Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Nest Bank opinie

Ocena na podstawie 236 opinii

1.94 / 5

  • Obsługa klienta
    1.84
  • Oferta
    2.04
  • Prostota obsługi
    2.02

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Janusz / 2022-06-02 10:43
    Ocena: 5.00 / 5
    Bank pozytywny. Jestem z Nest Bank już parę lat. Bank bez zbędnych opłat
    ZaletyPozytw
    WadyBrak
  • ~maciej / 2022-05-31 20:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Namolni telemarketerzy dzwonią co miesiąc i na żądanie usunięcia danych rozłączają się.
  • ~Mateusz / 2022-05-31 14:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Potrzebujesz zaświadczenia z banku na cito. Składasz wniosek. Czas na rozpatrzenie wniosku mają nieokreślony. W żaden sposób go nieprzyspuesza.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~Marek / 2022-05-23 13:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Przedstawiciel banku mówi przy podpisywaniu umowy co innego a w umowach i regulaminie jest co innego.
    Bez konsultacji z prawnikiem lepiej nie ryzykować
    Zaletybrak
    WadyZatajanie
  • ~ANKA / 2022-05-21 10:29
    Ocena: 1.00 / 5
    kiedy rozpatrzycie moją reklamacje???? od 26.04.2022 wpłacałam moją miesieczną wypłątę, za pośrednictwem wpłatomatu - bankomat pożarł moje pieniadze i poinformował że mam się kontaktować z bankiem - informacja od was, że reklamacja została przyjęta. Mijają tygodnie, dzwonie żeby zapytać jaki status ma moja reklamacja to słyszę : w oczekiwaniu, a gdy pytam gdzie mogę uzyskać więcej informacji, to podajecie że NIGDZIE. Czy ktoś w tym banku jest poważny???? Kolejnego meila dostałam po miesiącu że dalej rozpatrujecie i kolejny miesiąc czekania???? Czy macie tam chociaż jednego profesjonaliste? Moja frustracja sięga zenitu bo nie ma z kim porozmawiać od was. Teraz się zastanawiam czy w ogóle odzyskam pieniadze czy bedziecie to przeciągać w nieskończoność aż może zapomne?
    Zaletykiedy rozpatrzycie moją reklamacje???? od 26.04.2022 wpłacałam moją miesieczną wypłątę, za pośrednictwem wpłatomatu - bankomat pożarł moje pieniadze i poinformował że mam się kontaktować z bankiem - informacja od was, że reklamacja została przyjęta. Mijają tygodnie, dzwonie żeby zapytać jaki status ma moja reklamacja to słyszę : w oczekiwaniu, a gdy pytam gdzie mogę uzyskać więcej informacji, to podajecie że NIGDZIE. Czy ktoś w tym banku jest poważny???? Kolejnego meila dostałam po miesiącu że dalej rozpatrujecie i kolejny miesiąc czekania???? Czy macie tam chociaż jednego profesjonaliste? Moja frustracja sięga zenitu bo nie ma z kim porozmawiać od was. Teraz się zastanawiam czy w ogóle odzyskam pieniadze czy bedziecie to przeciągać w nieskończoność aż może zapomne?
    Wadykiedy rozpatrzycie moją reklamacje???? od 26.04.2022 wpłacałam moją miesieczną wypłątę, za pośrednictwem wpłatomatu - bankomat pożarł moje pieniadze i poinformował że mam się kontaktować z bankiem - informacja od was, że reklamacja została przyjęta. Mijają tygodnie, dzwonie żeby zapytać jaki status ma moja reklamacja to słyszę : w oczekiwaniu, a gdy pytam gdzie mogę uzyskać więcej informacji, to podajecie że NIGDZIE. Czy ktoś w tym banku jest poważny???? Kolejnego meila dostałam po miesiącu że dalej rozpatrujecie i kolejny miesiąc czekania???? Czy macie tam chociaż jednego profesjonaliste? Moja frustracja sięga zenitu bo nie ma z kim porozmawiać od was. Teraz się zastanawiam czy w ogóle odzyskam pieniadze czy bedziecie to przeciągać w nieskończoność aż może zapomne?
  • ~Krzysztof / 2022-05-18 18:17
    Ocena: 5.00 / 5
    Jestem w tym banku 4 lata i uważam że to najlepszy darmowy bank bez żadnych Kruczkowskiego wszystko za darmo
    ZaletyBrak opłat. , dobra strona internetowa
    WadyBrak
  • ~Maja / 2022-05-18 18:13
    Ocena: 5.00 / 5
    Najlepszy darmowy bank.Prostota obsługi. Darmowe przelewy, wpłaty i wyplaty z bankomatów Euro net. Brak wymogów by co miesiąc wpłacać określoną kwotę. Bank na medal.
