strona 10 z 17
- « poprzednia
- 1 ...
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- nastepna »
-
~anonim / 2019-01-12 09:13Ocena: 2.00 / 5
Internet rwie, są problemy z odnowieniem połączenia, cena jest wysoka jak za ten standard, łącze nie trzyma połowy zadeklarowanych parametrów -
-
~bartiotf / 2024-03-13 04:48Ocena: 2.00 / 5
Conajmniej co 5 dni internet się wyłącza na godzinę, nie polecam totalnie ZaletyBrakWadyWyłączanie sięMiejscowośćWrocław -
~Bodek / 2019-04-11 12:25Ocena: 2.00 / 5
Słabo. Mieszkam na soltysowicach i awaria za awaria przeważnie na weekendy . Obsługa klienta to tragedia,serwis też słaby ...mieli przyjechać zobaczyć w czym problem i oczywiście człowiek czekał i nikt nawet nie zadzwonił powiedzieć że serwisanta nie będzie. ZaletyŻadneWadySame wadyMiejscowośćWrocław -
~damian / 2018-07-18 21:26Ocena: 2.00 / 5
Nie polecam tej firmy, okres wypowiedzenia to 3 miesiące i jeżeli rezygnacja zostaje złożona 1 sierpnia 3 miesiące rozpoczyna się od września. Nie są wstanie dostarczyć usługi na wskazany adres, przy mojej woli kontynuowania. Byłem zmuszony zrezygnować, ponieważ nie byli wstanie podłączyć mnie na innym adresie i zastosowali praktycznie 4 miesiące wypowiedzenia, płace za nic. Miejscowośćwrocław -
~Damian / 2019-07-15 23:01Ocena: 2.00 / 5
Częste przerwy w dostawie Internetu, jest to bardzo irytujące! WadyCzęste przerwy w dostawie InternetuMiejscowośćWrocław -
~Darek / 2019-01-12 12:18Ocena: 2.00 / 5
Wczoraj mieli awarie? Ja drugi dzień nie mam Internetu, a kontakt żaden.po za tym zrywa to bez przerwy , myślę zmienić dostawcę, nie da się pracować ZaletyBrakWadyZrywa, częste braki, brak kontaktuMiejscowośćWroclaw -
~Darkcell / 2019-02-18 10:10Ocena: 2.00 / 5
Prędkość internetu ok, choć ciężko osiągnąć 1000/1000 w testach.
Mam internet od Moico od 2 m-c na Maślicach i szukam innego dostawcy, ilość awarii jest porażająca jak na 2 m-c usługi. Ogólnie chyba chłopaki nie ogarniają tematu na maślicach po jakość beznadziejna. Zamiast rozdawać jakieś beznadziejne bony na FB poprawili by jakość usługi.ZaletyPrędkośćWady-Częste awarie po 20-30 min, kilka dziennie na maślicach
-Weekedny i wieczory to koszmar.
-Brak możliwości dodzwonienia się po 17:00 w celu zgłoszenia awarii, oraz w weekendy.
-Technik mega zakręcony podczas montażu.
-Pomoc techniczna przez ich panel i tel słaba.MiejscowośćWrocław - maślice -
~Jędrzej / 2023-05-29 11:15Ocena: 2.00 / 5
Obsługa tragiczna, niekompetentna i tylko zmarnowali mój czas ZaletybrakMiejscowośćWrocław -
-
~Karol / 2023-03-12 14:53Ocena: 2.00 / 5
Taryfa 1000, osiągana prędkość na wifi 120, na kablu 250 MiejscowośćWrocław -
~Konrad / 2024-08-04 12:27Ocena: 2.00 / 5
Jest super, o ile działa. Niestety częściej nie działa niż działa. Usterki i awarie w Moico są na porządku dziennym. Tylko od początku roku zaliczyłem ich że dwadzieścia. Zdecydowanie nie polecam Moico nikomu. Nie warto. ZaletySzybki internet symetryczny, możliwość podłączenia własnego routeraWadyCiągłe usterki, niekompetentna obsługa, dezinformacja, brak szacunku do klientaMiejscowośćWrocław -
~Krzysiek / 2018-04-04 17:11Ocena: 2.00 / 5
Po raz kolejny dostawa Telewizji po psem. W piątek przed Wielkanocą nie można było odbierać paragramów zgodnych z ofertą. Ale oczywiście w tym dniu po 17,00 nikt już nie odbiera telefonu. I tak czekałem do wtorku, Zgłosiłem do Biura Obsługi. Oczywiście zaraz sprawdza i oddzwonią . Oczywiście nikt się nie odezwał. Dzwonię w środę. Standardowe pytanie co się dzieje. Nawet nie sprawdzają w swoich zapiskach, ze temat był już opisywany. I cóż słyszę Temat przekazany do producenta proszę czekać na informacje, a opłaty, oczywiście lecą. ZaletyBrakWadyAmatorszczyzna w pełnym wydaniuMiejscowośćWrocław -
~Łukasz / 2024-11-03 11:49Ocena: 2.00 / 5
Internet działa ok chociaż zdarzają się chwilowe spowolnienia co szczególnie jest problematyczne przy pracy zdalnej, w trakcie spotkań.
Jeśli chodzi o telewizję to tutaj już jest dużo gorzej. Telewizja się często zacina co jest dużym problemem głównie w przypadku dynamicznych wydarzeń jak np. mecze piłkarskie.MiejscowośćWrocław -
~M.K / 2020-06-12 15:59Ocena: 2.00 / 5
Tak niesłownej i nierzetelnej firmy jeszcze nie spotkałem. Kontakt skończył się po podpisaniu umowy. Teraz z każdym problemem muszę siedzieć po 15 min na telefonie żeby zrobić zgłoszenie. Kontakt zwrotny jest po 2 dniach (1tel)a jeśli jeszcze w dany momencie rozmawiasz to już Twój problem. Moico próbowało się skontaktować :-).
