Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

ModlinBus opinie

Ocena na podstawie 33 opinii

1.82 / 5

  • Wygoda
    2.06
  • Jakość obsługi
    1.38
  • Oferta
    1.78
  • Poziom cen
    2.09

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 2 z 2
  • ~Joanna / 2018-09-17 20:28
    Ocena: 2.00 / 5
    Bardzo ale to bardzo drogi bilet z lotniska Modlin do Warszawy 33zł to cena z kosmosu. Powinna powstać jakas konkurencja zeby tych zdziertusow wynosić z tej trasy. Stanowczo nie polecam!!! Wrecz odradzam. Okradaja pasażerów w biały dzień.
    WadyCena biletu.
  • ~Eliza / 2018-07-25 00:23
    Ocena: 1.00 / 5
    To najgorszy bus z jakiego korzystałam, a właściwie to nawet nie udało mi się do końca. Autobus nie przyjechał na czas, nie zostałam poinformowana o spóźnieniu , a za 2 gidzl lot. Zadzwoniłam na ich infolinie(4 zł za min) i pan łaskawie powiedział ze jest 30 min opóźnienia. Skorzystałam z pociągu z Chopina na Modlin- polecam! Szybko, tanio i na czas stamtąd podstawiony w cenie biletu busik pod same drzwi lotniska. Napisałam emaila z prośba o zwrot pieniędzy bilet Ok 45 zł . Nie zwrócili i byli bardzo niemili. Nie polecam! Jak dla mnie to firma złodziejska. Na szczęście wierze w sprawiedliwy los. Niech Modlin Bus dalej tak traktuje ludzi to i tak wróci do nich, tylko że ze zdwojona siła.
    ZaletyBrak
    WadyNiekompetencja
  • ~wściekła / 2018-07-21 19:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Modlin Bus/Ok Bus ma klientów głęboko w d....!!! Przestrzegam wszystkich przed zakupem biletów u tego przewoźnika!!! Mój samolot się spóźnił i siłą rzeczy nie zdążyliśmy na ten transport. Oczywiście obsługa w "Różowej budce" na lotnisku bezczelna i w niczym nie pomoże a o zwrocie za niewykorzystany bilet możecie tylko pomarzyć!!! Lepiej spędzić noc na tym wypidupiu jakim jest Modlin niż u nich kupić bilet! Nigdzie nie podchodzą do klienta w taki sposób! Mam nadzieję że długo nie będą zajmować miejsca na polskim rynku bo to wstyd dla Polski!
  • ~Pasazerka / 2018-05-11 22:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Przewoźnik klienta ma za nic ....a przepraszam- Ma za maszynkę do robienia pieniędzy.
    Doskonale wiedzą że loty z Modlina są często opóźnione, więc jeśli klient nie zdąży na bus, a ma wykupiony bilet na konkretną godzinę on-line - to już jego problem i niech sobie kupuję nowy za 35zl na następny bus.....
    Myślę że to brak konkurencji powoduje taka ignorancję i wyzysk wobec pasażerów.
    Ostrzegam przed ta firma!!!
    To strata pieniędzy....juz wygodniej,szybciej i .....tamiej może się okazać jazda Taxi
    ZaletyNie ma
    WadyJak powyżej opisalam
  • ~podróżnik / 2018-04-16 14:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Przyleciałem opóźnionym ostatnim samolotem do Modlina mój bus nie poczekał na mnie 10 minut i sobie odjechał, był kolejny ale nie miał miejsc... Przejechałem się taxi za 250 zł. Pomimo tego że dopłaciłem do biletu FLEX, obsługa klienta przekazała mi informację że nie przysługuje mi zwrot kosztów bo nie skorzystałem z późniejszego przejazdu ich autobusem który był rano....
  • ~Joanna / 2018-02-28 14:48
    Ocena: 3.67 / 5
    Zakupiłam bilet elektronicznie .
    Zapłaciłam , otrzymałam bilet.
    Okazało się że lot został odwołany - chciałam zwrócić bilet i...
    Zwrot wartości 10% ! biletu i ... mam wydruk wysłać na adres stacjonarny ... Koszt znaczka przewyższa zwrot :)
    Wielokrotnie byłam klientką okbusa , zawsze zadowoloną - fakt - bilet zawsze kupowałam w autobusie - jeździłam na trasach między Warszawa Płock . Kilkanaście przejazdów rocznie , może więcej.
    Pierwszy raz kupiłam rezerwację z lotniska - dostałam takie podziękowanie.
    Nie są to wielkie pieniądze- nie jest to problem . Ja przeżyję
    Oni właśnie stracili stała pasażerkę jeżdząca pomiedzy miastami.
    Ja jestem zniesmaczona , oni w skali roku odczują to w finansach . Mam nadzieję ze takich jak ja jest więcej .
    A co śmieszne ... byłam na hucznym otwarciu lini , było naprawdę fajnie , na wcześniejsze przejazdy absolutnie nie narzekam . Ktos wydał ogromne pieniądze na reklamę i wejście w rynek a teraz tak pięknie strzela sobie w kolano ...
    Markietnig szeptany działa ... pozdrawiam wszystkich
  • ~Zawiedziony / 2018-02-27 16:47
    Ocena: 3.25 / 5
