • ~Jolanta / 2022-04-19 06:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam ,złodziejski bank,gorzej jak u frankowiczów.
    Kontakt bardzo utrudniony.
    Kredyt oddany w całości,a koszty nadal naliczane lichwiarskie,bo nie mogę zamknąć kredytu az powodu bardzo wysokiej prowizji,którą muszę wpłacić bankowi
    ODRADZAMZaletynie ma
  • ~SIM / 2022-04-03 17:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Wykorzystują klientów stosując w cudzysłowiu metodę drobnego druczku zmieniają się zasady umów na swoją korzyść w trakcie ich trwania wdrażają opłaty administracyjne i inne w wysokości około 200 zł za jedno księgowanie raty tym samym ukrywają oprocentowanie kredytu starają się uniemożliwić wziąć tak zwane wakacje covdinowe które należą się klientowi wraz z dniem złożenia wniosku do banku, przesyłając całą masę dokumentów do wypełnienia co jest niezgodne z zapisem ustawy covdinowej szereg jeszcze innych innych innych błędów bardzo dużo ocierających się o granicę prawa wykonywanych celowo na klientach pochodzi ze starego meritum banku stamtąd też pochodzi część pracowników tego banku nie polecam
    ZaletyZalety są niczym fatamorgana znikają gdy podpiszesz dokument zobowiązujący się do świadczeń na rzecz banku;uważajcie!!!
    WadyWady są na każdym kroku niestety począwszy od kłamliwych i myślących informacji obsługi banku tak zwanej face to face skończywszy na bardzo krótkim działaniu infolinii uniemożliwia to prawidłowe funkcjonowanie w tym banku klienta
  • ~XX / 2022-03-26 12:36
    Ocena: 4.33 / 5
    Oceniam podejście pracownika banku do klienta w mokotowskim oddziale - Pan obsługujący bardzo uważnie i z otwartością podszedł do mojej nietypowej sprawy. Załatwienie trwało ok. 40 minut, podczas których reprezentant banku aktywnie poszukiwał rozwiązania kwestii. Jestem bardzo pozytywnie zaskoczona jego pełną zrozumienia, życzliwości i cierpliwości postawą. Problem został rozwiązany, dostałam też rzetelną odpowiedź na każde pytanie i wskazówki. Doceniam!
    ZaletyOdpowiednie i zindywidualizowane podejście do klienta.
  • ~Nikt / 2022-03-02 16:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Bankktoey zmienia sobie zasady z korzyścią dla siebie nie klientów NIE POLECAM
    ZaletyBrak
    WadyZmiany regulaminów w trakcie umowy
  • ~Adam / 2022-02-23 20:50
    Ocena: 1.00 / 5
    bank złodziej i oszust!!!! miało być wszystko darmowe a jak tylko się pojawiła
    kasa na ich koncie to zaraz 20gr UKRADLIŚCIE na jakieś powiadomienie sms które sobie sami aktywowaliście z automatu bez mojej zgody i wiedzy. Jesteście OSZUSTAMI I TYLE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Gdyby to było z moje pensji to uniósłbym się honorem i kiwnął palcem, ale ta kasa jest z dotacji a ja się z tego muszę rozliczyć do złamanego grosika. K*** ZAJEBA**E!@!! Wpłaciłem kasę na konto a w w podzięce mnie okradacie, super bank
    Wadyoszuści pod każdym względem
  • ~Szymon / 2022-02-22 20:14
    Ocena: 1.00 / 5
    parabank ! oszuści jakich mało! Sprzedają kredyt który jest spłacany innym firmą windykacyjnym! walczymy z nimi kilka lat !
  • ~Klient / 2022-02-08 22:43
    Ocena: 2.00 / 5
    Nie polecam, brak placówek, nieprzyjemna obsługa infolinii..
  • ~Anna / 2022-01-16 00:24
    Ocena: 5.00 / 5
    Od 6 lat mam w tym banku konto jak również mój syn(konto dla młodzieży za darmo bez żadnych opłat )

    Jestem bardzo zadowolona z tego Banku super warunki bez problemu można się dodzwonić na infolinię gdzie można szybko załatwić swoją sprawę i bezproblemowo bardzo mili ludzie pracują na infolinii. Prowadzenie konta za darmo. Przelewy przychodzące bardzo szybko wpływają na konto bez opóźnień. Są wady opłaty zwyżone, ale nie mam zamiaru zmieniać Nest Banku na inny Bank

    ZaletyPolecam ten bank szybkie przelewy przychodzące bez opóźnień
    WadyWypłaty za darmo tylko w bankomatach euronet w innych bankomatach 6 zł wcześniej we wszystkich bankomatach było za darmo jeżeli chodzi o wypłaty.

    Przelewy 4 zł gdzie wcześniej było 1zł
  • ~SMUTNA PRAWDA;-( / 2021-09-25 11:52
    Ocena: 3.00 / 5
    Dobrze, jak nie ma problemów!
    Gdy się zaczną - DNO.
    ZaletyDobra Oferta.
    WadyCiągłe Kłopoty z Logowaniem do Systemu,
    Brak Wsparcia w Weekendy (Infolinia).
  • ~tomek84 / 2021-08-25 17:43
    Ocena: 4.67 / 5
    Posiadam konto jeszcze za czasów Banku Smart. Wszystko za zero to fakt nie musisz spełniać żadnych warunków. Ostatnio zmienili wypłaty z wszystkich bankomatów za zero na tylko euronet i blikiem ze wszystkich za 0zł. O czym dowiedziałem się przypadkiem tu minus
    Karta do konta mogła by być bardziej kolorowa :)
    Polecam ten bank w 100% Klient od samego początku (A nawet wcześniej bo w Bank Smart).
    ZaletyWszystko za 0 ZŁ
    WadyOstatnio zmienili wypłaty z wszystkich bankomatów za zero na tylko euronet i blikiem ze wszystkich za 0zł. O czym dowiedziałem się przypadkiem tu minus.
  • ~Fazi / 2020-01-05 10:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Infolinia od poniedziałku do piątku ?? Nie, dziękuję. Szukam dalej.
    WadyInfolinia od poniedziałku do piątku ?? Nie, dziękuję. Szukam dalej.
  • Dodaj własną opinię »

    Zobacz również

    mBank
    Ocena: 1.66, ilość opinii: 2030
    PEKAO SA
    Ocena: 1.82, ilość opinii: 1547
    Santander Bank Polska (BZWBK)
    Ocena: 1.86, ilość opinii: 1218
    Millennium
    Ocena: 1.81, ilość opinii: 982
    BOŚ Bank Ochrony Środowiska
    Ocena: 4.77, ilość opinii: 946
    PKO Bank Polski
    Ocena: 2.73, ilość opinii: 909
    Play
    Ocena: 1.39, ilość opinii: 4694
    VECTRA
    Ocena: 1.60, ilość opinii: 4500
    Orange
    Ocena: 1.40, ilość opinii: 3963
    UPC Internet
    Ocena: 1.81, ilość opinii: 3506
    Netia Szybki Internet
    Ocena: 2.02, ilość opinii: 3208
    Plus
    Ocena: 1.45, ilość opinii: 3027