Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Multimedia Polska opinie

Ocena na podstawie 430 opinii

1.55 / 5

  • Parametry
    1.56
  • Cena
    1.64
  • Obsługa klienta
    1.47
  • Niezawodność
    1.41
  • Cena/Jakość
    1.95
  • Oferta
    2.24

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Ktoś / 2024-03-08 07:13
    Ocena: 3.33 / 5
    Internet bardzo wolny tylko strata pieniędzy już wolałbym internet od ruska.
    ZaletyNie ma
    WadyWszystko o internecie
  • ~Andrzej / 2024-03-01 12:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Mam nadzieję że upadniecie wasza jakość co do ceny jest wręcz śmieszna
    ZaletyŻadne
    WadyWszystkie
    MiejscowośćGdynia
  • ~Siurek79 / 2024-02-20 16:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia, co chwile wyrzuca internet nic nie działa.
    Zaletyzadne
    Wadywszystkie
    Miejscowość Rzeszow
  • ~Xxx222 / 2024-02-18 21:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Multimedia to najgorsza firma, złożyłam wypowiedzenie tej firmie, kazali mi zapłacić 1 bo niby taka nieodpłatna a jeszcze przysłali fakturę na kwotę 221. Sprzęty oddałam w terminie. Złodziejska firma
  • ~Viero / 2024-02-17 21:48
    Ocena: 1.00 / 5
    masakra internet oszustwo 600mb przy testach tylko 20mb co to ma byc zwykle oszustwo
    MiejscowośćOlsztyn
  • ~kamil / 2024-02-15 13:54
    Ocena: 1.00 / 5
    ZŁODZIEJE umawiają się na inną cenę a na fakturach jest wyżej.
    Wadyoszukują na umowach
    MiejscowośćGorzów Wielkopolski
  • ~Kacper opiniałek / 2024-02-10 14:04
    Ocena: 1.25 / 5
    Mega nie miła obsługa częste braki w dostawie internetu
  • ~Tak tak nie / 2024-02-01 20:59
    Ocena: 2.00 / 5
    Po 4 latach (2x umowa na 2 lata) udało mi się wytargować nawet fajną cenę. Musicie sie z nimi dużo kłócić i straszyć że przejdziecie do konkurencji.
    Ale ogólnie mówiąc jest to moja ostatnia umowa z nimi. Po przejściu do Vectry Internet przerywa regularnie, jednym słowem tragedia.
    Infolinia to walka z tym tępym botem.
    Jeżeli chodzi o cenę to Wytargowałem 35% zniżki
    ZaletyMożna sie z nimi targowa o cenę
    WadyNiestabilność Internetu
    Obsługa klienta
    "Waloryzacja" Cen
    MiejscowośćRadymno
  • ~Natalia / 2024-02-01 15:52
    Ocena: 1.25 / 5
    Przy podpisaniu umowy na zachętę dostałam Tidal,a teraz informacją,że już Tidala nie będzie.Wedlug mnie to nie fair.w biurze obsługi twierdzą,że to darmowe usługi,wiec mogą je wycofać.
  • ~Paweł / 2024-01-30 21:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzień Dobry
    Fatalna sprawa. Multimedia Vectra pozmieniała zasady w umowach i podczas rozmów telefonicznych z klientami nawet o tym nie wspomniała. Dzisiaj dostałem tzw. waloryzacje. Podniesienie ceny o inflacje ponad 11%. Myślę, że ta praktyka zemści się na operatorze jak się z niej nie wycofa. Potraci klientów. Ja tak zrobię i już nie przedłużę umowy za stosowanie takich zapisów. Mimo, że klientem jest od ponad 10 lat.
  • ~Ona / 2024-01-29 15:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Czuje sie oszukana przez te firme. Niby oferuja stala cene, a potem regularnie podnosza z powodu inflacji i nazywaja to “waloryzacja”. A klient nie ma orawa zerwac z nimi umowy bez oplat karnych. We wszystkich innych firmach umowe o stalej oplacie podpisuje sie po to, zeby nie poniesc skutkow waloryzacji, tylko nie w multimedia/vectra. Sobie wymyslili wlasne zasady. Rzecznik oraw konsumenta powinien sie tym zajac. A internet czesto wolniutki i sa przerwy. Robia klientow w bambuko.
    WadyNaciagaja na umowe oferujac stała cene, a po podpisaniu umiwy stale podnosza cene
    MiejscowośćSzczecin
  • ~Tomek Paluch / 2024-01-25 14:38
    Ocena: 1.50 / 5
    Kolejna podwyżka bez możliwości rozwiązania umowy. Złodzieje
    Zaletytv i internet działa
    Wadyceny i obsługa
    Miejscowośćszczecin
  • ~Monika / 2024-01-24 19:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszuści, po 2 miesiącach od podpisania umowy przysłali informację o podwyżce abonamentu o procent inflacji czyli ok. 12%. Czekali na możliwość umieszczenia stosownych paragrafów w umowie. Nie można zerwać umowy. Już mi przesłali 2 podwyżki za marzec i maj.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Art / 2024-01-23 16:33
