Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

ModlinBus opinie

Ocena na podstawie 26 opinii

1.86 / 5

  • Wygoda
    2.24
  • Jakość obsługi
    1.44
  • Oferta
    1.88
  • Poziom cen
    1.92

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 2
  • ~klient / 2019-08-08 12:52
    Ocena: 2.00 / 5
    Bardzo nie polecam tego przewoźnika, z powodu niedziałającego autokaru nie odbył się kurs z Łodzi Kaliska na lotnisko Chopina, autokar zastępczy za ponad 1.5h. Ale oki kierowca poinformował wszystkich podróżnych, że nie pojedzie, bo silnik mu się nagrzał, a bilety możemy zwrócić. Na szybko trzeba było zamówić taxi do Warszawy, ze swojej kieszeni. Uwaga i tutaj bardzo się zdziwiłam, po kontakcie e-mailowym, ponieważ infolinii nie posiadają, firma nie chciała zwrócić pieniędzy za wykupione bilety, zasłaniając się taryfą FLEX? Nie nabierajcie się na to, liczą na to, że ktoś nie zna swoich praw i odpuści, dopiero po e-mailu z informacją, co jest napisane w Prawie Przewozowym w takim wypadku, otrzymałam zwrot za tylko bilety. NIE POLECAM, nieuczciwa zagrywka.
    Zalety-cena
    Wady-brak infolinii
    -praktyki niezgodne z prawem, wprowadzanie klienta w błąd
    -przy niewygodnych pytaniach brak odpowiedzi
  • ~Adam / 2019-06-18 15:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Modlin bus to tragedia. Pociagiem dojedziecie szybciej i taniej. Modlinbus jest ok do kuedy wszystko idzie zgodnie z planem. Kiedy potrzebuje obslugi klienta. Firma kieruje was na płatna linie telefoniczna po 3 zl za minute i puszcza Wam muzyke 10 minut do czasu az sie nie rozlaczycie sami.. słabe traktowanie klienta. Ostatni raz kupiłem bilet na Modlinbusa
  • ~Ccc / 2019-06-15 22:13
    Ocena: 1.25 / 5
    Katastrofa.nie polecam oszuści i naciągacze ..samolot się opuznil o czym wiedział sprzedającą bilet na lotnisku ekspedientka..zapewniał że bus nie odjedzie tylko poczeka.samolot wylądował 10 minut po czasie ..bus odjechał a kasy nie odzyskałam po dziś dzień.koszmarna obsługa.nie polecam..
  • ~Ann / 2019-05-20 13:30
    Ocena: 1.75 / 5
    Przejazd autobusami modlin bus to jakaś masakra. Mało miejsca między siedzeniami, zaduch i smród w środku, to jeszcze nieuprzejmy kierowca. na dodatek trzeba było samemu wrzucać walizki do bagażnika, a przecież wiadomo iż ludzie wysiadają w różnych miejscach i odpowiedni ich zapakowanie ułatwiłoby ich wypakowanie. gdyby nie moja reakcja, że na lotnisku moja walizka stoi sobie na zewnątrz, to pewnie na modlinie bym jej nie miała. System wykupienia biletów był taki, że siedziałam na samym końcu pośrodku busa, a obok mnie wszytskie miejsca wolne, a na przodzie były wolne siedzenia, ale pan kierowca nie pozwolił się - z jakiś niewyjąsnionych powodów - przesiąść. Więc komfort jazdy tragiczny. na dodatek panował zaduch i śmierdziało. Odradzam, lepiej pojechać pkp i mieć większą przyjemność z jazdy.
    Zaletybrak
    Wadyciasno, śmierdząco, zaduch, nieuprzejmy kierowca, brak komfortu jazdy, brak miejsca na nogi i na siedzenie wygodnie (tzn. bez ściskania się między innymi pasażerami)
  • ~Damian / 2019-05-01 17:09
    Ocena: 2.50 / 5
    Spóźnienia bez informacji mimo taryfy z powiadomieniami sms, autobus podstawiony na styk, żeby nie móc ubiegać się o zwrot pieniędzy/taxi.
  • ~Zax / 2019-03-20 22:31
    Ocena: 1.25 / 5
    To jakis zart. Zero informachji. Zero profesjonalizmu. Ceny za wysokie. Lepiej z pkp. Nigdy wiecej.
    ZaletyTo, ze w ogole jedzie
    WadyRozklad jazdy, obsluga, wyjazd opozniony,
  • ~mm / 2019-03-04 10:07
    Ocena: 1.00 / 5
    to co piszecie to nic.
    mój autobus nie przyjechał ...
    brak informacji o opóźnieniu, telefonu nikt nie odbiera.
    T R A G E D I A
  • ~netka / 2018-12-22 16:40
    Ocena: 1.75 / 5
    Kierowca kursu 22.12.18 Łódź godz 14.-Modlin oraz jego pomocnik na przystanku Warszawa Centrum używali wulgarnego języka w obecności pasażerów wśród których było wielu obcokrajowców rozumiejących j.polski.po prostu wstyd!
