strona 6 z 36
- « poprzednia
- 1 ...
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- nastepna »
-
~Anielka / 2023-08-06 04:33
Obsługa relacji Krosno- Wrocław poniżej krytyki ,kierowca jedzie jak ze zwierzętami, nie informując pasażerów do którego schowka przyporządkować bagaże, walizka całą porysowana i rzucana przez kierowcę , dodatkowo używającego brzydkich słów.Totalna porażka taki gość nadaje się do zamiatania ulicy a nie do pracy z ludźmi. -
-
~Pasażerka / 2023-08-05 11:08
W nawiązaniu do mojej opinii z dnia 03.07.2023 informuję że udało mi się odzyskać koszt poniesionych biletów za to że nie wpuszczono mnie do autobusu w dniu 03.07.2023 w Krakowie Balicach z powodu opóźnienia samolotu (pomimo wykupionego biletu na trasie Kraków- Wrocław) oraz wielu pustych miejsc w autobusie.
Dojechałam do domu 3 godziny później, chora, ledwo żywa. Następnego dnia napisałam do Rzecznika Praw Konsumentów którego następnie zacytowałam w mailu do NEOBUSA dołączając zdjęcia biletów.
Bez słowa tłumaczenia i "przepraszam" ale chociaż szybko zrobili przelew na moje konto za dwa pociągi którymi musiałam alternatywnie wrócić do Wrocławia.
Podsumowując: wiedzieli że nie mają prawa wypraszać mnie z autobusu!!!!
Liczą na ludzką niewiedzę, naiwność i że ktoś dla świętego spokoju zapłaci dużo wyższą cenę za nowy bilet.
Podejrzewam że gdybym wykupiła nowy bilet w dużo wyższej cenie to również podczas odwołania się musieliby mi za niego zwrócić.
Tego posta pisze dla osób które będą miały taką samą sytuację i mam nadzieję że informacja komuś się przyda :)ZaletyPo postraszeniu Rzecznikiem Praw Konsumentów nie dyskutują tylko szybko robią przelew.WadyNie wiedzą co to są prawa konsumenta i nie znają słowa PRZEPRASZAM -
~Wlodzimierz / 2023-08-01 12:46
Witam
Proszę o wyłączenie z użytku pierwszych siedzeń za kierowcą lub właściwe oznakowanie że nie powinno się zajmować tych miejsc, w przeciwnym wypadku Kierowca podchodzi do pasażera i swojego klienta i wydaje komendę " Do TYŁU !!" tylko tyle, nawet nie wiem jak określić to zachowanie bo brak kultury to za delikatnie.
PozdrawiamZaletyPrzyjechał na czasWadyKierowca "burak" -
~Anna / 2023-07-17 20:54
Kogo oni wysyłają w trasę to chyba sami nie wiedzą, kierowcy błądzą, nie wiedzą gdzie mają jechać i w dodatku nawet nie potrafią sprzedać biletu. Nie wiadomo czy śmiać się czy płakać, szczególnie jeśli ktoś czeka 3 godziny na dworcu na opóźniony bo autobus. Nie polecam i ja nigdy więcej nie skorzystam. Robią sobie kpiny z ludzi z których żyją, tym bardziej że bilety nie należą do najtańszych więc wypadałoby zadbać o klienta. WadyGigantyczne opóźnienie
Kierowcy nie wiedzą po co są w autobusie -
~Barbara / 2023-07-15 09:28
Zawsze jeżdżę do sanatorium i nie ma żadnych problemów fakt jest czasami zmiana autobusu na bazie firmy Neobus ale jest to super zorganizowane kierowcy i obsługa pomagają przy bagażach i jest sympatycznie. Dzięki czemu mamy duży wybór godzin. Jak zawsze polecam i reklamuje gdzie mogę :) Nawet przy tak wysokich temperaturach na zewnątrz w autobusie było super chłodno i komfortowo ZaletyDużo możliwości godzinowychWadyCzasami kierowcy maja zły dzień albo wstaną lewa noga :) -
~Jadzia / 2023-07-15 09:22
Autobusy nowe , gniazdka 230V , działająca i czysta toaleta co się nie zdarza u innych przewoźników , fajni i uprzejmi kierowcy. Polecam obu takich firm więcej ZaletyToaleta czysta i sprawnaWadyBrak -
~Jan Pecio / 2023-07-13 16:19
Kierowca powinien znać zasady traktowania klienta, niestety nie w przypadku NEOBUS, gdzie płaci się za przejazd a kierowca zachowuje się wyzywająco, popędza podczas kiedy to on się spóźnił. W osłupienie wprawia kierowcy, zwrot 'Nie owijaj w bawełnę’ do osoby starszej, klienta, wstyd.
