WadyKierowcy buraki
strona 25 z 36
- « poprzednia
- 1 ...
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- nastepna »
-
~To ja / 2019-06-21 18:19
Ceny oraz oferta rewelacja. Zastrzeżenia tylko do nieuprzejmych kierowców, widocznie niektórzy dalej wykonują niewolniczą pracę z której są ewidentnie sfrustrowani. -
-
~Ostatnia podróż / 2019-06-19 10:01
Łódz-Kielce 19.06
Tragiczny sposób jazdy!!! Ryzykowne wyprzedzanie - samochody z naprzeciwka musiały zjeżdżać na pobocze, gwałtowne hamowanie i nie zachowywanie bezpiecznej odległości od innych pojazdów.
Podczas ledwo 2,5 godzinnej podróży wielokrotnie bałam się wypadku.
"Klimatyzacja" ledwie działająca. Pracownik pytany o możliwość otworzenia szyberdachu odmówił.
Zdecydowanie ostatnia podróż z tym przewoźnikiem!Wady-sposób jazdy
-ryzyko że to ostatnia podróż w twoim życiu
-brak klimatyzacji -
~Andrzej / 2019-06-18 19:47
Firma schodzi na psy. Kiedyś można było przebukowywać bilety bez problemu, teraz tylko zwrot i zakup nowych z czego za zwrot biletów żądają 20%. Przy tanich biletach nie ma problemu przy drogich straciłem sporo. Ostatni raz korzystałem z usług tej firmy. -
~Marek / 2019-06-16 21:09
Niedziela 16.06.19 kurs Niebylec Warszawa godz.15.10. Będąc na placu firmy Neobus o godz 14.56 i oczekując do 15.20 nikt mnie nie zabrał. Pani w biurze oświadczyła klamiąc ze kierowca odjechał o czasie. Ręce opadają. Firma uduś. -
~kkslkd / 2019-06-15 12:08
Kolejny raz, podróz na trasie Warszawa- Rzeszów autobusem bez klimatyzacji (popsuła się), zero reakcji od strony infolinii, zero procedur, nie polecam -
~Meczet / 2019-06-14 16:38
Wieczne spóźniony. Bilety drogie a kursów mało. Nie polecam. -
~nick / 2019-06-14 15:59
W mojej miejscowosci autobus jest zawsze spozniony: od 5 do 55 minut. Teraz w 30 kilku stopniowym upale ludzie jadà bez klimatyzacji.Najgorsza firma transportowa jakà niestety miewam nieprzyjemnosc jezdzic. Mam nadzieje,ze wreszcie drogà sàdowà ludzie zacznà dochodzic swoich praw w zeiazku z wszelkimi niedogodnosciami spowodowanymi przez tà firmé. -
~bmadziula / 2019-06-10 23:10
Niemiły kierowca, kurs z Łodzi do Piotrkowa Trybunalskiego dnia 10.06.2019
Zawsze byli mili panowie, a ten pan chyba pracuje tu za karę, nie polecam -
-
~Piotr / 2019-06-03 10:13
Opóźnienie jak na tą chwilę 20 minut. Infolinia płatna. Kiedyś było lepiej. Odradzam. Bilet numer 431816633069. -
~agnieszka / 2019-06-01 11:16
Rzucanie walizkami jak szmatami na porządku dziennym. Zaletyzero zaletWadybrak profesjonalizmu i chamstwo kierowcy -
~Czarna29 / 2019-05-31 01:10
To moj nie pierwszy wyjazd do Wrocławia z Neobusem. Zawsze miły kierowca. Informacje rzetelne gdzie przesiadka gdzie bagaz wlozyc kiedy postoj i na jak dlugo. ZaletyWygodne autobusy toaleta wifi prad klimatyzacja -
~Manek / 2019-05-29 18:57
Kierowca nie przyjemny Trasa Warszawa Rzeszów zadnego postoju Bo Kierowca ma opuznienie masakra ZaletySzybkie kupno biletu , W miare tanioWadyObsluga Nie przyjemna brak postoju -
~Niezadowolony / 2019-05-26 09:04
Jakosc obslugi zerowa. Kierowcy bardzo nieuprzejmi i bez kultury. Podroz z Warszawy wygladala nastepujaco. Wysiadajac na jednym z przystanków w gminie Niebylec kierowca nie chcial sie zatrzymac wiec komentarz drugiego kierowcy: to sie mu zatrzymaj skoro mieszka na takim zadup*u. Poza tym podroz nie nalezala do przyjemnych z uwagi na dziwny sposob prowadzenia pojazdu przez kierowcę. Ostre hamowania co kilka sekund na tak dlugiej trasie byly okropnym doswiadczeniem. Kolejnym razem skorzystam z innego przewoznika. ZaletyBrak -
~Domsa / 2019-05-25 13:45
Kurs Kraków Balice - Katowice 22.05.2019.