  • ~Grażynka / 2018-11-09 22:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Przewoźnik, który nie potrafi dowieźć na czas. Czas przejazdu rzekomo 55 min w praktyce 2 godziny bez słowa przepraszam natomiast z dawka adrenaliny czy się zdąży czy też nie.
    ZaletyBrak
    Wady- brak wywiązywania się z usług
    - brak kultury osobistej
    - brak jakiejkolwiek komunikacji pomiędzy klientem a przewoźnikiem
    - wybujała fantazja jak można napisać, ze przejazd trwa 55 min gdy w praktyce okazuje się, ze trwa dwa razy dłużej
  • ~Artur / 2018-10-29 16:16
    Ocena: 1.75 / 5
    Poziom usług = TRAGEDIA, DNO, KOSZMAR. Absolutnie nie polecam tej firmy, jeśli macie możliwość absolutnie omijajcie ich szerokim łukiem, busy odjeżdżają jak chcą, kierowcy są chamscy i nieuprzejmi. Nie ma możliwości żadnej zmiany ani reklamowania usług. Bierzcie loty z innych i do innych lokalizacji jeśli jest tylko taka możliwość, nawet kosztem wyższej ceny. Dziewczyna którą posadzili na terminalu odpowiedziała mi na pytanie dlaczego kierowca odjechał znacznie wcześniej niż powinien, że to "nie jej sprawa i przepadło"- to jest poziom dna..... NIE POLECAM I UWAGA !!!
    ZaletyBrak
    WadyBrak punktualności, chamstwo obsługi, brak możliwości reklamacji wadliwych usług
  • ~zbig / 2018-10-27 23:07
    Ocena: 1.75 / 5
    Zdecydowanie nie polecam tej firmy. Dziś kupiłem córce bilet na 22.00 z Modlina dopłacając do taryfy flex, samolot się spóźnił a kierowca kolejnego autobusu zażądał pieniędzy za kolejny bilet!
    Reklamację przyjmują na infolinii, która pobiera kilka zł za minutę rozmowy, reklamacja kosztuje drożej niż bilet, chyba po to aby nikomu nie opłacało się składać reklamacji. W mojej opinii trzeba się trzymać od tej firmy z daleka.
  • ~basia / 2018-10-08 21:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Mój lot się opóźnił i nie było możliwości zwrotu biletu. Jaki sens ma więc wcześniejsze kupowanie biletu w modlin busie? Przecież lot zawsze może się opóźnić, nie da się tego przewidzieć. Uważam, że jest to zwykłe złodziejstwo. Nigdy więcej nie skorzystam z modlin busa. Nie polecam!
    ZaletyBrak
    WadyZłodziejstwo
  • ~Monika / 2018-09-21 18:03
    Ocena: 5.00 / 5
    Punktualnie w komfortowych warunkach! Kierowcy pomocni z wysoką kulturą osobistą. Jestem bardzo zadowolona!
    ZaletyBEZPROBLEMOWA PODRÓŻ POD TERMINAL!
    WadyNIE ZNALAZŁAM
  • ~Joanna / 2018-09-17 20:28
    Ocena: 2.00 / 5
    Bardzo ale to bardzo drogi bilet z lotniska Modlin do Warszawy 33zł to cena z kosmosu. Powinna powstać jakas konkurencja zeby tych zdziertusow wynosić z tej trasy. Stanowczo nie polecam!!! Wrecz odradzam. Okradaja pasażerów w biały dzień.
    WadyCena biletu.
  • ~Eliza / 2018-07-25 00:23
    Ocena: 1.00 / 5
    To najgorszy bus z jakiego korzystałam, a właściwie to nawet nie udało mi się do końca. Autobus nie przyjechał na czas, nie zostałam poinformowana o spóźnieniu , a za 2 gidzl lot. Zadzwoniłam na ich infolinie(4 zł za min) i pan łaskawie powiedział ze jest 30 min opóźnienia. Skorzystałam z pociągu z Chopina na Modlin- polecam! Szybko, tanio i na czas stamtąd podstawiony w cenie biletu busik pod same drzwi lotniska. Napisałam emaila z prośba o zwrot pieniędzy bilet Ok 45 zł . Nie zwrócili i byli bardzo niemili. Nie polecam! Jak dla mnie to firma złodziejska. Na szczęście wierze w sprawiedliwy los. Niech Modlin Bus dalej tak traktuje ludzi to i tak wróci do nich, tylko że ze zdwojona siła.
    ZaletyBrak
    WadyNiekompetencja
  • ~wściekła / 2018-07-21 19:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Modlin Bus/Ok Bus ma klientów głęboko w d....!!! Przestrzegam wszystkich przed zakupem biletów u tego przewoźnika!!! Mój samolot się spóźnił i siłą rzeczy nie zdążyliśmy na ten transport. Oczywiście obsługa w "Różowej budce" na lotnisku bezczelna i w niczym nie pomoże a o zwrocie za niewykorzystany bilet możecie tylko pomarzyć!!! Lepiej spędzić noc na tym wypidupiu jakim jest Modlin niż u nich kupić bilet! Nigdzie nie podchodzą do klienta w taki sposób! Mam nadzieję że długo nie będą zajmować miejsca na polskim rynku bo to wstyd dla Polski!
