widać pomimo przejęcia przez vectra taki sam poziom jest jaki był kiepski . obie te firmy są siebie warte może kiedy Abonenci odejdą do konkurencji np POLSAT BOX ,ORANGE TV ,netia tv. wtedy obudzą się z niczym .
Zaletybrak
Wadyinformowanie o zmianach brak .obsługa w biurze abonenta dramat ,brak kompetencji pracowników całkowity .
Miejscowośćkalisz
~Iwona / 2022-05-25 20:50
Ocena: 4.00 / 5
Tradycyjnie infolinia koszmar dodzwonić się do kogokolwiek kto nie jest robotem czy automatem graniczy z cudem.Pomoc ze strony działu technicznego bez konkretnej odpowiedzi.Poprosilam o przekierowanie do osoby która mi pomoże .. Sukces w końcu pełna odpowiedź i pomoc od pana Janusza Ł któremu serdecznie dziękuję za cierpliwość i profesjonalizm.Nareszcie!!!Po tygodniu kombinowania ktos w końcu kompetentny.Jeszcze raz dziekuję
ZaletyProfesjonalizm
WadyStrasznie ciężki dostęp do człowieka który pomoże rozwiązać problem. Gadanie do automatu nic nie daje
MiejscowośćTorun
~Anndrzej / 2022-05-17 12:36
Ocena: 1.00 / 5
Dzisiaj przekonałam się , że Multimedia Polska to firma , która reprezentuje w branży dosłowne DNO. Olewanie stałych klientów to główna zasada, brak obsługi technicznej. RADA- unikać szerokim łukiem.
ZaletyBRAK
WadyTYKO SAME WADY.
MiejscowośćWrocław
~Wściekła / 2022-05-16 19:37
Ocena: 1.00 / 5
Beznadziejny dostawca internetu. Nie polecam gdyby nie to że umowę mam jeszcze na rok to już dzisiaj przeszłabym do innego. Zero poszanowania stałego klienta. Trzy tygodnie temu przestał działać internet. Technika przysłali dopiero po tygodniu po to żeby w ciągu 2 minut wymienił zasilacz od modemu. Dzisiaj znowu nie mam intetnetu, podejrzewam że padł modem i co? Znowu tydzień bez internetu bo servise zawita do mnie za tydzień
ZaletyBrak
WadyJak podpiszesz umowę to mają cię w nosie
MiejscowośćRzeszów
~Krystyna / 2022-05-16 09:40
Ocena: 2.50 / 5
Beznadziejna telewizja, awaria goni awarię, wysoko sobie cenią swoje usługi uważam że zbyt wysoko choćby ze względu na częstą awaryjnosc. Odradzam zawarcie umowy.
WadyCzęste awarie
MiejscowośćKatowice
~Wściekla / 2022-05-15 09:34
Ocena: 1.00 / 5
BEZNADZIEJA.AWARIA ZA AWARIA,WIECZNIE INFORMACJE KODOWANY KANAL,BRAK DOSTEPU NA KANALACH KTORE MAM W PAKIECIE
CENA W STOSUNKU DO JAKOSCI GRUBO PRZESADZONA
OBSLUGA KLIENTA AROGANCKA
NIE POLECAM
CZEKAM DO KONCA UMOWY I KONCZE Z NIMI NA ZAWSZE
PO 12 LATACH MOWIE DOŚĆ
ZaletyBrak
WadyMnostwo
MiejscowośćInowroclaw
~Monika / 2022-04-28 13:09
Ocena: 2.67 / 5
Te awarie to paranoja, coraz częstsze. W końcu od nich odeszlam
MiejscowośćWarzymice
~Jakub / 2022-04-26 20:11
Ocena: 1.33 / 5
Paranoja co chwile awaria, dzwonie na infolinie 2 razy miał juz ktoś przyjechac i ani razu nikogo nie było mam lepszy telefon z telefonu ni z po kablu bardzo mocno nie polecam
Zaletybrak
Wadycaiągłe awarje ping po 400
MiejscowośćKartuzy
~Magda / 2022-04-24 07:50
Ocena: 1.00 / 5
Nie polrlecam! Ciągle awarie, których naprawa trwa cały dzień. Brak szacunku dla klienta, który potrzebuje dostępu do internetu podczas pracy. Oczywiście, awarie te nie przedkładają się na rekompensaty w płatnościach
ZaletyNie ma
WadyCiągle awarie
MiejscowośćDąbrowa Tarnowska
~Jacek / 2022-04-19 16:38
Ocena: 1.67 / 5
Multimedia traktuję Cię normalnie dopóki jesteś jego klientem. Zrezygnowałem z umowy. Zdałem sprzęt tak jak trzeba tylko musiałem zostawić numer telefonu na miesiąc. Normalnie płaciłem 1 zł. Za ten jeden miesiąc policzyli mi 259 zł.Dziadostwo.Już nigdy z nimi nie podpisze żadnej umowy.Uwazajcie na nich.
ZaletyBrak
WadyTrudno zliczyć
MiejscowośćOlsztyn
~Miron / 2022-04-18 17:48
Ocena: 2.33 / 5
W czerwcu koncze umowe z tym operatorem i nigdy wiecej. Znow awaria, święta, nic nie dziala, siedzimy jak w rodzinnym grobowcu.
