W dniu 16 sierpnia 2019, zakupiłem bilet w firmie transportowej neobus, na trasie Rzeszów - Wrocław, start na bilecie 8:30, przyjechał spóźniony 40 min. Ale to jeszcze nic... nie miałbym absolutnie żadnych pretensji... Dopiero jak wracałem z Wrocławia do Rzeszowa, a było to dwa dni później czyli 18 sierpnia, (bardzo parny i duszny dzień) na samym dworcu we Wrocławiu, tuż po wejściu do busa, nagle okazało się, że zepsuła się klimatyzacja... (podejrzewam że była niesprawna od samego początku, bo czynnik jest drogi, tylko tak kłamał ten kierowca...) 4 osoby musiało chodzić do kierowcy i prosić go żeby włączył chociaż sam nawiew, żeby była jakakolwiek wymiana powietrza, bo zwyczajnie brakowało tlenu do oddychania. Zawsze byłem odporny na takie warunki, ale tam, to była tak drastyczna sytuacja, że w pewnym momencie miałem zawroty głowy z niedotlenia. Ludzie tam nie wiedzieli co mają zrobić ze sobą, chodzili pytać o postój bo zwyczajnie nie wytrzymywali takiego piekarnika. Osobiście dałem radę tak przez 3 godziny do Katowic, bo tam się zatrzymują na tej trasie, i po prostu stwierdziłem po samopoczuciu, że jak teraz nie wyjdę to za chwilę tam zemdleję... Dlatego wysiadłem zabrałem bagaż i Zmieniłem transportera na Flix busa, którego polecam, mają trochę drożej ale warto dołozyć i jechać komfortowo i przy sprawnej klimatyzacji.
WNIOSEK? NIGDY WIECEJ NEOBUSA!!!!!!!!!
Dane relacji:
Data: 18.08.2019
Linia: N3711
Trasa: z Wrocławia do Rzeszowa
Godzin odjazdu 12:20
Szczerze nie polecam tego transportera!
Zaletyczerwony autobus
WadyNiedziałająca klimatyzacja w upalny i parny dzień (piekarnik z termoobiegiem), wmawianie że zepsuła się nagle tuż przed odjazdem, spóźnienia, kierwca nie reaguje i ignoruje na prośby paseżerów.
~Manna / 2019-08-18 14:57
Ocena: 2.25 / 5
17. sierpnia jechalismy na trasie Wrocław-Kraków. Wyjazd o godz.15:50, nr kursu 90257854, kierowca - w wieku tuż przedemerytalnym, przez całą drogę miał głośno włączone radio, więc mógł usłyszeć, że koło Krapkowic na trasie na A-4 jest wypadek i na odcinku kilkunastu km- potężny korek. Nie poinformował o tym pasażerów, nie wybrał innej drogi objazdowej, opóźnienie wyniosło ponad 1 1/2 godz. Ale to tylko przypadek na drodze. Natomiast kierowca przez ten czas gadał przez telefon z kolegą, wręcz krzyczał do słuchawki, obgadując innego kolegę. Bez skrępowania używał języka wulgarnego, wszyscy, a dzieci też były w autokarze, mogli go dokładnie słyszeć. Czy firma nie ma innych kierowców?!
W Katowicach podróżni zdenerwowani ponad godzinnym czekaniem na autobus telefonowali bezskutecznie, aby czegoś się dowiedzieć. Ale kierowca przecież "wisiał na telefonie", więc nikt nie mógł się dodzwonić! Zdecydowanie odradzam podróż z tą firmą!
