Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Multimedia Polska (TV) opinie

Ocena na podstawie 605 opinii

1.39 / 5

  • Cena/Jakość
    1.33
  • Obsługa klienta
    1.29
  • Oferta
    1.55
  • Cena
    2.00
  • Niezawodność
    1.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~JŚ / 2023-09-16 08:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Jakość odbioru telewizji cyfrowej niska . Obraz zawiesza się , "pikseluje" Kontakt e-mail Żadny po napisaniu i kliknięciu wysłane , pojawia się komunikat BŁĄD . Bez żadnej informacji podnieśli mi opłatę abonentową UWAŻAJCIE NA TĄ FIRMĘ NIE POLECAM

    ZaletyBRAK
    WadyBRAK ZALET
    MiejscowośćSkarszewy
  • ~Krzysztof / 2023-09-16 08:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Mają awarie globalna a wciskają ludziom że nic się nie dzieje. Chyba uważają że ich klienci to idioci. Ja już nie przedłużę u nich umowy. Mam nauczkę na przyszłość.
    ZaletyBrak
    WadyZa długo by wymieniać
    MiejscowośćWarszawa
  • ~GORZÓW / 2023-09-08 12:01
    Ocena: 1.67 / 5
    Waloryzacja ceny to jakaś kpina, w nosie mają klientów, których juz pozyskali, w maju podpisałam umowę, a w lipcu dostałam informację o waloryzacji - KPINA, ostatni raz podpisałam z nimi umowę, NIGDY WIĘCEJ
    ZaletyBRAK
    WadyWOLNY INTERNET MIMO PODWYŻSZENIA PRĘDKOŚCI, CZĘSTE AWARIE, ZMIANA CEN JAK SIĘ PODOBA, NACIĄGANIE NA RÓŻNE PAKIETY, ( MIESIĄC ZA DARMO, JAK ZAPOMNISZ WYPOWIEDZIEĆ - PŁACISZ), BRAK KONTAKTU, BOK TO KPINA Z KLIENTA......
    MiejscowośćGORZÓW WLKP
  • ~Bart / 2023-09-01 11:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedian, na naprawienie usterki czeka się 2 tygodnie, infolinia składająca się z niczego niewiedzacych studentów, bardzo nie polecam
    Miejscowośćbrzostek
  • ~krystian / 2023-08-30 13:40
    Ocena: 1.00 / 5
    masakra brak usług internetowych!!!! brak jakichkolwiek informacji kiedy zacznie działać!!!! infolinia to jakiś żart !!!!
    opiekunowie biznesowi to też jakiś żart !!!
    Zaletybrak
    Wadysame wady
  • ~Joss / 2023-08-26 08:05
    Ocena: 1.33 / 5
    Brak tv od 6 dni. Naprawa trwa codziennie według „obietnic” Infolinii.Beskuteczna naprawa. Ludzi robią w balona.Rachunki kosmiczne …..a za brak usługi. Rachunek będzie ten sam.Porażka!!!!
    Zaletyobecnie brak bo nic nie ma
    Wadybrak usługi, kontakt z Infolinią
    MiejscowośćSzczecin Prawobrzeże
  • ~Janusz.B / 2023-08-25 20:06
    Ocena: 1.33 / 5
    Witam.
    W Szczecinie nie ma sygnału multimedia od 4 dni, dzisiaj dodzwoniłem się do konsultanta który odczytał mi komunikat ze swojej strony o treści ,, awaria po stronie zakładu energetycznego" otóż chciałbym poinformować że nie jest to prawdą i firma multimedia taką informacją próbuje przerzucić swoją odpowiedzialność na inny podmiot. Po krótkiej rozmowie oraz przekazaniu informacji że takim komunikatem obciąża operatora energetycznego konsultant zmienił front i poinformował mnie że właśnie w tym akurat momencie rozmowy zmieniono komunikat na ,,bardziej złożone problemy". Stanowisko operatora Multimedia jest wyjątkowo nieprofesjonalne, by nie powiedzieć żenujące a całą sprawę i zasłanianie się działaniem firmy dostarczającej energię elektryczną zamierzam zgłosić do UOKiK.
    WadyKontakt z infolinią.
    MiejscowośćSzczecin
  • ~Sylwek / 2023-08-24 12:32
    Ocena: 1.00 / 5
    W Szczecinie od paru dni brak internetu oraz telewizji kablowej . Żart w tych czasach to średniowiecze?? A za rachunki trzeba płacić Najgorsze jest to że oni sami nie wiedzą kiedy naprawią awarię
    MiejscowośćSzczecin
  • ~xfv / 2023-08-23 10:08
    Ocena: 1.00 / 5
    brak kompetencji .częste awarie w odbiorze telewizji i radia 2023 .obsługa techniczna nie robi nic ,awaria sama się naprawi .konkurencja robi promocje dla abonenta a tu nic od lat ,jedynie cenna do góry i płać .jednego mogą się spodziewać jak dale tą drogą obiorą to abonent odejdzie do konkurencji i klapa .
    Zaletybrak
    Wadybrak kompetencji od kierownika po obsługę biura abonenta nawet po przejęciu vectra .2020
    MiejscowośćKalisz
  • ~siergej kaszka / 2023-08-21 20:39
    Ocena: 5.00 / 5
    Współczesny świat jest spleciony nitkami informacji, a dostawca internetu to tkacz, który spinając technologiczne włókna, tworzy sieć naszych możliwości i połączeń.
    ZaletySzybkość i Wydajność: Usługi Multimedia oferują szybkie i stabilne połączenie internetowe, umożliwiając szybkie przeglądanie stron internetowych, oglądanie filmów w jakości HD, granie online bez opóźnień oraz efektywne korzystanie z innych usług online.

