strona 27 z 36
- « poprzednia
- 1 ...
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- nastepna »
-
~Amanda / 2019-05-07 04:32
Kupiłam 3 bilety z Warszawa Chopin do Radom niestety ale autokar nie przyjechał po wielokrotnych próbach do dzwonienia się i czekaniu ponad godziny, zmuszeni byliśmy dostać się do Radomia innym transportem a pieniądze przepadły za 3 bilety, i do dzisiaj czekam na e-mail z neobus o wyjaśnienie tej sytuacji, szkoda czasu i pieniędzy na tą ,,firme" -
-
~Noname / 2019-05-07 00:08
Tabun Ukraińców (nie mających biletów) tratujących przed wejściem do autobusu. Chamski kierowca, który po pokazaniu biletu mówi, że nic z tego nie rozumie i mówi żeby powiedzieć samo nazwisko. Miejsca na nogi w autobusie tyle co kury w klatce hodowlanej. ZaletyNie ma takichWadyChamstwo kierowcy
Tabun pchających się Ukraińców
Mało miejsca -
~Kazimierz K. / 2019-05-06 15:24
Firma jest nie rzetelna i nie profesjonalna. Odradzam! ZaletyBrakWadyDuże opóźnienia i częsty brak postoju -
~Ben / 2019-05-06 12:11
Oszuści i złodzieje , tak w dużym skrócie.
Sytuacja z wczoraj: próbuję wejść z rodziną do autobusu , kierowca mówi ze nie ma mnie na wydrukowanej liście , pokazuję mu bilet który kupiłem przez internet parę dni wcześniej , kierowca stwierdza ze nic go to nie interesuje , bo jego lista jest ważniejsza od mojego biletu (nota bene wysłanego ze strony NEOBUS) , żadne argumenty , pokazanie biletu, wpłaty nic go nie interesują .
Zresztą twierdzi ze nie ma już miejsc wiec jak widać firma NEOBUS sprzedaje kilka biletów na jedno miejsce . Próbuję dzwonić na infolinię - wyłączona. Z powodu majówki i tłumów wyjeżdżam z Wrocławia parę godzin później , powoduje to że moja żona spóźnia się na samolot . Będziemy z tego powodu mieli kłopoty finansowe. Dziś rano infolinia nadal wyłączona , w administracji nic nie wiedzą, polecono mi kontakt tylko mailowy. Prawdopodobnie ze względu na straty finansowe sprawa znajdzie dalszy ciąg w sądzie.ZaletybrakWadyWulgarna i chamska obsługa , infolinia nie działa , sprzedaż kilku biletów na jedno miejsce. -
~Turysta / 2019-05-06 11:42
To już nie ten Neobus co kiedyś!!!! Brak postoju na BP w Kunowie chociaż na 10 min to już przesada, jeździ po wszystkich małych dworcach więc pewnie dlatego Bilety coraz droższe i brak informacji od kierowców ZaletyKiedyś byłyWadyBrak postoju Jeździ wszędzie po małych dworcach -
~Episteme87 / 2019-05-05 17:41
Szukałam połączenia bezpośredniego do miejscowości docelowej. Na stronie NeoBusa nie było wzmianki o przesiadkach. Zakupiliśmy ze znajomymi bilety (każdy we własnym zakresie w różnych miastach). Jadąc mieliśmy kilka przesiadek, których mieliśmy uniknąć. Gdybyśmy o nich wiedzieli, nie zdecydowalibyśmy się na taką formę komunikacji. Sporo podróżujemy, rozmawiamy z kierowcami. Niestety ci, którzy trafili nam się na tej trasie w trakcie tych kilku nieszczęsnych przesiadek byli nieuprzejmi i niesympatyczni. Więcej nie skorzystamy z usług NeoBusa. ZaletyCena biletu, wygodny autokarWadyBrak uprzejmości kierowców, wprowadzanie zamieszania w trakcie przesiadek, brak rzetelności w trakcie przesiadek i sporo niewiadomych pomimo naszych pytań, z uprzejmością także bardzo średnio -
~LB / 2019-05-01 22:34
Pozmieniali na gorsze nie można kupić biletu mobilnie nie wiem co się stało jestem zniesmaczony i zły. ZaletyWygodne autobusyWadyMało biletów w atrakcyjnych cenach -
~Darek / 2019-05-01 21:50
Wyrazy podziękowania dla Pana kierowcy Krzysztofa Wiśniowskiego firmy Neobus,za poinformowanie i przekazanie zagubionych dokumentów tożsamości.Dodam , że nie byłem pasażerem autobusu.Pan Krzysztof dołożył wielkich starań aby skontaktować się ze mną.Jeszcze raz dziękuję Panu Krzysztofowi i gratuluję firmie Neobus wspaniałego pracownika.
Wdzięczny Darek. -
-
~Podróżująca / 2019-04-23 07:36
Nie jeżdżę neobusem zbyt często, ale z każdym kolejnym razem podróż wydaje się być coraz gorszej jakości.