Zaletybezpieczna jazda
Wadygłośny i wulgarny jezyk kierowcy
~Martst / 2019-08-14 21:02
Ocena: 1.25 / 5
Godzinne spóźnienie, brak informacji, wyłączona klimatyzacja, włączone grzanie i sauna w autobusie - nie polecam
~Zosia / 2019-08-14 11:41
Ocena: 4.00 / 5
Jeżdżąc kilkukrotnie tym przewodnikiem zawsze byłam zadowolona, ale podczas ostatniego wyjazdu do Warszawy spotkałam się z bardzo chamskim zachowaniem kierowcy dowożacego z Rymanowa do Niebyleca,pan był bardzoo nieuprzejmy i mam nadzieję go więcej nie spotkać.
~pasażerka / 2019-08-13 17:57
Ocena: 2.00 / 5
Trasa Busko -Zdrój / Piotrków Trybunalski już na starcie 15 minut opóźnienia, na trasie jeszcze gorzej. W konsekwencji nie zdążyłam na pociąg, nastepny za 3 godziny. Na pytanie do kierowcy o powód otrzymalam tylko niegrzeczne burknięcie, o słowie "przepraszam "to już całkiem chyba pan nie słyszał. Nie polecam
~aaaaa / 2019-08-13 16:27
Ocena: 1.00 / 5
co za dziadostwo, wczoraj sanok - krakow, przyjezdza spóźniony 40 minut, dzisiaj krakow - brzozow opozniony 45 minut. nie polecam nikomu!
~Pati / 2019-08-12 21:28
Ocena: 4.50 / 5
Trasa Katowice-Sanok bardzo przyjemna podróż. Kierowca uprzejmy. Dobra organizacja przy przesiadce. Polecam
Autobus relacji Warszawa Zachodnia - Ustrzyki Górne wyjazd z Wwy godz. 9.00 Kierowca ok, był pracownik który pomagał z bagażami. Brak informacji o przesiadce w Niebylcu. Opóźnienie przeszło godzinne w Ustrzykach. Bardzo mało miejsca na nogi.
ZaletyKlimatyzacja
Pomoc pracownika przy bagażach
WadyOpóźnienie
Brak informacji o przesiadce
Mało miejsca na nogi.
Cena
~Magda / 2019-08-12 10:46
Ocena: 5.00 / 5
trasa Wrocław Kraków - jestem bardzo zadowolona z podróży, uprzejmy kierowca, podróż przebiegła pomyslnie i nie mam żadnych zastrzeżęń :)
~Anonek / 2019-08-12 09:01
Ocena: 3.00 / 5
Witam powinna zostać wymiana kierowców a zwłaszcza dziś godzina 8.30 do Warszawy Pan kierowca nie miły brak szacunku do innych pasażerów. Tacy ludzie nie powinni w ogóle pracować
WadyWymiana kierownicy
~P / 2019-08-11 15:10
Ocena: 1.25 / 5
Warszawa-Niebylec wyjazd z Wwy o 9.00: sześć godzin w upale ponad 30 stopni bez klimatyzacji- Koszmar! żadnego przystanku żeby wyjść na chwilę, kierowca mega nieuprzejmy, nawet nie przeprosił że w takich warunkach jędziemy
Wadybrak klimatyzacji, przerwy w czasie jazdy, nieuprzejmy kierowca
~Alina / 2019-08-11 13:07
Ocena: 2.33 / 5
Autobus relacji Warszawa Brzozów wyjazd z Warszawy godz 9.00, upał 30 stopni brak klimatyzacji, zachęcam właściciela do podróży w takich warunkach i w takim upale
Pierwszy raz jechałam z Neobusem i ostatni raz. Tragedia. Przesiadka w Niebylcu ludzie masakrują się walizkami, kierowcy pośpieszają żeby szybciej wyciągać walizki. Po pośpiechu w szukaniu walizki i zaliczeniu kilku siniaków zmieniamy autobus gdzie czekamy 40 min na kierowcę. Autobus z Warszawy do Krosna opóźniony o ponad godzinę.
Nie polecam nikomu ja napewno już nie skorzystam.
