Ja jestem bardzo zadowolony z internetu światlowodowego w multimediach. Na umowie mam prędkość 300/25 Mb/s i zawsze jest ponad tyle na Speedtest. Oczywiście prędkość jaką osiągam to z częstotliwości 5 GHz WiFi i na kablu LAN a na 2,4 GHz mam ponad 120 do 240 Mb/s, ale to jest zupełnie normalne u każdego operatora, związane to jest z ograniczeniami technicznymi. Tak raz na kilka miesięcy zdarzy się, że router się zawiesi i nie ma internetu, ale wystarczy odłączyć router od zasilania i włączyć, w tedy wszystko wraca do normy. Płacę 80 zł za internet, telefon domowy, antywirus na trzy urządzenia i to jest dobra cena. Ten internet na światłowodzie mam od 7 lat, były 3 awarie za te lata, które to zostały szybko usunięte. Vectra przejęła multimedia, ale nie odczułem żadnej różnicy, poza nazwą operatora na fakturze.
WadyJest ok.
MiejscowośćStary Wiśnicz
~frank345 / 2024-11-21 11:55
Ocena: 1.00 / 5
Internet cały czas się zacina,jest wolny,długo się uruchamia.
MiejscowośćKwidzyn
~Jacekch11 / 2024-10-28 10:26
Ocena: 1.00 / 5
Żadna gwiazdka
Kończyła się umowa na internet i TV Nie odnowiłem umowy na TV oddałem dekoder.
Po 2 msc pierwsze zawiadomienie o nie oddanym sprzęcie z karą .
Dzwoniłem 3X Rozmawiałem z 6 róznymi osobami (zapisywałem ich nazwiska daty). Twierdzili że dekoder sie znalazł. i żeby nie reagować na wezwania . Niesty po miesiacu kolejne wezwanie do zapłaty
Z mojej strony mail do nich z wymienieniem nazwisk osób z którymi rozmawiałem i prośba o zaprzestanie nękania.
Z ich strony kolejne maile (podpisane multimedia )n na które nie można odpowiedzieć
I sprawa sie toczy swoim życiem Kolejne maile do mnie z rachunkami za dekoder, kolejne sms z róznymi kwotami za zwrot..
Nigdy więcej takiej firmy
Zaletynie można sie z nimi skontaktować (zaleta dla Multimedia)
WadyRozmowa jak slepego z głuchym
~JD / 2024-10-18 11:56
Ocena: 2.25 / 5
Tragedia. Zmieniają warunki umowy w trakcie jej trwania podwyższając cenę, dokładają dodatkowe punkty do opłaty abonamentu bez zgody konsumenta, np. usługa do wsparcia zdalnego do usług (co to w ogóle za usługa, masakra). Obsługa klienta tragedia i dno. Ciężko się dodzwonić, a jak już uzyskasz połączenie do konsultanta w dziedzinie jaką sobie wybrałeś w informacji początkowej (w moim przypadku dotyczyło umowy - przedłużenia, rezygnacji, czy zmiany pakietu), odbiera konsultant z tej dziedziny i nagle twierdzi, że nie może jednak nic zrobić i przekaże sprawę koleżance, która się tym zajmuje i ona oddzwoni, hah no oczywiście brak kontaktu, no masakra jakaś. Rezygnuję z usług tego dostawcy. Zdecydowanie nie polecam.
ZaletyŻADNE
WadyDno, złe podejście do klienta, brak kompetencji ze strony konsultantów no i to co wyżej opisane.
MiejscowośćStargard
~Zbigniew / 2024-10-14 23:51
Ocena: 1.25 / 5
Telewizja przez internet co chwilę się zacina i co chwilę brak internetu .porazka , cena też nie mała za to co świadczą
Miejscowośćwadowice górne
~Multimediatosyf / 2024-09-23 15:23
Ocena: 1.00 / 5
Ten internet to takie gowno, że nawet wrogowi bym nie polecił, jeśli rano bedzie działać, to święto lasu, technicy przyjeżdżają najebani, nie wykonują swojej pracy, telefoniści nie mają pojęcia o tym co robią, jeśli macie możliwość wzięcia czegoś innego, bierzcie
ZaletyBrak
WadyObecne w każdym aspekcie
MiejscowośćSzczecin
~Stasio / 2024-09-11 09:45
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza firma jaka może być. Zgłaszając awarie braku internetu oni twierdzą odrazu że to może być wina konsumenta. I grożą że jeśli technik stwierdzi że wina konsumenta to on za to odpowiada. A od kiedy konsument odpowiada za dostarczenie i jakość usługi. Coś im się w głowach poprzewracało. Niech lepiej pracownicy się wstydzą że reprezentują taka beznadziejna firmę która tak oszukuje klienta że płaci się za coś czego nie ma.
ZaletyBrak
WadyMilon
MiejscowośćPruszcz Gdański
~r420 / 2024-09-10 09:08
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia. Brak tv I internetu już od 3 tygodni. Technik który ma to naprawić chyba idzie na piechotę. Arogancją i kłamstwo. Unikajcie ich jak ognia.
ZaletyBRAK
WadyWszystko co proponują
MiejscowośćChojnów
~Marila / 2024-09-07 09:22
Ocena: 4.75 / 5
Od czerwca do sierpnia br. sześciokrotnie zgłaszaliśmy brak dostepu do Internetu (remont mostu we wsi). Każda pomoc Multimediów, począwszy od konsultantów infolinii, skończywszy na pracy naprawczej serwisantów z gdańskiego Huzzara - panów Patryka i Wojtka - zasługuje na szczere podziękowanie.
