Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

neo24.pl opinie

Ocena na podstawie 230 opinii

2.58 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.77
  • Dostawa
    2.45
  • Poziom cen
    3.04
  • Łatwość zamawiania
    3.18
  • Asortyment
    2.99

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~neo / 2014-04-09 09:52
    Ocena: 5.00 / 5
    sklep neo24 mam w zakładkach mojej przeglądarki internetowej i jak coś mam kupić z RTV, AGD, lub dla dziecka to szybko wchodzę na stronę szukam i kupuje polecam
    Zaletyniskie ceny,miła obsługa i szybka dostawa
  • ~pepe / 2014-04-08 12:07
    Ocena: 4.00 / 5
    kupione rzeczy w neo24 są bardzo dobrej jakości ja kupiłem 2 lata temu TV LG i nadal działa bez zarzutu
    Zaletyniskie ceny
    Wady-
    2 lata
  • ~gregor / 2014-04-07 09:35
    Ocena: 4.00 / 5
    ludzie kupujcie w neo24 bo warto
    Zalety***
    Wady---
  • ~inter / 2014-04-04 13:07
    Ocena: 4.00 / 5
    czytałem opinie negatywne na temat neo24 i jestem zaskoczony że ludzie tak psioczą na ten sklep ja tam kupuje i nie narzekam polecam neo24.pl
    Zaletyceny atrakcyjne, obsługa miła, szybka dostawa
    Wady...
    ...
  • ~olo / 2014-04-02 12:09
    Ocena: 4.00 / 5
    ok jest
    Zalety+
    Wady-
    ?
  • ~Kaśka / 2014-02-21 14:06
    Ocena: 5.00 / 5
    Polecam!! Jak przyjdzie wszystko ok, to spoko. Dobra cena, dobra obsługa. Wszystko na wysokim poziomie.
    ZaletyCzas realizacji
    Wadybrak
    pół roku, za 500zł
  • ~antonina / 2014-02-20 13:36
    Ocena: 5.00 / 5
    Często robię zakupy przez Internet, również w tym przypadku. Muszę przyznać pełne zadowolenie, mimo stresu przed wydaniem dużej sumy na wybrane produkty, okazało się, że warto zaufać i zaryzykować. Pełne zadowolenie :)
    ZaletyDobry kontakt
    Wadybrak wad
    rok, za 1000zł
  • ~flunk / 2014-02-17 09:13
    Ocena: 5.00 / 5
    Kontakt ze sklepem i zakupy przez stronę przebiegły jak najbardziej znakomicie. Wysyłane mi były powiadomienia drogą sms'ową i mailowe, wiedziałem kiedy spodziewać się mogę przesyłki. Mogę polecić.
    ZaletyDobry kontakt
    Wadybrak wad
  • ~neonista / 2014-02-07 09:44
    neo24 to moim zdaniem świetny sklep, tanio sprzedaje, często w nim zamawiam i jak dotąd wszystko bezproblemowo, polecam
  • ~cimel / 2013-01-17 14:40
    Ocena: 2.20 / 5
    Witam
    Sklep niby duży, wszechstronny, solidny a tu okazuje się, że to, co maja na stronie to nie jest to samo, co mogą sprzedać. Próbowałem coś kupić, zamówiłem, dostałem informacje na maila, a tu następnego dnia telefon, że niestety towaru nie maja i nie są w stanie zrealizować zamówienia. Sporo kupuje w Internecie, ale taka akcja to pierwszy raz, od prywatnych sprzedawców na allegro to można się tego spodziewać, ale w NEO24.pl – kpina. Moja opinia o tym sklepie jest zdecydowanie negatywna, odradzam korzystanie z ich usług.
    Pozdrawiam
    Zaletynie odkryłem
    Wadyoferują na stronie towary których nie mogą dostarczyć
    nie dotyczy, zamówienia nie zrealizowano
  • ~ewa / 2011-10-19 09:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Sklep nie wywiązuje się z opcji realizacji gwarancyjnej.
    Od 12 września nie wiadomo co dzieje się z moim dyskiem.
    Odpowiedź, że jest w serwisie , to trochę mało jak dla mnie. Ponad miesiąc czekam na spełnienia reklamacji przez
    NEO24. Liczne mail'e nic nie pomagają. ZAANGAŻOWANYCH W SPRAWĘ ZOSTAŁO KILKA OSÓB - BEZ EFEKTÓW.
    Informacja
    "Gwarancja za pośrednictwem sprzedawcy" - jeżeli skorzystacie Państwo z
    pośrednictwa NEO24.PL znacząco wydłuży to czas naprawy gdyż firma NEO24.PL jest jedynie pośrednikiem który przekaże sprzęt do autoryzowanego serwisu producenta lub dystrybutora przez co znacząco wydłuży to czas naprawy nawet
    do kilku tygodni.
    Nie jest chyba już wytłumaczeniem.
    Wadyfatalna realizacja gwarancyjna
    1 rok
  • ~rafal / 2011-09-28 22:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Ślimacze tempo załatwiania