    Najbardziej złodziejski przewoźnik jaki tylko może być. Kierowcy hamscy,obsługa w biurze na lotnisku średnia tzn.widać że chcą sie pozbyć petenta jak najszybciej a procedura reklamacyjna w przypadku opóźnienia przylotu wręcz niemożliwa. Pomimo wykupionej opcji flexi. Gorąco nie polecam. Ostatni raz korzystałem z ich usług. Lepiej skorzystać z taksówki-co pawda cena prawie dwukrotna (160 zł z lotniska Modlin po pałac kultury) ale przynajmniej w miłej atmosferze i na czas. Dawno nie spotkałem się z takim wręcz bezczelnym traktowaniem klienta. Moim zdaniem firma powinna zainwestować w szkolenia związanych z kulturą osobistą i obsługą klienta.
    ZaletyModlin Bus nie ma żadnych zalet.
    WadyNiemili i wręcz chamscy-zarówno kierowcy jak i pracownicy biura.
  • ~Lubiesa / 2018-01-25 12:48
    Ocena: 1.75 / 5
    Kupiłam przez internet bilet autobus z Dworca Łódź Kaliska do Warszawy na Lotnisko Chopina na dzień 15/01/2018 na godzinę 15:05.
    Autobus wyruszył z dworca Łódź Kaliska jednak już po kilkunastu metrach zgasł silnik i po ponownym uruchomienie autobus nie mógł poruszać się z prędkością szybsza niż 20 km na godzinę. Po ponad godzinie od odjazdu z dworca Łódź Kaliska autobus dojechał na wjazd na autostradę przy ulicy Rokicinskiej, zatrzymał się przy placu budowy i kierowca poinformował pasażerów że około godziny 16:30 przyjedzie inny bus który wraca z Warszawy zostawi pasażerów na dworcu Łódź Kaliska i przyjedzie żeby zawieźć nas do Warszawy.
    Jednak nie mogłam ryzykować spóźnienia na samolot bo było to ostatni samolot tego dnia w moim kierunku. Także zaraz po zatrzymaniu autobus zabrałam bagaże i pojechałam na lotnisko na własną rękę.
    O 16:20 na autostradzie do Warszawy mijałam busa który miał podjechać w zastępstwie także nie wiem czy zdarzył w 10 minut dojechać do Łodzi na Dworzec Kaliski gdzie trzeba przejechać cale miasto i potem wrócić na wjazd na autostradę w godzinach szczytu.
    Gdy wysiadałam z autokaru kierowca poinformował mnie i inną pasażerkę, która też kończyła w tym miejscu swoja podróż, że ze zwrotem kosztów za bilet nie będzie problemów, że trzeba wysłać mail do firmy. Tak też zrobiłam a firma ModlinBus uważa, że przejazd został zrealizowany i nie chce oddać pieniędzy za bilet! Nie bierze pod uwagę że miałam bilet na którym było że na 17:05 mam być na lotnisku w Warszawie a firma nie zobowiązała się z tego, żeby dowieźć mnie na tę godzinę. Pierwszy raz spotykam się z takim lekceważeniem klienta, pieniądze za bilet bez problemu powinny być zwrócone na moje konto a tymczasem firma wymiguje się i pieniędzy nie chce oddać. Oczywiście nikt za zaistniałą sytuację nawet nie przeprosił.
    W takich właśnie sytuacjach poznaje się firmę i od razu wychodzi, która firma dba o dobro klienta i której firmie zależy na swoim dobrym wizerunku. Nie polecam podróży ModlinBusem!
  • ~Natallia / 2017-11-08 16:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Nigdy w życiu nie pojadę modlin busem
    Jechałam do Warszawy 23.10.2017 Pan, który sprzedawał bilety, powiadomił mnie, że: "autobus będzie za 10 minut tu przy wejśćiu". Czekałam więc na autobus po prawej stronie przy wejśćiu. Po 15 minutach czekania zapytałam jeszcze raz pana, kiedy będzie autobus. W odpowiedzi usłyszałam, że autobus już odjechał, ponieważ jechał z innego peronu, a nie stąd. Następny miał być dopiero o 21:25.
    Kiedy przyjechł autobus o godz. 21:25 kierowca autobusu poinformował mnie, że z tym biletem nie mogę, bo mój autobus już odjechał, i muszę go zamienić w kasie. Przy kasie otrzymałam informację, że nie można tego biletu zamienić, ponieważ autobus odjechał i trzeba kupić nowy bilet na godz. 21:25. Nie mam dużo pieniędzy, i pojechałam pociągem. Pózniej złożyłam reklamację, chciałam zwrócić pieniądzy za niewykorzystany bilet. Dostałam odpowiedż, że musiałam kupić jeszcze jeden bilet i jechać tym autobusem, to warunek zwrotu pieniędzy.
    To tak dba modlin bus o klientach.
    ZaletyNie ma
    WadyDrogo, sprzedawca biletów nie wie gdzie jest przystanek autobusa, brak szacunku do klientów
    Już będę jezdziła pociągem, nigdy modlin busem
  • ~Joanna / 2017-10-16 08:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Poziom obsługi tragiczny, zero uprzejmości, tylko łaska.. kierowcy do wymiany, w dniu wczorajszym kierowca odmówił nam kursu - musieliśmy dostać się do łomianek , przez które zresztą bus przejezdza - niestety pan odmówil przystanku - o 24 w nocy!!!kazał nam jechać do centrum Warszawy,czy to tak wiele kosztuje???? przecież za darmo nie jechaliśmy!! Proszę zastanowic się nad sensem istnienia tej linii, nie wszyscy musza jechać do centrum Warszawy bo Pan nie może zatrzymać się na przystanku, który mija po drodze do Warszawy . Tragedia
    Zaletyzero
  • ~beata / 2017-07-09 10:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Szanowni Państwo,

