strona 30 z 36
- « poprzednia
- 1 ...
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- nastepna »
-
~Mateusz / 2018-10-12 20:51
Warszawa Krosno jadę drugi raz i drugi raz odjazd jest przesunięty o 30 minut "bo było opóźnienie do Warszawy". Dodatkowo kierowca niemiły. -
-
~BRtek / 2018-10-11 20:25
Notoryczne spóźnienia, bez poinformowania klienta. -
~Ewelina / 2018-10-11 18:32
Najgorsze możliwie połączenie z Katowic i Krakowa do Rzeszowa.Nieustanne opóźnienia powyżej 30 min, na dodatek niemiła obsługa. ZaletyDarmowa wodaWadyOpóźnienia -
~Alina / 2018-10-09 18:43
W drodze z Warszawy do Nowej Dęby 06.10.2018r. (wyjazd o 9.00 z Warszawy) kierowca nie zrobił żadnego postoju przynajmniej 10-cio minutowego. Wszyscy się nastawili, że postój będzie w Ostrowcu Świętokrzyskim, niestety nie było. Pierwszy postój był w Nowej Dębie i to całe 5 minut, chociaż kierowca był tam pół godziny przed czasem. Ponadto uważam, że kierowca powinien informować pasażerów przy wsiadaniu do autokaru o możliwości skorzystania z bezpłatnej wody mineralnej. Niestety nowi pasażerowie wsiadający na przystankach na trasie nie wiedzą o tej ofercie. Korzystałam z usług Neobusa już kilka razy i uważam, że może standard autokarów znacznie się poprawił, ale podejście do klienta bardzo się pogorszyło. Przykre to. Zaletywygodny autokarWady- brak postojów na długiej trasie (o tym decyduje kierowca i zazwyczaj go nie ma, bo kierowcy śpieszno do domu),
- jeżeli ktoś myśli o podróży bez rezerwacji, to powinien zjawić się na przystanku "na trasie" przynajmniej pół godziny wcześniej przed planowym przyjazdem autokaru -
~ Jolanta / 2018-10-07 18:34
Wracałam z sanatorium Rymanów-Zdrój -Warszawa. Czysto, uprzejmie, profesjonalnie. Sprawne przegrupowanie pasażerów na bazie. Punktualnie na zachodnim. Polecam tego przewoźnika. ZaletyPunktualność, dobra organizacja przegrupowania pasażerów na bazie, ustawianie bagaży, woda mineralna gratis, czysto,kultura obslugiWadyNie zauważyłam -
~Katarzyna / 2018-10-03 21:08
Autobusy spóźnione, brak należytego powiadomienia! Brak informacji ze strony kierowcy o zmianie trasy lub opóźnieniach (pasażerowie mają się domyślać). Przy istniejącej konkurencji bardzo przeciętnie. WadyBrak informacji w autobusie o opóźnieniach. Autobusy nie na czas! -
~podróżniczka / 2018-10-03 14:16
Autobus był na czas, jednak kierowca dopiero po 20 minutach jazdy poinformował o zmianie trasy przejazdu, nie informując o tym jak wpłynie to na godzinę przyjazdu, który zmienił się o 2h (przy przejeździe, który początkowo tyle miał trwać. Toaleta poniżej wszelkiego standardu, brudno i zapewne nie czyszczona od dłuższego czasu. -
~Zanderek / 2018-09-20 14:01
Kierowcy w większości mili choć zdarzają się i Ci niemili ale ogólnie ok. ZaletyNowe autobusy, gniazdka przy każdym fotelu , darmowa woda.WadyBrak -
-
~Mietek / 2018-09-20 09:31
Kierowca opryskliwy zostawił na dworcu ponad 80 letniego mężczyznę, który tylko zapytał czy to jego autobus, wprowadził go w błąd i tym samym pieniądze i przejazd przepadły, osoba miała rezerwację opłacona, biuro obsługi nie ustosunkowalo się do reklamacji po prostu maja gdzieś ludzi, nawet nie racza odpisać, nie ma co jeździć tym dziadostwem i im nabijac kieszeni WadyKompletne zero -
~Joanna / 2018-09-17 20:41
Jechałam NeoBus°em z Wrocławia i byłam razem z synem zachwycona. Kierowca miły, zartobliwy, w stroju eleganckim służbowym. Drugi Pan pomógł z bagazami schować do luku bagazowego. Środek pojazdu wyposażony w wygodne fotele pod którymi łącze USB gdzie można się można było podłączyć i naładować telefon. Komfort, wygoda, elegancja to cechuje NeoBusy. Acha I jeszcze cena biletu. Ja kupiłam bilet za 13zl na trasę z Wrocławia do Krakowa ale można i za 1zl utracić bilet . Dlatego za całokształt wystawiam najwyższą możliwą ocenę. Dziękuję. ZaletyWygoda, komfort jazdy, łącze USB, czystość, miła obsługa, cena biletu,WadyBrak -
