Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

NeoBus opinie

Ocena na podstawie 714 opinii

2.65 / 5

  • Poziom cen
    2.83
  • Oferta
    2.78
  • Jakość obsługi
    2.27
  • Wygoda
    2.76

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Mika / 2024-08-13 10:44
    Ocena: 1.75 / 5
    Dzień dobry, kurs 12 sierpnia z Wwy do Rymanowa Zdrój, nikt nie uprzedził, że koło Rzeszowa będzie przesiadka do innego autobusu .Z ciężkimi bagażami w przeciagu 5 minut trzeba było przemieścić się z jednego pojazdu do drugiego.7 h jazdy bez możliwości skorzystania z toalety, czy ewentualnego dłuższego postoju.Masakra .Jeszcze w takich warunkach nie podróżowałam, nie polecam i odradzam wszystkim planującym zakup biletu na tej trasie
    ZaletyŻadnych
    WadyMasakra, omijać szerokim łukiem
  • ~Wiktoria / 2024-08-12 16:02
    Ocena: 1.00 / 5
    12 sierpnia jechałam autokarem z Przemyśla do Warszawy z przesiadką w Rzeszowie. Nigdy więcej nie skorzystam z tej firmy. Opóźnienie w Rzeszowie godzinne, żadnego postoju, kierowca strasznie nie miły dla ludzi. Najgorsza moja podróż w życiu. Nie polecam.
  • ~Danuta / 2024-08-08 21:10
    Ocena: 3.50 / 5
    8 sierpnia jechałam kursem o godz.11.25-Niebylec-Warszawa.Podróż ogólnie ok,ale jeżeli chodzi o Pana kierowce-ordynarny, niemiły dla pasażerów ,robiący wszystko z łaską , mówiący o kliencie -ciapaty.Szkoda ,że ludzie z tak niską kulturą osobistą pracują w takiej firmie.
    ZaletyKomfort jazdy
    WadyBrak zniżek dla dzieci powyżej 6 roku zycia
  • ~Ben / 2024-07-06 12:43
    Ocena: 3.00 / 5
    06.07 Niebykec Warszawka godzina wyjazdu około 2 w nocy kierowca bardzo nie miły Nie polecam współpracy z tym człowiekiem szkoda ze dopuszczony do pracy z ludźmi...Żenada
  • ~Lizi / 2024-06-24 12:45
    Ocena: 4.25 / 5
    Ostatnio dzieci jeżdżą obok kierowcy w autobusie. Czy nie za szybko na wakacyjną pracę. Sprawdza bilety chłopiec 10-12 lat,
    Dopinguje do wyprzedzania..itp..
    Też chciałabym moc wziąć dziecko do pracy, niestety nie mogę sobie na to pozwolić...
  • ~A / 2024-06-11 02:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Kupiłam bilet u kierowcy na BEZPOŚREDNI bus z Przemyśla do Krakowa. Nikt mi nie powiedział że będzie przesiadka w Rzeszowie i nie zachowałam malutki papierowy paragon, nie miałam pojęcia że będzie potrzebny. W Rzeszowie kierowca zmusił mnie kupować bilet ponownie i nie puścił bez poprzedniego biletu mimo iż to on mi go sprzedał godzinę przed!!! Oprócz tego, rozmawiał Pan bardzo nieuczciwie i traktował mnie chamsko. Zero szacunku i oszustwo.
    ZaletyBrak
    WadyChamstwo i oszustwo
  • ~Małgorzata Cz / 2024-06-10 13:42
    Ocena: 5.00 / 5
    Ja jestem zadowolona mój kurs był 5 maja z Gliwic do Polanczyka.Kierowcow było dwóch pozdrawiam panów. Pomogli każdemu nie trzeba było się prosić. Wracając było to samo pan w Polańczyku sam pakował bagaże.
    Polecam jest miło wygodnie i tanio. ????
  • ~Malgorzata / 2024-05-25 15:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Kierowca bardzo nie uprzejmy.Nie pomaga włożyć bagażu.W tych czasach to poprostu chamastwo.Nie polecam takiego przewoźnika!
    WadyKatastrofa
  • ~Qwerty / 2024-05-05 21:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Gdyby można było dać 0 gwiazdek to właśnie taka byłaby moja opinia o tej firmie.
    Kierowcy to chamy, gbury, są agresywni i niebezpieczni. Zwracają się do pasażerów na „ty”, odmawiają jakiejkolwiek współpracy. Kiedy powiedzieliśmy kierowcy (niedzielny kurs Sanok -> Warszawa o 14:00 z Sanoka), że wraz z partnerem mamy chorobę lokomocyjną, a siedzenie z przodu zdecydowanie nam pomaga, odparł: „uspokój się, na przodzie to chciałby siedzieć każdy”. Kierowca był w tej rozmowie tak chamski i werbalnie agresywny, że zaczęłam się go bać. Gdy wróciliśmy na swoje miejsce to do autobusu wsiadło dwóch mężczyzn, pasażerów, którzy zostali usadzeni na owych „zajętych dla kierowcy” miejscach.
    Pozostałe dwa miejsca były przez chwilę zajęte przez drugiego kierowcę, a potem przez większość czasu podróży były po prostu puste.

