Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

NeoBus opinie

Ocena na podstawie 706 opinii

2.64 / 5

  • Poziom cen
    2.82
  • Oferta
    2.78
  • Jakość obsługi
    2.26
  • Wygoda
    2.76

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~_doza5 / 2019-04-18 16:27
    Ocena: 2.75 / 5
    Ceny biletów poszły w górę.. Za to jakość świadczonych usług znacznie się obniżyła..
  • ~Patol / 2019-04-17 16:39
    Ocena: 3.50 / 5
    Już 30 minut opóźniony autobus i tak jest za każdym razem. Dno i wodorosty
  • ~Mikołaj / 2019-04-14 11:30
    Ocena: 1.75 / 5
    W sobotę wieczorem przez stronę kupiłem dwa bilety z Krakowa do Przemyśla na niedziele rano o 7:50. Dziwne, ale w bilecie jest brak stanowiska na które musiałby podjechać bus, oraz brak bądz jakiego kontaktu do kierowcy, co jakby w nasze czasy jest sprawą normalną. Dalej na dzworcu ani na jednej z tablic informacyjnych kurs się nie pojawił. Pani na informacji powiedziała "Jeszczę go nie ma", tyle. Wiec czekam. Stałem bliżej wjazdu około stanowiska G1, na którym w ten moment stał bus do Oświęcima. O 7:50 widzę jak na płytę górną podjeżdża biały autobus z ogromnym napisem na bokach - "Neobus", z tabliczką "Przemyśl". Wjeżdża, robi kółko wokół wszystkich stanowisk, i odrazu naprawia się do wyjazdu. No i pojechał sobie. W mailu był numer infolinii wiec odrazu zadzwoniłem (niżej pod numerem było napisane że "opłata za minutę polączenia 1,29 zł brutto. Usługę świadczy Progress Plus s.c."). Po pięcu minutach słuchania głosu elektronicznego pani powiedziała że "bus stał chwilę na stanowisku G1 więc przepraszam ale Pan chyba poprostu się spóznił", no i o zwrocie kasy już nie może być mowy.


