Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

NeoBus opinie

Ocena na podstawie 706 opinii

2.64 / 5

  • Poziom cen
    2.82
  • Oferta
    2.78
  • Jakość obsługi
    2.26
  • Wygoda
    2.76

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Paula / 2022-01-14 18:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Autobus opóźniony godzinę, przewoźnik nie odbiera telefonów. :)
    ZaletyŻadne
    WadyOpóźnienie (godzinne !!!!!) I brak kontsktu
  • ~Wolf / 2022-01-13 18:10
    Ocena: 5.00 / 5
    Kraków Gliwice 2 razy pomyślnie. Bez problemu bilet zakupiony u kierowcy. Miła obsługa. Dziękuję.
  • ~Jan / 2022-01-13 17:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Opóźnienie straszą kierowca szarpie strasznie ogólnie chujowo
    ZaletyNie ma
    WadyWszytko do kitu
  • ~Władysław / 2022-01-08 22:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Źle oznakowane kierunki podróży na autokarach np Warszawa-Przemysl został opisany Warszawa Krosno. Dzieki temu opisowi nie dojechalem do celu
    ZaletyBardzo drogie bilety w porownaniu do konkurencji
    WadyDrogo, duze opóźnienia, niespodziewane przesiadki
  • ~Dzidka / 2022-01-04 08:22
    Ocena: 2.25 / 5
    Obsługa beznadziejna.Kierowca arogancki.Trasa Rymanow Zdrój Wrocław.Nie polecam.
    ZaletyPrzystępna cena
    WadyBeznadziejna obsługa.
  • ~~kmz / 2022-01-02 20:02
    Ocena: 5.00 / 5
    Pozostaje tylko podziękować za wygodną i komfortową podróż :)
  • ~Ja / 2021-12-27 21:22
    Ocena: 4.25 / 5
    Ogòlnie dobrze,wygodnie,czysto,punktualnie. Qqqqqqqq1qqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqaaaaaaaaaaaaaaaa
    WadyCzësto brak internetu!!! Bardzo często!!! To po się tak reklamują??? I ta płatna linia telefoniczna!!!
  • ~... / 2021-12-21 11:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Dnia 21 grudnia wsiadłam w spóźniony autokar do Warszawy z polanczyka.Autokar zapełniony ludźmi, każde miejsce zajęte, kierowca bez maseczki!!! Jest czas covidu a tu takie coś! W dodatku bilety coraz droższe...jeśli wiadomo że autokar ma być zapełniony po przegi to wypadałoby zadzwonić i poinformować. Bo z tego co słyszałam jest wymóg odstępu jednego metra...
    WadyBrak bezpieczeństwa!!!
  • ~Kalsey / 2021-11-10 17:10
    Ocena: 1.50 / 5
    Bus nie przyjechał. Zadzwoniłam na infolinię widoczną na stronie - jest zablokowana
  • ~Ada / 2021-11-08 15:27
    Ocena: 1.50 / 5
    Nieodpowiedzialny kierowca przewoził ludzi mając COVID-19, przez co zostałam zmuszona do kwarantanny. Mimo, że autobus był dwupiętrowy, miałam bilet zakupiony online, podczas przejazdu miałam maseczkę i nie miałam z kierowcą kontaktu.
    Jest to nienormalne zachowanie firmy, żeby nie zwracać uwagi na stan zdrowia swoich kierowców i narażać licznie jeżdżących zazwyczaj pasażerów. Jeśli już narazili to może powinni chociaż sprawdzić kto faktycznie miał bliski kontakt z kierowcą, który nie założył nawet maseczki, a nie zamykać wszystkich, którzy nawet szczerze nie widzieli kto prowadzi ten autobus. Mój kontakt wyglądał tak: stojąc przed autobusem w maseczce - kierowca był w środku- pokazałam na ekranie telefonu bilet i powiedziałam nazwisko oraz miejscowość, do której jadę, następnie tylnym wejściem usiadłam na górnym piętrze autokaru. Dookoła mnie były wolne miejsca, nie miałam nawet kontaktu z innymi pasażerami.
    Często jeżdżę NeoBusem i było już kilka różnych niefajnych sytuacji, aczkolwiek mało istotnych i nadal z nimi jeździłam. Teraz to już przesada, żeby prowadził zarażony kierowca i przez takie lekceważące podejście firmy do pandemii, ludzie byli kierowani na kwarantannę.
  • ~Krzy100f / 2021-11-07 14:38
    Ocena: 4.75 / 5
    Kupiłem bilet przed przeczytaniem opinii. Przygotowałem się na duże spóźnienia, ale okazało się że autobus przyjechał wcześniej, obsługa była bardzo miła wbrew temu co pisali w komentarzach.
    Wygoda w autobusie była ok, ale też nie można wymagać luksusu po dość niskiej cenie ;). Całokształt na plus będę korzystał z tej linii w przyszłości.
    ZaletyCena
  • ~Ewelina / 2021-11-01 10:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Dnia 29.10 wykupiłam bilet na kurs z Katowic do Kraków Lotnisko. Planowy odjazd autobus był na 10:15, co oznaczało, że dotrę na lotnisko o godzinie 11:05. Godzina dotarcia umożliwiała mi wykonanie wszystkich obowiązków na lotnisku, dlatego zdecydowałam się podróżować z Waszą firmą. Gdy dotarłam na przystanek w Katowicach zauważyłam grupkę czekających ludzi pod wyznaczonym rozkładem. O godzinie 10:15 nie pojawił się żaden autobus z logiem NEOBUS co spowodowało, że postanowiłam się z Wami skontaktować. Używając jednak numeru norweskiego było to niemożliwe, dlatego poprosiłam o pomoc moją mamę. Po rozmowie z kierowcą otrzymała informacje, że autobus będzie opóźniony o 20 min. Taka informacja również pojawiła się na rozkładzie, dlatego zdecydowałam się poczekać ponieważ nie miałam możliwości wybrać innej drogi transportu na lotnisko. Po kilku minutach ponownie poprosiłam mamę o kontakt z kierowcą aby upewnić się czy opóźnienie wynosi nie uległo zmianie i o 10:26 otrzymałam informacje, że spóźnienie wynosi znów do ok. 20 min. Po około 30 min spóźnieniu podjechał autobus, podróżujący zdecydowali się spakować swoje bagaże, rozpoczęła się sprzedaż biletów. Po chwili oczekiwania, stając w długiej kolejce byłam przekonana, że nie zdążę na samolot. Zmuszona byłam zamówić taksówkę o 10:47. Żadnej z dwóch kierowców nie wykazał ani odrobiny zrozumienia sytuacji w której się znalazłam. 350zł wyniosła taksówka i na lotnisko dotarłam 10 min przed zamknięciem bramek do nadawania bagażu, a jedyny powód był tego że kierowca niestety ale jechał maksymalnie dozwoloną prędkością. Następnie poprosiłam moją siostrę aby dowiedzieć się o której autobus dotarł na lotnisko w Krakowie, jednak została ona wyśmiana i usłyszała, że takich informacji nie można udzielać co jest szczytem absurdu.
    Jestem zażenowana postawą kierowców, podeściem do klienta i brakiem profesjonalizmu. Decydują się Państwo świadczyć usługi transportowe umożliwiające dotarcie na lotnisko, więc powinniście brać odpowiedzialność za to, że w przypadku opóźnień ludzie mogą nie zdążyć na lot.