    Kiedy chcieliśmy wysiąść z autobusu na wcześniejszym przystanku (ze względu na prawie godzinne opóźnienie) to kierowcy odmówili wydania nam bagaży.

    Zachowanie kierowców w tej firmie jest poniżej jakiejkolwiek krytyki.
    ZaletyBrak
    WadyKierowcy
  • ~Jadwiga / 2024-05-05 20:16
    Ocena: 5.00 / 5
    Jeżdżę tylko neobusem jest tanio wygodnie spokojnie
    ZaletySpokojna podroz
  • ~Daria / 2024-04-20 00:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam zawsze spóźniony, kierowcy rzucają bagażami jak śmieciami
  • ~Łukasz / 2024-04-17 11:42
    Ocena: 2.00 / 5
    Trasa Katowice - Kraków. Planowo odjazd 10:15 i przyjazd 11:40. Autobus spóźniony o 15minut ale to kierowcy nie przeszkadzało żeby stać jeszcze kolejne 15 minut!!! To jest kpina z pasażera! Jeżeli planujecie jakąś przesiadkę lub żeby dojechać możliwie o czasie to nie z tym przewoźnikiem.
    ZaletyTotalny brak zalet.
    WadyPunktualność. Spóźniony 30minut. I to nie że korki ale zwykłe olanie przez kierowców czasu odjazdu.
  • ~Oriana / 2024-04-15 20:07
    Ocena: 2.50 / 5
    Trasa Kraków-Gliwice ,brak kultury osobistej i szacunku dla pasażerów, kierowca robi łaskę aby sprawdzić dokładnie listę pasażerów, jak mu się praca nie podoba to niech ja zmieni.!
  • ~Dzon / 2024-04-13 16:55
    Ocena: 3.25 / 5
    Ogólnie przejazdy na trasie Kolbuszowa Warszawa przebiegają bardzo pomyślnie.
    Zdarzają się opóźnienia ale później kierowcy nadrabiają. Zdarzają się kierowcy z którymi jazda jest na poziome ekstremalnym tzn jeśli chodzi szczególnie o wyprzedzanie.
    Lecz największym tutaj minusem bym powiedzial cytuje kierowcę” miejsca z przodu są zarezerowane dla kierowców „
    Rozłożyli się na 8 miejscach i nie można było siąść. Kierowca oznajmił ze to oni ustalają reguły w tym autobusie…
    ZaletyDużo nowych autobusów
    WadyW/w
  • ~Kacper / 2024-04-05 16:42
    Ocena: 2.00 / 5
    kurs krosno - łódź. na moją ocene składają się 2 czynniki. bus był opóźniony kilka minut na starcie, co potem przerodziło się w około 40 minut przed kielcami. finalne opóźnienie wynosiło prawie 2 godziny z czego od Kielc do Piotrkowa był wypadek, więc to zrozumiałe, aczkolwiek te 40 minut było tak naprawdę znikad, w dodatku wynikiem tego był brak jakiegokolwiek postoju żeby rozprostować nogi. druga, ważniejsza sprawa - jeden z kierowców bardzo niemiło zwracał się do innych. kiedy starszy pan chciał na jednym przystanku wysiąść na chwilkę, po siedzeniu ponad 6 godzin w jednym miejscu, kierowca skwitował go że to nie jest wycieczka turystyczna, opóźnienie nie jest specjalnie i skoro sie nam to nie podoba to możemy wcale nie jechać. jak ja wsiadałem do busa z bagażem podręcznym (zawsze mam jedną i tą samą torbe i mam w niej jedzenie i picie, nawet do samolotu ją zabieram jako podręczny i nigdy nie ma problemu) to początkowo nie chciał mnie z nią wpuścić mówiąc, że większe bagaże idą do bagażnika. to nie był większy bagaż co było widać na pierwszy