    Zaletypunktualność odjazdów
    Wadybrak kontaktu z kierowcą
    brak w ogóle bądż jakiego sensownego szybkiego kontaktu z organizacją
    brak możliwości reklamacji na stronie firmy
    omijanie pasażerów
  • ~Podróżujący / 2019-04-14 08:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak jakiego kol wiek kontaktu z klientem!!!
    Jak przyjedzie wcześniej nie ma szans ze wam ktoś zadzwonie i coś powie, info linia odbiera po 5 minutach oczekiwania, a później pani jak by kontaktuje się z kierowcom kolejne 10 min, a my za to płacimy po 1.40 zł za minutę!!!
    Totalni oszuści nie polecam! Kurde po co w takim razie podajemy swój nomer komurki?
    Neobus f*ck off!!!
    ZaletyEeeeeeee nie ma takich
    WadyWada to synonim nazwy Neobus
  • ~Stalewpodrozy / 2019-04-12 17:19
    Ocena: 2.00 / 5
    neobus prezentuje coraz gorszą jakość usług w zamian za coraz wyższą cenę- stałe opóźnienia na trasie Warszawa-Rzeszów, brak przerw, nie uwzględnianie robót drogowych w szacowanych godzinach przejazdu. A parę lat temu tak przyjemnie się korzystało z ich usług...
  • ~Karolina / 2019-04-10 04:31
    Ocena: 4.50 / 5
    Zawsze czysto, profesjonalnie i wygodnie.
    Bardzo pomocna infolinia i bezpieczni, grzeczni kierowcy. Dla mnie numer 1 w Polsce.
    ZaletyKomfortowo, wygodnie, bezpiecznie, punktualnoe,profesjonalnie.
  • ~winola / 2019-04-03 18:24
    Ocena: 4.50 / 5
    Możliwość zakupów tańszych biletów przewozu internet. Jest podanw hasło do internetu ale nigdy nie korzystam. W większości pojazdów wygodne fotele (około 200 przejazdów). Butelka bardzo dobrej jakościowo wody dla pasażerów, lokalny producent. Świetne rozwiązanie logistyczne obniżające cenę biletów i ograniczające zanieczyszczanie środowiska.
    ZaletyZawsze mili kierowcy. Profesjonalizm.
    WadyCzasem brudna toaleta i brak wody. To wina pasażerów bardziej
  • ~Jo / 2019-03-27 19:52
    Ocena: 5.00 / 5
    Autobus na trasie Gliwice-Przemyśl punktualny, komfortowy, czysty. Kierowcy uprzejmi. Jazda bezpieczna i bezproblemowa. Polecam przewoźnika!!
  • ~Gabriela / 2019-03-22 23:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Spóźniając się na wyjazd z Wrocławia do Sanoka dotarłam do Krakowa na wlasna rękę i tam chciałam wsiąść na kolejny odcinek mojej wykupionej trasy, do tego samego autokaru, ktorym miałam jechać. Niestety musiałam płacić kolejny bilet, bez sensu.
  • ~Kszcz / 2019-03-19 04:58
    Ocena: 1.75 / 5
    Dzisiejsza sytuacja. Przyjeżdżam 2min przed odjazdem autobusu, bo niestety warunki pogodowe nie pozwalały na szybszy dojazd.. Ale zawsze to 2min! Po czym czekamy kilka minut, autobusu nie widać. Stwierdziliśmy, że może przez pogodę. Po 5min dzwonimy do siedziby.. niestety po około 10 próbach do dzwonienia się stwierdziliśmy, że pojedziemy do Niebylca, może zdążymy. W końcu w trakcie drogi dodzwonilismy się, usłyszeliśmy, że autobus jest już w domaradzu (jak to możliwe?) W takich warunkach pogodowych, gdzie było widać co najwyżej 5m do przodu.. masakra.. zdążyliśmy! Bo łaskawy pan, który odebrał telefon po kilkudziesięciu próbach, stwierdził a zaczęłam te 2min.. Po przyjeździe oczywiście ochrzan, czemu wygadujemy głupoty, że byliśmy itd. Ja wszystko rozumiem, każdy ma swój czas, ale swego czasu przy rezerwacji trzeba było podać nr telefonu, przed odjazdem dzwoniono, żeby potwierdzić wyjazd. Przejechaliśmy już tysiące km z neobusem, czasami był strach, ale z reguły nie narzekalismy na wygodę i obsługę. Ale po tej akcji raczej nie skorzystamy z tej oferty.
    WadyCiężko dodzwonić się na infolinię, z ich strony także nie można liczyć chociażby na potwierdzenie rezerwacji
  • ~Daniel / 2019-03-11 19:07
    Ocena: 2.33 / 5
    Dobry Wieczor. Dziękuję za przekazanie sprawy.
    Opiszę jeszcze raz sytuację naraziliscie mnie na straty.
    Już piszę o co chodzi.
    1.Juz w sobotę chciałem zarezerwować bilet powrotny próbowałem zamówić bilet Opatów-Warszawa, bez skutku, system poprostu bardzo źle działa, laguje wyrzuca na inną stronę przy wpłacie, ktoś od was to sprawdzał jak to działa.
    Próbowałem w Niedziele tez się nie dalo
    Na Dworcu w Opatowie byłem na bus do Warszawy 17.48.Kierowca nie zabieram bez rezerwacji.Musialem być w pracy na rano więc wysiadłem w NEOBUSA do Rzeszowa z Opatowa do Tarnobrzega dojechałem. Wogole co za test kierowcy nie mam wydać że 100 zł i naliczyl za jazdę do Rzeszowa wysiadłem w Tarnobrzegu. 40 zł z Opatowa do Tarnobrzega skandal i rozbuj w biały dzień kierowca złodziej.
    2.W Tarnobrzegu chciałem kupić nieszczęsny bilet do Warszawy a system zakupił w odwrotnym kierunku z Dw Zachodniego do Tarnobrzegu.
    Zostałem na Dw w Tarnobrzegu potem przez Sandomierz dostałem się do Warszawy o dodzinie 2.00 w nocy busem, w Warszawie byłem o godzinie 6.00.Do pracy na 8.00
    Przez wasz system i niekompetentnych złodziei kierowców.
    Teraz proszę o rozpatrzenie zwrotu i zadośćuczynienie inaczej złożę skargę do odpowiedniego urzędu i Rzecznika Praw Konsumenta o niewłaściwe traktowanie pasażera.
    Jesteście bardzo zła firma o słabej reputacji.
    Naraziliscie mnie na stres szlajanie się po dworcu bezcelowe.
    To groziło mi niebezpieczeństwem była noc.
    I ten wasz system niech diabli wezmą.
    Szczegóły biletu
    Numer biletu 535661443039
    Ilość miejsc 1
    Linia N2 733 (5)
    Data odjazdu 2019-03-10 19:00:00
    Wyjazd z WARSZAWA Dw. Zach. st.7
    Przyjazd do TARNOBRZEG D.A.
    Dzień Dobry