    1. Kupujesz .Zamawiasz na stronie
    2. Za dzień lub nawet kilka godzin jeśli to jest w czasie pracy sklepu otrzymujesz mailem potwierdzenie ze zamówienie zostało przyjęte i masz czekac na mail z numerem konta na jaki wpłacić należność za zamówienie
    3. Mija następny dzień otrzymujesz maila z numerem konta i informacją że w kolejnym mailu poinformują o zaksięgowaniu wpłaty i przekazaniu zamówienia do wysyłki. Wpłacasz oczywiście błyskawicznie bo zależy ci na jak najszybszej dostawie.
    4. Mija następny dzień. NIC
    5. Mija następny dzień. Mail ze wpłata została zaksięgowana. I miała być informacja o przekazaniu zamówienia do wysyłki - ALE NIE MA !
    6. Mija następny dzień - NIC
    7. Mija następny dzień. Dzwonie. Uprzejmy dupowłaz informuje mnie ze nie wie czemu do tej pory nie przekazano towaru do wysyłki i ze to sprawdzi. Tu mój kontakt i moja cierpliwość sie
    kończą - rezygnuje z zamówienia.
    PYTANIE!
    ILE DNI POTRZEBA ZWYKŁEMU SMIERTELNIKOWI OD MOMENTU OTRZYMANIA WPŁATY DO WYSYŁKI TOWARU?
    W sklepie N E O 2 4. P L potrzeba zgodnie zresztą z regulaminem jak mnie informował ów uprzejmy dupowłaz min. 48h. z tego wniosek jeden - duzy sklep, niskie ceny = nie kupuj tam bo nie dbaja o klienta. W dupach im sie poprzewracało maja dosyc zamowien a ty zamawiajac jestes ich nastepnym problemem a nie klientem. Mnie nie potrzeba nadmiernie uprzejmego tonu w ktorym pierdza przez telefon konsultanci tylko S Z Y B K I E J obsługi J A K N A J S Z Y B S Z E J, a nie cytowania frazesów wyjętych z regulaminu pisanego 4-ką czcionką na 10-ciu stronach, gdzie zawarte są wszystkie możliwe dupochrony i bełkot prawniczy którego 90% zamawiających nie czyta bo i tak nie ma wyjścia. Chcesz kupić to akceptuj coś w stylu pseudo zasad według ktorch będzie odbywac się transakcja. Ale tak naprawde to jest podkladka dla sprzedawcy żeby czasem na czyms się nie poślizgnąć i nie przejechac no i zapewnic sobie maksymalnie dlugi czas obsługi – bo przecież mimo iż zapewniano cie ze towar jest doastepny to jednak nie powiedziano ze jest na stanie w magazynie tylko jest dostępny. Jaka firma ma teraz magazyny ? Chyba tylko producenci na pewno nie handlarze. Dlatego czas 48 godzin, bo może klient nie będzie natarczywy jak 90% Polaków bo to uczciwi ludzie niekonfliktowi, na czym zeruja wlasnie takie hieny.Tak wiec za 48 godzin to towar ze Szczecina na Sląsk do Wrocławia na pewno dojedzie, a poznie z Wrocaławia do klienta nastepne 48 godzin lub dłużej jeśli klient nienatarczywy. I tak suszarka do wlosów okrąża 2xpolskę zanim trafi do odbiorcy końcowego. Świat zaczyna stawać na głowie, ale na temat… Tak się spraw nie załatwia. Jeżeli komuś zależy na szybkiej obsłudze to zdecydowanie NIE POLECAM ZDECYDOWANIE O D R A D Z A M . Czytasz tylko kolejne maile ze pan do pana z za biurka przesłał twoje zamowienie dalej a co z nim dalej to on juz nie wie bo przesłał koledze....ludzie opamiętajcie się komplikujecie proste sprawy. No ale tak to jest w przerośniętych biurokracją firmach. Pan mietek z all...go mieszkajacy gdzieś na totalnym zadupiu szybciej wywiąże się z zmówienia, (bo to porządny, uczciwy i HONOROWY chop), niż milo pierdzacy pan który w imieniu duzego poważanego sklepu słodko pierdzi ci do ucha tylko nie o tym co cie najbardziej interesuje. Duże sklepy/firmy=maksymalne rozdrobnienie zadań do wykonania czyli duża liczebnie przerośnięta kadra i ilość pracowników. Dużo pracowników = totalna anonimowość i brak personalnej odpowiedzialności. A brak odpowiedzialności = klient w głębokim poważaniu. Jeśli sam sie nie upomnisz o swoje to czekaj az ktos w koncu zauwazy towoje zamowienie posród setek takich samych naiwniaków jak ty. A najgorsze w tym jest to ze właściciel takiej firmy nawet nie wie jak klient ocenia usługi które świadczy jego firma. ZDECYDOWANIE ODRADZAM na „dwóch/trzech” złotych taniej nie ma co oszczędzać.

