Fatalny przewoźnik. Niestety czasem nie mam wyboru i muszę korzystać. 90-95% opóźnień z których 50℅ więcej za 40 min. Teraz jadę z Warszawy do Rzesxows - 95 min opóźnienia na połowie trasy. Wytłumaczenie klasyczne - korki w Warszawie. Nie rozumiem, dla czego nie dostosować rozkład do warunków grafiku.
Polecam unikać tego serwisu jeżeli czas ma znaczenie. Żadna oszczędność nie opłaca.
Zaletybezpłatna woda na pokładzie
Wadyrozkład istnieje tylko na papierze, fatalna nie punktualność
część autokarów nie zapełnia wi-fi
3 lata
~Sylwester / 2017-07-02 00:53
Ocena: 1.00 / 5
Miałem zarezerwowany bilet z Krakowa do Rzeszowa, dzwoniłem do szanownej pani do biura mówiąc że się dwie minuty spóźnię, faktycznie tyle się spóźniłem. Autobusu już nie było. Brak słów
~Tomasz / 2017-06-19 17:47
Ocena: 2.00 / 5
Na pytanie czy fotel jest popsuty kierowca odpowiada, że nie wie. Pełen "profesjonalizm". Dodam, że autobus spóźnił się o 25 minut. Nie interesowało szanownego kierowczyny czy mi pomóc czy może zapewnić inne miejsce (autobus był pełny) klient musi dbać sam o siebie :(
~Beata / 2017-06-09 16:45
Ocena: 1.50 / 5
Przez 30 min czekam aby laskawie odebrala pani z obslugi klienta- nieskutecznie. Brak informacji na przystanku,ze stad jezdzi autobus.
~Joanna / 2017-05-26 13:20
Ocena: 4.75 / 5
Kierowcy bardzo mili i pomocni. Zwrot niewykorzystanego biletu bez problemu. Zwrot gotówki na konto w ciągu 24h. Z przejazdów korzystałam ja i moja rodzina i jesteśmy b. zadowoleni.
Zaletyduża ilość kursów, dobre godziny odjazdów/przyjazdów (w moim przypadku lotnisko w W-wie)
~marek / 2017-05-25 19:15
Ocena: 3.25 / 5
Cieszą ceny biletów kupowane w promocji. Natomiast autobusy notorycznie się spóźniają po 30, 40 minut. Jeżdżę regularnie autobusem N4.
ZaletyCeny biletów w przedsprzedaży.
WadySpóźnienia notoryczne!
~Ena / 2017-05-15 10:39
Ocena: 2.50 / 5
Powiem tak jadę neobusem juz któryś raz i znów jedzie opóźniony jeśli ktoś na samolot musi zdążyć to niech nie liczy na punktualność ????
WadyNie punktualny
~Elżbieta Niedzielska / 2017-05-01 09:18
Ocena: 5.00 / 5
Jestem częstą pasażerką,chciałam podziękować PANU Kierowcy,który bardzo mi pomógł w podróży..ponieważ zapomniałam telefonu dalsza podróż była"w ciemno",P.Kierowca "zdobył"i zatelefonował- nr.tel.siostry z poprzedniej rezerwacji i dzięki temu dojechałam do celu szczęśliwie.D Z I Ę K U J Ę z serca.
P.S:działo się to w dniu-22 04 2017 o godz.10,30.Trasa-Sanok,Katowice.Szkoda tylko że nie zapytałam o imię
ale radość była wielka i emocje zagłuszyły logiczne myślenie.
Jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam,do zobaczenia na trasie pojadę do siostry nie raz.
Sanok
~agyness / 2017-04-30 14:36
Ocena: 3.25 / 5
Jestem częstą pasażerką neobusa i wszystko byłoby w porządku, gdyby nie ogromny minus, jakim jest zakaz przewożenia zwierząt. Mam małego pieska i podróżując nie mogę go zabrać ze sobą i muszę kombinować z innym transportem i trasą (niestety z przesiadkami). Szkoda, bo podrozowalam z różnymi prywatnymi firmami, a nawet PKS i nigdzie nie było takiego zakazu i żadnych problemów. Widocznie będę musiała zrezygnować mimo, że połączenie mam super.
Wady*brak działającego wi-fi
*regulamin zabraniający przewozu zwierząt
~Magda / 2017-04-24 18:25
Ocena: 1.75 / 5
Kierowca odjeżdża widząc nadchodzącego pasażera. Nie polecam dla mnie to byl ostatni raz!!!
