strona 5 z 36
- « poprzednia
- 1 ...
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- nastepna »
-
~Jeleń / 2023-09-08 17:44
Nie kupujcie biletu u kierowcy to się zwyczajnie nie opłaca przez neta o wiele taniej i nigdzie nie ma wzmianki o tym ze u kierowcy bilety o wiele droższe .Zawsze kupuje przez neta , myślę kupię na próbę u kierowcy a tu takie zdziwienie ze he!!!!j to się przejechaliśmy ????!!!! -
-
~przema / 2023-09-07 00:03
Wrocław-Katowice
Jeżdże, są opóźnienia, ale kierowcy starają się nadrobić i z 20min opóźnienia finalnie 5min. Na pewno udział w tym mają parakonstruktorzy wrocławskiego dworca i p.Jacek Sutryk bo by wjechać trzeba objechać przez 4 skrzyżowania ze światłami cały dworzec.
Oczekiwania innych może słuszne, ale u nas w Polsce chyba nierealne -wszędzie tylko cena, towary markowe i jakość to zawsze drugoplanowa kwestia.
No i to że kierowcy... Ciekaw jestem co usłyszeć można z rozmów kierowców TIR-ów, innych -sam nieraz klnę, jak bezmyślność i hamstwo się szerzy, a na drogach wymuszanie i bezprawie to standard.Zaletyczystość, komfort i cena (spójrzmy na PKP droższe, mniej punktualne -własna elektryka i na swoich szlakach (nie tak jak busy -płatne autostrady)
nie ma ciasnoty jak we Flix czy naszej kolejarskiej pogoni.Wadymała oferta (nie ma w czym wybierać), przebookowanie to sobie lepiej darować -
~Ostatni raz / 2023-09-02 11:53
To była najgorsza podróż w moim życiu.... trasa nocna Wrocław -Lesko 1.09.2023.... od Karowic zepsute ogrzewanie ... poczatkowe prośby o podkręcenie ogrzewania kończyły się chamskimi i wulkarnumi odżywkami kierowców.... Gdy już podszedł 5 klient z kolei z prośbą czy da się coś zrobić bo w autobusie na piętrze klimą dmucha na 14 stopni ludzie siedzą w kurtkach i jest cholernie zimno... kierowcy zaczęli krzyczeć do pasażerów obrażać ich... takiego braku szacunku do klienta nie widziałam nigdy w życiu... Pani poproszila o pomoc w zdjęciu bagażu usłyszała "a czy to mój bagaz" i musiała zdjąć go sama. Kolejna z bolącymi kolamen musiała wyjść na pietro bo na dole siedzieć nie można.... a cały dol wolne.... klienci są dla nich 0.... -
~Ostatni raz / 2023-09-02 11:53
To była najgorsza podróż w moim życiu.... trasa nocna Wrocław -Lesko 1.09.2023.... od Karowic zepsute ogrzewanie ... poczatkowe prośby o podkręcenie ogrzewania kończyły się chamskimi i wulkarnumi odżywkami kierowców.... Gdy już podszedł 5 klient z kolei z prośbą czy da się coś zrobić bo w autobusie na piętrze klimą dmucha na 14 stopni ludzie siedzą w kurtkach i jest cholernie zimno... kierowcy zaczęli krzyczeć do pasażerów obrażać ich... takiego braku szacunku do klienta nie widziałam nigdy w życiu... Pani poproszila o pomoc w zdjęciu bagażu usłyszała "a czy to mój bagaz" i musiała zdjąć go sama. Kolejna z bolącymi kolamen musiała wyjść na pietro bo na dole siedzieć nie można.... a cały dol wolne.... klienci są dla nich 0.... -
~M / 2023-08-25 17:43
Kierowcy na trasie Sanok- Warszawa 12 sierpnia wyjazd z Sanoka 12.20 tragedia. Chamscy, opryskliwi. 8 pierwszych siedzeń ( po 4 po każdej stronie) kierowcy " zajęli " to znaczy zapieli pasy tak aby nie można było usiąść , i przeganiali pasażerów którzy mieli czelność chcieć skorzystać z siedzeń. Pasażerowie kisili się jak sardynki za to panowie szlachta kierowcy siedzieli sobie jak paniska , nikt im nad glłową nie siedział.
Jeżdżę często Flixbusem i porównanie poziomu i kultury kierowców - to jakby porównać syrenkę do mercedesa. Poczułam się jak u Barei.ZaletyDobre połączenieWadyPoziom kierowców, śmierdząca toaleta. -
~Henryk / 2023-08-22 00:29
Wszystko ok! Autobusy czyste raczej punktualne kierowcy mili ZaletyCzyste autobusy gniazdka toaletaWadybrak -
~Mały / 2023-08-21 12:25
Przewóz na trasie Kraków Balice (Kraków Airport) – Gliwice (Gliwice Centrum Przesiadkowe) w dniu 20.08.2023.