    Różnorodność Opcji: Multimedia zapewniają szeroki wybór pakietów i prędkości internetowych, aby dostosować usługę do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika.

    Pakiet Multimedialny: Oprócz dostępu do internetu, Multimedia często oferują także inne usługi, takie jak telewizja kablowa, telefon stacjonarny i mobilny, tworząc kompleksowy pakiet rozrywki i komunikacji.

    Stabilność Połączenia: Dostawca ten zazwyczaj inwestuje w infrastrukturę, aby zapewnić stałe i niezawodne połączenie, minimalizując przerwy i utratę sygnału.

    Nowoczesne Technologie: Multimedia wdrażają nowe technologie, takie jak światłowody czy 5G, aby zapewnić jeszcze lepszą jakość usług, większą prędkość i niskie opóźnienia.

    Wsparcie Techniczne: Firma oferuje zazwyczaj wsparcie techniczne, które pomaga rozwiązywać ewentualne problemy związane z połączeniem lub usługami.

    Dostępność: Usługi Multimedialne są dostępne w wielu lokalizacjach, zarówno w miastach, jak i na obszarach wiejskich, przyczyniając się do poprawy dostępu do internetu.

    Pakiety Dodatkowe: Klienci mogą często korzystać z dodatkowych pakietów, takich jak bezpieczeństwo online, treści wideo na życzenie (VOD), czy dostęp do platform streamingowych.

    Bezpieczeństwo: Multimedia często oferują narzędzia i funkcje związane z bezpieczeństwem online, w tym filtrowanie treści, ochronę przed wirusami i innymi zagrożeniami.

