Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Multimedia Polska (TV) opinie

Ocena na podstawie 605 opinii

1.39 / 5

  • Cena/Jakość
    1.33
  • Obsługa klienta
    1.29
  • Oferta
    1.55
  • Cena
    2.00
  • Niezawodność
    1.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Bożena / 2023-08-21 13:40
    Ocena: 1.67 / 5
    Od piątku 18 sierp. b.r awaria systemu!
    Po zgłoszeniu na infolinię, dostałam łaskawie informację, że naprawa Tv i złącza nastąpi we wtorek 22-ego!
    Niewiarygodne!
    Przy wysokich opłatach, uiszczanych w terminie co miesiąc, klient zwyczajnie, przestał się liczyć.
    Czas będzie podziękować także za internet, którego szybkość pozostawia wiele do życzenia i cyklicznie jest zrywany. TV ma ciągłe defekty i przerwy.Nawet techniczne „usprawnienia”, odbywają się bez uprzedzeń, w ciągu dnia. Żenujące.
    Brak poszanowania klienta.
    Przestrzegam przed zawarciem umowy.
    Zalety- - -
    WadyJ.w.
    MiejscowośćŁódź
  • ~Daeo / 2020-07-06 23:01
    Ocena: 1.67 / 5
    Chciałbym, też napisać jakąś opinię, ale Multimedia od 1 lipca podłącza mi uslugę, 5 zgłoszeń, 0 odezwu montażystów, skarga, nikt nie daje znaków życia, żenada nie firma...brak szacunku do nowych klientów i zero profesjonalizmu...
    ZaletyBrak
    WadyZbyt wiele
  • ~Damian / 2024-01-29 18:41
    Ocena: 1.67 / 5
    Złodziejska firma. Cichaczem wpisali do umowy haczyk że co roku będą zwiększać abonament o wskaźnik inflacji. W efekcie po 1.5 roku zamiast 78 płacę już 100 zł za tv i net. To ostatnie pół roku i wypowiem umowę złodziejom. Beznadziejne łącze. Od kilku lat nie potrafią naprawić uszkodzonych kabli w piwnicy bloku.
    ZaletyZero
    WadyCena i zwyżki cen co roku, mimo trwania umowy.
    MiejscowośćGdynia
  • ~ettore / 2022-03-29 14:55
    Ocena: 1.67 / 5
    Nie polecam nikomu tego dziadostwa. Odcięli moją prawie stuletnią ciocię od telewizji i każą jej czekać 2 tygodnie na wizytę technika. Dla starszego .








    trzymajcie się z daleka od tego dziadostwa!
    Wadyfatalna obsługa klienta
    MiejscowośćWARSAW
  • ~Ewa / 2019-12-30 13:31
    Ocena: 1.67 / 5
    Brak obsługi i chęci dalszej współpracy po śmierci klienta. Wysłany akt zgonu i informacja w październiku listem i na stronie Multimedia gdzie stwierdzono że oświadczenie jest ale akt zgonu nie widzą. Taka strona jak i firma w obsłudze po sprzedaży. Nikt nie jest zainteresowany może podpisaniem nowej umowy. Po co sprzedaż jednostronna przedstawiciel przyjeżdża instaluje naciaga na pakiety ale kiedy umowa ulega rozwiązaniu to żaden przedstawiciel nie przyjeżdża i nie zabiera swojego sprzętu tylko zmusza się do dostarczenia do punktu dekodera bo inaczej nalicza opłaty karne. Firma którą nie pracuje na swój wizerunek i polecenie innym osoba. Na dziś firma której się nie poleca.
    ZaletyŻadne
    WadyNaciąganie i brak zainteresowania klientem po sprzedaży sztywny regulamin i brak empatii czy chęci pomocy.
    MiejscowośćSulęcin
  • ~GORZÓW / 2023-09-08 12:01
    Ocena: 1.67 / 5
    Waloryzacja ceny to jakaś kpina, w nosie mają klientów, których juz pozyskali, w maju podpisałam umowę, a w lipcu dostałam informację o waloryzacji - KPINA, ostatni raz podpisałam z nimi umowę, NIGDY WIĘCEJ
    ZaletyBRAK
    WadyWOLNY INTERNET MIMO PODWYŻSZENIA PRĘDKOŚCI, CZĘSTE AWARIE, ZMIANA CEN JAK SIĘ PODOBA, NACIĄGANIE NA RÓŻNE PAKIETY, ( MIESIĄC ZA DARMO, JAK ZAPOMNISZ WYPOWIEDZIEĆ - PŁACISZ), BRAK KONTAKTU, BOK TO KPINA Z KLIENTA......
    MiejscowośćGORZÓW WLKP
  • ~HESTIA77 / 2018-09-21 10:15
    Ocena: 1.67 / 5
    Witam