~Tom / 2018-09-15 00:40
Spóźnienie 2 godziny na balice, telefonicznie była mowa o 20 minutach . Telefon do biura obsługi płatny A cena biletu wysoka. Informacja po kolejnym telefonie( platnym) że był wypadek i kierowca stoi w korku.Wypadku nie było tylko nowy kierowca się przyuczał do jazdy (przejazd rekreacyjny, gdzie mam jechać i tak dalej) Z ubikacji nie przyjemny zapach , palone fajki w WC i dziobiący słonecznik całą drogę "Janusz" ZaletyWoda za free -
~Ana81 / 2018-09-14 18:53
Klient ma stać i czekać na autobus, bo opóźnienia to standard . Panie na infolinii bardzo niemiłe. ZaletyZdecydowanie brakWadySpóżnienia, wysokie ceny, obsługa klienta beznadziejną. -
~Ewel / 2018-09-13 17:05
Wielkie dzięki dla Panów kierowców, którzy wracaja dzisiaj busem na trasie katowice-rzeszów z godz.14.40.Bardz, bardzo mili, robili co mogli by zabrać tych bez rezerwacji, w tym i mnie. Dziękuje!!!!!! -
~Joanna / 2018-09-11 10:42
Bardzo niemiła obsługa, nieuprzejmi kierowcy. Dodzwonienie się na infolinie jest niemożliwe bo numer jest dla wielu sieci zablokowany. Ponadto jest dodatkowo płatne.
Niestety jest to jedyna możliwość transportu z Warszawy do Bieszczad ale cena biletu jest tak wysoka, że jadąc w dwie osoby bardziej opłaca się wziąć samochód. Zdecydowanie odradzam korzystanie z usług Neobusa. -
~Ewa / 2018-09-10 21:29
Kupiłam bilet przez internet, na przystanku okazało się, że tego konkretnego kursu nie ma na rozkładzie, autobusu też nie było...spanikowałam, bo musiałam dojechać na lotnisko, a samoloty nie czekają:(
Postanowiłam zadzwonić na informację, nawet się udało, ale dlaczego połączenie jest płatne i to nie mało? Przez 3 minuty słuchałam formułek z automatu, Pani przez kwadrans szukała autobusu, całość kosztowała około 10 zł. A wystarczyłoby aby na przystanku był aktualny rozkład jazdy. -
~Monika / 2018-09-10 12:25
Jak najbardziej polecam! Autobusy są zawsze punktualnie. Pełen Profesjonalizm :) -
-
~Marek / 2018-09-08 09:40
infolinia płatna , opóźnienie ponad godzinę na trasie Wrocław Gliwice , żadnej informacji , -
~Ewa / 2018-09-07 17:29
Trasa Kraków - Rzeszów 07.09.2018
- Opóźnienie trwające 65 minut,
- Brak jakiejkolwiek informacji, że autobus przyjedzie spóźniony, w związku z czym cały ten czas trzeba było spędzić na dworcu, nasłuchując komunikatu z megafonu.
- Mimo zakupionrgo biletu, kierowca nie miał mnie na liście
- Nie działa wi-fiZaletyWygodne siedzeniaWadyOpóźnienia, brak informacji o opóźnieniu, organizacja, nie działające wi-fi -
~xyz / 2018-09-04 03:29
Neobus ewidentnie ma problem z organizacją. Pomimo rezerwacji dokonanej wcześniej pan kierowca nie miał nas na liście i usłyszeliśmy, że nie ma miejsc (co nie było prawdą, bo miejsca były zarówno w tym autobusie jak i po przesiadce),ale w końcu usłyszeliśmy, że "może nas wziąć", oczywiście z wielką łaską. Wady- Brak informacji o przesiadce
- Organizacja
- Opóźnienia
- Brzydki zapach w całym autobusie dochodzący z toalety -
~Normalny / 2018-08-30 03:56
Jadę właśnie Neobusem na trasie Wetlina - Warszawa. Obrzydliwie śmierdzi z kibla, chyba myją raz na tydzień, plusem pozostaje internet i prąd, ale co!! to też nie działa. Nigdy więcej. To jest oszustwo które powinno być karane! Masakra nie polecam.
strona 30 z 36
- « poprzednia
- 1 ...
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- nastepna »