Zero komunikacji ze strony kierowcy do pasażerów odnośnie przystanków do jakiego się zbliżamy... FLIXBUS informuje o każdym. Brak gniazd zasilających oraz WIFI, brak tzw. poczęstunku, którym się reklamują. BRAK MOZLIWOSCI REZERWACJI KONKRETNYCH MIEJSC!!! FLIXBUS ma taką możliwość. Następnym razem żeby się dostać z Rzeszowa do Gliwic wybiore konkurencję FLIXBUS. Co prawda dojadę do Katowic Ale przynajmniej wiem za co płacę.. NEOBUS dużo oferuje Ale tylko na reklamie! NIE POLECAM.
ZaletyBrak.
WadyOpisane wyżej.
~Daki / 2018-12-04 05:46
Ocena: 1.50 / 5
Czytając wszystkie opinie poniżej całkowicie się zgadzam, w dniu 29.11 jechalam z Rzeszowa do Warszawy o 3:15 jak wsiadalam do autobusu zapytałam kierowcę o której będziemy w Warszawie po czym on mi odpowiedział że nie wie jeszcze nie wyjechaliśmy i gdzieś do okolic Tarnow jechał że swoją koleżanką pracownikiem Neobusa i obgadywal pasażerów że to on rządzi w autobusie - i jak ktoś chce to niech jedzie a jak się komuś nie podoba to niech wysiada takiego chamstwa nie widziałam dawno kierowca powinien się skupić na prowadzeniu autobusu a nie na rozmowach oczywiście nikt na to nie reaguje traktuje się ludzi jak zwierzęta do przewozu, wszyscy chcieliby być dobrze traktowani a sami nie potfia zachować min.kultury
~Ewa / 2018-12-01 21:32
Ocena: 1.75 / 5
Niestety jakość usług oferowanych przez tę firmę pozostawia wiele do życzenia:
- brak informacji o przesiadce do innych autokarów ( jest to klopotliwe, gdy w środku nocy na szybko trzeba zbierać bagaże i przesiadać się do innych autobusów). Na pewno ma to uzasadnienie logistyczne, ale znacznie obniża komfort podróżowania
- kierowcy - niemili, mało sympatyczni
- wielki minus za brak informacji na jakim aktualnie przystanku w mniejszych miastach/miejscowościach autobus się zatrzymuje ( przecież Neobusem jeżdżą ludzie z całej Polski, którzy nie znają okolic Sanoka czy Krosna, więc skąd taka osoba ma wiedzieć czy teraz jest Brzozów czy Zagórz). Przypomina mi się sytuacja, gdy starszy Pan jadący z Katowic do Miejsca Piastowego (kurs nocny) za bardzo nie wiedział, gdzie dokładnie ma wysiąść. Poprosił kierowce, czy mógłby poinformować go jak już będziemy w okolicach Miejsca Piastowego. Oczywiście starszy Pan został potraktowany bardzo niekulturalnie, a z pomocą przyszli pozostali pasażerowie, którzy wyjaśnili kiedy będzie właściwy przystanek...
- brak postojów na toaletę
- może warto byłoby pomyslec nad numerowaniem miejsc
- brak informacji o opóźnieniach
- ceny zdecydowanie za wysokie do jakości oferowanych usług
Jeśli tylko mogę, wybieram konkurencję.
~Mateusz / 2018-12-01 20:20
Ocena: 5.00 / 5
Jechałem dzisiaj pierwszy raz takim przewozem. Trasa Gliwice - Wrocław i powrót do domu Wrocław - Gliwice. W obie strony zapłaciłem 9 zł! 9 zł! Tak 9 zł. Cisza i spokój, ciepło i wygodnie aha, wspominałem że zapłaciłem 9 zł? Niesamowite 9 zł!
Zalety9 zł na trasie Gliwice - Wrocław i z powrotem.
WadyW jedną stronę ciut przeciekał szyberdach w autokarze, dwie krople spadły mi na spodnie. Ale za 9 zł to mogło nawet być z dziurą w dachu.
