Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Nest Bank opinie

Ocena na podstawie 242 opinii

1.93 / 5

  • Obsługa klienta
    1.82
  • Oferta
    2.04
  • Prostota obsługi
    2.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~a.m / 2022-06-19 23:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Byłem klientem tego banku. Pomyłka. Wziąłem kredyt 60 tysięcy, spłaciłem po dwóch miesiącach, wpłaciłem kwotę podaną przez bank, po dwóch miesiącach domagali się ode mnie kolejnych rat, naliczali karne odsetki, po interwencji dowiedziałem się, że kredyt jest nispłacony, brakuje słownie 28 groszy. Po paru miesiącach uwzględnili reklamacje. Prosiłem o rozliczenie kredytu i zwrot odsetek za skrócenie terminu spłaty z 5 lat do dwóch miesięcy. Rozliczenia do dzisiaj nie mogę się doprosić, nie potrafią - nie chcą odpowiedzieć na pytania. Dokonali zwrotu 160zł i uważają sprawę za zkończoną.
    Zmuszony jestem sprawę skierować do postępowania sądowego.
    ZaletyŻadnych.
    WadyWszystkie wady jakie można sobie wyobrazić, które mogą mieć miejsce w obsłudze bankowej.
  • ~Ryszard61 / 2022-06-17 17:02
    Ocena: 2.00 / 5
    Jak rano zrobisz przelew to dotrze do Ciebie grubo po południu.Wszystko robią baaardzo wolno.
    ZaletyDarmowe
    WadyInfolinia nie wierzy nikomu
  • ~ami / 2022-06-15 16:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie mogę uwolnić się od nich. Chciałam zamknąć rachunek , bo spłaciłam kredyt. Nie mogę bo ostatnia wplata na poczet kredytu gdzieś zniknęła i żądają jeszcze raz takiej wpłaty. Horror! Nie ma się z kim dogadać. Infolinia to porażka. Co dzwonię to padają inne kwoty do ponownej wpłaty, zamiast zwrócić mi pieniądze za wcześniejszą wpłatę. Zdecydowanie odradzam.
  • ~klient / 2022-06-15 12:01
    Ocena: 5.00 / 5
    Polecam Nest Bank. Ja założyłam konto jak u nas w mieście był oddział. Planowałam zrezygnować, gdyż już nie ma oddziału. Zadzwoniłam na inflinię, pani uprzejma wyjaśniła mi wszystko czym byłam zakłopotana. Zostawiłam konto, z innego banku robię przelew na moje konto NestBanku i z karty Nest Banku robie zakupy płacąc karta, na koncie mam małe kwoty, bezpiecznie, robię zakupy przez internet, z allegro tylko z tego konta. Bezpiecznie.
    Pozdrawiam pracowników Nest Banku
  • ~Blubera / 2022-06-06 12:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Beznadzieja, w Poznaniu jeden jedyny oddzial z bezczelna obsluga, kompletnie niepomocna, same uslugi sa podrzedne i nic w tym banku dobergo nie ma.. uciekac jak najdalej, ja to robie, wycofuje sie stamtad
    ZaletyZadne
    WadyWszystko
  • ~KazMar / 2022-06-03 17:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Janusz, Krzysztof i Maja są pracownikami Banku!! Janusz i Krzysztof piszą, że są klientami Banku od wielu lat (4 lata). Panowie ile lat istnieje Nest bank?? od wielu lat, nie wciskajcie ciemnoty jak sami jesteście tępakami.
    ZaletyDno i kupa mułu, niekompetencja pracowników
    WadyDno i kupa mułu, niekompetencja pracowników
  • ~Janusz / 2022-06-02 10:43
    Ocena: 5.00 / 5
    Bank pozytywny. Jestem z Nest Bank już parę lat. Bank bez zbędnych opłat
    ZaletyPozytw
    WadyBrak
  • ~maciej / 2022-05-31 20:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Namolni telemarketerzy dzwonią co miesiąc i na żądanie usunięcia danych rozłączają się.
  • ~Mateusz / 2022-05-31 14:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Potrzebujesz zaświadczenia z banku na cito. Składasz wniosek. Czas na rozpatrzenie wniosku mają nieokreślony. W żaden sposób go nieprzyspuesza.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~Marek / 2022-05-23 13:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Przedstawiciel banku mówi przy podpisywaniu umowy co innego a w umowach i regulaminie jest co innego.