    Trzymajcie się od nich z daleka !!! Mialam abonament na 35 zl - NA FAKTURZE 54 !!! Caly rok prosilam o korektę - to korygowali tylko ten miesiąc , w ktorym reklamowalam !!! wiec musialam chodzic CALY ROK !!! Dostawalam @ , sms y oraz wyswietlalo mi sie na telewizorze ,że mam im zwrocic pieniadze ! Zastanawialam się , czy nie pozwac ich do sądu za nękanie i wyludzanie pieniędzy . Nie bylam jedyna w biurze ,ktora przyszla z tym samym problemem !!! ZAWSZE SIE MYLĄ NA NIEKORZYSC KLIENTA !
    ZaletyNAWET DUZO KANALOW
    WadyOKLAMUJĄ KLIENTA ! FAKTURY WYZSZE NIZ NA UMOWIE (SPOTYKALAM LUDZI W BIURZE Z TYM SAMYM PROBLEMEM)nEKANIE PRZEZ CALY ROK SMS AMI I WYSWIETLANIEM NA EKRANIE - CHCIELI WYLUDZIC ODE MNIE PIENIADZE ! NIE ODPOWIADAJA NA @, CZY NAWET LIST POLECONY
    MiejscowośćgLIWICE
  • ~Jaa / 2021-03-15 18:56
    Ocena: 1.67 / 5
    Totalna poracha, ciągłe awarie zawieszanie się telewizji i internetu. Biuro obsługi nie odbiera i z nikim żywym nie da rady porozmawiać. W stacjonarnym biurze obsługi nic nie mogą. Po 2 tygodniowej awaria internetu dostałem 12 zł. zwrotu. Wszystko po połączeniu z Wektrą.
    MiejscowośćGorzów Wielkopolski
  • ~Jacek / 2022-04-19 16:38
    Ocena: 1.67 / 5
    Multimedia traktuję Cię normalnie dopóki jesteś jego klientem. Zrezygnowałem z umowy. Zdałem sprzęt tak jak trzeba tylko musiałem zostawić numer telefonu na miesiąc. Normalnie płaciłem 1 zł. Za ten jeden miesiąc policzyli mi 259 zł.Dziadostwo.Już nigdy z nimi nie podpisze żadnej umowy.Uwazajcie na nich.
    ZaletyBrak
    WadyTrudno zliczyć
    MiejscowośćOlsztyn
  • ~Jerzy / 2018-11-06 23:11
    Ocena: 1.67 / 5
    Nie radzę najgorszemu wrogowi korzystac z usług tej firmy. Obiecują złote gory podczas rozmowy telefonicznej a później przesyłają umowę zupelnie innej tresci. Brak mozliwosci kontaktu z osobą kompetentną i decyzyjna. To zwykli oszusci. Dziwie się że odpowiednie służby dotychczas nic z tym nie zrobily.
    ZaletyUmieją dobrze doić klientów.
    WadyZa dlugo istnieją na rynku.
    MiejscowośćRadomsko
  • ~Jolanta / 2021-12-05 14:04
    Ocena: 1.67 / 5
    Przedłużona umowa na tych samych zasadach 5 dzień 6 reklamacji i brak poprzednich ustawień. Oczekiwanie na połączenie ponad godzina. Obsługa dno.
    MiejscowośćŁódź
  • ~Konrad / 2022-09-07 17:48
    Ocena: 1.67 / 5
    Reklama ładna, ale obsługa posprzedażowa u Was to jakaś katastrofa. Dzisiaj przestał działać mi internet, a termin naprawy wyznaczono mi dokładnie za miesiąc. W dobie internetu i pracy zdalnej ... mam cierpliwie czekac na technika 30 dni... Nie polecam, a wręcz odradzam wszystkim, gdyż działanie tej firmy to jakaś kpina. Na szczęście nie jesteście jedyni na rynku, a jeżeli tylko będę miał taką możliwość będę ostrzegał ludzi aby nie popełnili takiego błędu jak ja...
    ZaletyBrak
    WadyTragiczna obsługa posprzedazowa, 30 dniowe terminy usunięcia usterek przy braku dostępu do usług... nie polecam
    MiejscowośćWrocław
  • ~Kropka / 2018-08-17 12:34
    Ocena: 1.67 / 5