    Zaletybrak
    Wadysame
  • ~coconec / 2011-04-13 13:25
    Ocena: 4.80 / 5
    Błyskawiczny kontakt z pracownikiem sklepu. Duży wybór asortymentu - znalazłam lodówkę, zmywarkę i płytę, które sobie wcześniej upatrzyłam w internecie. Przesyłka również błyskawiczna. Polecam!!!
    ZaletySzybko, miło i tanio
  • ~aania14 / 2010-12-21 15:29
    Ocena: 1.20 / 5
    Towar zamówiony i zapłacony 8 grudnia, potwierdzone sms zamówienie, wszystko ok tylko po 7 dniach okazuje się info mailowo że 1 artykułu brak.
    Od tego momentu już tragedia, wymieniam towar na inny, przesyłka ma być następnego dnia, po kolejnych 2 okazuje się że tym razem nie ma towaru, który telefonicznie polecił mi konsultant jako dostępnmy od zaraz zeby nie wstrzymywać wysyłki...21 grudnia nadal kontakt tylko jak zadzwonię i odczekam 15 min jako 25 w kolejce, nadal informacja że zamówienie wstrzymane bo 1 artykułu z 4 brak....KOSZMAR NIE POLECAM WYSTRZEGAJCIE SIĘ TEGO SKLEPU JAK OGNIA!!!!!!
    Zaletyżadnych
    Wadysame, zero kontaktu, bark mozliwości połączenia z osobą kompetentną6
    nie mam nie dostałam
  • ~adydan / 2010-12-18 23:43
    Ocena: 2.20 / 5
    Probowalem kupic suszarke odwiedzilem punkt sprzedazy, zaden pracownik nie mial czasu, zaden nie wiedzial czy jest w ofercie i zostalem odeslany na strone. Tu nie zrozumialem swojego bledu i zlozylem zamowienie na inny produkt przez strone internetowa.