~Roman / 2018-11-21 23:26
Ocena: 1.00 / 5
Dno. Nic dobrego nie można powiedzieć, wszystko co oferuje ta firma przewozowa to dno i kilometr mulu
ZaletyNic dobrego nie można powiedzieć, wszystko co oferuje ta firma przewozowa to dno i kilometr mulu
WadyWszystko co oferuje ta firma przewozowa to dno, nic dobrego nie można powiedzieć
~Asia / 2018-11-19 12:02
Ocena: 2.25 / 5
Neobusem podróżowałam przez całe studia między Ustrzykami a Warszawą. Zwykle punktualny przyjazd, ciasteczka i woda w cenie. Niestety, po tych 5 latach muszę stwierdzić, że jakość usług świadczonych przez tą firmę spada. I nie chodzi tylko o zniknięcie ciasteczek. Przesiadki w Niebylcu - choć na logikę potrzebne - źle wypadają na tle reklam opisujących Neobusa jako jedynego bezpośredniego przewoźnika z Wawy w Bieszczady. Tym samym spada komfort podróży, zarówno fizyczny jak i psychiczny. W pośpiechu łatwo coś zgubić. W ten sposób straciłam ulubioną bluzę o dużej wartości. Choć zgłosiłam fakt kierowcy pojazdu po przesiadce, bluzy nie odnaleziono. W drodze powrotnej poprosiłam kierowców o telefon, w celu zdobycia informacji, czy bluza jest w bazie - odmówili, polecając mi infolinię. Oczywiście okazało się później, że bluzy nie ma. Funkcjonująca dawniej bez zarzutu infolinia obecnie obsługiwana jest przez zewnętrzną firmę, przez co połączenie kosztuje naprawdę dużo, zwłaszcza że przez 10 min nikt nie podnosi słuchawki. Przecież infolinia dla takiego przewoźnika to podstawa!
Wczoraj podczas podróży z Podkarpacia do Warszawy nastąpiła tradycyjna przerwa na stacji w Kunowie. Po 10 minutach kierowca odjechał, nie zważając na reakcję pasażerów, że nie wszyscy wrócili. W efekcie jakaś osoba została sama na stacji, a jej rzeczy pojechały z nami...
Neobusem bez wątpienia przydałaby się konkurencja. Dobrze, że skończyłam już studia i kupiłam samochód.
Mam 1,9m wzrostu, fizycznie nie byłem w stanie zmieścić nóg siedząc na siedzeniu, nie mówiąc już o jakimkolwiek komforcie jazdy (trasa nocna Kraków->Wrocław).
ZaletyAutobus był punktualnie i dosyć nowy
WadyZa mało miejsca na nogi, niewygodne siedzenia
~Aro / 2018-11-17 21:56
Ocena: 2.00 / 5
Zależało mi dojechać w określone miejsce, na czas wybrałem Neobus,bez czytania opinii ,i to była moja porażka.
ZaletyZwrot ,80% ceny biletu
WadyWielka niewiadoma,autobus będzie czy nie, może tak,ale o której godzinie?
~ZNIESMACZONY / 2018-11-14 16:54
Ocena: 2.25 / 5
PROBLEM Z UKRAIŃSKIMI PASAŻERAMI PIJĄCYMI ALKOHOL PODCZAS PODRÓZY !!!!
Zaletydużo kursów
WadySPÓŻNIENIA PONAD MIARĘ , NIECZYNNE TOALETY , WOLNE WIFI , NIEKOMPETENTNA OBSŁUGA
~SZKODA CZASU / 2018-11-13 12:41
Ocena: 1.75 / 5
Opoznienia plus wxrost cen oraz chamstwo kierowcow
ZaletyNOTORYCZNE OPOZNIEMIA CHAMSCY KIEROWCY
WadyCEMY W GORE
JAKOSC W DOL
~Ananke / 2018-11-10 23:14
Ocena: 3.00 / 5
Nie jestem zadowolona z tej firmy .
Ludzie są nie mili... Duszno ( brak klimatyzacji ) Zapach papierosów . Wybieram więc San Busa . Szybko sprawnie bez konfliktowo .
~Podróżnik / 2018-11-06 10:56
Ocena: 1.00 / 5
W śordę 31.10.2018 miałem kipiony bilet na trasę Łódź-Kielce. Spóźniłem się dosłownie kilka minut.Ostatni pasażerowie wsiadali do autobusu a kierowca oznajmił że mój bilet przepadł bo się spóźniłem. To jeszcze nic bo kiedy wystąpiłem o zwrot kosztów firma twierdzi że mi się nie należy. Stanowczo odradzam każdemu podróż z tym przewoźnikiem
~Anna / 2018-11-04 17:39
Ocena: 2.00 / 5
Jechalam w dniu 27/10/2018 z lotniska Balice do Sanoka o godzinie 16:40 prawidlowy odjazd o 15:30 .Na moje pytanie dlaczego tak spozniony kierowca odpowiedzial ze nie bedzie ze mna dyskutowal bo to tylko strata czasu...Bardzo niemily i przy tym wrecz agresywny! Nie myslcie sobie ze ktos wam pomoze z bagazem.Musicie zdac sie sami na siebie.Dziwie sie bardzo ze ktokolwiek jeszcze jezdzi tymi liniami.Anna
ZaletyZadna
WadySpoznieni,znudzeni kierowcy ktorym nie zalezy na kliencie,
~Beata / 2018-10-28 17:50
Ocena: 2.50 / 5
Z Wrocławia do Katowic w autobusie panowała sauna. Nie dało się wytrzymac, grzejniki na ful, a jak się poprosiło Pana kierowcę o zmniejszenie temperatury lub wyłączenie grzejników to włączal Klime która nic nie dawała a grzejniki dalej grzaly bardzo mocno. Gdzie tu sens?? Proszę popracować nad jakością warunków w autobusach. Logiczniej jest wyłączyć grzejniki i zostawić nawiewy tak aby każdy sobie dostosowal temperaturę.