  • ~Spóźniona / 2021-10-30 06:25
    Ocena: 2.50 / 5
    Warszawa-Krosno, autokar spóźniony ponad godzinę, przesiadka w Niebylcu ok. 0,5 h. Brak organizacji, zero bezpieczeństwa jeżeli chodzi o Covid. NIE POLECAM!!!
  • ~Pasażer / 2021-10-28 21:52
    Ocena: 2.00 / 5
    Podróż Warszawa- Rzeszów , z uwagi na rażący brak bezpieczeństwa pomimo zakupionego biletu byłam zmuszona zrezygnować z podróży, kierowca bez maski, 99% pasażerów bez masek. Na moją interwencję kierowca nie zareagował. Ryzyko podróży pomimo szczepień rodziło ogromne zagrożenie zarażenia zwłaszcza, że odnotowujemy obecnie wzrost ZAKAŻEŃ!
    WadyBRAK BEZPIECZEŃSTWA
  • ~kkz / 2021-10-28 13:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa klienta bardzo niemiła, pani na infolinii rozmawiała podniesionym tonem wręcz na mnie nakrzyczała po zadaniu prostego pytania. Zetknięcie się z taką obsługą klienta od razu odtrąca do danej firmy.
  • ~Zbigniew / 2021-10-12 16:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Raz w życiu korzystałem z przewozu Neobus i to był pierwszy i ostatni raz. Niewygodny autobus - ciasne i krótkie fotele , klaustrofobiczna toaleta. Oczywiście kilkudziesięciometrowe opóźnienie a to tego niemiły kierowca. Szczerze nie polecam.
    WadyJ./w.
  • ~Paweł / 2021-10-06 00:21
    Ocena: 3.00 / 5
    Wracałem w nocy do Krakowa ,nie wiedziałem czy autobus pojedzie. Dzwoniąc na infolinię otrzymałem rzetelne informacje
    ZaletyDobry kontakt z infolinią w nocy
  • ~Baśka / 2021-09-20 15:14
    Ocena: 4.50 / 5
    Ja podróżuję z tą firmą od prawie 20 lat, od początku i nie narzekam. Obsługa spoko, fakt, opóźnienia ma, ale to wynika raczej z tego, że kursuje przez najbardziej zaludnione miasta w Polsce, szczególnie na Wrocław.
    Jak się podróżuje z przesiadkami to zawsze trzeba brac zapas czasu.
    Dużo zależy też od podejścia do życia.????
    WadyNowe autobusy trochę ciasne między siedzeniami.
  • ~Damian / 2021-09-16 03:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Dnia z 15 na16 .O9.2021 o godz 23.56 wyjazd z Rzeszowa do Warszawy starszy pan jako kierowca w okularach kręconych włosach jako kierowca jazda fatalna niebezpieczna kto go zatrudnił narażając pasażerów na wypadek jak by było tego mało zabrał bardzo pijanych Ukraińców którzy popychali wieszak się jeden na siedzenia był z nimi problem masakra ja napewno z tego przewoźnika nie skorzystam to niebezpieczne
    ZaletyAutobus tylko ok
    WadyNiebezpiecznie kierujący autobusem starszy pan w okularach jakby w zakręt niemogl się zmieścić ściganie z tirami mało tego zabrał pijanych obywateli Ukrainy który jeden z nich mnie popychał wieszał się na siedzenie
  • ~On / 2021-09-07 09:32
    Ocena: 1.50 / 5
    Nie dość że kierowca się spóźnił, to jeszcze ryja drze ,że z dzieckiem na rękach za wolno idziemy w kierunku busa, nie polecam
    WadyFatalna obsługa, brak szacunku do klienta
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.80, ilość opinii: 4949
Flixbus
Ocena: 2.16, ilość opinii: 3077
Sindbad
Ocena: 2.38, ilość opinii: 849
NeoBus
Ocena: 2.64, ilość opinii: 706
Szwagropol
Ocena: 2.00, ilość opinii: 346
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 1.91, ilość opinii: 307
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4411
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4399
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3871
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3491
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3198
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2904