Jeśli zależ Ci na dobrym serwisie, serdecznie NIE POLECAM.
Na temat parametrów nie wypowiadam się bo od 2 tygodni nie mogę się doprosić o pomoc w podłączeniu routera.
Nie polecamMiejscowośćWrocław -
~Misia / 2020-12-19 16:11Ocena: 2.00 / 5
W Moiko jestem od 7 lat i czas najwyższy się z nim rozstać. Ciągle awarie, neiko. Niekompetentna obsługa. Właśnie po raz kolejny zostawiono nas, czyli dwa budynki, od 18 do nie wiadomo kiedy bez telewizji i internetu. Dyspozytor nieudolny i kłamie. A te wspaniałe opinie sami pewnie piszą. MiejscowośćWrocław -
~NG / 2018-07-02 11:01Ocena: 2.00 / 5
Witam,
jak na rok 2018 ceny jak za te usługi wygórowane.
Zadeklarowana i rzeczywista prędkość nie jest taka zła, ale regularnie występują kilkaminutowe przerwy.
Obsługa klienta fatalna, do firmy nie można sie dodzwonić. Korespondencja mailowa jest opóźnona. W bardzo istotnej sprawie co do świadczących usług zostałem oszukany i tym samym narożony na zbędne wydatki.ZaletyNa tle konkurencji żadne.WadyObsługa klienta, a właściwie jej brak.MiejscowośćWrocław -
~P / 2021-01-28 11:16Ocena: 2.00 / 5
System zgłoszeń Klienta nie efektywny. Przyjmowane zgłoszenia (np. o zmianę istniejącej umowy/przyłącza na internet światłowodowy) przekazywane są do innych komórek z informacją że nastąpi kontakt zwrotny ze strony firmy Moico.
Niestety po 2 tygodniach i 5 ponowionych zgłoszeniach brak kontaktu zwrotnego.
Ustawienia telefonicznego systemu zgłoszeń mają na celu zniechęcić Klienta i uniemożliwić śledzenie statusu sprawy.WadyUstawienia telefonicznego systemu zgłoszeń mają na celu zniechęcić Klienta i uniemożliwić śledzenie statusu sprawyMiejscowośćWrocław -
-
~Paula / 2018-12-09 14:35Ocena: 2.00 / 5
Brak możliwości zgłoszenia awarii w niedzielę lub święta. Owszem napisać SMSa lub email ale nie wiadomo czy ktoś reaguje na te doniesienia bo komunikacja jest tylko jednostronna. Dzisiaj nie mam telewizji od godziny co najmniej 6.00 i do obecnej chwili zero reakcji a jest 14.33. Mają w d... swoich stałych klientów. Nie polecam bo to nie pierwsza taka sytuacja. ZaletyBrakWadyBrak kontaktu w dni weekendowe tj. niedziela oraz w święta.MiejscowośćWrocław -
~Perła / 2021-02-05 20:13Ocena: 2.00 / 5
Ta firma to jakaś pomyłka. Jak działa to jest dobrze, ale jak coś nawali to spróbuj zgłosić awarie! Rozmowa jak ze ścianą, to samo miałem w Play. Zmieniłem operatora i inna rozmowa. Taka duża firma i brak kontaktu z działem technicznym to kpina z klienta i robienie durnia. Mówię ze nie działa mi światłowód a on czy restartowaniem komputer i czy próbowałem podłączyć bezpiosrednio do komputera ( ! ) ZaletyWąski, są jakieś zalety ?WadyBrak wsparcia technicznegoMiejscowośćWroclaw -
~Silvio / 2021-10-10 23:55Ocena: 2.00 / 5
Zostałem zmuszony do zostania klientem w spółce córce - The network, formy Moico, gdyż odmówiono mi świadczenia usługi, mimo że kilkukrotnie reklamowali się na osiedlu "Alfa wojszyce". 'Łącze symetryczne 300/300 w teorii o bardzodobrych parametrach, ale realnie prędkość do routera to średnio 20/12 Mbps, niskie pingi, mam światłowód w mieszkaniu. Nie polacam, jakościowo to łącze nie nadaje się do pracy, poza odbieraniem maili. Przy koszcie 89 zł/mies mam Internet o jakości HDSL. Czas i sposób reakcji na zgłoszenia, niezadowalający. Jedynie instalacja - szybka i bezproblemowa, może dlatego, że dodatkowo płątna - 200 zł. Jeśli macie inne możliwości, nie wybierajcie moico/the network Zaletyteoretyczna szybkość łączaWadyrealne parametry łącza, stosunek rzeczywistej jakości do ceny, koszt instalacjiMiejscowośćWrocław -
~stach / 2021-01-07 17:47Ocena: 2.00 / 5
Od października problem z sygnałem telewizji,od 30,12,2020 po "pracach modernizacyjnych",sygnał minutowy(po niespełna minucie"pikselowanie" i całkowite zawieszenie sygnału).Problem zgłoszony w październiku trzykrotnie(telefonicznie)-bez reakcji,w tym roku również trzykrotnie(telefonicznie) plus formularz zgłoszeniowy-bez reakcji.Najgorsza firma z jaką miałem kiedykolwiek do czynienia. MiejscowośćWrocław
strona 10 z 17
- « poprzednia
- 1 ...
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- nastepna »