    Bez konsultacji z prawnikiem lepiej nie ryzykować
    Zaletybrak
    WadyZatajanie
  • ~ANKA / 2022-05-21 10:29
    Ocena: 1.00 / 5
    kiedy rozpatrzycie moją reklamacje???? od 26.04.2022 wpłacałam moją miesieczną wypłątę, za pośrednictwem wpłatomatu - bankomat pożarł moje pieniadze i poinformował że mam się kontaktować z bankiem - informacja od was, że reklamacja została przyjęta. Mijają tygodnie, dzwonie żeby zapytać jaki status ma moja reklamacja to słyszę : w oczekiwaniu, a gdy pytam gdzie mogę uzyskać więcej informacji, to podajecie że NIGDZIE. Czy ktoś w tym banku jest poważny???? Kolejnego meila dostałam po miesiącu że dalej rozpatrujecie i kolejny miesiąc czekania???? Czy macie tam chociaż jednego profesjonaliste? Moja frustracja sięga zenitu bo nie ma z kim porozmawiać od was. Teraz się zastanawiam czy w ogóle odzyskam pieniadze czy bedziecie to przeciągać w nieskończoność aż może zapomne?
    Zaletykiedy rozpatrzycie moją reklamacje???? od 26.04.2022 wpłacałam moją miesieczną wypłątę, za pośrednictwem wpłatomatu - bankomat pożarł moje pieniadze i poinformował że mam się kontaktować z bankiem - informacja od was, że reklamacja została przyjęta. Mijają tygodnie, dzwonie żeby zapytać jaki status ma moja reklamacja to słyszę : w oczekiwaniu, a gdy pytam gdzie mogę uzyskać więcej informacji, to podajecie że NIGDZIE. Czy ktoś w tym banku jest poważny???? Kolejnego meila dostałam po miesiącu że dalej rozpatrujecie i kolejny miesiąc czekania???? Czy macie tam chociaż jednego profesjonaliste? Moja frustracja sięga zenitu bo nie ma z kim porozmawiać od was. Teraz się zastanawiam czy w ogóle odzyskam pieniadze czy bedziecie to przeciągać w nieskończoność aż może zapomne?
    Wadykiedy rozpatrzycie moją reklamacje???? od 26.04.2022 wpłacałam moją miesieczną wypłątę, za pośrednictwem wpłatomatu - bankomat pożarł moje pieniadze i poinformował że mam się kontaktować z bankiem - informacja od was, że reklamacja została przyjęta. Mijają tygodnie, dzwonie żeby zapytać jaki status ma moja reklamacja to słyszę : w oczekiwaniu, a gdy pytam gdzie mogę uzyskać więcej informacji, to podajecie że NIGDZIE. Czy ktoś w tym banku jest poważny???? Kolejnego meila dostałam po miesiącu że dalej rozpatrujecie i kolejny miesiąc czekania???? Czy macie tam chociaż jednego profesjonaliste? Moja frustracja sięga zenitu bo nie ma z kim porozmawiać od was. Teraz się zastanawiam czy w ogóle odzyskam pieniadze czy bedziecie to przeciągać w nieskończoność aż może zapomne?
  • ~Krzysztof / 2022-05-18 18:17
    Ocena: 5.00 / 5
    Jestem w tym banku 4 lata i uważam że to najlepszy darmowy bank bez żadnych Kruczkowskiego wszystko za darmo
    ZaletyBrak opłat. , dobra strona internetowa
    WadyBrak
  • ~Maja / 2022-05-18 18:13
    Ocena: 5.00 / 5
    Najlepszy darmowy bank.Prostota obsługi. Darmowe przelewy, wpłaty i wyplaty z bankomatów Euro net. Brak wymogów by co miesiąc wpłacać określoną kwotę. Bank na medal.
    ZaletyWszystko za darmo bez względu ile wplacasz
    WadyBrak
  • ~Corka / 2022-05-16 20:11
    Ocena: 1.00 / 5
    To jest bank ZŁODZIEJSKI blokuje emeryturę dla mojej mamy co miesiąc,mimo składania reklamacji nic się nie zmieniło . Moja mama jest osobą niepełnosprawną i wymaga stałych leków i środków pielęgnacyjnych,jak również musi jeść i trzeba zrobić opłaty. Więc jak bank sobie bezprawnie blokuje emeryturę to tym samym pozbawia mamę środków do życia.NAJGORSZY BANK JAKI ZNAM.