Nie mówię tu o kierowcach, bo zawsze są uprzejmi i pomocni, ale wygoda w autobusach jest na fatalnym poziomie. Człowiek, który ma odbyć szesciogodzinna podróż chcialby mieć przynajmniej trochę miejsca na nogi, ale niestety jest to niemożliwe,do tego torebka i kurtka na kolanach, koszmar...
Zauważyłam, że firma chwali się nowymi autobusami, kupujcie je z głową i zadbajcie o minimalny komfort dla pasażerów.ZaletyMili kierowcy
Woda dla każdego pasażeraWadyNiewygodne siedzenia
Brak miejsca na nogi -
~izkaa89 / 2019-04-19 00:29
Nie wiem jak opisać jakość przewozu nie używając agresywnego języka. Poważnie. Trasa Warszawa Krosno miała trwać nieco ponad 6 godzin, i zawsze mniej wiecej w jej połowie organizowany był postój, na którym można było skorzystać z toalety lub coś zjeść. Dziś jak zawsze kierowca zajechał na ten parking, ale nie zatrzymując się nawet, szybko z niego wyjechał. Nie ukrywam, bardzo mi na nim zależało. Oczywiście nie ma tym konkretnym miejscu, bo jeszcze wtedy myślałam, ze każde miejsce będzie dobre, byle by móc skorzystać z toalety. Gdy jednak pół godziny później zatrzymalismy sie na stacji paliw zmieniłam zdanie. Jedna toaleta (nie, nie jedna damska i jedna meska, tylko jedna wspólna) i kolejka na 20 osob. Postój trwa 10 minut. Oczywiście większość nie zdążyła. Gdy zrezygnowani wszyscy wracali do autobusu, poprosiłam stojącego obok kierowcę o dodatkowe trzy minuty, gdyz bardzo pilnie tego potrzebuje. Usłyszałam chamskim tonem 'Nie'. Później burknal coś, ze toaleta jest w autobusie. Owszem jest, mała i choć była nawet czysta, są dni w życiu kobiety kiedy potrzebuje ona toalety z prawdziwego zdarzenia. Niestety. Ale ok, jakoś dam rade, prawda? Jeszcze tylko trzy godziny. Mniej więcej. Tutaj jak sie domyślacie-wiecej. Dojeżdżając na dworzec w Rzeszowie mieliśmy już 35 minut opóźnienia. Jeszcze sie łudziłam, to tylko pol godziny. Jednak z każda kolejna minuta przestawalam.. Aż minęło 40. Tak. Staliśmy opóźnionym o pół godziny autobusem przez 40minut na dworcu. Tak po prostu. Nie był to ogloszony postój, więc nie mogliśmy sobie po prostu wyjsc na chwilę. Nie chcialam nawet pytać kierowcy, bo słyszałam jego chamskie odzywki do pytajacych o co innego pasażerów. Wywnioskowałam, ze czekaliśmy na autokar z Kielc. Jak się później dowiedziałam od starszej Pani, która się do mnie dosiadla, odjechał stamtąd z godzinnym opóźnieniem i nikt nie zapowiadał przesiadki. Co więcej, wybrała Neobusa bo zależało jej na braku przesiadek. I naprawdę było mi przykro mówić jej, ze w Niebylcu czeka ją kolejna. Gdy już udało nam się ruszyć z Rzeszowa (a wg rozkładu już od 15minut powinnam być na miejscu, w Krośnie), utknelismy w gigantycznym korku. Ostatecznie dojechałam na miejsce z prawie 2 godzinnym opóźnieniem. I o ile zupełnie rozumiem, ze z powodu wypadku na wyjeździe z Rzeszowa spoznilismy się o pół godziny, to zupełnie nie rozumiem ani pół godzinnego opóźnienia przed Rzeszowem (nie staliśmy w zadnym korku), ani tym bardziej tego 'postoju'ktory nie był postojem na tamtejszym dworcu. Mogłabym wiadomo, patrzeć na to otwarcie, tłumaczyć sobie, ze może jakieś problemy. Ale wtedy, uważam, ze cały autokar ludzi zasługuje na choć krótkie wyjaśnienie. Musimy poczekać tu pół godziny, przepraszamy za utrudnienia. Ale nie. To zbyt wiele.