    ZaletyWszystko za darmo bez względu ile wplacasz
    WadyBrak
  • ~Corka / 2022-05-16 20:11
    Ocena: 1.00 / 5
    To jest bank ZŁODZIEJSKI blokuje emeryturę dla mojej mamy co miesiąc,mimo składania reklamacji nic się nie zmieniło . Moja mama jest osobą niepełnosprawną i wymaga stałych leków i środków pielęgnacyjnych,jak również musi jeść i trzeba zrobić opłaty. Więc jak bank sobie bezprawnie blokuje emeryturę to tym samym pozbawia mamę środków do życia.NAJGORSZY BANK JAKI ZNAM.
    ZaletyNie ma
    WadyWszystko
  • ~Mariusz / 2022-05-13 22:49
    Ocena: 1.33 / 5
    Ten bank to jakiś kiepski horror. Ostatnio próbuję zrobić przelew z konta oszczędnościowego na rachunek rozliczeniowy w ramach tego samego banku (czyli w nest bank), a tu wyświetla mi się że brak środków na przelew bo wykonując przelew ze swojego konta oszczędnościowego na zwykły rachunek w ramach tego banku muszę zapłacić blisko 10 zł opłaty. Szok... potem czytam że w miesiącu mogę wykonać tylko jeden przelew więc wykonam dwa przelewy: jeden na konto w mBanku z konta oszczędnościowego drugi za miesiąc lub jeśli system pozwoli na konto mBanku z rachunku zwykłego i zamknę to g...wno jakim jest nestKupa
    Zaletybrak, jedyną zaletą jest to że dzięki temu g...wnu można zrozumieć w co się wdepnęło.
    Wadyopłaty, drogie opłaty
  • ~Ksawery / 2022-05-13 20:54
    Ocena: 5.00 / 5
    Brakuje profilu zaufanego Blika na telefon a tak wszytko ok
    ZaletyDarmowe prowadzenie konta i karty
    WadyBrak profilu zaufanego i Blika na telefon
  • ~Zbyszek / 2022-05-12 15:12
    Ocena: 2.67 / 5
    Czekanie na założenie konta przez wideokonferencję tragedia godzina czekania i nikt się nie zgłosił... poddałem się i w końcu zrezygnowałem z założenia konta w tym banku.
  • ~Roman / 2022-05-05 17:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank jaki jest w Polsce. Myślałem że takim bankiem są banki państwowe ale ten bank przebił ich w jakości obsługi klientów. Jedna wielka masakra!
  • ~robert / 2022-05-05 11:57
    Ocena: 1.33 / 5
    Polecam wszystkim klientom tego "banku" przyjrzeć się DOKŁADNIE oprocentowaniu zdeponowanych tam środków. Okazuje się bowiem, że konto NEST OSZCZĘDNOŚCI, które zakładamy w rzekomej promocji, jest oprocentowane w okresie PROMOCYJNYM niżej niż oprocentowanie STANDARDOWE. W moim przypadku oprocentowanie "PROMOCYJNE" wynosiło 2,0%, w czasie gdy oprocentowanie standardowe wynosiło 2,8%. Czyli "NEST BANK" robi z klientów IDIOTÓW i udaje że nic się nie stało. Złożyłem reklamację, którą bank odrzucił i uzasadnił następująco, cyt: " Konsultantka wyraźnie Panu wskazała, że zgodnie z obowiązującą Pana promocją oprocentowanie środków do wysokości 100 000 zł zdeponowanych na Pana koncie Nest Oszczędności wynosi 2%. Natomiast oprocentowanie w systemie (2,8%) dotyczyło rachunku nie objętego promocją. Ciekawe jak do tego ustosunkuje się UOKiK .... ?
    Na "infolinii" tego banku obok głosu konsultanta możecie usłyszeć w tle szczekające psy, ćwierkające ptaszki, itp. BANK twierdzi, że konsultanci pracujący na infolinii czasami wykonują pracę zdalną. Zapytałem oficjalnie, czy DANE OSOBOWE klientów są w takiej sytuacji bezpieczne, bo przecież na infolinii podlegamy weryfikacji, po której pracownik ma wgląd do naszych danych objętych TAJEMNICĄ BANKOWĄ. Bank twierdzi, że wszystko odbywa się zgodnie z procedurami bezpieczeństwa, bo pracownicy wykonujący pracę zdalną przechodzą regularne szkolenia oraz pracują na sprzęcie dostarczonym przez bank. Mam jednak obawy co do bezpieczeństwa naszych danych, bo skoro w prywatnym mieszkaniu konsultanta słychać np. psa, to kto zagwarantuje, że na sofie obok konsultanta nie siedzi ktoś z domowników lub inna osoba postronna, która również w tej sytuacji widzi co jest wyświetlane na ekranie BANKOWEGO KOMPUTERA. W mojej ocenie to zupełnie NIEPROFESJONALNE !!!