Planowany odjazd autobusu był na godzinę 01:00, mimo opóźnienia pasażerowie zostali pozostawieni bez żadnych informacji. Po nieudanych próbach kontaktu z firmą, autobus zjawił się, po czym nawet się nie zatrzymał. Kierowca ominął pasażerów czekających na przystanku, mających gwarancję miejsca - nabytą w chwili kupna biletu.ZaletyFirma nie przejawiła żadnych zaletWadyopóźnienie autobusu, brak dostępu do informacji, kierowca minął pasażerów czekających na przystanku -
~Xnaa / 2019-05-23 18:24
Dramat. Autobus potrafi spóźnić sie nawet godzinę, obsługa nieuprzejma, ceny wysokie. Jedno podstawowe pytanie, za co tak wysokie ceny, kiedy za każdym razem autobus spóźnia się przynajmniej 30 minut, a nawet godzinę ? ZaletyWodaWadyDramat. Autobus potrafi spóźnić sie nawet godzinę, obsługa nieuprzejma, ceny wysokie. Jedno podstawowe pytanie, za co tak wysokie ceny, kiedy za każdym razem autobus spóźnia się przynajmniej 30 minut, a nawet godzinę ? -
~aga 3022 / 2019-05-22 12:15
Wolna amerykanka ,cena biletu powinna być stała na danej trasie ,a nie zależna od daty i godziny WadyNie stała cena biletów -
-
~Pasazerowiezbalic / 2019-05-22 02:00
Kierowca mial odebrac pasazerow z lotniska Krakow Balice. Kierowca spoznil sie, przejechal cale lotnisko, zwalnijac ale nie zatrzymujac sie. Nastepnie wyjechal z lotniska udajac, ze nie widzi pasazerow. Wszyscy bylismy w szoku. Strasznie nieprofesjonalna firma. Bardzo odradzam, na platnej infolinii otrzymalismy informacje, ze autobus sie zjawil. Owszem zjawil sie, ale nie umozliwil zadnemu z pasazerow wejscia na poklad, gdyz nawet sie nie zatrzymal! Skandaliczne podejscie, jest to najgorsza firma transportowa w Polsce. ZaletyBrakWadyBrak profesjonalizmu, brak jakichkolwiek zasad, platna infolinia, chamscy kierowcy -
~leslaw / 2019-05-21 19:17
Zrobiłem z 50 kursów Neo i mogę powiedzieć jedno, brawo ze nie poddali sie polskiemu busowi, zmieni autokary na lepsze zamiast chowac glowe w piasek. Teraz przy flixbuie ktory ma idiotyczne dla mnie godziny i czasy podrozy. Neobus pozamiatal. Dobrze ze sa pule tanich biletow wiec oferta bezkonkurencyjna.
Dla hejterow, przesiadki ze źle? Jeździcie na jakies zadu..a i sie dziwicie. Innego polaczenia pewnie nie bylo. Fakt raz nie przyjechal ale nie zlozylem reklamacji bo kosztowal 5zl i miałem inne polaczenie więc luz...ZaletyCena, jakosc, siatka polaczen, godziny polaczen. Najlepsze polaczenie Rzeszow -Lodz w Polsce!WadyNie wiem jakie haslo jest do wifi???? Nigdzie nie ma rejestracji -
~128991 / 2019-05-20 12:34
Okropna firma przewozowa. Dzwoniąc na infolinie dowiedziałam się ze mogę zapłacić karta a na miejscu okazało się ze to strasznie problematyczne. Transakcja nie chciała przejść (mimo środków na koncie) sugerowałam żebyśmy wyjechali z podziemia bo może być to kwestia zasięgu jednak spotkało się to z oporem ze strony kierowcy. Oczywiście po wyjeździe na ulice transakcja doszła do skutku. Zero zrozumienia, niechęć pomocy, podejrzliwość. Autobus niewygodny. Gdyby nie moj upór (kierowca kazał mi wyjść i nie dyskutować), musiałby czekać na kolejny transport 3h (dodam ze był środek nocy). Kompletne dno -
~Robert / 2019-05-19 20:50
Firma spada na psy. Autokar przyjechał 15 minut przed czasem. Pomimo mojefo telfonu i wypelnjenia formularza reklamacyjnego nie otrzymałem żadnych wyjaśnień czy przeprosin, żadnej odpowiedzi. Ceny na stronie są fauszywe, po kliknieciu na kub bilet za 15zl wyskakuje błąd i ten sam bilet jest już za 36zl, miałem tak już kilkukrotnie. Nie polecam tej firmy WadyNie odpisują na reklamację które dotyczą niepunktualności kierowców
strona 25 z 36
- « poprzednia
- 1 ...
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- nastepna »