Znów żałuję, że podpisałam nową umowę. Stały klient, a ceny większe przy podpisaniu każdej umowy i dodatkowo na dniach otrzymałam większy rachunek.Pomijajac to, internet od dawno słabo chodzi. Nikt nie chce z serwisu przyjechać, sprawdzić. Stary ruter może coś nie tak. Radź sobie sama, sprawdź okablowanie itd.....tak jest traktowany klient.Odradzam i składam reklamację. Myślę, też o rozwiązaniu umowy. Usługi nie działają prawidłowo, płacić trzeba, a pomocy z serwisu zeroooo.
najgorsza firma na rynku, oszukują na umowach nie podpisujcie z nimi umów
Zaletybrak
Wadybardzo dużo
MiejscowośćKalisz
~Magda / 2023-09-18 22:13
Ocena: 1.00 / 5
Ta firma jest złodziejska....klientów chcą tylko pozyskać,a później za cholerne się nie można dodzwonić, internet TRAGEDIA,sprzęt w sensie router,pilot etc. Średniowiecze.....niech nikt nie korzysta odradzam w 1000%
ZaletyZero
WadyTysiace
MiejscowośćSzczecin
~Adam / 2023-09-18 16:42
Ocena: 1.00 / 5
Olewanie klienta.chciałem się dowiedzieć coś o tej podwyżce na fakturze to dowiedziałem się że jestem 12 w kolejce po minucie już miałem połączenie a dlaczego bo usłyszałem tylko halo halo nic nie słyszę halo halo i tak w kółko dobry sposób na spławienie klienta szybko.Żenada i buractwo
ZaletyŻadnych zalet
WadySzkoda słów
MiejscowośćGliwice
~Nemo / 2023-09-18 13:14
Ocena: 1.50 / 5
Jakość internetu kiepska a przede wszystkim fatalna obsługa klienta. Firma kompletnie nie dba o klienta - aby tylko go złapać a później niech on się o wszystko martwi. Nie polecam
ZaletyBrak
WadyTa rubryka nie ma takiej pojemności
MiejscowośćGorzów Wielkopolski
~Krystian / 2023-09-17 13:49
Ocena: 1.75 / 5
Po wielu latach stwierdzam, że na chwilę obecną najgorszy internet w Polsce. Podnoszenie ceny bo inflacja, zrzucają to na klienta ( moje niedoczytanie dokładnie umowy, nigdy bym się nie zgodził). Infolinia to średniowiecze w obecnych czasach, i chamskie zachowania konsultantów. Obecną umowę zrywam sam. A sprawę kieruję do BOKiK ( skarga). NIE POLECAM SĄ LEPSZE OFERTY ZE STAŁĄ CENĄ PRZEZ CAŁY OKRES UMOWY
ZaletyBRAK
WadyCena uzależniona od inflacji. 2 godziny połączenie się z konsultantem. Olewanie spraw ważnych. MASAKRA
MiejscowośćWarszawa
~Mario / 2023-09-16 11:31
Ocena: 1.50 / 5
Skandaliczny czas "naprawy" usterki w m. Gliwice. Od 24h brak internetu. Jest sobota i sxykuje się weekend bez neta. Dno.
ZaletyMin.
WadyZbyt wiele
MiejscowośćGliwice
~kikifufu / 2023-09-15 13:14
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy internet jaki mialem w zyciu, obsluga klienta chamska, podczas rozmowy rozlacza sie z chatu, pomoc na poziomie gimnazjum. Internet wywala srednio co tydzien kilka razy, pomimo najwyzszego pakietu internet nie osiaga predkosci 1,2gb
Zaletyzero zalet, kazdy router od nich sie spalil
MiejscowośćRzeszów
~Dominika / 2023-09-15 10:59
Ocena: 1.00 / 5
Internet działa jak chce, prędkosć 600 , której nigdy nawet 1/10 nie została osiągnięta. Ciągłe podwyżki, biuro obsługi to jakiś dramt, infolinia nie istnieje. Dno i wodorosty.