    Ocena: 1.00 / 5
    SYF !!!!!!!!!!!!! zero kontaktu, brak profesjonalizmu ciągle się rozłącza internet. Brak sygnału !!!!!!!!!!!!
    Zaletybrak
    Wadypoemat bym napisał
    MiejscowośćPłock
  • ~Matu / 2024-01-23 16:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Okropny internet ciągle mi go wywala co chwile coś z nim jest cos nie tak i cena za duz
  • ~Lolek / 2024-01-21 16:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat najgorsza sieć w Polsce cały czas oszukują obsługa klienta cały czas próbuje się wymigać ze niby wszystko jest ok
    ZaletyBrak
    WadyCały czas oszukują,zmniejszają.szybkosc.intenretu kilka razy w roku beż żadnego powodu,przerwy techniczne codziennie,internet tragiczny i na kablu i wi fi problemy z tunelowaniem
    MiejscowośćLublin
  • ~Segosik / 2024-01-20 13:52
    Ocena: 1.75 / 5
    Najgorszy internet jaki chyba da się mieć ciągle się zacina i działa od 10 do 23 potem się nie da korzystać
    MiejscowośćGdynia
  • ~Franek / 2024-01-18 19:30
    Ocena: 2.33 / 5
    Witam
    Jestem stałym klientem
    W chwili upomnienia się o za wysoki rachunek
    został mi wyłączony sygnał
    Bardzo fachowe podejście do klienta.
    Pozdrawiam
    ZaletyByły
    WadyRosną
    MiejscowośćCmolas
  • ~bn / 2024-01-10 10:34
    Ocena: 2.75 / 5
    U żadnego z operatorów nie trzeba płacić na przedłużenie umowy. Tylko Vectra i Multimedia pobierają dodatkową, jednorazową opłatę, że przedłużam umowę, tak jakbym robiła dla nich łaskę.
    Dodatkowo przy przedłużaniu umowy, aby pozostać i nie wnosić większych opłat wciskają usługi komórkowe lub inne płatne oferty, z których nie można zrezygnować w trakcie trwania umowy.
    WadyU żadnego z operatorów nie trzeba płacić na przedłużenie umowy. Tylko Vectra i Multimedia pobierają dodatkową, jednorazową opłatę, że przedłużam umowę, tak jakbym robiła dla nich łaskę.
    Dodatkowo przy przedłużaniu umowy, aby pozostać i nie wnosić większych opłat wciskają usługi komórkowe lub inne płatne oferty, z których nie można zrezygnować w trakcie trwania umowy.
    MiejscowośćSzczecin
  • ~Robert / 2024-01-05 14:34
    Ocena: 1.50 / 5
    Zamówiłem usługę Wi-Fi podczas odnowienia umowy ponieważ nie chciałem używać oddzielnie swojego routera. Po 3 miesiącach użytkowania Wi-Fi zaczęło strasznie zwalniać (według umowy miałem 600 Mb/s, a po Wi-Fi z urządzeniem w odległości 5 cm od ich modemu, osiągało zaledwie 80 Mb/s). Dzwoniłem i od technika dostałem informację, ze jeżeli po kablu jest ok to oni nic nie mogą zrobić. Co to jest? Czy Wi-Fi to to samo co po kablu? Nie wydaje mi się. Podłączyłem z powrotem swój router i Wi-Fi śmiga na 560 Mb/s. Ewidentnie coś nie tak z ich modemem. Zgłosiłem reklamację, którą oczywiście odrzucili z kłamliwym stwierdzeniem: "Szczegółowa analiza podniesionych przez Pana zarzutów wykazała, że nie stwierdzono żadnych nieprawidłowości w świadczeniu usługi Internetowej..". No skandal tak kłamać. Nic nie sprawdzili, nawet nikogo nie było żeby chociażby sprawdzić modem. Pewnie analiza polegała na sprawdzeniu jaka jest prędkość po kablu. Banda ignorantów.
    Zaletyinternet po kablu działa póki co
    Wadybrak poważnego podejścia do reklamacji i klienta
    MiejscowośćParzniew
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4398
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3491
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3198
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2549
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2231
T-Mobile Internet
Ocena: 1.87, ilość opinii: 2071
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4411
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3871
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2902
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2523
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 1999
Mobile Vikings
Ocena: 4.58, ilość opinii: 1227