    Elastyczność: Dzięki różnym opcjom pakietowym i umowom, klienci mają możliwość wyboru usług zgodnie z własnymi preferencjami i budżetem.
    MiejscowośćUelen
  • ~Bożena / 2023-08-21 13:40
    Ocena: 1.67 / 5
    Od piątku 18 sierp. b.r awaria systemu!
    Po zgłoszeniu na infolinię, dostałam łaskawie informację, że naprawa Tv i złącza nastąpi we wtorek 22-ego!
    Niewiarygodne!
    Przy wysokich opłatach, uiszczanych w terminie co miesiąc, klient zwyczajnie, przestał się liczyć.
    Czas będzie podziękować także za internet, którego szybkość pozostawia wiele do życzenia i cyklicznie jest zrywany. TV ma ciągłe defekty i przerwy.Nawet techniczne „usprawnienia”, odbywają się bez uprzedzeń, w ciągu dnia. Żenujące.
    Brak poszanowania klienta.
    Przestrzegam przed zawarciem umowy.
    Zalety- - -
    WadyJ.w.
    MiejscowośćŁódź
  • ~marekmarucha / 2023-08-20 19:07
    Ocena: 5.00 / 5
    bardzo dobryu internet wogole nie wywala podczas gry wcale nie ma 1000 pingu a tak ogolnie multimedia wezcie popdkrecie troch e serwery na 300% bo lipa
    Zaletyduzy ping
    mozna kopiowac cayo
    ciagle wywala neta
    Wadynie ma
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Yaro / 2023-08-19 18:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Sobota godziny. 18-ta Awaria. Konsultant twierdzi, że potrwa do niedzieli, do godz. 13-tej. PORAŻKA. Nie polecam tej firmy.
    ZaletyBrak
    WadyTylko wady
    MiejscowośćMalbork
  • ~Tarnowianin / 2023-08-17 19:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Jedyne co działa w tej "firmie" to dział wystawiania faktur/windykacji oraz niekiedy dział "telemarketingu" czyli po multimediowemu : obiecanki, cacanki.....później nowa rzeczywistość: brak usług (lub "ochłapy"),brak możliwości sprawdzenia, weryfikacji ( Obsługa posprzedażowa klienta to kpina - nie ma mowy o rozmowie telefonicznej - pracownicy pochowani są za systemem automatów, a próba rozmowy z kimkolwiek z nich kończy się zaraz po przedstawieniu problemu i uprzejmym przełączeniu na następne automaty. Nawet fizyczna wizyta w ich "salonie" nic nie pomaga, gdyż panie tam zatrudnione są jedynie do sprzedaży kolejnych "usług" a w reszcie spraw odsyłają do "centrali" - czyli nigdzie.
    Na szczęście udało mi się wypowiedzieć umowę ( po terminowej umowie nie dałem się naciągnąć na kolejne umowy terminowe i mogłem się uwolnić.
    Usługę internetu od owej firmy w moim domu przed laty zamówiła moja nieżyjąca już siostra. Niewiele na tym się znała, więc firma ją ustawicznie oszukiwała, wyłączając usługę bo np. była burza, albo w piątek- na weekend..
    Prędkość rzeczywista była na poziomie 1/10-1/5 tej deklarowanej, cały czas zacinki przerywanie pakietów itd...