MiejscowośćCzęstochowa
~Krzysztof / 2023-09-14 19:27
Ocena: 1.00 / 5
Tak dziadowskiej sieci Internetu nie ma . Ostatni raz podpisana z tym operatorem i odradzam wszystkim
~bbq / 2023-09-14 09:07
Ocena: 1.50 / 5
jeśli macacie możliwość podpisać umowę z innym operatorem to lepiej to zróbcie, multimedia to dno
MiejscowośćBrzostek
~Andrzej / 2023-09-13 10:24
Ocena: 1.75 / 5
Po 10 latach dość! Zmienili mi właśnie cennik w czasie trwania umowy że względu na poziom inflacj, podpisałem umowę z abonamentem za 90zł a po 4 miesiącach podnieśli mi na 115zł bo inflacja. Odradzam każdemu, usługi dość słabe internet również a dodatkowo podnoszą Ci ceny w czasie trwania umowy. Dno...
ZaletyJak najszybciej do konkurencji która oferuje więcej za mniej.
WadyJedno wielkie g....
MiejscowośćLublin
~dawidjasper32 / 2023-09-10 22:12
Ocena: 1.50 / 5
gówno interenet 800 pingu w cs jak tak żyć naprawcie to będziecie mieli lepszą opinie
~Frandziu / 2023-09-09 11:30
Ocena: 1.00 / 5
jeden z najgorszych jak nie najgorszy w polsce dostawca internetu. internet jest tak powolny i beznadziejny że strony internetowe potrafia sie ład0wać 2 minuty. o graniu w gry sieciowe to ja nawet nie wspomne, totalne dno. obsługa klienta tragiczna. brak mozliwosci dodzwonienia sie do nich. jedyna opcja kiedy MOŻE sie uda skontaktować to w biurze. jesli ktokolwiek mysli ze multimedzia to dobry wybór to bardzo się myli.
Zaletybrak zalet
Wadytragicznie wolny internet
MiejscowośćWrocław
~Marta / 2023-09-06 18:35
Ocena: 4.25 / 5
Biuro obsługi klienta Multimedia Jasło,ul Baczyńskiego 15/11 pani Edyta bardzo miła, profesjonalna obsługa
~Dzej / 2023-09-04 20:10
Ocena: 2.75 / 5
Z mojego punktu widzenia najgorsza jest szeroko pojęta obsługa, oraz sprzedaż usługi . Najlepiej kupić i zapomnieć ,że istnieją. Schody są gdy kończy się umowa...
ZaletyBrak
WadyBOK,
MiejscowośćWarszawa
~Michał / 2023-09-02 10:37
Ocena: 1.00 / 5
Internet beznadziejny, wieczne skoki pingu, freezy w grach nawet po kablu. Oczywiście jak to zwykle bywa obiecywali , obiecywali szybszy sprzęt i poprawę jakości łącza. Wiadomo, że multimedia to oszuści i jedyne co się zmieniło to odrobinę stabilniejsze łącze, lagi i freezy występują nadal, modem, który został wymieniony jest tak samo beznadziejny jak poprzedni. Jest to ostatnia firma do której bym poszedł po internet.
Zaletybrak
Wadyjest ich tyle, że by się nie zmieściły na liście
Miejscowośćjuszkowo
~Jadwiga / 2023-08-28 14:18
Ocena: 2.00 / 5
Jestem bardzo nie zadowolona Nie dbają o Klikenta który był i reguralnie opłacał abonamet przez 10 lat Jak się rezygnuje to wtedy ofiarują promocje -żenada
WadyDrogo
MiejscowośćGnojnik
~Ewa / 2023-08-16 10:35
Ocena: 1.00 / 5
Jak pragniesz płacić za usługi, których nie otrzymasz to super miejsce...internet niemal nie działa, dwie karty z trzech nieaktywne a canal + z 11 kanałów aktywowali 2, pełen profesjonalizm. Dodzwonić się nie ma opcji. Poziom usługi poniżej zera o obsłudze klienta nie wspomnę!!!