No i moze jeszcze dodam, ze 'wysoki' standard autokaru jest wysoki tylko z nazwy, miejsca bardzo ciasne, niedziłajace kontakty pod fotelami (już drugi raz mi sie to zdazyło, więc to nie przypadek jak sądzę). Ale naprawdę, jestem w stanie przejechać tą trasę w niewygodnym fotelu, życzyłabym sobie tylko odrobinę zrozumienia, empatii i szacunku ze strony kierowców. Chyba za coś my-pasażerowie-placimy?ZaletybrakWadychamscy kierowcy
niby nowy autokar, a jaki niewygodny
opóźnienia niewynikajace z korków ani trudnej sytuacji na drodze -
~Grzegorz / 2019-04-18 22:12
To już nie ten Neobus co dawniej. Kierowcy nie mili do tego ukrainiec, nie można się dogadać (jedzie tragicznie). Autobus nie wygodny, ciasnota i duchota. No i do tego jak zwykle opóżniony ;/ ZaletybrakWadyjakość usług, obsługa, nieplanowość -
~_doza5 / 2019-04-18 16:27
Ceny biletów poszły w górę.. Za to jakość świadczonych usług znacznie się obniżyła.. -
~Patol / 2019-04-17 16:39
Już 30 minut opóźniony autobus i tak jest za każdym razem. Dno i wodorosty -
~Mikołaj / 2019-04-14 11:30
W sobotę wieczorem przez stronę kupiłem dwa bilety z Krakowa do Przemyśla na niedziele rano o 7:50. Dziwne, ale w bilecie jest brak stanowiska na które musiałby podjechać bus, oraz brak bądz jakiego kontaktu do kierowcy, co jakby w nasze czasy jest sprawą normalną. Dalej na dzworcu ani na jednej z tablic informacyjnych kurs się nie pojawił. Pani na informacji powiedziała "Jeszczę go nie ma", tyle. Wiec czekam. Stałem bliżej wjazdu około stanowiska G1, na którym w ten moment stał bus do Oświęcima. O 7:50 widzę jak na płytę górną podjeżdża biały autobus z ogromnym napisem na bokach - "Neobus", z tabliczką "Przemyśl". Wjeżdża, robi kółko wokół wszystkich stanowisk, i odrazu naprawia się do wyjazdu. No i pojechał sobie. W mailu był numer infolinii wiec odrazu zadzwoniłem (niżej pod numerem było napisane że "opłata za minutę polączenia 1,29 zł brutto. Usługę świadczy Progress Plus s.c."). Po pięcu minutach słuchania głosu elektronicznego pani powiedziała że "bus stał chwilę na stanowisku G1 więc przepraszam ale Pan chyba poprostu się spóznił", no i o zwrocie kasy już nie może być mowy.
Zaletypunktualność odjazdówWadybrak kontaktu z kierowcą
brak w ogóle bądż jakiego sensownego szybkiego kontaktu z organizacją
brak możliwości reklamacji na stronie firmy
omijanie pasażerów -
~Podróżujący / 2019-04-14 08:27
Brak jakiego kol wiek kontaktu z klientem!!!
Jak przyjedzie wcześniej nie ma szans ze wam ktoś zadzwonie i coś powie, info linia odbiera po 5 minutach oczekiwania, a później pani jak by kontaktuje się z kierowcom kolejne 10 min, a my za to płacimy po 1.40 zł za minutę!!!
Totalni oszuści nie polecam! Kurde po co w takim razie podajemy swój nomer komurki?
Neobus f*ck off!!!ZaletyEeeeeeee nie ma takichWadyWada to synonim nazwy Neobus -
~Stalewpodrozy / 2019-04-12 17:19
neobus prezentuje coraz gorszą jakość usług w zamian za coraz wyższą cenę- stałe opóźnienia na trasie Warszawa-Rzeszów, brak przerw, nie uwzględnianie robót drogowych w szacowanych godzinach przejazdu. A parę lat temu tak przyjemnie się korzystało z ich usług... -
-
~Karolina / 2019-04-10 04:31
Zawsze czysto, profesjonalnie i wygodnie.
Bardzo pomocna infolinia i bezpieczni, grzeczni kierowcy. Dla mnie numer 1 w Polsce.ZaletyKomfortowo, wygodnie, bezpiecznie, punktualnoe,profesjonalnie. -
~winola / 2019-04-03 18:24
Możliwość zakupów tańszych biletów przewozu internet. Jest podanw hasło do internetu ale nigdy nie korzystam. W większości pojazdów wygodne fotele (około 200 przejazdów). Butelka bardzo dobrej jakościowo wody dla pasażerów, lokalny producent. Świetne rozwiązanie logistyczne obniżające cenę biletów i ograniczające zanieczyszczanie środowiska. ZaletyZawsze mili kierowcy. Profesjonalizm.WadyCzasem brudna toaleta i brak wody. To wina pasażerów bardziej -
~Jo / 2019-03-27 19:52
Autobus na trasie Gliwice-Przemyśl punktualny, komfortowy, czysty. Kierowcy uprzejmi. Jazda bezpieczna i bezproblemowa. Polecam przewoźnika!! -
~Gabriela / 2019-03-22 23:13
Spóźniając się na wyjazd z Wrocławia do Sanoka dotarłam do Krakowa na wlasna rękę i tam chciałam wsiąść na kolejny odcinek mojej wykupionej trasy, do tego samego autokaru, ktorym miałam jechać. Niestety musiałam płacić kolejny bilet, bez sensu.
strona 27 z 36
- « poprzednia
- 1 ...
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- nastepna »