Autobus podstawił się z 40-to minutowym opźnieniem. Wyprzedane więcej biletów niż miejsc w autobusie.
Obsługa (kierowcy) nie mili w kontakcie z pasażerami.
Nie polecam tego przewoźnika.WadyNie miła obsługa(kierowcy).
Brak informacji przed podróżą, na bieżąco i w trakcie podróży dot. opóźnień i innych okolicznosci zwiazanych z opóźnieniami, przerwami w podróży. -
~Ewa / 2023-08-16 09:11
Jak zawsze wszystko w porządku tym razem to był wyjazd Polańczyk Solina weekendowy???? rzadko korzystam ale jeszcze nigdy się nie zawiodłam fajnie sprawnie szybko klimatyzowane autokary toaleta czasami tylko kierowcy mają zły humor ale ogólnie wszystko w porządku ZaletyPołączenie w BieszczadyWadyKierowcy powinni wiedzieć że uśmiech dużo czasem załatwia -
-
~Krystyna / 2023-08-14 04:11
Jestem po prostu w szoku, że istnieją takie niemili kierowcy.Spóźnili się.Chciałam kupić bilet za gotówkę., zabrakło mi 20 groszy.Pan na mnie spójrzał i agresywnie powiedział, że niech Pani płaci kartą.Kto ma zapłacić resztę?Czy można traktować pasażyra jako człowieka? -
~Wysoki / 2023-08-10 19:27
Wcale a wcale się nie dziwie,że kierowcy się wkurzają jak im Ukraińcy mówią w swoim języku,prawda jest taka ,że się rozpanoszyli i nas wykorzystują na maksa,są wredni i odgrywają biednych i poszkodowanych ,a prawda jest zupełnie inna.kierowcy ich mają codziennie w autokarach to i nerwy im puszczaja,wożą się z jednego końca na drugi i ciągle czegoś chcą.... -
~Barbara / 2023-08-10 15:50
Do tej pory nie miałam zastrzeżeń, jednak w trakcie ostatniej podróży trochę mi się nie podobało (wyjazd z Warszawy 10.08 o godz. 13.20).
Pan kierowca w pewnym momencie zatrzymał się w pobliżu sklepu i pozostawiając włączony silnik i kluczyki w stacyjce, wyskoczył na chwilę, żeby... kupić dwa foliowe woreczki papryki.
Później też była sytuacja, w której odpuścił swoje stanowisko, pozostawiając w stacyjce te nieszczęsne kluczyki - poszedł tylko na tył autobusu, ale chyba tak się nie robi. To, że ten pańn coś sobie załatwił w trakcie pracy, to moim zdaniem ludzka rzecz, ale te kluczyki i włączony silnik... To już nie.ZaletyDobre połączenia, czysto.WadyPo opisanej przeze mnie sytuacji, przestałam czuć się bezpiecznie w trakcie podróży. Uważam takie zachowanie za skrajnaną nieodpowiedzialność kierowcy. -
~Maria / 2023-08-07 09:08
Super Firma od lat wyjeżdżam do sanatorium zawsze polecam wszystkim znajomym którzy mają problem ze znalezieniem fajnego dobrego połączenia bo nie zawsze takie są. Trzymam kciuki oby jak najdłużej bo to bardzo ułatwia nam starszym osobą Dojazd do tego typu miejscowości które są małe i mają mało połączeń. No faktycznie jest przesiadka w miejscowości Niebylec gdzie mieści się baza firmy ale pracownicy oraz kierowcy bardzo pomagają i nie ma z tego tytułu żadnych problemów tylko lekki dyskomfort czasami w godzinach porannych. ZaletyPołączenia do miejsc sanatoryjnychWadyCzasami trzeba się przesiąść do autobusu obok który jest zawsze podstawiony i czeka -
~Jola / 2023-08-06 12:18
Jestem klientem od 15 lat i widziałem różne sytuacje. Firma zawsze jest otwarta na klienta i rozwiązuje problemy z reguły na korzyść pasażera. Faktem jest że ludzie czadem oczekują życzy nie do pomyślenia jak chociażby bilet który był kupiony na wcześniejsza godzinę wykorzystać na późniejsza :) Wychodząc z założenia że pomimo winy nie po stronie firmy Neobus tylko innej np. Lini lotniczych czy koleji kosztami i winą obciąża Neobus a potem pretensje że to zła firma. Chociaż wiem że jak się o całej sytuacji wcześniej poinformuje to wszystko idzie załatwić o każdej porze bo infolinia pracuje 24 h. Zawsze wszystkim polecam firmę Neobus 15 lat doświadczenia :) ZaletyZawsze jadą nawet w pandemiiWadyCzasami zdążają się opóźnienia -
~Ewa / 2023-08-06 09:08