~Krisu / 2017-04-11 13:28
Ocena: 3.00 / 5
Powiem tak nie mozna wozic zwierzat i to jest mega minus na kuźwa malego psa w transporterze to jest paranoja w jakim my wieku zyjemy bo zamiast isc do przodu to sie cofacie w rozwoju. To tak samo jakby nie mozna bylo wozic malych dzieci ktore w wiekszosci brudza i strasznie krzycza.
~Raros / 2017-04-05 20:23
Ocena: 1.00 / 5
Dno i wodorosty.Brak kultury kierowców i zlosliwosci.
ZaletyBrak
WadyNiekulturalni kierowcy.
~Voytek / 2017-03-25 12:26
Podróżowałem wczoraj Neobusem. Moja ocena jest jak najbardziej pozytywna: szybko, punktualnie, komfortowa. Internet w autokarze działa. Polecam Neobus.
ZaletyPunktualność, komfort, cena.
WadyNie doznałem żadnych niewygód, wiec nie wpisuję ;)
~Zuza / 2017-01-19 23:34
Ocena: 5.00 / 5
Złego słowa na Neo nie dam powiedzieć. Nie wiem ile razy z nimi jechałam, 20 -30 a może więcej. Zawsze było komfortowo i miło. Zdecydowanie polecam ????
~kuba / 2016-12-10 20:42
Ocena: 3.50 / 5
z przykrością musze stwierdzić że firma neobus zatrudnia kierowców którzy (na pewno nie wszyscy ale jednak)nie nadają się do przewozu ludzi a myślę że ziemniaków też bo to też jest jakaś odpowiedzialność .nie wiem jak można zostawić pasażera świadomie w połowie drogi zostawiając go bez cennego bagażu i dokumentów na pastwę losu gdzie inny pasażer zwraca uwagę że nie ma kompletu pasażerów a kierowca który chyba według prawa powinien być odpowiedzialny za ludzi olewa jego uwagi i jedzie dalej zostawiając go bez żadnych skrupułów .dwa tygodnie potem nie dowozi innego pasażera na miejsce docelowe (czyli lotnisko )narażając go na spóźnienie się na samolot i poniesienie dodatkowych kosztów i stratę cennego czasu. myślę że jeżeli pracownicy tej firmy tak będą podchodzić do klientów firma poniesie dotkliwe straty i renomę
~Ryszard / 2016-10-17 12:08
Ocena: 3.50 / 5
NeoBus oceniam jako dobrego przewoźnika. Autokar którym miałem okazję podróżować na plus. Aczkolwiek przydałoby się więcej miejsca na nogi. Aczkolwiek tragedii nie ma i poziom jest przyzwoity. Zaskoczeniem była miła obsługa. Do tego załadunek i rozładunek bagażu wyjątkowo szybki i sprawny. Szkoda że mają tylko trzy trasy.
ZaletyKursy niemal całą dobę, przyzwoity komfort podróży, miła obsługa
WadyBrak możliwości rezerwacji konkretnych miejsc.
~Sławek / 2016-09-09 22:21
Ocena: 1.75 / 5
Kupując bilet droższy bo z przystanku kilka kilometrów dalej wydrukowuje owszem droższy ale z miasta wojewódzkiego czyli trasa krótsza. Jakichkolwiek prób wyjaśnienia nie przyjmują do wiadomości. Każą jeszcze dopłacać. Mam bilet droższy ale krótszy. Cieszą się , bo narżnęli kolejną osobę. Wieśniacka buta i pokazanie, że im nie zależy. Zdecydowanie odradzam. Naciągacze.
WadyChamstwo i buta drobkiewiczów.
~stopNeobus / 2016-09-01 00:40
Ocena: 1.25 / 5
Przejazdów w Neobus szczerze nie polecam. Zakupiłem bilet w promocji dużo wcześniej ,zachęcony promocją biletów za złotówkę nie czytając wcześniej opinii o firmie i to był błąd , który mnie dużo nauczył ...
1. Nie można pobrać biletu z linka w mailu ,dopiero po kontakcie z infolinią uzyskałem bilety ,ale niekompetentny operator na infolinii kilkakrotnie przysyłał mi te kilka biletów bo się ciągle mylił...