    W dniu wczorajszym tj. 27.06.2017 korzystałam z usługi przewozu w Państwa firmie

    Kurs z lotniska Modlin do Łódź Kaliska godzina 13.05

    Przed rozpoczęciem usługi ,zostałam publicznie znieważona i obrażona przez Państwa pracownika.

    Nie miał odwagi przedstawić się dlatego, podaję to co udało mi się ustalić

    Kurs 15/22 Krzysztof 118

    Głośno i bez jakiejkolwiek refleksji oświadczył, że nie pozwoli mi wsiąść do autobusu , ponieważ cytuję

    ….. jest Pani pijana…

    Na moje stanowcze …. Wypraszam sobie, jest Pan szalony

    Stwierdził on tak uważa i zdania nie zmieni.

    Jego chamskie, grubiańskie i nieuprawnione zachowanie sprawiło mi przykrość.

    Tego typu insynuacje wg mnie dyskwalifikują tego Pana, jako osobę pracującą z ludźmi.

    Proszę o zaordynowanie temu Panu przeszkolenia z kultury osobistej i etyki zawodowej.

    Oczekuję oficjalnych przeprosin

    Z poważaniem

    Beata



    Mam nadzieję, że nie będę musiała interweniować w inny sposób.

  • ~kropka / 2017-01-05 20:01
    Ocena: 2.75 / 5
    Jestem zbulwersowana, że za takie pieniądze (32 zł za osobę) zostaliśmy uraczeni tragiczną obsługą i chamskim kierowcą jadąc na święta do Polski w jedną jak w drugą stronę. Bardzo przykre to jest, że nie ma innego transportu z tego lotniska. Już nie wspomnę o tym, iż czekaliśmy pod Pałacem w Warszawie na deszczu bez żadnego daszka- centrum warszawy, przystanek autobusowy i zero daszków i stanie po kolana w wodzie. Po czasie przyszedł kierowca i nie poinformował, że możemy wsiąść i do OK busa i do Modlin busa tylko na wejsciu mi powiedział, że muszę się pospieszyć bo MOJE bilety będą sprzedane. No jakiś żart. Wiele osób było zbulwersowanych brakiem jakiejkolwiek informacji. A wystarczyło podejść do ludzi i sie zapytać na jaki bus czekają. Zachowanie skandaliczne. Jedyny plus to szybkość przejazdu. Niestety wiem, że ten komentarz nic nie da bo jest to chyba jedyny "tani" transport wiec klientó bedą mieć.
    Zalety-szybkość
    -wygoda
    Wady-obsługa
    -informacja pasażerów
    -cena też wygórowana
  • ~Patryk / 2016-06-07 16:24
    Ocena: 5.00 / 5
    ModlinBusem jechałem już 3 razy. Zawsze w miarę zgodnie z rozkładem, czyste i nowoczesne autobusy. Bilety kupione przez stronę, więc miejsce czeka na mnie. Może kiedyś uda mi się kupić te słynne bilety za 9zł, bo póki co najtaniej udało mi się za 21zł mimo kupowania biletu z dużym wyprzedzeniem.

    Ale to cena akceptowalna za komfort i czas przejazdu. Polecam!
    Zalety- nowoczesne autobusy
    - zakup biletów przez internet
    - niezły czas przejazdu do Warszawy
strona 2 z 2
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.78, ilość opinii: 4695
Flixbus
Ocena: 2.18, ilość opinii: 2854
Sindbad
Ocena: 2.34, ilość opinii: 774
NeoBus
Ocena: 2.64, ilość opinii: 684
Szwagropol
Ocena: 1.98, ilość opinii: 318
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 1.89, ilość opinii: 255
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4261
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4137
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3748
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3460
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3181
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2789