    Zaletyja nie dostrzegam....
    Wadynierzetelne informacje, oszukańcze praktyki
  • ~Zbrosta1 / 2022-05-02 15:18
    Ocena: 1.00 / 5
    To jakaś tragedia. Nie można się dodzwonić. Czeka się godzinami. Opłaty zwiększać to są pierwsi, ale telefon odebrać to już nie ma komu.
  • ~Piotr / 2022-04-28 13:05
    Ocena: 1.50 / 5
    Jeśli nie chcesz być oskubany to unikaj tego banku. Przy zadłużeniu próbują uzyskać dwa tytuły wykonawcze na ten sam kredyt. Doliczają sobie jakieś opłaty z sufitu. Obsługuje ich kancelaria ryszewski&szubierajski a jak do nich dzwonisz to nic nie wiedzą. Najlepiej nagrywaj rozmowy. Spróbuj zamknąć konto to robią pod górkę. Chcesz przyłączyć się do wniosku o odebranie licencji bankowej dla nest banku to zapraszam. Nie przesyłaj dokumentów tylko kontakt telefoniczny i mailowy wtedy się skontaktuje i umówimy się na obejrzenie dokumentów.

    stopzlodziejomznestbanku@gmail.com
    ZaletyBrak
    WadyProvident jest lepszą firmą niż ten bank.
  • ~. / 2022-04-27 19:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam,
    najgorszy bank, jeżeli nie chcesz tracić czasu i pieniędzy to z dala od Nest Banku.

    Podczas wypłaty z bankomatu firmy Euronet bankomat nie wydał gotówki - pojawił się komunikat "Bankomat chwilowo nieczynny". Po zalogowaniu się na konto okazało się że kwota wypłaty jest zablokowana. Kontakt z infolinią a Pani uprzejmie informuje, że jeżeli kwota jest w blokadzie to nie może przyjąć reklamacji. Trzeba poczekać aż kwota pojawi się w historii. Na pytanie ile trzeba czekać - odpowiedź: "do 11 dni".

    Inne Banki reagują od razu a nie po 11 dniach.
    Pani na infolinii twierdzi, że "NIESTETY NIC NIE MOŻE ZROBIĆ".