    Ponieważ mieszkam w innym mieście a w domu bywałem okazjonalnie patrzyłem na to ze zgrozą ( mam porównanie jak dziąła konkurencja) ale siostra miała cierpliwość i tuptała albo do biura, lub dodzwaniała się ( wiele lat temu) i w końcu włączali.... później jak jej brakło, przepisałem usługę na mamę ( żeby mogła zapłacić faktury przez kompa i oglądnąć serial ...) ale nawet swiatłowód nic nie zmienił...
    W końcu posprawdzałem szybkości danych pakietowych z telefonu, oraz zapiski z multimediów ( jak działały )
    30-35 Mb/sek (z obiecanych 300) - od multimediów, i 180-240 ze zwykłego telefonu ...skonfigurowałem, przyuczyłem mame jak uruchomić router w telefonie....ogląda seriale i płaci rachunki za usługi, a od pażdziernika będziemy mieli jedną fakturę mniej....Jakie to szczęście!!!!
    Gdybym mieszkał na stałe w moim rodzinnym domu pewnie poszukałbym stałego łącza i pomimo tego ,że kazdy operator ma coś za uszami, jestem pewien, że multimedia górują w kwestii braku poszanowania klienta, niekompetencji, chciwości, nieuczciwości...( umowy najchętniej zawierane przez telefon, z niejasnym zapisem, e-bok - kpina - można z niego tylko sie dowiedzieć jaki haracz wymyślili ostatnio i jakie już jest opóźnienie w jego zapłacie, nic z rzetelnego zapisu i wyszczególnienia z jakiego tytułu są opłaty.
    Mam nadzieję , że rynek zweryfikuje firmę i spotka ją to, na co zasłużyła...Zresztą kłopoty sa na pewno, bo skąd ten podział na Vectrę...Dla mnie to bankrut, który jeszcze chce się nachapać pieniędzy...
    Zaletybrak
    Wadytylko wady
    MiejscowośćTarnów
  • ~Kuba / 2023-08-16 11:29
    Ocena: 1.33 / 5
    „Panie” pracujące za karę; nie znają podstawowych procedur. Na infolini coś innego, w salonie coś innego . Na SMS rachunki przychodzą inne , na maila inne, a na stronie jeszcze inne
    ZaletyBrak
    MiejscowośćMielec
  • ~Ewa / 2023-08-16 10:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Jak pragniesz płacić za usługi, których nie otrzymasz to super miejsce...internet niemal nie działa, dwie karty z trzech nieaktywne a canal + z 11 kanałów aktywowali 2, pełen profesjonalizm. Dodzwonić się nie ma opcji. Poziom usługi poniżej zera o obsłudze klienta nie wspomnę!!!
    ZaletyBrak
    WadyNieporozumienie
    MiejscowośćPłock
  • ~Anna / 2023-08-14 10:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Przy negocjowaniu warunków i zawieraniu umowy przez telefon zawsze nagrywajcie daną rozmowę aby mieć podkładkę bo oszukują na umowach.
    Zaletybrak
    Wadybardzo duzo
    MiejscowośćTorun
  • ~aldona / 2023-08-07 17:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszukańcza i zachłanna firma traci podwójnie.Nie wywiązują się i łamią zasady podpisanych umów.
    Zaletynie w tej firmie
    Wadyoszustwo na umowach,zachłanność ,niekompetencja i dużo tego jeszcze
    MiejscowośćToruń
  • ~Andrzej / 2023-08-06 16:56
    Ocena: 2.00 / 5
    Telewizja ok, internet na poziomie afrykańskich pre-paidów. Ciągłe skoki pingu, co kilkadziesiąt minut wywala internet na co najmniej sekundę (odcina, jakby resetowało), a codziennie między 23 a 1 w nocy wywala internet na minimym kilka minut choć zdarzało się, że wracał dopiero po kilkudziesięciu minutach. Takiej kpiny nigdy jeszcze nie doświadczałem i to po prostu mega frustrujące. Nic nie da się z tym zrobić, a to nie jest wioska tylko stolica - 2 milionowe miasto. Poza tym do zwykłego restartu dekoderów technik jechał 3 tygodnie. Jeśli macie do wyboru (ja niestety nie mam wyboru bo wynajmuję) cokolwiek innego to cokolwiek będzie lepsze od internetu z Multimediów. W mieszkaniu używa internetu więcej osób i wszystkie mają ten sam problem, więc to nie jest wina mojego komputera.
    Poza tym zasięg wi-fi dostarczanego przez operatora jest bardzo dobry... bo na balkon już nie sięga a to ledwie kilka metrów.
    Zaletybrak
    Wadymnóstwo
    MiejscowośćWarszawa
  • ~abonent / 2023-08-05 15:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Jeżeli już chcecie zostać klientem Multimedia Polska lub Vectry to podpisujcie umowy na najmniejsze pakiety bez dodatkowych tj Canal+,HBO,Netflix itp bo jak Wam dowalą cenę później to się za głowę chwycicie pomimo że w ofercie jest niższa cena bo wprowadzili klauzulę waloryzacyjną o której nic nie mówią przy zawieraniu umowy np, przez telefon. To jest szczera i dobra rada uważajcie na to. Takim działaniem powinien szybko zająć się UOKIK i UKE w trybie pilnym.
    Zaletybrak
    Wadybraknie strony na wypisanie wad
    MiejscowośćInowroclaw
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

nc+
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2265
Cyfrowy Polsat (TV)
Ocena: 1.47, ilość opinii: 1662
Netflix
Ocena: 2.12, ilość opinii: 741
Multimedia Polska (TV)
Ocena: 1.39, ilość opinii: 605
CDA Premium
Ocena: 1.65, ilość opinii: 306
Showmax
Ocena: 2.85, ilość opinii: 260
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4459
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4411
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3881
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3493
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3199
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2917