    ZaletyNie ma
    WadyWszystko
  • ~Mariusz / 2022-05-13 22:49
    Ocena: 1.33 / 5
    Ten bank to jakiś kiepski horror. Ostatnio próbuję zrobić przelew z konta oszczędnościowego na rachunek rozliczeniowy w ramach tego samego banku (czyli w nest bank), a tu wyświetla mi się że brak środków na przelew bo wykonując przelew ze swojego konta oszczędnościowego na zwykły rachunek w ramach tego banku muszę zapłacić blisko 10 zł opłaty. Szok... potem czytam że w miesiącu mogę wykonać tylko jeden przelew więc wykonam dwa przelewy: jeden na konto w mBanku z konta oszczędnościowego drugi za miesiąc lub jeśli system pozwoli na konto mBanku z rachunku zwykłego i zamknę to g...wno jakim jest nestKupa
    Zaletybrak, jedyną zaletą jest to że dzięki temu g...wnu można zrozumieć w co się wdepnęło.
    Wadyopłaty, drogie opłaty
  • ~Ksawery / 2022-05-13 20:54
    Ocena: 5.00 / 5
    Brakuje profilu zaufanego Blika na telefon a tak wszytko ok
    ZaletyDarmowe prowadzenie konta i karty
    WadyBrak profilu zaufanego i Blika na telefon
  • ~Zbyszek / 2022-05-12 15:12
    Ocena: 2.67 / 5
    Czekanie na założenie konta przez wideokonferencję tragedia godzina czekania i nikt się nie zgłosił... poddałem się i w końcu zrezygnowałem z założenia konta w tym banku.
  • ~Roman / 2022-05-05 17:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank jaki jest w Polsce. Myślałem że takim bankiem są banki państwowe ale ten bank przebił ich w jakości obsługi klientów. Jedna wielka masakra!
  • ~robert / 2022-05-05 11:57
    Ocena: 1.33 / 5
    Polecam wszystkim klientom tego "banku" przyjrzeć się DOKŁADNIE oprocentowaniu zdeponowanych tam środków. Okazuje się bowiem, że konto NEST OSZCZĘDNOŚCI, które zakładamy w rzekomej promocji, jest oprocentowane w okresie PROMOCYJNYM niżej niż oprocentowanie STANDARDOWE. W moim przypadku oprocentowanie "PROMOCYJNE" wynosiło 2,0%, w czasie gdy oprocentowanie standardowe wynosiło 2,8%. Czyli "NEST BANK" robi z klientów IDIOTÓW i udaje że nic się nie stało. Złożyłem reklamację, którą bank odrzucił i uzasadnił następująco, cyt: " Konsultantka wyraźnie Panu wskazała, że zgodnie z obowiązującą Pana promocją oprocentowanie środków do wysokości 100 000 zł zdeponowanych na Pana koncie Nest Oszczędności wynosi 2%. Natomiast oprocentowanie w systemie (2,8%) dotyczyło rachunku nie objętego promocją. Ciekawe jak do tego ustosunkuje się UOKiK .... ?
    Na "infolinii" tego banku obok głosu konsultanta możecie usłyszeć w tle szczekające psy, ćwierkające ptaszki, itp. BANK twierdzi, że konsultanci pracujący na infolinii czasami wykonują pracę zdalną. Zapytałem oficjalnie, czy DANE OSOBOWE klientów są w takiej sytuacji bezpieczne, bo przecież na infolinii podlegamy weryfikacji, po której pracownik ma wgląd do naszych danych objętych TAJEMNICĄ BANKOWĄ. Bank twierdzi, że wszystko odbywa się zgodnie z procedurami bezpieczeństwa, bo pracownicy wykonujący pracę zdalną przechodzą regularne szkolenia oraz pracują na sprzęcie dostarczonym przez bank. Mam jednak obawy co do bezpieczeństwa naszych danych, bo skoro w prywatnym mieszkaniu konsultanta słychać np. psa, to kto zagwarantuje, że na sofie obok konsultanta nie siedzi ktoś z domowników lub inna osoba postronna, która również w tej sytuacji widzi co jest wyświetlane na ekranie BANKOWEGO KOMPUTERA. W mojej ocenie to zupełnie NIEPROFESJONALNE !!!

    Zaletyja nie dostrzegam....
    Wadynierzetelne informacje, oszukańcze praktyki
  • ~Zbrosta1 / 2022-05-02 15:18
    Ocena: 1.00 / 5
    To jakaś tragedia. Nie można się dodzwonić. Czeka się godzinami. Opłaty zwiększać to są pierwsi, ale telefon odebrać to już nie ma komu.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2019
PEKAO SA
Ocena: 1.81, ilość opinii: 1538
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1212
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 978
PKO Bank Polski
Ocena: 2.73, ilość opinii: 894
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.75, ilość opinii: 891
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4631
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4471
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3937
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3204
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2996