ZaletyJak wyżej
~Pasażer / 2018-10-27 17:06
Ocena: 1.75 / 5
Szanowni Państwo! Moja mama podróżowała dzisiaj Państwa liniami z Warszawy do Sanoka wyjazd godz. 9.00. W autobusie panowała okropna atmosfera spowodowana przez kilku pasażerów, którzy na całej trasie z lotniska Chopina do Sanoka zachowywali się bardzo niekulturalnie, wulgarnie oraz spożywali alkohol. Pijaństwo było do tego stopnia, że jeden z pasażerów zwymiotował nawet na siebie! Kierowca nie zrobił nic w tej sprawie, ponadto również był nieuprzejmy do innych pasażerów (starszej kobiety). Na końcu w sposób wulgarny kierowca zwrócił uwagę innemu kierowcy, który przypadkowo zaparkował na Państwa miejscu (nieoznakowanym) pod dworcem w Sanoku. Uważałem Państwa linie za naprawdę bardziej profesjonalną, ale to co przytrafiło się dzisiaj mojej mamie (również starszej kobiecie) to jest jakaś kpina i kompletny brak obsługi klienta! W dzisiejszych czasach takie sytuacje się mszczą niestety, a reputację dobrej firmy można bardzo szybko stracić.
WadyObsługa klienta przez kierowców!
~Anna / 2018-10-27 08:39
Ocena: 2.00 / 5
Na trasie Łódź Polańczyk pod koniec trasy kobieta która prowadziła autobus porażka, chamska,arogandzka, jak zadałam pytanie kiedy będziemy, chamsko odpowiedziała jak dojedziemy. Nie miło oddnosiła się do pasażerów. To kolejny raz jak widzę, że obsługa neobusa baaardzo się zmieniła. Zapominają że jak pasażerów nie będzie,NIE będą mieli kogo wozić.Ja rezygnuje z ich usług. C
~Piotr / 2018-10-21 19:32
Ocena: 5.00 / 5
Jestem mile zaskoczony super obsluga zadnych opoznien duzy komfort
ZaletyPunktualnosc mila obsluga
WadyZadnych
~Daria / 2018-10-21 16:53
Ocena: 5.00 / 5
Często podróżuje Neobusem. Nie mogę złego słowa powiedziec czy do obsługi, do wygody i bezpieczeństwa.dzisiejsza podróż z godz 12.20 relacji Rzeszow - Warszawa kierowca mistrzostwo świata, autobus piętrowy a czuje się jak bym jechała osobowka, szybko, płynnie bezpiecznie.
Rewelacja, jechałem wczoraj z Warszawy do Rzeszowa o godzinie 17:00. Bardzo luksusowy autokar. Z zewnątrz prezentuje się świetnie i wnętrze również nie odstaje:) Kierowca bardzo miły i uprzejmy. Jechał szybko i dynamicznie, ale za razem bezpiecznie, dzięki czemu w Rzeszowie byłem 20 minut przed czasem. Jedyny mały minus to duża frekwencja
ZaletySzybkie połączenie
Darmowa woda
Luksusowe autokary
Miłega obsługa
WadyDuża frekwencja(trzeba wcześniej rezerwować
~Marxzy / 2018-10-21 14:40
Ocena: 1.75 / 5
Kierowcy kierowcy Neobusa to chyba jakiś żart... Jechalem pierwszy raz nie dali mi biletu kase schowali do kieszeni. Za drugim razem spotkalo mnie chamstwo z ich strony o ktorym szkoda pisac. Przy ograniczeniu predkosci jadą jak szaleni doslownie siedzac na tyle samochodu z przeciwka. Dziekuje ale nigdy wiecej...