MiejscowośćŁubiana
~zbigniew / 2024-07-29 19:59
Ocena: 2.50 / 5
Samowolnie bez żadnej informacji zwiększyli cenę abonamentu , blokują kanały bez powiadomienia . Do czerwca miałem kanał Sci Fi a po urlopie już nie .
ZaletyBrak
Wadysame wady
MiejscowośćPruszcz Gdański
~Zażenowany / 2024-07-23 22:34
Ocena: 1.00 / 5
Awarie codziennie , lecz oni nie widzą problemu. Chyba najgorszy dostawca usług internetowych w Polsce
ZaletyBrak
WadyWszystko co oferują
MiejscowośćMielec
~Jurek / 2024-07-16 10:52
Ocena: 1.00 / 5
Gdzie zgłosić że nie dostarczają usługi i wyłudzają nienależne opłaty? Złodzieje, ciągłe awarie, i na dodatek jeszcze drogo
Całkowita porażka
ZaletyBrak
WadyDno dna i kupa mułu.
MiejscowośćBrzesko
~Dominik / 2024-07-14 20:53
Ocena: 1.00 / 5
Złodzieje, ciągłe awarie, i na dodatek jeszcze drogo
Całkowita porażka
UPC, WDM dużo lepsze, nie ma porównania
ZaletyBrak
WadyWszystko, nie ma nic dobrego
MiejscowośćChorzelów
~Klient / 2024-06-28 15:21
Ocena: 1.50 / 5
W umowie 300mb/s. test prędkości pokazuje 30mb/s. Pomoc technika jest taka że w umowie jest zapis który nie gwarantuje parametrów inernetu dla łącza wi-fi. Za taką pomoc techniczną już podziękuje. Na komórce mi szybciej chodzi :-)
~Paweł / 2024-06-26 17:46
Ocena: 1.75 / 5
Nie polecam, technicy bardzo niekompetentni a zapisy w umowie krzywdzące dla abonenta. Czekam na naprawę tydzień, a w regulaminie jasno jest że naprawa do 72 godzin. Złapali mnie też na podwyżki inflacyjne w umowie, gdzie pani oferując usługę zapewniałą nieznaczny wzrost opłat a w sumie płacę już 30% więcej niż na początku umowy. Kłamcy i naciągacze. W przypadku próby rozwiązania umowy z winy operatora, straszą karami i paragrafami. Szczerze nie polecam.
MiejscowośćŁapanów
~EWELA / 2024-06-26 09:11
Ocena: 1.00 / 5
Bardzo duża niekompetencja osób pracujących w oddziale Tarnów. Zupełnie inne informacje udzielane na miejscu a co innego wychodzi w życiu. Zgłaszasz rezygnację z usług ze wzgledu na sprzedaż nieruchomości, podajesz nowy adres a po 2-ch miesiącach fv przychodzą na adres pod którym cie nie ma. Tragedia pod każdym względem. Nie polecam
MiejscowośćTarnów
~Anna Maria / 2024-06-18 16:50
Ocena: 5.00 / 5
Dziękujemy Panu Patrykowi Rychertowi za błyskawiczną, profesjonalną pomoc w usunięciu awarii, diagnozę przyczyn i propozycję jej redukcji.
ZaletyPunktualność, decyzyjnosc w działaniu
MiejscowośćŁubiana
~Rr / 2024-06-18 07:32
Ocena: 1.00 / 5
Unikajcie tej firmy jak ognia. Bardzo słaby i trener, cały czas awarie i brak sygnału. Święta i weekendy to już niema że coś nie działa. Podnoszą kwoty faktur podczas trwania umowy co jest niezgodne z prawem. Oszukują i kłamią że informacje wysyłali mailem. Ogólnie porażka. Ostrzegam bo szkoda później nerwów.
ZaletyBrak
WadyPodejście do klienta, ciągle awarie, zawyżenie faktury
MiejscowośćSosnowiec
~Jebacz multicweldi / 2024-06-16 22:00
Ocena: 1.00 / 5
Gowniana firma gowniany inernet(o ile jest) gówniana telewizja w 144 p (o ile jest) na obsłudze nikt nie odbiera chyba ze umowa sie kończy to dzwonia jak ze sraczką i w dupe włażą także jesli masz opcje to nie kupuj ich tragicznego internetu lepiej podebnij ziemniaka do gniazdka i to powinno przynieść lepszy efekt
ZaletyNajwiekszy burdel w Toruniu
WadyGowniana firma gowniany inernet(o ile jest) gówniana telewizja w 144 p (o ile jest) na obsłudze nikt nie odbiera chyba ze umowa sie kończy to dzwonia jak ze sraczką i w dupe włażą także jesli masz opcje to nie kupuj ich tragicznego internetu lepiej podebnij ziemniaka do gniazdka i to powinno przynieść lepszy efekt
MiejscowośćToruń
~Andrzej / 2024-05-29 21:15
Ocena: 1.00 / 5
Rzadko piszę opinię, ale ta firma to jakaś masakra. Mam od nich internet, telefon stacjonarny i telewizję. Wszystko jest ok dopóki nie trafi się awaria. Na naprawę internetu czekam 3 dzień, często np. po braku netu brakuje połowy kanałów TV, na szczęście po 4-5 dniach same wracają więc nawet już tego nie zgłaszam. Jeśli macie w swojej okolicy innego dostawcę tego typu usług to nawet się nie zastanawiajcie...