    Na zamowienie oczekiwalem 3 tygodnie, w statusie sprzetu opis dostawa w 48 h.
    Coś niesamowitego jak mozna tyle czekac, przygotowanie sprzetu trwalo okolo tygodnia(telefon kom.), wydanie z magazynu okolo 1,5 tygodnia.
    Zaletyprodukt zgodny z opisem
    Wadyczas dostawy, obsluga klienta
    1 tydzien, ponad 200 zł
  • ~Marcin / 2010-11-30 20:38
    Ocena: 3.00 / 5
    Niestety doświadczenie beznadziejne! Po dwóch tygodniach zostałem poinformowany, że takiego modelu jak zamówiłem nie mają. Zaoferowano mi zamiennik gorszy i tańszy, ale w cenie poprzedniego modelu!! Dodać należy, że w rozmowie z tzw. doradcami, każdy z nich mówił coś innego! Po dwóch tygodniach straciłem cierpliwość i anulowałem zamówienie. Nawet nie usłyszałem słowa „przepraszam”!
    Drugie zamówienie - po czterech dniach przyznano, że część zamówienia nie może być zrealizowana, bo nie posiadają towaru (!). Od dwóch dni z nadzieją oczekuję na zwrot pieniędzy!
    Zaletybrak
    Wadysame
    wogóle go nie mam
  • ~luk / 2010-10-06 17:21
    Ocena: 1.40 / 5
    Opisy towaru niezgodne z rzeczywistością. Laptop - hdd 250gb zamiast 500gb, 2gb ram zamiast 3gb, procesor celeron t3300 zamiast i3-330m. To samo mówi za siebie. Propozycja sklepu - obniżka ceny o 130zł. Niestety laptop był potrzebny dosłownie na wczoraj... Ja chciałem obniżki o 280zl na dodatkowy ram i myszkę, które chciałem by mi za te pieniądze dosłali.... Nigdy więcej zakupów w tym sklepie.
    Zaletybrak
    Wadykontakt z klientem
  • ~ryszard / 2010-09-13 10:02
    Ocena: 5.00 / 5
    Dostawa w ciągu 48 godzin zgodnie z umową,wybór towaru w tej kategorii o dużej rozpiętości cenowej.Dostawa do punktu odbioru szybka i sprawna.Jestem zadowolony z obsługi,pracownicy Neo24 są kontaktowi o dużej kulturze osobistej.
    Zaletyszybka i sprawna obsługa,towar b.dobry gatunkowo
  • ~martin75 / 2010-07-02 14:21
    Ocena: 3.33 / 5
    przestrzegam przed zakupami w Neo24;
    jeśli będziecie mieć pecha i traficie na towar niezgodny z umową - niedziałający, zobaczycie jak sklep słuchający swoich klientów, słucha ich naprawdę - totalna ignorancja!!!!
    24 czerwca zakupiłem tv samsung ue55c6000; transakcja przebiegła sprawnie - 2 dni od zamówienia towar dostarczony wraz z innymi akcesoriami typu blu ray i hdd do punktu wydań w Poznaniu na Katowickiej; płatność gotówką więc nie ma o czym mówić; chwilę po podłączeniu tv stracił obraz; 26- reklamacja drogą internetową - żądanie wymiany na nowy; 30- kurier f-my Schenker odbiera tv i wiezie do Wrocławia - 100km szybkiej drogi :); 02 lipca - rozmowa z infolinią - nie wiedzą, czy tv dotarł do nich?????
    wiem, że Neo24 trzyma się póki co przepisów prawa ale mam to w d....; pierwszy raz zdecydowałem się na większy zakup w necie i ostatni.....; 3 lata wcześniej miałem problem z matrycą w innym lcd, zakupionym w tradycyjnym sklepie; problem pojawił się po 3msc od użytkowania - czas załatwienia reklamacji - 1 dzień; 2 msc temu kolego w Londynie zakupił ten sam model tv - 46 cali- podobna awaria- czas załatwienia reklamacji - 1h;
    brak słów.........
    Zaletybrak
    Wadyreklamacje - tragedia
    4h, 7499
  • ~ryszard / 2010-05-14 19:18
    Ocena: 2.00 / 5
    Przez tydzień, zamówienie w realizacji, kompletny brak kontaktu. NEO.24 z powodu braku uszczelek za 33,00 zł nie wydało drugiej pozycji zamówienia za 250,00 zł (uszczelki właśnie do tego produktu).
    Przez tydziń czasu neo.24 nie kontaktuje się z zamawiającym nie określa wstępnego terminu realizacji, nie pyta czy z powodu braku uszczelek można zrealizować drugą część zamówienia.
    Po przyjeżdzie do punktu odbioru (chciałem zakupić podstawowy produkt zamówienia skoro brak było uszczelek) zostałem potraktowany odmownie, wyjątkowo brzydko i nie profesjonalnie.

    RADA:
    Jeżelinie chcesz czekać w nieskończoność kiedy otrzymasz zamówiony towar, omijaj szerokim łukiem NEO.24.
    Wadysposób traktowania klienta
    Niestety nie sprzedano mi produktu rzekomo będącego przygotowanym do realizacji zamówienia.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.50, ilość opinii: 1693
Empik.com
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1672
Gandalf.com.pl
Ocena: 4.66, ilość opinii: 1298
Tauron
Ocena: 1.37, ilość opinii: 976
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.17, ilość opinii: 692
Komputronik.pl
Ocena: 3.40, ilość opinii: 617
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4482
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4416
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3885
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3494
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3199
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2929