Widać że Firma bardzo fajnie współpracuje z innymi konkurencyjnymi firmami ostatnia sytuacja w Ostrowcu Świętokrzyskim sprzed tygodnia była zorganizowana sprawnie i powiedziałbym profesjonalnie jak na tego typu incydent bo to była awaria autokaru. wiadomo opóźnienie było ale cała sprawa i wybrnięcie z problemu oceniam na bardzo profesjonalnie. Widać że osoby Pks Ostrowiec świętokrzyski też są otwarte na współpracę z innymi za co i bardzo dziękuję ZaletySprawna logistyka i profesjonalni kierowcyWadyBrak -
~Adamrech / 2023-08-06 09:05
W porządku korzystam od lat nieraz zdarzało się przełożyć bilet nigdy nie ma problemu. Kierowcy uprzejmi i mili wiadomo czasem każdy człowiek ma gorszy dzień. Ogólnie porównując do konkurencji wypada bardzo dobrze ZaletyFajni kierowcy i obsługa na infoliniiWadyFakt kierowcy zajmują siedzenia z przodu ale tłumacza że dla osób nie w pełni sprawnych -
~Anielka / 2023-08-06 04:33
Obsługa relacji Krosno- Wrocław poniżej krytyki ,kierowca jedzie jak ze zwierzętami, nie informując pasażerów do którego schowka przyporządkować bagaże, walizka całą porysowana i rzucana przez kierowcę , dodatkowo używającego brzydkich słów.Totalna porażka taki gość nadaje się do zamiatania ulicy a nie do pracy z ludźmi. -
-
~Pasażerka / 2023-08-05 11:08
W nawiązaniu do mojej opinii z dnia 03.07.2023 informuję że udało mi się odzyskać koszt poniesionych biletów za to że nie wpuszczono mnie do autobusu w dniu 03.07.2023 w Krakowie Balicach z powodu opóźnienia samolotu (pomimo wykupionego biletu na trasie Kraków- Wrocław) oraz wielu pustych miejsc w autobusie.
Dojechałam do domu 3 godziny później, chora, ledwo żywa. Następnego dnia napisałam do Rzecznika Praw Konsumentów którego następnie zacytowałam w mailu do NEOBUSA dołączając zdjęcia biletów.
Bez słowa tłumaczenia i "przepraszam" ale chociaż szybko zrobili przelew na moje konto za dwa pociągi którymi musiałam alternatywnie wrócić do Wrocławia.
Podsumowując: wiedzieli że nie mają prawa wypraszać mnie z autobusu!!!!
Liczą na ludzką niewiedzę, naiwność i że ktoś dla świętego spokoju zapłaci dużo wyższą cenę za nowy bilet.
Podejrzewam że gdybym wykupiła nowy bilet w dużo wyższej cenie to również podczas odwołania się musieliby mi za niego zwrócić.
Tego posta pisze dla osób które będą miały taką samą sytuację i mam nadzieję że informacja komuś się przyda :)ZaletyPo postraszeniu Rzecznikiem Praw Konsumentów nie dyskutują tylko szybko robią przelew.WadyNie wiedzą co to są prawa konsumenta i nie znają słowa PRZEPRASZAM -
~Wlodzimierz / 2023-08-01 12:46
Witam
Proszę o wyłączenie z użytku pierwszych siedzeń za kierowcą lub właściwe oznakowanie że nie powinno się zajmować tych miejsc, w przeciwnym wypadku Kierowca podchodzi do pasażera i swojego klienta i wydaje komendę " Do TYŁU !!" tylko tyle, nawet nie wiem jak określić to zachowanie bo brak kultury to za delikatnie.
PozdrawiamZaletyPrzyjechał na czasWadyKierowca "burak" -
~Anna / 2023-07-17 20:54
Kogo oni wysyłają w trasę to chyba sami nie wiedzą, kierowcy błądzą, nie wiedzą gdzie mają jechać i w dodatku nawet nie potrafią sprzedać biletu. Nie wiadomo czy śmiać się czy płakać, szczególnie jeśli ktoś czeka 3 godziny na dworcu na opóźniony bo autobus. Nie polecam i ja nigdy więcej nie skorzystam. Robią sobie kpiny z ludzi z których żyją, tym bardziej że bilety nie należą do najtańszych więc wypadałoby zadbać o klienta. WadyGigantyczne opóźnienie
Kierowcy nie wiedzą po co są w autobusie -
~Barbara / 2023-07-15 09:28
Zawsze jeżdżę do sanatorium i nie ma żadnych problemów fakt jest czasami zmiana autobusu na bazie firmy Neobus ale jest to super zorganizowane kierowcy i obsługa pomagają przy bagażach i jest sympatycznie. Dzięki czemu mamy duży wybór godzin. Jak zawsze polecam i reklamuje gdzie mogę :) Nawet przy tak wysokich temperaturach na zewnątrz w autobusie było super chłodno i komfortowo ZaletyDużo możliwości godzinowychWadyCzasami kierowcy maja zły dzień albo wstaną lewa noga :)
strona 5 z 36
- « poprzednia
- 1 ...
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- nastepna »