    Chciałbym złożyć reklamację źle zakupionego biletu.
    Wczoraj 11.03.2019 chciałem zakupić bilet z Tarnobrzegu do Warszawy.
    System rezerwacyjny zabukowal bilet w odwrotnym kierunku czyli z Warszawy do Tarnobrzegu. Opłata została pobrana automatycznie z mojego konta. Bilety dostałem na skrzynkę mailową.
    Wogóle system ten nowy źle działa nie można często zakupić biletu.
    Intuicyjnie automatycznie dobiera dane.
    Fizycznie nie było mnie w autobusie z Warszawy do Tarnobrzega ponieważ w tamtej chwili byłem na Dworcu PKS Tarnobrzeg.
    Proszę o zwrot należności za bilet.
  • ~Wioleta / 2019-03-06 00:04
    Ocena: 2.25 / 5
    nie polecam tego przewoźnika bilety drogie jadąc do warszawy z rzeszowa zapłaciłem w kasie 48zł a z powrotem kupiłem u kierowcy i zapłaciłem 60zł INTERNET pisze ze darmowy ale trzeba sie zalogowac i podac hasło ale JAKIE chyba ze ktos ma fecboka to przez niego
  • ~XXX / 2019-03-04 21:34
    Ocena: 3.00 / 5
    Dzień Dobry
    W niedziele 24 lutego wracałem autobusem Neobus kurs odj 20:50 Warszawa Okęcie - przyj 01:05 Rzeszów Dw. Kiedy wsiadłem do autobusu okazało się że jest prawie pełen, zająłem jedno z miejsc w środkowej części z innym pasażerem. Niestety nie byłem w stanie tam usiedzieć 5 min ponieważ nie dość że było ciasno to i nie było czym oddychać. Postanowiłem więc że przeniosę się na pierwsze siedzenie tuż za KIEROWCĄ. Było tamo o wiele więcej miejsca gdyż na miejscu obok spoczywała wygodnie tylko skrzynka z wodą. Okazało się też że bliżej kierowcy jest o wiele więcej świeżego powietrza i jest czym oddychać. Radość moja nie trwała długo, gdyż niespełna po 15 sekundach kierowca podniesionym tonem w bardzo nie miły sposób powiedział : "Niech Pan wraca na miejsce!!!!" Zapytałem dlaczego? Usłyszałem ponownie : "Niech Pan wraca na miejsce!!!!" Zacząłem się tłumaczyć że nie czuje się komfortowo z tyłu autobusu, nie ma czym oddychać itd. Pan kierowca już tym razem bardzo nie miłym i stanowczym głosem powiedział: "Niech pan wraca na miejsce bo zaraz zatrzymam autobus i i pana wysadzę !!!!!" Byłem tak zmęczony po jeszcze kilku godzinnej podróży wcześniej samolotem, że nie miałem siły się już kłócić. Po za tym nie chciałem spędzić nocy gdzieś przy drodze w lesie w końcu zapłaciłem za bilet. Nie wiem jaki regulamin posiada Neobus , ale czy przednie siedzenia zarówno za kierowcą, należą do skrzyneczki z wodą tak aby się jej lepiej podróżowało? A siedzenia przednie po prawej stronie na prywatne rzeczy kierowcy? Wiem że 67,50zł to nie są duże pieniądze żeby wymagać cudów ale przynajmniej jakakolwiek kultura powinna obowiązywać Kierowce!

