Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

NeoBus opinie

Ocena na podstawie 719 opinii

2.64 / 5

  • Poziom cen
    2.82
  • Oferta
    2.78
  • Jakość obsługi
    2.26
  • Wygoda
    2.75

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Anielka / 2023-08-06 04:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa relacji Krosno- Wrocław poniżej krytyki ,kierowca jedzie jak ze zwierzętami, nie informując pasażerów do którego schowka przyporządkować bagaże, walizka całą porysowana i rzucana przez kierowcę , dodatkowo używającego brzydkich słów.Totalna porażka taki gość nadaje się do zamiatania ulicy a nie do pracy z ludźmi.
  • ~Pasażerka / 2023-08-05 11:08
    Ocena: 1.00 / 5
    W nawiązaniu do mojej opinii z dnia 03.07.2023 informuję że udało mi się odzyskać koszt poniesionych biletów za to że nie wpuszczono mnie do autobusu w dniu 03.07.2023 w Krakowie Balicach z powodu opóźnienia samolotu (pomimo wykupionego biletu na trasie Kraków- Wrocław) oraz wielu pustych miejsc w autobusie.

    Dojechałam do domu 3 godziny później, chora, ledwo żywa. Następnego dnia napisałam do Rzecznika Praw Konsumentów którego następnie zacytowałam w mailu do NEOBUSA dołączając zdjęcia biletów.
    Bez słowa tłumaczenia i "przepraszam" ale chociaż szybko zrobili przelew na moje konto za dwa pociągi którymi musiałam alternatywnie wrócić do Wrocławia.

    Podsumowując: wiedzieli że nie mają prawa wypraszać mnie z autobusu!!!!
    Liczą na ludzką niewiedzę, naiwność i że ktoś dla świętego spokoju zapłaci dużo wyższą cenę za nowy bilet.
    Podejrzewam że gdybym wykupiła nowy bilet w dużo wyższej cenie to również podczas odwołania się musieliby mi za niego zwrócić.

    Tego posta pisze dla osób które będą miały taką samą sytuację i mam nadzieję że informacja komuś się przyda :)
    ZaletyPo postraszeniu Rzecznikiem Praw Konsumentów nie dyskutują tylko szybko robią przelew.
    WadyNie wiedzą co to są prawa konsumenta i nie znają słowa PRZEPRASZAM
  • ~Wlodzimierz / 2023-08-01 12:46
    Ocena: 2.25 / 5
    Witam
    Proszę o wyłączenie z użytku pierwszych siedzeń za kierowcą lub właściwe oznakowanie że nie powinno się zajmować tych miejsc, w przeciwnym wypadku Kierowca podchodzi do pasażera i swojego klienta i wydaje komendę " Do TYŁU !!" tylko tyle, nawet nie wiem jak określić to zachowanie bo brak kultury to za delikatnie.
    Pozdrawiam
    ZaletyPrzyjechał na czas
    WadyKierowca "burak"
  • ~Anna / 2023-07-17 20:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Kogo oni wysyłają w trasę to chyba sami nie wiedzą, kierowcy błądzą, nie wiedzą gdzie mają jechać i w dodatku nawet nie potrafią sprzedać biletu. Nie wiadomo czy śmiać się czy płakać, szczególnie jeśli ktoś czeka 3 godziny na dworcu na opóźniony bo autobus. Nie polecam i ja nigdy więcej nie skorzystam. Robią sobie kpiny z ludzi z których żyją, tym bardziej że bilety nie należą do najtańszych więc wypadałoby zadbać o klienta.
    WadyGigantyczne opóźnienie
    Kierowcy nie wiedzą po co są w autobusie
  • ~Barbara / 2023-07-15 09:28
    Ocena: 5.00 / 5
    Zawsze jeżdżę do sanatorium i nie ma żadnych problemów fakt jest czasami zmiana autobusu na bazie firmy Neobus ale jest to super zorganizowane kierowcy i obsługa pomagają przy bagażach i jest sympatycznie. Dzięki czemu mamy duży wybór godzin. Jak zawsze polecam i reklamuje gdzie mogę :) Nawet przy tak wysokich temperaturach na zewnątrz w autobusie było super chłodno i komfortowo
    ZaletyDużo możliwości godzinowych
    WadyCzasami kierowcy maja zły dzień albo wstaną lewa noga :)
  • ~Jadzia / 2023-07-15 09:22
    Ocena: 5.00 / 5
    Autobusy nowe , gniazdka 230V , działająca i czysta toaleta co się nie zdarza u innych przewoźników , fajni i uprzejmi kierowcy. Polecam obu takich firm więcej
    ZaletyToaleta czysta i sprawna
    WadyBrak
  • ~Jan Pecio / 2023-07-13 16:19
    Ocena: 1.75 / 5
    Kierowca powinien znać zasady traktowania klienta, niestety nie w przypadku NEOBUS, gdzie płaci się za przejazd a kierowca zachowuje się wyzywająco, popędza podczas kiedy to on się spóźnił. W osłupienie wprawia kierowcy, zwrot 'Nie owijaj w bawełnę’ do osoby starszej, klienta, wstyd.
    Z wracam też uwagę że autobus ruszył, zanim 77-latek zdążył zająć miejsce.

