Wlasnie kończy mi sie umowa. Przez jej okres mialem wiele problemow. Padające zasilacze modemu, braki neta przy każdej burzy, kilka miesiecy płacenie za jakis smieszny program emil bo nikt nie raczyl mnie poinformowac ze moge go wyłączyć i automat na infolinii jest nie do przejścia, na koniec gdy pytalem konsultantke czy obowiazuje mnie jakiś okres wypowiedzenia odpisala ze nie co bylo nieprawdą. Na plus jest to ze od poczatku tego roku nie bylo jak narazie zadnego problemu.
ZaletyOstatnie 4 miesiace bez awarii
WadyOblsuga klienta, przerwy w dostawie
MiejscowośćŁańcut
~Jacek / 2022-04-20 22:08
Ocena: 1.00 / 5
Generalnie ocena taka jaka większości a może nawet wszystkich. Usługi i obsługa klienta to porażka. Telewizja cokolwiek choć też urywa. Internet tragedia do 20-30mb/s zamiast 120. Oferty promocyjne tylko dla nowych klientów, starszy dostają tylko podwyżki i gorsze warunki jednocześnie. Nie polecam
~Magda / 2022-04-18 20:01
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia!!!
Przyjeżdża technik od internetu po 45 minutach czekania na infolinii, klika dwa razy mówi że działa i odjeżdża...
Połączenie z modemem jest, Wi-fi jest - internetu nie ma.
I tak w kółko!
Zaletybrak
WadyWieczne problemy techniczne, brak pojęcia o obsłudze klienta, niezgodność usługi z umową.
MiejscowośćDębica
~Multimedia fuc... / 2022-04-07 11:39
Ocena: 1.50 / 5
Generalnie tragedia wymyślili niby promocję na dwa lata i po 2 latach robią z Ciebie debila bo nie da się tego lepiej określić musisz zerwać umowę żebyś nie płacił jakiejś chorej ceny za internet. Nowi dostają stawkę 49zł ale Ty płać 70 bo jesteś z nami dłużej. Jesteś już naszym klientem. Już wsadziliśmy coś Ci w ... Co dwa lata trzeba się z nimi użerać. Generalnie biuro obsługi tragedia a i nie wolno Ci się przeprowadzić bo masz Multimedię pod tym adresem i Cie nie przeniosą ani nie rozwiążą umowy na inny adres nawet jeżeli chcesz mieć tam neta ale oni nie świadczą tam usług. W podsumowaniu jeżeli nie ma nic innego to da radę tylko po dwóch latach poczujesz takie dziwne ukucie z tyłu. Jeżeli jest opcja b to bbb
MiejscowośćSzczytno
~edek / 2022-03-29 17:39
Ocena: 3.00 / 5
kablówka ok, ale internet od multimedia już gorzej bo nie dotrzymują umownej szybkości internetu. natomiast pomoc biura obsługi to już tragedia... generalnie moje odczucia są takie, że podpisz umowę i płać abonament i nie zawracaj paniom z biura obsługi głowy.
Zaletybrak
~Beata / 2022-03-18 20:03
Ocena: 1.25 / 5
Szkoda słów i czasu na opisywanie traktowania klienta. Złapali frajera i wystarczy.
ZaletyBrak
WadyBrak odpowiedzialności za niedouczonych pracowników.
MiejscowośćWarszawa
~Rumcajs / 2022-03-13 21:37
Ocena: 1.50 / 5
Problem z Vectrą i Multimedią (ta sama firma) polega na tym, że nie wypłacają swoim pracownikom wynagrodzenia, lub ze znacznym opóźnieniem, najniższa krajowa na własnych działalnościach gospodarczych i ludzie się zwalniają masowo, nie są w stanie wytrzymać dłużej psychicznie . Nie ma komu pracować. Dlatego są różnego rodzaju problemy z komunikacją, serwisem itp.
Zalety.
Wady.
MiejscowośćGDAŃSK
~Wiolmaj / 2022-03-09 20:45
Ocena: 1.00 / 5
Awaria przynajmniej dwa razy w miesiącu, tragedia.
ZaletyBrak
WadyTylko wady
MiejscowośćOlsztyn
~Anonim / 2022-03-09 17:56
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza firma, nie szanują klienta. Nie polecam nikomu. Omijać ta firmę z daleka. Awarię naprawiają po ponad 2 tygodnikach.
WadyBrak netu, cały czas zrywa, kiepski zasięg, fatalny kontakt
~Ewka / 2022-02-27 15:34
Ocena: 1.25 / 5
Nie mogę doczekać się, kiedy skończy się moja umowa. Nigdy więcej, internet się wiesza, z TV również problemy bywają, a najgorsza sprawa to kontakt z obsługą klienta, kiedy chcesz się z nimi skontaktować czas oczekiwania to jakaś masakra.
MiejscowośćDębica
~Jaroslaw / 2022-02-22 19:09
Ocena: 4.00 / 5
Ogolnie jakosc świadczonych usług i cena jest bardzo dobra.problemem jest jakosc infrastruktury i okablowania.caly czas namawiają was na gratisy i zwiększenie transferów.tez sie zdecydowałem a co tam 10zl wiecej a predkosc 300 zamiast 150 i sie zaczęły schody jak u większości niezadowolonych.pol roku walki.dekodery.technicy przez 6 miesiecy.w końcu wymieniali okablowanie i wszystko działa jak należy 200mb/s test na smartfonie.musicie zrozumieć ze panie które do was dzwonia i wciskają wam uslugi dodatkowe nie maja zielonego pojęcia w sprawach technicznych.to są poprostu sprzedawcy co mają wyrobić normę.wiec albo stosowną umowa z zapisem.albo koniecznie wizyta serwisanta przed instalacja na pomiar zaklocen.ale na to multimedia niestety sie nie zgadza.a byłoby idealnie jakby była taka możliwość.walczylrm 6 miesiecy ale jestem 2 lata mega zadowolony..