rzut oka. taką samą sytuację miał inny chłopak, który akurat rzeczywiście miał dużą torbę która nie mieściła się nad głową. kierowca powiedział ze torba idzie do bagażnika ale nie darował sobie komentarzy, że "WY (jako klienci) zawsze tak robicie i wyrywacie kontakty a potem mówicie że nie ma prądu" tonem jakby ten chłopak coś złego zrobił. naprawdę, można było sobie darować. dodatkowo w pewnym momencie stan autobusu był przepełniony, nie wiem czyja to wina ale ludzie musieli stać w przejściu zamiast siedzieć bo nie było żadnego wolnego miejsca. dodatkowo, siedząc na samym przodzie widziałem jak kierowcy jeżdżą. wyprzedzanie 4 osobowek w jednym manewrze i omal wjechanie w cysternę co skutkowało ostrym hamowaniem pozostawia wiele do życzenia
    Zaletyczysta łazienka
    Wadybrak kultury osobistej u kierowców i szacunku do pasażerów
    mało miejsca na nogi, twarde siedzenia, dosyć niebezpieczne prowadzenie autobusu
  • ~paula / 2024-04-05 16:36
    Ocena: 1.00 / 5
    W dniu 2.04 o godzinie 13:30 jechałam na trasie Mielec-Łódź. Autobus już wtedy był opóźniony 30 minut.Po włożeniu bagażu, bez jakiejkolwiek pomocy kierowcy chciałam zająć miejsce, niestety wszystkie miejsca z tyłu były zajęte, a kierowcy byli rozłożeni na 4 miejscach z przodu nie zwrócili uwagi na to że pasażerowie stoją w tym ja. Dopiero gdy podeszłam do kierowcy to pozwolił mi usiąść z przodu z wielką łaską i z komentarzem, aby się przesiąść do tyłu jeżeli będzie jakieś wolne. Przez całą trasę nie zwolniło się żadne miejsce. Przez pewien moment nawet osoby musiały stać, ponieważ zostało sprzedane za dużo biletów. Na przystanku w Staszowie kierowcy czekali ponad 20 minut na jakiegoś Pana nie poinformowali żadnego z pasażerów o zaistniałej sytuacji ani o chwilowym postoju. Rozmawiali z jakimiś znajomymi przez telefon. Opóźnienie już wtedy wynosiło ponad 40 minut. Następnie w Busku Zdrój nie zorganizowali przerwy, też nie informując o tym pasażerów. W Kielcach starszy Pan chciał wysiąść i rozprostować nogi - jechał od Krosna od 10:50 nawet od 11 ponieważ już tam autobus przyjechał spóźniony. Na co kierowca bardzo niemiło mu odpowiedział, że „To nie jest wycieczka krajoznawcza i że nie będzie robił przerwy ponieważ mamy już takie opóźnienie ”. Na co starszy Pan stwierdził, że to nie z jego winy, a kierowca na to chamsko zapytał „A z mojej? „Bardzo niemiło też zwracał się do innych pasażerów, mówiąc, że to nasza wina, że psujemy gniazdka, a potem się dziwimy czemu nie ma prądu. Bardzo nie polecam podróży neobusem, opóźnienie końcowe wynosiło prawie 2 godziny, do kierowców lepiej się nie odzywać, a bezpieczeństwo jazdy pozostawia wiele do życzenia.
  • ~Pasażer / 2024-04-02 23:41
    Ocena: 2.25 / 5