    Takie zasady w Bankach były 30 lat temu a nie w XXI wieku.


    Po ponownym kontakcie z infolinia i żądaniu złożenia reklamacji - Pani z infolinii przyjęła reklamację i kazała czekać 30 dni na jej rozpatrzenie!!!!!

    EKSPRESOWA OBSŁUGA - HA,HA,HA
    Zaletymniej niż zero
    WadyBrak profesjonalnego podejścia do Klienta. Brak nowych rozwiązań systemowych.
  • ~Wielki Duch / 2022-04-24 09:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Z dala od tego parabanku bo ogoloci was z kasy! Maja dodatkowe comiesieczne koszty okolokredutowe nawet w wysokosci 285zl.
    WadyBiorac kredyt w tym parabanku za rok chodzicie bez majtek
  • ~Agix / 2022-04-23 13:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Na stronie banku napisane jest, że w sobotę infolinia czynna do godziny 20:00. Po 1:55 sekundzie rozmowy Z BOTEM okazuję się, że infolinia czynna do 14:00. Wypadałoby poprosić BOTA ŻEBY OD RAZU INFORMOWAŁ KLIENTÓW O NIE CZYNNEJ INFOLINII, nie o klientów Waszego banku.
    WadyKosztowny.
  • ~Jolanta / 2022-04-19 06:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam ,złodziejski bank,gorzej jak u frankowiczów.
    Kontakt bardzo utrudniony.
    Kredyt oddany w całości,a koszty nadal naliczane lichwiarskie,bo nie mogę zamknąć kredytu az powodu bardzo wysokiej prowizji,którą muszę wpłacić bankowi
    ODRADZAMZaletynie ma
  • ~SIM / 2022-04-03 17:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Wykorzystują klientów stosując w cudzysłowiu metodę drobnego druczku zmieniają się zasady umów na swoją korzyść w trakcie ich trwania wdrażają opłaty administracyjne i inne w wysokości około 200 zł za jedno księgowanie raty tym samym ukrywają oprocentowanie kredytu starają się uniemożliwić wziąć tak zwane wakacje covdinowe które należą się klientowi wraz z dniem złożenia wniosku do banku, przesyłając całą masę dokumentów do wypełnienia co jest niezgodne z zapisem ustawy covdinowej szereg jeszcze innych innych innych błędów bardzo dużo ocierających się o granicę prawa wykonywanych celowo na klientach pochodzi ze starego meritum banku stamtąd też pochodzi część pracowników tego banku nie polecam
    ZaletyZalety są niczym fatamorgana znikają gdy podpiszesz dokument zobowiązujący się do świadczeń na rzecz banku;uważajcie!!!
    WadyWady są na każdym kroku niestety począwszy od kłamliwych i myślących informacji obsługi banku tak zwanej face to face skończywszy na bardzo krótkim działaniu infolinii uniemożliwia to prawidłowe funkcjonowanie w tym banku klienta
  • Dodaj własną opinię »

    Zobacz również

    mBank
    Ocena: 1.66, ilość opinii: 1999
    PEKAO SA
    Ocena: 1.78, ilość opinii: 1513
    Santander Bank Polska (BZWBK)
    Ocena: 1.86, ilość opinii: 1201
    Millennium
    Ocena: 1.80, ilość opinii: 962
    PKO Bank Polski
    Ocena: 2.68, ilość opinii: 851
    ING Bank Śląski
    Ocena: 1.79, ilość opinii: 819
    Play
    Ocena: 1.39, ilość opinii: 4411
    VECTRA
    Ocena: 1.60, ilość opinii: 4399
    Orange
    Ocena: 1.40, ilość opinii: 3871
    UPC Internet
    Ocena: 1.81, ilość opinii: 3491
    Netia Szybki Internet
    Ocena: 2.02, ilość opinii: 3198
    Plus
    Ocena: 1.44, ilość opinii: 2904