Z wracam też uwagę że autobus ruszył, zanim 77-latek zdążył zająć miejsce.
Z pewnością ostatni przyjazd z NEOBUS Brak elastyczności oraz brak profesjonalizmu i przyjaznego serwisu. Protekcjonalne zachowanie kierowcy który nie proponuje rozwiązania tylko popędza.ZaletyW miarę nowy autobus. Wygodne godziny odjazdu z Katowic do Rymanowa.WadyWysoka cena. Brak wtyczki usb w autobusie. Brak punktualności, nie polecam kiedy się śpieszy na lotnisko. Kontakt form nie działa z telefonu. Linki na stronie kontakt nie działają. Telefon rzadko jest odbierany.
Brak elastyczności, brak profesjonalnej obsługa, krytycznie niska obsługa klienta. Komunizm w pełni -
~Adam / 2023-07-12 16:41
Nie polecam,bardzo drogo ,obsługa nieprzyjemna,kierowca w autobusie mówi że to nie jego problem,że mam same grube pieniądze ,nie ma wydać ZaletyW miarę czystoWadyFatalny serwis i obsługa,ceny bardzo wygórowane -
-
~Jarek / 2023-07-06 09:31
Fajna firma zawsze otwarta na klienta. Łatwo można zmienić rezerwacje i wiem ,że bilet mi nie przepadnie. Czasami jest dopłata ale jak kupię bilet promocyjny na konkretna godzinę a na inna jest wyższa to niestety muszę się z tym zgodzić :) Tak działają ceny dynamiczne :) Widzę że niektórzy maja z tym problem :) Zawsze można przed odjazdem zwrócić i kupić kolejny tam gdzie mi pasuje godzina i cena. Polecam ZaletyBilet zawsze można sprawnie i szybko przełożyć na inna godzinęWadyBrak opcji żeby samemu zmienić rezerwacje w systemie -
~Michał / 2023-07-06 09:25
Polecam firmę naprawdę ok . Kierowcy pomocy autobusy czyste pachnące nowe zawsze przygotowany do trasy prawidłowo i działające Wc :) ZaletyDziała wcWadyCiężko dodzwonić się na infolinie czasami -
~MagdaS-ka / 2023-07-03 22:35
Nigdzie nie jest napisane jakie są faktyczne ceny biletów, przy zmianie na inny termin żądają jakichś astronomicznych dopłat. Pani na infolinii jeszcze na mnie się wydarła że o cokolwiek śmiem pytać i dyskutować. Po prostu kroją człowiek jak tylko mogą, więc albo dopłacasz i nie dyskutujesz albo nie jedziesz. Tak traktować klientów jednym słowem porażka. ZaletyBrakWadyOszuści i złodzieje
Pani na infolinii powinna barany paść a nie mieć kontakt z klientem
Ceny jak z kosmosu -
~Pasażerka / 2023-07-03 22:23
Tydzień temu kupiłam bilet z Krakowa (MDM) przez lotnisko Balice do Wrocławia. Z powodu opóźnienia samolotu zadzwoniłam na infolinie z informacja ze nie dam rady dojechać do centrum i będę czekać na Lotnisku Balice (czyli następnym planowym przystanku).
Pomimo autokaru z wieloma pustymi miejscami i wykupionym biletem na trasie Kraków MDM- Wrocław (przez lBalice) kierowca mnie nie zabrał tłumacząc ze mój bilet jest już nieaktualny i żądając prawie trzykrotnie wyższej zapłaty zaczynając podróż z Lotniska w Krakowie.
Nie zdecydowałam się na kupno nowego biletu bo uważam to za zwykle naciąganie. Wolałam dać zarobić PKP i właśnie wracam pociągiem.