~Episteme / 2019-08-10 13:58
Ocena: 2.00 / 5
Jesteśmy kolejny raz rozczarowani. Autobus spóźniony godzinę. Nikt nie raczył zadzwonić I poinformować. Trzeba oczywiście dzwonić na płatną infolinię aby uzyskać informację, z resztą zdawkową. Kierowcy bardzo nieuprzejmi, niegrzeczni I wręcz niekulturalni. Firma kolejny raz pokazuje, że nie zależy jej na kliencie. Tracicie kolejnych klientów. Niby XXI wiek a obsługa z innych czasów.
ZaletyWygodne autokary
WadyKierowcy "do wymiany"...
~Marta / 2019-08-09 18:11
Ocena: 1.50 / 5
Nie polecam! Mimo opóźnienia relacji Warszawa-Rzeszów o 20 minut, kierowca robi 15 minutową przerwę w Kunowie, gdzie PKS w Ostrowcu Św. jest 5 minut stąd. Ludzie, którzy wysiadają w Ostrowcu mają przez to około 40 minut opóźnienia, jakby nie można było zatrzymać się na dworcu w Ostrowcu. Nie wspomnę o cenach z kosmosu.
~pasażerka / 2019-08-05 20:12
Ocena: 2.75 / 5
Witam, mam bardzo negatywne wrażenia zwiazane ze stylem jazdy kierowców. Kierowcy niejednokrotnie energicznie przyspieszają po czym hamują i stwarzają niebezpieczne sytuacje w ruchu drogowym.
Poprzednim razem nie działała klimatyzacja, nie było żadnej przerwy (trasa trwała prawie 7 godzin), autobus na trasie Warszawa Rzeszów był opóźniony o 1.30h. Brak właściwej komunikacji że strony kierowca pasażer.
ZaletyCzęstotliwość kursów
~Ketsalp / 2019-08-04 17:02
Ocena: 2.25 / 5
Firma nie poinformowała swoich pasażerów o zmianie miejsca odjazdu z uwagi na Tour De Pologne. Autobus opóźniony 40 min, a na płatnej infolini po 5 minutach oczekiwania słychać jak ktoś odbiera i zaraz się rozłączył! Żenada.
WadyInfolinia, organizacja, informacja.
~Maciek / 2019-08-02 21:31
Ocena: 1.50 / 5
Beznadziejna firma nie szanująca klientów w trakcie podróży z Warszawy do Rzeszowa w dniu 02.08.2019 wyjazd o godz. 17 A planowany dojazd o 22:30 zero przerwy na pytanie pasażerski o przerwę kierowca odburknął jej " nie ma ", nie podając żadnego powodu. Gdy zadzwoniłem o 21 na infolinię to pani która odebrała telefon arogancko oświadczyła mi że przerwa jest dla kierowcy jak jej potrzebuje a nie dla pasażerów. A co ze starszymi ludźmi którzy nie są w stanie przesiedzieć tyle bez postoju i rozprostowania się, A co z pasażerami którzy potrzebowali by sobie kupić coś do zjedzenia. A co w końcu z wizytą chociażby w toalecie bo w tej autobusowej to się ciężko zmieścić A efekty czuć w całym autobusie przez kilka lub kilkanaście minut. Zero poszanowania i dbałości o klienta A tym bardziej zero jakiegokolwiek szacunku, nie lepiej zaplanować 10 min więcej na podróż aby i kierowca mógł złapać oddech i klienci odetchnąć w czasie prawie 6 godzinnej podróży.
~Marzena / 2019-08-02 08:44
Ocena: 1.00 / 5
Jechałam z Warszawy do Polańczyka 1 lipca byłam w szoku kto temu kierowcy dał prawo jazdy jechał jak do pożaru ciągle przejeżdżał na czerwonym świetle Kierowca był bardzo nie miły Walizki bez numerku każda była kładziona bagażnika bez kontroli Kierowca jeszcze chyba nie miał przypadku pomylenia bagażu Pozdrawiam