2. Sama jazda to nieprzyjemny kierowca , przy informacji ,że chcę wysiąść wcześniej (myślałem że to nie problem , bo zmieniły mi się plany miejsca wypoczynku), chciał wymusić abym zakupił całkowicie nowy bilet ,a można tylko dopłacić w Niebylcu n a dalszą trasę , o czym nie raczył mnie poinformować
3. Brak poczęstunku .
4. Nie działał dostęp do internetu
5. Brak napięcia w gniazdkach przy siedzeniach ( opryskliwa odpowiedź zapytanego kierowcy , że "jest awaria" )
Ogólnie Wielka porażka i już nigdy nie skorzystam z usług tej firmy
~Asia / 2016-08-28 16:41
Ocena: 1.00 / 5
Na stronie podane są niedokładne informacje. Jest napisane, że bus odjeżdża z parkingu PKS w Łodzi. Niestety bądź i stety, takowe istnieją dwa. Vis-a-vis zielonego budynku Dworca Łodzi Kaliskiej i ten, z którego odjeżdża Polski-Bus. Na tym drugim istnieje 6 stanowisk pod zadaszeniem, z czego tylko ostatnie zawiera rozkłady jazdy łącznie z konkretnymi firmami. Przed dworcem także nie można było znaleźć wzmianki o neobusie na tablicach informacyjnych. Człowiek stał pod strzechą, wybiła godzina przyjazdu (lub raczej odjazdu), a busa nadal nie było widać. Nagle wyjechał z alei Adama Mickiewicza, skręcił w Karolewską i nie zatrzymał się, tylko przejechał pod wiaduktem. Z wypchanym plecakiem i obładowanymi torbami zaczęłam biec na drugi parking (odległość ok. 600-700 metrów), ale zmroziło mnie gdy zobaczyłam, jak ten odjeżdża sobie w najlepsze. Nie minęła nawet minuta. Od razu zadzwoniłam do nich na infolinię chcąc dowiedzieć się, czy to na pewno był bus jadący na Rzeszów. Pani po drugiej stronie słysząc moje pytanie bezczelnie się rozłączyła, nie udzielając odpowiedzi. Dzwonię po raz drugi. Odbiera inna osoba, która zaczęła opowiadać bajki, jakoby neobus czekał w Łodzi 15 minut i że wsiadło tam najwięcej ludzi. To już był szczyt wszystkiego. Musiałam załatwiać na poczekaniu Polskiego Busa, który na szczęście odjeżdżał godzinę później.
Summa summarum weszłam ponownie na ich stronę, żeby wypełnić formularz za zwrot biletów. Po wpisaniu danych, dodaniu załącznika z wydrukowanym biletem dostałam odpowiedź na e-mail, że pieniędzy nie otrzymam, ponieważ jest już dawno po odjeździe. I mogę teraz położył krzyżyk na tych 50 złotych.
Wracając (wykupiłam też powrotny) mieliśmy przesiadkę w Niebylcu, pod ich siedzibą. Wywiązała się następująca rozmowa, ok. godziny 22:04:
Kierowca: O której my mieliśmy wyjechać?
Kontroler: Chyba 15 po.
Kierowca: A to pojadę teraz.
Po prostu nóż w kieszeni się sam otwiera. Niech was to ostatecznie odwiedzie od wybrania tego przewoźnika.
~magda / 2016-06-01 22:20
Ocena: 2.25 / 5
Bardzo czesto jezdze ale ostatnio bardzo sie zawiodlam zachowaniem waszych kierowcow (Sanok-Krakow). Piewsze 8 siedzen bylo zajete przez wode I nie wolno jej przestawic ( pan sie doslownie wydarl ze to on decyduje o rozmieszczeniu pasazerow w autobusie) nic nie dalo tlumaczrnie ze zarowno ja jak i Moj syn mamy chorobe lokomocyjna I na pzednich siedzeniach gdzie widzimy droge naj mniej jest DLA nas to dokuczliwe powiedzial zebysmy kolo toalety usiedli I ze mozemy tam sobie zygc do woli. No i porzdek w autobusie pierwszy raz byla taki tragiczny balagan (zdjecie posiadam tego porzadku) :-(
Zaletywygodne siedzenia
WadyArogancja kierowcy I porzadek w autobusie, brak wi-fii podobno awaria
jezdze na trasie Sanok-Krakow i Krakow-Sanok od okolo 1 .5 roku