ZaletyJakoś bardzo dobra do ceny
WadyDział techniczny nie współpracuje z handlowym
MiejscowośćGdańsk
~Klientka / 2022-02-19 09:45
Ocena: 1.25 / 5
Fatalne podejście do klienta. Naliczyli rachunki niezgodne z umowa. Miesięczny koszt mojego rachunki miał wynosić 39 a od roku naliczali 77 zł. Ale o tym dowiedziałam się je sytuacji, w której zawiesili kuskusem Internetu w związku z zadłużeniem . W wyniku niewłaściwego naliczenia kwot rachunków narosły zaległości na ponad 500 zł . Firma nie raczyła się odezwać w sprawie rosnącego zadłużenia. Złożyłam reklamacje … zobaczę jaki będzie efekt. ZDECYDOWANIE ODRADZAM !!!
ZaletyBrak
WadyZdecydowanie za dużo żeby opisywać
MiejscowośćRzeszów
~walex / 2022-02-18 10:57
Ocena: 1.00 / 5
ZŁODZIEJE jednym słowem, posiadałem nadpłatę w eboku, po kilkunastu mcach chciałem ją wypłacić, ponieważ wróciłem w rodzinne strony, jak się okazuje, nadpłata w magiczny sposób zniknęła...nikt nie wie gdzie xD kradną w biały dzień. Wynajmujący wypowiedział mi umowę mieszkania, chciałem przenieść usługę w kilka miejsc, niestety firma nie pozwoliła mi na to, ponieważ ważniejszym od uczciwej obsługi klienta było nałożenie na mnie kary w wysokości 700zł. Jak ognia unikać!!
Zaletybrak
Wadywszystko
Miejscowośćskwierzyna
~Kaja / 2022-02-17 20:23
Ocena: 1.25 / 5
Absolutnie nie polecam, od roku mam problem z internetem, oni twierdzą że wszystko gra, a internet ciągle się zawiesza, przychodzą technicy, za każdym razem inny, albo nikt nie przyjdzie, chociaż był umówiony, wymieniają a to ruter a to końcówkę kabla i nadal porażka. Ludzie nie podpisujcie z nimi umowy, nie dajcie się nabić w butelkę, ja żałuję a jeszcze rok umowy mi został. Jedyne z czego jestem zadowolona to telewizja.
MiejscowośćToruń
~Helga / 2022-02-16 14:24
Ocena: 1.00 / 5
Na szczęście już kończy mi się umowa i przechodzę gdzie indziej. Oszuści wkręcili moją mamę w internet a telefonie i teraz musi płacić, bo jak twierdzą g widziała co podpisała. Omijajcie tych oszustów!
ZaletyBrak
WadyZa mała prędkość, brak możliwości dodzwonienia się do infolinii
MiejscowośćOstrów Mazowiecka
~Niezadowolony / 2022-02-15 22:05
Ocena: 1.00 / 5
Odradzam Multimedię. OMIJAJCIE Z DALEKA JAK POSZUKUJECIE SPOKOJU. od 1,5 miesiąca czekam na podłączenie i nic. Obsługa ich techników jak ich nazywaja to porażka, przychodzą różni i na nowo rekonesans . "Technicy " z multimedii to porażka.
Zaletybrak
Wadyniekompetencja
MiejscowośćKępno
~Patryk / 2022-02-13 18:51
Ocena: 1.00 / 5
Największe gó*no jakie kiedykolwiek miałem. Nie polecam. Częste awarie o których biuro obsługi klienta nie ma pojęcia (o ile już się uda wam skontaktować z nimi, bo wydaje mi się że zamiast odbierać telefony to potrafią tylko odpisywać na komentarze na Facebooku). Wymiana routera nie dała nic, a na dodatek umówiliśmy się na wymianę na konkretny dzień a facet przyszedł półtorej tygodnia później. Jeśli szukasz dobrego łącza i tv to nie myśl nawet o tym gó*nie.
ZaletyBrak
WadyTa cała firma to wada
MiejscowośćWarszawa
~Marta / 2022-02-10 08:45
Ocena: 1.33 / 5
Nie polecam słabe łączę co chwilę aktualizacja i wyłączanie masakra.
ZaletyNie posiada
MiejscowośćGdańsk
~Laik / 2022-02-08 15:50
Ocena: 1.25 / 5
Nie Polecam. Telefon komórkowy w Multimedia Polska. Permanentny brak zasięgu, Internet to loteria najczęściej brak. W czasie rozmowy trzaski, szumy, gwizdy, urwane w połowie słowa. Pomoc techniczna na niczym się nie zna.
Zaletybrak
Wadybardzo zła jakość internetu i rozmów telefonicznych, pomoc techniczna nie istnieje.
MiejscowośćDorohusk
~Krzysztof / 2022-02-04 17:03
Ocena: 1.00 / 5
Beznadzieja dziadostwo dno dno dno i jeszcze raz dno to nawet dna nie ma, a żeby się połączyć z konsultantem to graniczy z cudem. Czy właściciel tego niby multimedia to poważny człowiek czy to ktoś z przedszkola nie obrażając dzieci z przedszkola gdzie prezesi i właściciel jest czy tylko od pieniędzy czy można kontakt z właścicielem dno dna
Proszę o publikację tej opini