    Pierwszy raz w życiu mam do czynienia z tak beznadziejną formą komunikacji z firmą. Infolinia jest nawigowana w taki sposób, że kompletnie nic tam nie można załatwić a połączenie z człowiekiem jest wręcz cudem. Jestem zażenowana i już żałuje, że zdecydowałam się na uslugi tej firmy. Sam montaż trwał w moim przypadku dwa tygodnie bo serwisant raz w ogóle się nie zjawił , kolejnym razem nie wiedział co zrobić aż w końcu przyszedł po dwóch tygodniach i tak podłączył , że internet nie działa. I teraz szukaj wiatru w polu bo jedyny numer dostępny dla klientów to numer infolinii, gdzie można co najwyżej stracić czas i nerwy.
    MiejscowośćBielsko-Biała
  • ~Leszek / 2023-03-20 09:19
    Ocena: 1.67 / 5
    od kilku lat usiłują mnie okraść. Naliczyli podwójnie opłaty za ten sam okres. Doliczają jakieś odsetki
    chociaż nigdy nie miałem opóźnienia w opłatach.
    Zaletynie ma. program na "agrafkach"
    Wadykłamcy, nieroby
    MiejscowośćStargard
  • ~Łukasz / 2019-05-13 20:14
    Ocena: 1.67 / 5
    Próbowałem zgłosić wolne działanie internetu przez ich infolinię - Pętla czasu bez efektów!
    MiejscowośćDębica
  • ~Magda / 2022-05-31 12:29
    Ocena: 1.67 / 5
    Nie polecam, na koncie nadwyżka a wypowiadając umowę nie potrafią jej wypłacić. Robią problemy.
    MiejscowośćGdynia
  • ~Marcin / 2018-09-25 16:06
    Ocena: 1.67 / 5
    FATALNIE! Nigdy więcej Multimediów. Na chwilę obecną mamy podpisaną świeżo umowę, no i już tydzień nie ma nic - ani TV, ani internetu. Naprawić nie chcą, reklamacji nie przyjmują - wysłałem pisemną, bo telefonicznie odmówili przyjecia reklamacji. Co z tego, że oferta przyzwoita, jeśli w kółko są jakieś problemy? Zresztą 94% opinii negatywnych coś znaczy.
    WadyFatalna obsługa, konsultanci niekompetentni, brak kontaktu do przełożonych, nie można złożyć reklamacji, brak techników, którzy mogliby usunąć usterkę.
    MiejscowośćNowy Dwór Gdański
  • ~Marek / 2020-12-03 17:09
    Ocena: 1.67 / 5
    Nie polecam Multimedia !!! od przeszło dwóch miesięcy występują zakłucenia w odbiorze TV o Internecie nawet nie wspomnę zglaszałem kilkanaście razy a multimedia ma to gdzieś a jak chcą ze mną przedłużyć umowę to dzwonią kilka razy dziennie. Poczytajcie opinie o multimedia żeby nie było że się czepiam. Multimedia? Chyba raczej MULTITRAGEDIA!
    MiejscowośćGdynia
  • ~Mariusz / 2020-11-15 00:54
    Ocena: 1.67 / 5
    W Afryce mają lepszy , bardziej stabilny internet niż w Multimedia POlska ..
    ZaletyKanały TV działają
    WadyNet - leży i zdycha .. Konsola podłączona PO KABLU z modemem - traci łączność z netem po kilku minutach ...
    MiejscowośćKonin
  • ~Mg / 2020-05-09 10:11
    Ocena: 1.67 / 5
    Sprzedałem mieszkanie i nie mogę zrezygnować z telewizji i internetu. Nie ma możliwości przeniesienia na nowy adres. Z Orange nie było problemu.
    Internet za te pieniądze lepiej wziąć od konkurencji.
    ZaletyNie ma
    WadyObsługa klienta
    MiejscowośćAugustów
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

nc+
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2268
Cyfrowy Polsat (TV)
Ocena: 1.47, ilość opinii: 1668
Netflix
Ocena: 2.12, ilość opinii: 746
HBO GO
Ocena: 1.76, ilość opinii: 467
CDA Premium
Ocena: 1.66, ilość opinii: 317
Toya (TV)
Ocena: 4.28, ilość opinii: 216
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4543
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3913
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3496
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2960