  • ~Pasazerka / 2018-05-11 22:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Przewoźnik klienta ma za nic ....a przepraszam- Ma za maszynkę do robienia pieniędzy.
    Doskonale wiedzą że loty z Modlina są często opóźnione, więc jeśli klient nie zdąży na bus, a ma wykupiony bilet na konkretną godzinę on-line - to już jego problem i niech sobie kupuję nowy za 35zl na następny bus.....
    Myślę że to brak konkurencji powoduje taka ignorancję i wyzysk wobec pasażerów.
    Ostrzegam przed ta firma!!!
    To strata pieniędzy....juz wygodniej,szybciej i .....tamiej może się okazać jazda Taxi
    ZaletyNie ma
    WadyJak powyżej opisalam
  • ~podróżnik / 2018-04-16 14:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Przyleciałem opóźnionym ostatnim samolotem do Modlina mój bus nie poczekał na mnie 10 minut i sobie odjechał, był kolejny ale nie miał miejsc... Przejechałem się taxi za 250 zł. Pomimo tego że dopłaciłem do biletu FLEX, obsługa klienta przekazała mi informację że nie przysługuje mi zwrot kosztów bo nie skorzystałem z późniejszego przejazdu ich autobusem który był rano....
  • ~Joanna / 2018-02-28 14:48
    Ocena: 3.67 / 5
    Zakupiłam bilet elektronicznie .
    Zapłaciłam , otrzymałam bilet.
    Okazało się że lot został odwołany - chciałam zwrócić bilet i...
    Zwrot wartości 10% ! biletu i ... mam wydruk wysłać na adres stacjonarny ... Koszt znaczka przewyższa zwrot :)
    Wielokrotnie byłam klientką okbusa , zawsze zadowoloną - fakt - bilet zawsze kupowałam w autobusie - jeździłam na trasach między Warszawa Płock . Kilkanaście przejazdów rocznie , może więcej.
    Pierwszy raz kupiłam rezerwację z lotniska - dostałam takie podziękowanie.
    Nie są to wielkie pieniądze- nie jest to problem . Ja przeżyję
    Oni właśnie stracili stała pasażerkę jeżdząca pomiedzy miastami.
    Ja jestem zniesmaczona , oni w skali roku odczują to w finansach . Mam nadzieję ze takich jak ja jest więcej .
    A co śmieszne ... byłam na hucznym otwarciu lini , było naprawdę fajnie , na wcześniejsze przejazdy absolutnie nie narzekam . Ktos wydał ogromne pieniądze na reklamę i wejście w rynek a teraz tak pięknie strzela sobie w kolano ...
    Markietnig szeptany działa ... pozdrawiam wszystkich
  • ~Zawiedziony / 2018-02-27 16:47
    Ocena: 3.25 / 5
    Najbardziej złodziejski przewoźnik jaki tylko może być. Kierowcy hamscy,obsługa w biurze na lotnisku średnia tzn.widać że chcą sie pozbyć petenta jak najszybciej a procedura reklamacyjna w przypadku opóźnienia przylotu wręcz niemożliwa. Pomimo wykupionej opcji flexi. Gorąco nie polecam. Ostatni raz korzystałem z ich usług. Lepiej skorzystać z taksówki-co pawda cena prawie dwukrotna (160 zł z lotniska Modlin po pałac kultury) ale przynajmniej w miłej atmosferze i na czas. Dawno nie spotkałem się z takim wręcz bezczelnym traktowaniem klienta. Moim zdaniem firma powinna zainwestować w szkolenia związanych z kulturą osobistą i obsługą klienta.
    ZaletyModlin Bus nie ma żadnych zalet.
    WadyNiemili i wręcz chamscy-zarówno kierowcy jak i pracownicy biura.
strona 1 z 2
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.82, ilość opinii: 1158
Flixbus
Ocena: 2.26, ilość opinii: 633
PolskiBus
Ocena: 2.24, ilość opinii: 304
NeoBus
Ocena: 2.58, ilość opinii: 301
PKS Polonus
Ocena: 1.90, ilość opinii: 120
Szwagropol
Ocena: 1.93, ilość opinii: 115
mBank
Ocena: 2.02, ilość opinii: 542
Link4
Ocena: 1.56, ilość opinii: 301
ITAKA
Ocena: 2.77, ilość opinii: 261
Netflix
Ocena: 2.87, ilość opinii: 140
nju mobile
Ocena: 3.16, ilość opinii: 126
Virgin Mobile
Ocena: 2.60, ilość opinii: 91