    Z pewnością ostatni przyjazd z NEOBUS Brak elastyczności oraz brak profesjonalizmu i przyjaznego serwisu. Protekcjonalne zachowanie kierowcy który nie proponuje rozwiązania tylko popędza.
    ZaletyW miarę nowy autobus. Wygodne godziny odjazdu z Katowic do Rymanowa.
    WadyWysoka cena. Brak wtyczki usb w autobusie. Brak punktualności, nie polecam kiedy się śpieszy na lotnisko. Kontakt form nie działa z telefonu. Linki na stronie kontakt nie działają. Telefon rzadko jest odbierany.
    Brak elastyczności, brak profesjonalnej obsługa, krytycznie niska obsługa klienta. Komunizm w pełni
  • ~Adam / 2023-07-12 16:41
    Ocena: 1.50 / 5
    Nie polecam,bardzo drogo ,obsługa nieprzyjemna,kierowca w autobusie mówi że to nie jego problem,że mam same grube pieniądze ,nie ma wydać
    ZaletyW miarę czysto
    WadyFatalny serwis i obsługa,ceny bardzo wygórowane
  • ~Jarek / 2023-07-06 09:31
    Ocena: 5.00 / 5
    Fajna firma zawsze otwarta na klienta. Łatwo można zmienić rezerwacje i wiem ,że bilet mi nie przepadnie. Czasami jest dopłata ale jak kupię bilet promocyjny na konkretna godzinę a na inna jest wyższa to niestety muszę się z tym zgodzić :) Tak działają ceny dynamiczne :) Widzę że niektórzy maja z tym problem :) Zawsze można przed odjazdem zwrócić i kupić kolejny tam gdzie mi pasuje godzina i cena. Polecam
    ZaletyBilet zawsze można sprawnie i szybko przełożyć na inna godzinę
    WadyBrak opcji żeby samemu zmienić rezerwacje w systemie
  • ~Michał / 2023-07-06 09:25
    Ocena: 5.00 / 5
    Polecam firmę naprawdę ok . Kierowcy pomocy autobusy czyste pachnące nowe zawsze przygotowany do trasy prawidłowo i działające Wc :)
    ZaletyDziała wc
    WadyCiężko dodzwonić się na infolinie czasami
  • ~MagdaS-ka / 2023-07-03 22:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Nigdzie nie jest napisane jakie są faktyczne ceny biletów, przy zmianie na inny termin żądają jakichś astronomicznych dopłat. Pani na infolinii jeszcze na mnie się wydarła że o cokolwiek śmiem pytać i dyskutować. Po prostu kroją człowiek jak tylko mogą, więc albo dopłacasz i nie dyskutujesz albo nie jedziesz. Tak traktować klientów jednym słowem porażka.
    ZaletyBrak
    WadyOszuści i złodzieje
    Pani na infolinii powinna barany paść a nie mieć kontakt z klientem
    Ceny jak z kosmosu
  • ~Pasażerka / 2023-07-03 22:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Tydzień temu kupiłam bilet z Krakowa (MDM) przez lotnisko Balice do Wrocławia. Z powodu opóźnienia samolotu zadzwoniłam na infolinie z informacja ze nie dam rady dojechać do centrum i będę czekać na Lotnisku Balice (czyli następnym planowym przystanku).

    Pomimo autokaru z wieloma pustymi miejscami i wykupionym biletem na trasie Kraków MDM- Wrocław (przez lBalice) kierowca mnie nie zabrał tłumacząc ze mój bilet jest już nieaktualny i żądając prawie trzykrotnie wyższej zapłaty zaczynając podróż z Lotniska w Krakowie.