MiejscowośćChełmża
~Klient / 2022-04-14 17:18
Ocena: 3.00 / 5
Radzę się dwa razy zastanowić nad wyborem tej firmy. Na infolinii czy w bok każdy mówi coś innego. Zostałam przez pracowników na infolinii wprowadzona dwukrotnie w błąd. Po złożeniu reklamacji dostałam przeprosiny a sprawa dalej nie rozwiązana. Firma nie próbuje pomóc i rozwiązać problem tylko mówią NIE i to ma wystarczyć. Bałagan i niekompetencja. Będę odradzać każdemu to firmę. Nie polecam !
MiejscowośćPogórze
~Małgosia / 2022-03-31 15:57
Ocena: 1.00 / 5
Korzystam z internetu, bo tv już dawno była do niczego. A internet nie lepiej. Od 2 lat proszę o wymianę routera wi-fi, bo nie działa dalej, niż 1.5 m od urządzenia, ale oni nie widzą problemu, bo im się wyświetla, że działa. Wizyta technika polega na zajrzeniu do skrzynki na budynku obok i nawet nie wchodzi. Totalna porażka. Nie polecam
ZaletyBrak
WadyZasięg wi-fi, konieczność resetowania routera kilka razy dziennie
MiejscowośćKwidzyn
~ettore / 2022-03-29 14:55
Ocena: 1.67 / 5
Nie polecam nikomu tego dziadostwa. Odcięli moją prawie stuletnią ciocię od telewizji i każą jej czekać 2 tygodnie na wizytę technika. Dla starszego .
trzymajcie się z daleka od tego dziadostwa!
Wadyfatalna obsługa klienta
MiejscowośćWARSAW
~NIE POWIEM / 2022-03-20 22:41
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza sieć jaka istnieje, internet potrafi wywalać po kilkanaście razy dziennie do tego prędkość kupiona 150mb/s a jest max 70mb/s ... złodzieje i oszuści
Zaletybrak
Wadywszystko co możliwe
- wywala neta co kawałek
- nie ma deklarowanej prędkości
- zawsze problemy z internetem to nie ich wina
MiejscowośćTarnów
~Marek / 2022-03-17 20:39
Ocena: 1.00 / 5
Namawiają na kolejne szysze pakiety. Ostatnio na 600Mb/s i zgadnijcie jaką mam prędkość 3Mb/s po kablu
Dzwonie. Pani co naprawia, potem mówi, że muszę od rutera odkręcić kabel na 15 minut bo to ma pomóc.
Może jeszcze okadzić kadzidłem i złożyć dary ?
Beznadzieja.
Jak kto nie ma wyjścia to bierzcie najwolniejszy bo ten najszybszy będzie taki sam wolny czyli 3Mb/s jak u mnie.
Wadyawaryjny Internet.
MiejscowośćRzeszów
~Artur / 2022-03-16 18:17
Ocena: 1.00 / 5
Dno i jeszcze raz dno,rozmawiałem dzisiaj z bardzo rezolutnym człowiekiem z info lini i tu cyt.Powiem Panu coś między nami,ktoś z góry zadecydował......,i tu koniec,rozłączono nas,hańba i kanalie,tyle w temacie.
ZaletyZero
WadyBez ograniczeń
MiejscowośćWarszawa
~Darek / 2022-03-15 08:26
Ocena: 1.00 / 5
Masakra . Od początku podpisania umowy nie było miesiąca bez kłopotu z internetem . Oczywiście zgłaszając usterkę u nich wyglądało że jest wszystko w porządku. Po resecie ( u nich) . Przez 5 min działa i potem znów lipa.
Obsługa nie słuch jak o czym się mówi. Tak jak by mieli gotowy wierszyk tłumaczący swoje gafy. Włączają na chwilę internet by nie można im udowodnić że nie działa 24 godz bo wtedy by musieli pokrywać koszta niedotrzymania umowy . Odradzam . Jak macie wybór to nie multimedia . Drodzy , wciskają ciemnotę klientom, utajają swoje błędy . Mieszkałem w innym miejscu i miałem UPC i było super jak doszło do awarii u nich to sami skontaktowali się , przeprosili i przez 5 m-c dostawałem zerowe rachunki.
ZaletyTelewizja w miarę
WadySłaby internet , jego brak , czuje się oszukiwany.
MiejscowośćPruszcz Gdański
~Adrian / 2022-03-14 20:00
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia, doradzam omijanie dużym łukiem. Strata czasu oraz pieniądze.
ZaletyBrak
WadyMasa, brak kontaktu, trzy krotnie odmówiono serwis w dniu serwisu. Porażka totalna, infolinia to fikcja
MiejscowośćRzeszów
~Pomorzanin / 2022-03-12 18:41
Ocena: 1.33 / 5
Dzień dobry. Zamówiłem wraz kablówką i internetem telewizję internetową Multimedia Go. Najpierw przez tydzień 3 konsultantów z infolinii nie potrafiło mi pomóc w zalogowaniu. Kiedy czwartemu się udało, okazało się, że wyskakuje informacja o treści (dosłownie!) "ups, nic tu nie ma, ale nie przejmuj się!" Jakby ktoś dał si w pysk i się uśmiechał. To jeszcze nie wszystko. Zwycięzca został dział techniczny Multimedia Go. Po zgłoszeniu problemu otrzymałem mejla: "Z przykrością informujemy iż nie jesteśmy w stanie usunąć zgłoszonej usterki. Zapraszamy do złożenia rezygnacji z pakietu Multiscreen telefonicznie pod numerem..." Bez komentarza, bo muszę szukać szczęki