  • ~qbus / 2019-03-01 13:31
    Ocena: 1.75 / 5
    Trasa Przemyśl - Warszawa. Nie ma ŻADNEJ informacji o przesiadce w Rzeszowie. Po czym autokar przepełniony, w porównaniu do innych ciasny i niewygodny - kolanami obijałem fotel.
    Nie po to wsiadam na pierwszej stacji, żeby później zająć miejsce byle gdzie. W przewozach nocnych musi być informacja o przesiadce. Gdybym wiedział to bym pojechał godzinę wcześniej PKS.
    Wadybrak informacji o przesiadce
  • ~Dariusz / 2019-02-24 22:09
    Ocena: 1.50 / 5
    Chciałem wsiasc na drugim przystanku w Warszawie przy zakupionym bilecie z pierwszego przystanku, okazało się, ze mam dopłacić dwukrotnosć zapłaconego biletu!
    Skandal!
    Złoze skarge do rzecznika Praw Konsumentów
    Nie polecam przewoznika!!!!!
  • ~Andri / 2019-02-21 19:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak słów co dzieje sie w tej firmie, jak traktuje sie pasazerow. A to co opowiadaja kierowcy jak wyglada ich praca w tej firmie nie miesci sie w glowie...
    ZaletyZero zalet
    WadyPisalbym godzinami
  • ~Nadia / 2019-02-19 08:55
    Ocena: 2.75 / 5
    Nie zdążyłam na odjazd. Dogoniłam go autem na kolejnym przystanku i musiałam kupić kolejny bilet. A w regulaminie mają, że w takich przypadkach trzeba zapłacić RÓŻNICĘ w cenie biletów, nie kolejny cały bilet. Do tego Pan kierowca niemiły i kłamliwy.
  • ~Anna / 2019-02-18 00:25
    Ocena: 2.00 / 5
    Wieczne opóźnienia, kierowcy wgl nie pilnują rozkładów. Ryzykowna jazda w trudnych warunkach, zero dbałości o bezpieczeństwo i wygodę.
  • ~Tomek / 2019-02-12 12:41
    Ocena: 3.25 / 5
    Zamiast opinii zgodnie z informacją przekazaną do firmy Neobus przedstawiam korespondencję mailową dotyczącą",rezerwacji" biletów i deklarowanej zniżki dla dzieci:

    Jestem bardzo rozczarowany sposobem załatwienia sprawy. W dniu 13 stycznia br zarezerwowałem bilety na przejazd dla mnie i dla mojego dziecka na trasie Warszawa Zachodnia- Sanok- Warszawa Zachodnia z uwagi na brak możliwości zakupu biletu ze zniżką poprzez stronę internetową Waszej firmy. Niestety w dniu wyjazdu spotkała mnie bardzo niemiła sytuacja. Okazało się , że ta pesudo"rezerwacja" jest zwykłym naciąganiem ( raczej wypadało by tu użyć mocniejszych słów). Zamiast spodziewanej przeze mnie opłaty w kwocie około 60 złotych (39 złotych bilet normalny +20 złotych bilet z 50% ulgą) kierowca zażądał ode mnie kwotę 105 złotych( 70 złotych bilet normalny+ 35 złotych bilet z 50% ulgą). W czasie rozmowy stwierdziłem, że jest to nieuczciwe załatwienie sprawy na, co pan kierowca odpowiedział mi "to weź pan im to napisz", co też niniejszym czynię. Gdybym wiedział, że rezerwacja wygląda właśnie w ten sposób, to najzwyczajniej kupiłbym dwa normalne bilety za kwotę 80 złotych. Nie wiem dlaczego brak możliwości zakupu przez stronę internetową biletu z ulgą powoduje konieczność zakupu biletów po maksymalnej cenie. Wielokrotnie korzystałem z usług Waszej firmy i uważam, że takie postępowanie niezbyt korzystnie wpływa na Wasz wizerunek. Taka pseudo "oszczędność" dotycząca naprawdę małej ilości dzieci uprawnionych do tej zniżki jest w mojej ocenie na żenującym poziomie. Z uwagi na to przykre doświadczenie niezwłocznie zapłaciłem za swój bilet powrotny przez internet, a za dziecko znowu u kierowcy musiałem zapłacić połowę najwyższej ceny biletu. Myślę, że dla takiej firmy jak Neobus dodanie możliwości zakupu biletów zniżkowych w "cywilizowanej" formie nie powinno stanowić zbytniego problemu i traktuję to jako zwykłe niedopatrzenie, a nie celowe działanie. Przynajmniej taką mam taką nadzieję.
    ZaletyCzęste połączenia
    WadyTragiczna obsługa
  • ~Adastec / 2019-02-09 16:59
    Ocena: 5.00 / 5
    Jestem bardzo zadowolona Kraków Wrocław dużo miejsca na nogi , a co najważniejsze czynna toaleta przy -15 stopniach gdzie inni już dawno mają pozamykane ! Brawo dla Neobusa
    Polecam na 100%
    ZaletyWC czynne nawet przy -15 stopniach SZACUN!
    WadyZa mało kursów i linii
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.80, ilość opinii: 4949
Flixbus
Ocena: 2.16, ilość opinii: 3079
Sindbad
Ocena: 2.38, ilość opinii: 849
NeoBus
Ocena: 2.64, ilość opinii: 706
Szwagropol
Ocena: 2.00, ilość opinii: 346
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 1.91, ilość opinii: 307
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4411
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4399
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3871
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3491
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3198
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2904