Nie omieszkam sprawy skonsultować z prawnikiem. Do tej pory miałam sentyment bo to firma z Podkarpacia ale już się go skutecznie pozbyłam :)
Skorzystam z ich usług tylko gdy będę naprawdę zmuszona. Podróż koleją jest duuużo wygodniejsza. A fakturę za dzisiejszy bilet powrotny wyślę im pocztą.
-
~an_noma / 2023-07-03 20:21
Tragedia, cena na stronie inna niż faktycznie jest. Obsługa niemiła i dopiero po 3 telefonie da się czegoś dowiedzieć. Nie ma napisane nigdzie nic o biletach "promocyjnych" które wybierane są jak na loterii. ZaletybrakWadywszystko -
~Ola / 2023-07-03 09:02
Ostatnia podróż miła i spokojna z reszta jak zawsze. Kierowcy mili pomocni i oczywiście temperatura optymalna ???? polecam ZaletyPunktualnośćWadyBrak wifi -
~K / 2023-06-27 08:25
Nie zbyt często podróżuje autobusem lecz dzisiaj musiałam skorzystać aby dojechać do Krakowa. Niestety kierowcy są niemili, chciałam się zapytać o cel podróży jeden z nich odwrócił się plecami zaś drugi odpowiedział czy nie umiem czytać. Rozumiem ze w Polsce zarobki nie są na wysokim poziomie ale jeżeli praca nie odpowiada to powinni ją zmienić. Bycie niemiłym i aroganckim w niczym im nie pomoże a wręcz odwrotnie. Jeżeli będę zmuszona wybrać kolejny raz podróż autobusem to nie będzie to neobus. ZaletyBrakWadyNie miła i arogancka obsługa -
~kierowca / 2023-06-22 08:31
Ja jestem bardzo zadowolony co dziennie jestem w domu wypłata na czas więc nie muszę się martwić o planowanie wydatków. Autokary nowe a to dla mnie duży komfort . Słyszałem że opowiadają że w innych firmach lepiej płacą ale to tylko obiecanki a potem trzeba o pieniądze prosić tygodniami. Mam zaplanowany grafik miesiąc do przodu a nie jak w innych firmach czekam jak żołnierz z karabinem z dnia na dzień co będę robił i , w którym zakątku Polski lub Europy. -
-
~Jadwiga / 2023-06-21 09:11
Jechałam ostatnio z Warszawy do Rymanowa Zdroju wszystko jak największym porządku kierowcy pomocni uprzejmi i uśmiechnięci. Tak przesiadka byłam na bazie Neobus ale wszystko to idzie bez problemu bo kolejny autobus jest zawsze podstawiany pod pasażerów i zawsze jest pomoc przy bagażach. Pozdrawiam Kierowców i do zobaczenia :) ZaletyDużo połączeń do Rymanowa ZdrojuWadyBrak -
~Staw / 2023-06-20 18:22
Polecam stała i systematyczna firma prawdziwie regularna a nie jak w FlixBus dowiadujemy się na przystanku że nie jedzie ZaletyZawsze jadą i można na nich liczyć nawet w pandemiWadyBrak -
~elibed / 2023-06-14 02:43
kierowCy to zazwyczaj cHamskie bUraki, z kulturą maJą tyle wspólnEgo co Dydnia z fjordem, ku*wa nic. naprawdę, jeżdżę trOchę Po świecie, ale takiego zażenOwania poziomem kulTury tych imbecyli jeszcze nie doznałem. po prostu wstyd, jeśli ktoś nie rozumie zbyt dobrze polskiego języka to wyśmiewają siĘ w twarz tej osobie, czy oGólnej aprobacIe pozostałych pasażerów. WTF. ZaletyDowożą z punktu A do punktu BWadyPersonel
Mało miejsca -
~Sylwia / 2023-06-11 20:46
Autobus na trasie Warszawa Lotnisko Chopina - Ostrowiec Świętokrzyski. Na stronie podana cena wynosiła około 50 zł, a u kierowcy na kasie cena 69 zł. Ponadto różnica cenowa pomiędzy dworcem zachodnim a lotniskiem Chopina to aż 25 zł …. Tylko dlatego ze to lotnisko ?
Te ceny są z kosmosu! 70 zł za bilet w jedna stronę za 165 km!
strona 6 z 36
- « poprzednia
- 1 ...
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- nastepna »