    Obsługa do wymiany lub do przeszkolenia z uprzejmości do pasażerów bo na obsłudze pasażerów interes się kręci. Jeżeli wsiadam np w Sanoku kurs do Warszawy to po godzinie jazdy w Niebylcu słyszę komunikat, że jest przesiadka do innego pojazdu a co z bagażem? Sami podróżujący muszą sami przeładowywać bagaż a gdzie obsługa autobusu? Pasażer raz bagaż załadował do bagażnika i powinien być dowieziony do stacji wysiadania tak jak przy lotach transferowych ( bagaż oddany przy wylocie odbierany przy przylocie). Szanowni kierowcy nie są w stanie poinformować przy przesiadce o przełożeniu bagażu samemu przez podróżnego Byłam świadkiem jak podróżująca przesiadła się i zapomniała o przeniesieniu bagażu a to powinien zrobić kierowca bo bagaże były np do Sanoka w oddzielnym luku bagażowym .
    ZaletyMożna dojechać z Bieszczad do Warszawy
    WadyKierowcy jeszcze raz kierowcy i przesiadki w Niebylcu
  • ~Ja / 2024-04-01 08:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Fatalna obsługa i kierowcy to gbury i chamy. Jedzie starszy człowiek a kierowca w Krośnie mówi że nie jest od pomagania do wnoszenia bagażu. To niech nie dają dodatkowego bagażnika z tyłu piętrowego. Jak ma człowiek tam wrzucić bagaż do góry????
    Miejsca mało, ceny ponad 100 zł. Kierowcy rozwalenie na 4 siedzeniach.
    Zróbcie z tym porządek z tymi chamami, bo w innych liniach to szanują pracę a tutaj!!! Myślą, że wszystko im wolno.
    Autobus z pęknięta szyba przednia, jakim cudem jeszcze jeździ??
    WadyZrobiliście sobie monopol i myślicie, że można wszystko
  • ~Marcin / 2024-03-23 09:12
    Ocena: 2.00 / 5
    Kierowca powiedział że trzeba bagaz podreczny zostawic w luku bagazowym bez nadzoru co w regulaminie pisze jasno ze mozna go zabrac do autobusu. Drugie to ze kietowcy zajeli sobie 8 miejsc siedzących na dole i urzadzili sobie spanie. Taki odpoczynek to nie odpoczynek lezac na dwoch siedzeniach i nogi po drugiej stronie autobusu obsluga taka sobie nie bylo zbyt ciasno ale lepiej sie siedzi juz w samolocie siedzenia twarde wykonane chyba tylko z drewna przykryte materialem max 2h jazdy jechalem 6h nie polecam pociagi duzo lepsze
    Zaletyżadnych
    Wadytwarde siedzenia kierowcy nie zbyt mili dziwne zachowanie urządzenie z autobusu hotelu
  • ~Łukasz / 2024-03-14 15:03
    Ocena: 2.00 / 5
    Wracałem 14.03.2024 z Okęcia. Katastrofa. Ludzie narzekają na brak miejsca w samolocie ale to co się dzieje w tych autobusach to dopiero. Ilość miejsca na nogi jak dla dzieci z przedszkola. Na szczęście jechałem tylko do Iłży jakieś 2h ale cały czas na skórczu nóg. Ostatni raz. Nikomu nie polecam
    ZaletyBrak
    WadyBrak miejsca,ciasno
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.81, ilość opinii: 5036
Flixbus
Ocena: 2.16, ilość opinii: 3116
Sindbad
Ocena: 2.39, ilość opinii: 859
NeoBus
Ocena: 2.65, ilość opinii: 714
Szwagropol
Ocena: 2.00, ilość opinii: 356
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 1.93, ilość opinii: 329
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4543
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3913
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3496
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2956