    Nie zdecydowałam się na kupno nowego biletu bo uważam to za zwykle naciąganie. Wolałam dać zarobić PKP i właśnie wracam pociągiem.
    Nie omieszkam sprawy skonsultować z prawnikiem. Do tej pory miałam sentyment bo to firma z Podkarpacia ale już się go skutecznie pozbyłam :)

    Skorzystam z ich usług tylko gdy będę naprawdę zmuszona. Podróż koleją jest duuużo wygodniejsza. A fakturę za dzisiejszy bilet powrotny wyślę im pocztą.
  • ~an_noma / 2023-07-03 20:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia, cena na stronie inna niż faktycznie jest. Obsługa niemiła i dopiero po 3 telefonie da się czegoś dowiedzieć. Nie ma napisane nigdzie nic o biletach "promocyjnych" które wybierane są jak na loterii.
    Zaletybrak
    Wadywszystko
  • ~Ola / 2023-07-03 09:02
    Ocena: 5.00 / 5
    Ostatnia podróż miła i spokojna z reszta jak zawsze. Kierowcy mili pomocni i oczywiście temperatura optymalna ???? polecam
    ZaletyPunktualność
    WadyBrak wifi
  • ~K / 2023-06-27 08:25
    Ocena: 2.25 / 5
    Nie zbyt często podróżuje autobusem lecz dzisiaj musiałam skorzystać aby dojechać do Krakowa. Niestety kierowcy są niemili, chciałam się zapytać o cel podróży jeden z nich odwrócił się plecami zaś drugi odpowiedział czy nie umiem czytać. Rozumiem ze w Polsce zarobki nie są na wysokim poziomie ale jeżeli praca nie odpowiada to powinni ją zmienić. Bycie niemiłym i aroganckim w niczym im nie pomoże a wręcz odwrotnie. Jeżeli będę zmuszona wybrać kolejny raz podróż autobusem to nie będzie to neobus.
    ZaletyBrak
    WadyNie miła i arogancka obsługa
  • ~kierowca / 2023-06-22 08:31
    Ocena: 5.00 / 5
    Ja jestem bardzo zadowolony co dziennie jestem w domu wypłata na czas więc nie muszę się martwić o planowanie wydatków. Autokary nowe a to dla mnie duży komfort . Słyszałem że opowiadają że w innych firmach lepiej płacą ale to tylko obiecanki a potem trzeba o pieniądze prosić tygodniami. Mam zaplanowany grafik miesiąc do przodu a nie jak w innych firmach czekam jak żołnierz z karabinem z dnia na dzień co będę robił i , w którym zakątku Polski lub Europy.
  • ~Jadwiga / 2023-06-21 09:11
    Ocena: 5.00 / 5
    Jechałam ostatnio z Warszawy do Rymanowa Zdroju wszystko jak największym porządku kierowcy pomocni uprzejmi i uśmiechnięci. Tak przesiadka byłam na bazie Neobus ale wszystko to idzie bez problemu bo kolejny autobus jest zawsze podstawiany pod pasażerów i zawsze jest pomoc przy bagażach. Pozdrawiam Kierowców i do zobaczenia :)
    ZaletyDużo połączeń do Rymanowa Zdroju
    WadyBrak
  • ~Staw / 2023-06-20 18:22
    Ocena: 5.00 / 5
    Polecam stała i systematyczna firma prawdziwie regularna a nie jak w FlixBus dowiadujemy się na przystanku że nie jedzie
    ZaletyZawsze jadą i można na nich liczyć nawet w pandemi
    WadyBrak
  • ~elibed / 2023-06-14 02:43
    Ocena: 1.75 / 5
    kierowCy to zazwyczaj cHamskie bUraki, z kulturą maJą tyle wspólnEgo co Dydnia z fjordem, ku*wa nic. naprawdę, jeżdżę trOchę Po świecie, ale takiego zażenOwania poziomem kulTury tych imbecyli jeszcze nie doznałem. po prostu wstyd, jeśli ktoś nie rozumie zbyt dobrze polskiego języka to wyśmiewają siĘ w twarz tej osobie, czy oGólnej aprobacIe pozostałych pasażerów. WTF.
    ZaletyDowożą z punktu A do punktu B
    WadyPersonel
    Mało miejsca
  • ~Sylwia / 2023-06-11 20:46
    Ocena: 2.50 / 5
    Autobus na trasie Warszawa Lotnisko Chopina - Ostrowiec Świętokrzyski. Na stronie podana cena wynosiła około 50 zł, a u kierowcy na kasie cena 69 zł. Ponadto różnica cenowa pomiędzy dworcem zachodnim a lotniskiem Chopina to aż 25 zł …. Tylko dlatego ze to lotnisko ?
    Te ceny są z kosmosu! 70 zł za bilet w jedna stronę za 165 km!
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.83, ilość opinii: 5189
Flixbus
Ocena: 2.16, ilość opinii: 3196
Sindbad
Ocena: 2.40, ilość opinii: 882
NeoBus
Ocena: 2.64, ilość opinii: 719
Szwagropol
Ocena: 2.00, ilość opinii: 358
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 1.99, ilość opinii: 350
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4686
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4499
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3959
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3505
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3207
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3024