Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

ModlinBus opinie

Ocena na podstawie 19 opinii

1.98 / 5

  • Wygoda
    2.50
  • Jakość obsługi
    1.56
  • Oferta
    2.00
  • Poziom cen
    1.94

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 2
  • ~netka / 2018-12-22 16:40
    Ocena: 1.75 / 5
    Kierowca kursu 22.12.18 Łódź godz 14.-Modlin oraz jego pomocnik na przystanku Warszawa Centrum używali wulgarnego języka w obecności pasażerów wśród których było wielu obcokrajowców rozumiejących j.polski.po prostu wstyd!
  • ~Grażynka / 2018-11-09 22:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Przewoźnik, który nie potrafi dowieźć na czas. Czas przejazdu rzekomo 55 min w praktyce 2 godziny bez słowa przepraszam natomiast z dawka adrenaliny czy się zdąży czy też nie.
    ZaletyBrak
    Wady- brak wywiązywania się z usług
    - brak kultury osobistej
    - brak jakiejkolwiek komunikacji pomiędzy klientem a przewoźnikiem
    - wybujała fantazja jak można napisać, ze przejazd trwa 55 min gdy w praktyce okazuje się, ze trwa dwa razy dłużej
  • ~Artur / 2018-10-29 16:16
    Ocena: 1.75 / 5
    Poziom usług = TRAGEDIA, DNO, KOSZMAR. Absolutnie nie polecam tej firmy, jeśli macie możliwość absolutnie omijajcie ich szerokim łukiem, busy odjeżdżają jak chcą, kierowcy są chamscy i nieuprzejmi. Nie ma możliwości żadnej zmiany ani reklamowania usług. Bierzcie loty z innych i do innych lokalizacji jeśli jest tylko taka możliwość, nawet kosztem wyższej ceny. Dziewczyna którą posadzili na terminalu odpowiedziała mi na pytanie dlaczego kierowca odjechał znacznie wcześniej niż powinien, że to "nie jej sprawa i przepadło"- to jest poziom dna..... NIE POLECAM I UWAGA !!!
    ZaletyBrak
    WadyBrak punktualności, chamstwo obsługi, brak możliwości reklamacji wadliwych usług
  • ~zbig / 2018-10-27 23:07
    Ocena: 1.75 / 5
    Zdecydowanie nie polecam tej firmy. Dziś kupiłem córce bilet na 22.00 z Modlina dopłacając do taryfy flex, samolot się spóźnił a kierowca kolejnego autobusu zażądał pieniędzy za kolejny bilet!
    Reklamację przyjmują na infolinii, która pobiera kilka zł za minutę rozmowy, reklamacja kosztuje drożej niż bilet, chyba po to aby nikomu nie opłacało się składać reklamacji. W mojej opinii trzeba się trzymać od tej firmy z daleka.
  • ~basia / 2018-10-08 21:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Mój lot się opóźnił i nie było możliwości zwrotu biletu. Jaki sens ma więc wcześniejsze kupowanie biletu w modlin busie? Przecież lot zawsze może się opóźnić, nie da się tego przewidzieć. Uważam, że jest to zwykłe złodziejstwo. Nigdy więcej nie skorzystam z modlin busa. Nie polecam!
    ZaletyBrak
    WadyZłodziejstwo
  • ~Monika / 2018-09-21 18:03
    Ocena: 5.00 / 5
    Punktualnie w komfortowych warunkach! Kierowcy pomocni z wysoką kulturą osobistą. Jestem bardzo zadowolona!
    ZaletyBEZPROBLEMOWA PODRÓŻ POD TERMINAL!
    WadyNIE ZNALAZŁAM
  • ~Joanna / 2018-09-17 20:28
    Ocena: 2.00 / 5
    Bardzo ale to bardzo drogi bilet z lotniska Modlin do Warszawy 33zł to cena z kosmosu. Powinna powstać jakas konkurencja zeby tych zdziertusow wynosić z tej trasy. Stanowczo nie polecam!!! Wrecz odradzam. Okradaja pasażerów w biały dzień.
    WadyCena biletu.
  • ~Eliza / 2018-07-25 00:23
    Ocena: 1.00 / 5
    To najgorszy bus z jakiego korzystałam, a właściwie to nawet nie udało mi się do końca. Autobus nie przyjechał na czas, nie zostałam poinformowana o spóźnieniu , a za 2 gidzl lot. Zadzwoniłam na ich infolinie(4 zł za min) i pan łaskawie powiedział ze jest 30 min opóźnienia. Skorzystałam z pociągu z Chopina na Modlin- polecam! Szybko, tanio i na czas stamtąd podstawiony w cenie biletu busik pod same drzwi lotniska. Napisałam emaila z prośba o zwrot pieniędzy bilet Ok 45 zł . Nie zwrócili i byli bardzo niemili. Nie polecam! Jak dla mnie to firma złodziejska. Na szczęście wierze w sprawiedliwy los. Niech Modlin Bus dalej tak traktuje ludzi to i tak wróci do nich, tylko że ze zdwojona siła.
    ZaletyBrak
    WadyNiekompetencja
  • ~wściekła / 2018-07-21 19:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Modlin Bus/Ok Bus ma klientów głęboko w d....!!! Przestrzegam wszystkich przed zakupem biletów u tego przewoźnika!!! Mój samolot się spóźnił i siłą rzeczy nie zdążyliśmy na ten transport. Oczywiście obsługa w "Różowej budce" na lotnisku bezczelna i w niczym nie pomoże a o zwrocie za niewykorzystany bilet możecie tylko pomarzyć!!! Lepiej spędzić noc na tym wypidupiu jakim jest Modlin niż u nich kupić bilet! Nigdzie nie podchodzą do klienta w taki sposób! Mam nadzieję że długo nie będą zajmować miejsca na polskim rynku bo to wstyd dla Polski!
  • ~Pasazerka / 2018-05-11 22:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Przewoźnik klienta ma za nic ....a przepraszam- Ma za maszynkę do robienia pieniędzy.
    Doskonale wiedzą że loty z Modlina są często opóźnione, więc jeśli klient nie zdąży na bus, a ma wykupiony bilet na konkretną godzinę on-line - to już jego problem i niech sobie kupuję nowy za 35zl na następny bus.....
    Myślę że to brak konkurencji powoduje taka ignorancję i wyzysk wobec pasażerów.
    Ostrzegam przed ta firma!!!
    To strata pieniędzy....juz wygodniej,szybciej i .....tamiej może się okazać jazda Taxi
    ZaletyNie ma
    WadyJak powyżej opisalam
strona 1 z 2
Dodaj własną opinię »

Pytania i odpowiedzi

Dodaj pytanie »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.79, ilość opinii: 663
Flixbus
Ocena: 2.04, ilość opinii: 251
NeoBus
Ocena: 2.83, ilość opinii: 162
PKS Polonus
Ocena: 1.92, ilość opinii: 85
Szwagropol
Ocena: 1.98, ilość opinii: 77
LEO Express
Ocena: 2.71, ilość opinii: 73
mBank
Ocena: 2.13, ilość opinii: 408
Link4
Ocena: 1.62, ilość opinii: 215
ITAKA
Ocena: 2.89, ilość opinii: 151
nju mobile
Ocena: 3.42, ilość opinii: 98
Netflix
Ocena: 3.06, ilość opinii: 88
Virgin Mobile
Ocena: 2.68, ilość opinii: 48